Je bedoelt Otakuquote:
GODVERDOMME POIT JIJ BENT DE HARDSTE BAAS OOIT!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Mijn eerste Blu Ray is Tekkinkonkreet
Neequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
okay, ik dacht dat jij ook uit de richting Zeeland kwam...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
GODVERDOMME POIT JIJ BENT DE HARDSTE BAAS OOIT!![]()
1 van de beste films ooit
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
say what?
Mijn eerste Blu-ray was een concert van Nine Inch Nails... die had ik al liggen voor dat de PS3 binnen kwam.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:43 schreef Poit het volgende:
Mijn eerste DVD was Cunning Stunts van Metallica
Mijn eerste videoband was Braindead... de rest was allemaal kopietjes, dingen van TV en inderdaad veel van MTV, Beavis & Butthead, Headbangers Ball, etc. etc.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:01 schreef Poit het volgende:
M'n eerste videoband weet ik niet meer zeker maar ik dacht een Beavis and Butthead band
Braindeadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mijn eerste videoband was Braindead... de rest was allemaal kopietjes, dingen van TV en inderdaad veel van MTV, Beavis & Butthead, Headbangers Ball, etc. etc.
Mijn eerste DVD was ook The Matrix (regio 1)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Eerste DVD: The Matrix (nog zo'n kartonnen ding met plastic randje)
Eerste videoband: Wild Things (heerlijke film voor obvious reasons)
Zal wel Tequila For Dummies zijn geweestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef Nebo het volgende:
Mijn eerste DVD was Keizer Kuzco en mijn eerste videoband weet ik echt niet meer
Ik denk dat het meer ligt aan het feit dat ik toen nog maar een paar jaar oud wasquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zal wel Tequila For Dummies zijn geweest
het hoofdstuk 'Tequila aanlengen met water zonder er iets van te merken' heeft 'ie anders goed onder de kniequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zal wel Tequila For Dummies zijn geweest
En toen dronk je al Tequila...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer ligt aan het feit dat ik toen nog maar een paar jaar oud was
Tequila komt altijd als ik al vrij ver ben dus echt proeven doe ik het nooit. Die ene keer was ik nog volkomen nuchter en vond ik het wel een vreemde smaak hebben, maar ik liet het maar voor wat het is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef Misan het volgende:
[..]
het hoofdstuk 'Tequila aanlengen met water zonder er iets van te merken' heeft 'ie anders goed onder de knie
Ik was een huilbaby en Tequila hielp.quote:
As far as I'm concerned is er maar één Hulk-verfilming. Edward Norton FTW! (hij zit ook in Iron Man 2, de bad-ass).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:29 schreef Misan het volgende:
Eerste CD: single No Limit van 2 Unlimited
Eerste DVD: Dude where's my car
Eerste Blu-Ray: The Incredible Hulk (de juiste versie)
Alles naar de kloooooteeeeeeeequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
As far as I'm concerned is er maar één Hulk-verfilming. Edward Norton FTW! (hij zit ook in Iron Man 2, de bad-ass).
Mijn eerste CD was trouwens Techno Trance 3, m'n eerste casettebandje was met MC Hammer - Can't Touch This op de ene en Dr. Alban - It's My Life op de andere kant en m'n eerste LP was van Rubberen Robbie.
Why am I not surprisedquote:
serieus, die linker is freaky, zo'n type die 's nachts aan je voeteneind gaat staan wachten tot je wakker wordt...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg me dat het niet waar is...
You can't blame me. Ik zat in groep vijf of iets dergelijks en ze waren gewoon vet cool in die tijd.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
You can't blame me. Ik zat in groep vijf of iets dergelijks en ze waren gewoon vet cool in die tijd.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:03 schreef Fallen het volgende:
Eerste LP: Electric Boogie & Breakdance Hits
Eerste tape: Synthesizer Greatest 2
Eerste CD: Thunderdome 2
die had ik op bandjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:03 schreef Fallen het volgende:
Eerste LP: Electric Boogie & Breakdance Hits
Eerste tape: Synthesizer Greatest 2
Eerste CD: Thunderdome 2
Spaceyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:49 schreef Lagomorph het volgende:
http://alltelleringet.com/
Toffe effect foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |