De film is ook wel grappigquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die hoor je al ruim 10 jaar in je kast te hebben staan!![]()
Das de milenium bug in SD. Die gast zit vast in `99quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
De keerzijde van 4.30 meter denk ik...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Das de milenium bug in SD. Die gast zit vast in `99
Maar Nebo kennende heeft hij er pas in 2009 van gehoordquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:12 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar nieuwe album van Alec Empire is wel okay!
Tien jaar geleden was ik 9, en bovendien is het niet mijn muziekquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Maar Nebo kennende heeft hij er pas in 2009 van gehoord
Sendspace.comquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:23 schreef SkyChat het volgende:
Ik zit de hele dag al met Frank Castle in m'n kop.. Ik heb The Punisher nog op DivX staan.
Iemand een ideetje om wie wat waar te uploaden?
Broeder!! Ik denk dat ik dat ook ongeveer benquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:26 schreef Fallen het volgende:
Ik voel me soms echt een klein opdondertje met m'n 1,78...
Te veel op m'n kop gehad en te weinig schoppen onder m'n kont....
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Broeder!! Ik denk dat ik dat ook ongeveer benietsje minder misschien..
quote:
Alleen dan zonder helm.. Ben geen mietje!quote:
Ik vind dat dat soort figuren alleen maar baantjes mogen trekken 1 meter onder het wateroppervlak voor 10 minutenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef Nebo het volgende:
Man ik heb echt een hekel aan ouderen die proberen actief te zijn door af en toe een baantje te trekken. Ik kom net van het zwembad terug en ik heb denk ik in totaal aan 30 baantjes van 50 meter gemaakt (ofwel 1500 meter) maar ik heb 2000 gezwommen door al dat gezigzag tussen opa's, oma's, mannen die van hun vrouwen moeten afvallen en ander tuig die niet weten hoe ze op een baan moeten zwemmen...
foto's!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef koei het volgende:
Zo, mijn dagje Antwerpen was extreem tof! Nu eerst even hardlopen en douchen (vooral dat laatste is hard nodig, mijn voeten zijn echt heel smerig en mn schoenen mogen mee onder de douche) en daarna ga ik even opzoeken hoe het ook al weer heet wat ik gedaan heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |