quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
"Hoi ma met mij."
"Je wilt wat? PDF maken?"
"Eh ja dan moet je even CutePDF downloaden en installeren"
"Ja ehhhhh ff Googelen op CutePDF denk ik?"
"Hoeveel verschillende versies? Vier? Ehhhhh. Neem de gratis versie maar!"
"Ja pfffft iets van setup denk ik ofzo?"
"Je wåt zie je? Oh McAfee. Ja eh pfffffffffft."
"Ik kom wel even langs."
Idd veeeeeeel makkelijker dan Print, PDF, Save to PDF..
En van bovenstaande gebruikers zijn er veeeeeeeeeeel meer dan al die semi-wizzkids die wel zelf een tool kunnen zoeken, installeren en gebruiken (wat als de PDF printer die geinstalleerd wordt niet als default wordt gezet? Snapt een gebruiker toch niet!). En dat is wat Apple wel heel goed snapt.
Volgens microsoft zelf anders niet hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:31 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zit er bij mij al jaren in. Of heb ik de pro-edition van Office ofzo?
Bij mij zit het er ook gewoon in.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens microsoft zelf anders niet hoor
Daarnaast, ik kan ook vanuit Safari, TextEdit, Mail, etc, PDF-jes maken. Eigenlijk elke applicatie die iets kan printen. Niet dat het zo'n enorme biggie is verder hoor maar het kan gewoon handig zijn. Voor de gemiddelde gebruiker net iets handiger dan enorm complexe Office documenten maken, gok ik zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens microsoft zelf anders niet hoor
Is dat servicepack er al jaren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Bij mij zit het er ook gewoon in.
Voor zover ik weet zat het niet in de originele Office 2007, maar hebben ze het met een van de servicepacks toegevoegd.
Van de link een paar posts hierboven:quote:
En SP2 is dacht ik april of mei van dit jaar uitgekomen.quote:When using SP2, customers will be able to open, edit and save documents using ODF and save documents into the XPS and PDF fixed formats from directly within the application without having to install any other code.
Het lijkt me ook niet, maar he, laat die windows gebruikers denken dat ze het beste OS hebben. Dat beste OS bestaat eenvoudigweg niet, want anders was iedereen al overgestapt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daarnaast, ik kan ook vanuit Safari, TextEdit, Mail, etc, PDF-jes maken. Eigenlijk elke applicatie die iets kan printen. Niet dat het zo'n enorme biggie is verder hoor maar het kan gewoon handig zijn. Voor de gemiddelde gebruiker net iets handiger dan enorm complexe Office documenten maken, gok ik zo..
Ah, nu gaan we generaliseren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet, maar he, laat die windows gebruikers denken dat ze het beste OS hebben. Dat beste OS bestaat eenvoudigweg niet, want anders was iedereen al overgestapt.
Ik voel me prettig bij MacOS, Windows kan ik me prima in redden.
Ach, sla KLB of DIG er maar eens op na. Naast de 'wat zal ik kopen' topics worden de meeste 'PC vs. Mac' topics (en volgens mij zelfs alle) geopend door Windows gebruikers. Kennelijk zit er ergens wat dwars ofzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, nu gaan we generaliseren.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben het toch over Windows icm PDF? Ik wil ook wel OS/400, Solaris en BeOS noemen, maar dan blijf ik bezig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, nu gaan we generaliseren.
Ik beweer en zal ook nooit beweren dat Windows perfect is en dat OSX zuigt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben het toch over Windows? Ik wil ook wel OS/400, Solaris en BeOS noemen, maar dan blijf ik bezig.
Dan zie ik niet waar we in mening verschillenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik beweer en zal ook nooit beweren dat Windows perfect is en dat OSX zuigt.
Dat zou zeer hypocriet zijn aangezien ik een iPhone heb welke ik vele malen beter vind dan de Windows tegenhangers.
Windows voldoet voor mij en voorziet me van werk.
Elk OS heeft z'n voor en nadelen.
We verschillen ook niet mening, alleen qua os.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zie ik niet waar we in mening verschillen
Maar he, fanboys blijf je houden. En ja, mijn UI spreekt me tegen, maar dat boeit me niet.
Hey, begrijp me niet verkeerd, dat geldt voor mij ook. Maar sinds ik zelf een iMac (en MacBook, en iPhone) heb, kan ik mensen die mij vragen "Wat voor een PC moet ik kopen" eigenlijk niet meer met droge ogen richting een Dell sturen. Slechts in een paar specifieke gevallen vind ik dat je een PC zou moeten kopen:quote:
Ja, dat vergeten mensen nog wel eens. Doe ff Terminal en je kunt helemaal losgaan met bash.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:58 schreef Tijn het volgende:
Ik wil OS X juist vanwege het nerdige. Unix FTW, je weet.
Het komt erop neer dat kerning ervoor zorgt dat letters op een consistente, logische en goed leesbare manier van elkaar gescheiden zijn. Je kunt het het beste zien met een plaatje. Dit is bijvoorbeeld hoe het Engelse woord "Table" correct is gekerned:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
OpenOffice.org hier heeft ook Kerning. Geen idee wat het is, ik ben geen tekstschrijver, maar ik heb het wel.
Kijk en dat is nu net het misverstand. Wij vinden niet dat Windows het beste besturingssysteem is. Dat vinden de McFanboys altijd van hun Mac. Ik ben helemaal niet lyrisch over Windows. Maar om nou meteen te gaan roepen dat alles op de Mac zó véel béter geregeld is. Daar steken wij een stokje voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet, maar he, laat die windows gebruikers denken dat ze het beste OS hebben. Dat beste OS bestaat eenvoudigweg niet, want anders was iedereen al overgestapt.
Waarom gebruik je iets waar je geen fan van bent?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:14 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Wij vinden niet dat Windows het beste besturingssysteem is.
Ik ben helemaal niet lyrisch over Windows.
Eh nee hoor 'jullie' roepen van alles over OSX wat niet waar is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:14 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Kijk en dat is nu net het misverstand. Wij vinden niet dat Windows het beste besturingssysteem is. Dat vinden de McFanboys altijd van hun Mac. Ik ben helemaal niet lyrisch over Windows. Maar om nou meteen te gaan roepen dat alles op de Mac zó véel béter geregeld is. Daar steken wij een stokje voor
Waarom moet je fan zijn om iets te gebruikenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom gebruik je iets waar je geen fan van bent?
Oh, ik ook. Maar het is niet een naadloze overstap. Je moet wel enigszins met het OS meedenken om er het maximale uit te halen. Het aanzien voor een Windows met een theme gaat je gegarandeerd teleurstelling opleveren als je meer doet dan het branden van het eerder genoemde dvdtje voor de kleinkinderen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:19 schreef Jarno het volgende:
Ik ben eigenlijk wel 'lyrisch' over OSX.. Maar dat zal wel komen omdat het een goed product is ofzo.
Ik zou niet graag elke dag met iets werken waarvan ik weet dat het eigenlijk maar middelmatig is en veel beter kan. Maar goed, dat is mijn mening hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:18 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Waarom moet je fan zijn om iets te gebruiken![]()
![]()
![]()
. Tering.
Dan houd ik geen collega's meer overquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou niet graag elke dag met iets werken waarvan ik weet dat het eigenlijk maar middelmatig is en veel beter kan.
Er zijn meer van dat soort types die dit soort programma's maken, maar op de Mac kan dat dus ook. Ik vind dat altijd van die onzin van eh: "jaaa Windows is instabiel". Hoezo Wndows is instabiel? HEt hangt er van af wat je installeert. Met de Mac gebeuren dit soort dingen blijkbaar ook.quote:Works great for a few minutes, then hangs, then hangs other applications, then hangs the mouse. Memory management seems to be at fault. (This is on a PPC eMac 1.4 with a gig ram). Shame, because the connection and upload/download management knocks spots off any file-sharing competition.
Ik ben lyrisch over vrijwel alle producten die ik gebruik. Als ik ergens niet blij mee ben, zoek ik iets anders waar ik wel blij mee ben. Je gaat toch niet iets kopen wat je eigenlijk maar niks vindt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:19 schreef Jarno het volgende:
Ik ben eigenlijk wel 'lyrisch' over OSX.. Maar dat zal wel komen omdat het een goed product is ofzo.
Dat is dus precies wat ik bedoel met Mac fanboysquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou niet graag elke dag met iets werken waarvan ik weet dat het eigenlijk maar middelmatig is en veel beter kan. Maar goed, dat is mijn mening he
Dat is zo. Je moet echt een beetje de Apple manier van werken gaan snappen (zoals library based werken ipv filesystem based) en er in mee willen gaan om er het meeste uit te halen. Sommige zien dat misschien als beperking, ik zie het meer als efficientie. Het is ook een kwestie van je 'Windows gewoontes' afleren wellicht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, ik ook. Maar het is niet een naadloze overstap. Je moet wel enigszins met het OS meedenken om er het maximale uit te halen. Het aanzien voor een Windows met een theme gaat je gegarandeerd teleurstelling opleveren als je meer doet dan het branden van het eerder genoemde dvdtje voor de kleinkinderen.
Dude. Je haalt een PPC eMac (!) voorbeeld aan. Je weet hoe lang dat geleden is? Daarnaast, een rotte programmeur zal ook op de Mac een rotte programmeur blijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:22 schreef wallofdolls het volgende:
En, waarom Windows eerder instabiel is:
[..]
Er zijn meer van dat soort types die dit soort programma's maken, maar op de Mac kan dat dus ook. Ik vind dat altijd van die onzin van eh: "jaaa Windows is instabiel". Hoezo Wndows is instabiel? HEt hangt er van af wat je installeert. Met de Mac gebeuren dit soort dingen blijkbaar ook.
Het voordeel van Apple was toch dat iedereen t zonder moeite snapte?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is zo. Je moet echt een beetje de Apple manier van werken gaan snappen (zoals library based werken ipv filesystem based) en er in mee willen gaan om er het meeste uit te halen. Sommige zien dat misschien als beperking, ik zie het meer als efficientie. Het is ook een kwestie van je 'Windows gewoontes' afleren wellicht.
Als ik jou was zou ik dan niet met een Mac werken. Simpel toch? Iets is natuurlijk nooit superieur, je vindt hooguit iets superieur.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:24 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik bedoel met Mac fanboys. De illusie dat je met iets superieurs werkt.
Ik vind die Mac Programma's vaak een groot blok aan mijn been.
Het belangrijkste in dat stukje tekst was wellicht 'om er het meeste uit te halen'. En als je 10 jaar met Windows hebt gewerkt is er geen pijnloze overstap naar andere platformen. Die illusie heeft niemand hier geloof ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:25 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Het voordeel van Apple was toch dat iedereen t zonder moeite snapte?
Dude, dr worden hier voorbeelden gegeven over windows '98 systemen die er ook al lang niet meer toe doen. Weet je wel hoe lang geleden dat isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dude. Je haalt een PPC eMac (!) voorbeeld aan. Je weet hoe lang dat geleden is? Daarnaast, een rotte programmeur zal ook op de Mac een rotte programmeur blijven.
Dat raad ik mezelf ook ten strengste af jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dan niet met een Mac werken. Simpel toch? Iets is natuurlijk nooit superieur, je vindt hooguit iets superieur.
Ik vind het ook helemaal niet raar dat je Windows gebruikt. De meeste mensen gebruiken Windows en veel mensen zijn er vast ook hartstikke tevreden mee, dus prima.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:35 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dat raad ik mezelf ook ten strengste af ja
Eh, nee? *zoekt*quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:31 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dude, dr worden hier voorbeelden gegeven over windows '98 systemen
Ja mooi he, die "argumenten" uit de lucht grijpenquote:
Iedereen zonder eerdere OS kennis, ja. Dan is OSX meer dan Windows geschreven met een philosophy of least surprise. Als je daarentegen verwacht dat het werkt zoals Windows door eerdere kennis daarmee, tja, dan zal je wellicht wat dingen die "nu eenmaal zo zijn" onder Windows moeten afleren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:25 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Het voordeel van Apple was toch dat iedereen t zonder moeite snapte?
Zoals?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:51 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Heel veel genoemde Windows-nadelen waren nadelen tot in win '98
Omdat-Mac-mijn-programma's-sowieso-niet-ondersteunt-en-linux-af-en-toe-vage-onvolledigheden-heeft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet raar dat je Windows gebruikt. De meeste mensen gebruiken Windows en veel mensen zijn er vast ook hartstikke tevreden mee, dus prima.
Waar ik verbaasd over ben is dat je zelf aangeeft dat je weet dat het niet het beste systeem is, maar het toch blijft gebruiken. Zoiets zie ik mezelf niet zo snel doen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:55 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Omdat-Mac-mijn-programma's-sowieso-niet-ondersteunt-en-linux-af-en-toe-vage-onvolledigheden-heeft.
Tof, een OS er naast draaien om het toch aan de praat te krijgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]welke programma's zou linux wel ondersteunen en Mac niet ?
Zelfs heel KDE/Gnome kun je als extra laag binnen Acqua installeren en draaien 'naast' je standaard mac interface (waarbij het hooguit zo is dat de interface van de meeste KDE/Gnome toepassingen zo bagger is dat je het liever niet 'wilt' toepassen...)
Die hebben wel veel problemen, maak ik zo op uit jouw anecdotes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:07 schreef wallofdolls het volgende:
die gasten met Macs bij ons
Dat grouping-gebeuren, die filesystem-centrale aanpak, de moeite waarmee je je programma's beheert (boeiend dat je ze niet naar je prullenbak kan slepenquote:
Ik vind dat een behoorlijk probleem ja. Als jij hip zit te doen met je nieuwe gadget (want ja, nieuw moet ie zijn hé, je kan niet aankomen met eh "mijn Mac is 2 al jaar oud". dat kun je echt niet makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die hebben wel veel problemen, maak ik zo op uit jouw anecdotes.
Ja, maar hoe is dat het probleem van het OS? Klinkt mij alsof het probleem hem zit in de persoon (die vervolgens toevallig fan is van het eerder genoemde OS).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:12 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik vind dat een behoorlijk probleem ja. Als jij hip zit te doen met je nieuwe gadget (want ja, nieuw moet ie zijn hé, je kan niet aankomen met eh "mijn Mac is 2 al jaar oud". dat kun je echt niet maken), maar je educatie er onder lijdt. Het is goed dat het niet mijn probleem is
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:07 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Tof, een OS er naast draaien om het toch aan de praat te krijgen.
Ik zie juist bij de Mac gebruikers die ik ken veel meer 'producttevredenheid' wat zich ook uit in wat minder upgrade geil zijn. Zoals ik ook al zei, mijn iMac heb ik nou ook alweer een tijdje maar ik heb niet het idee dat ik er iets niet mee kan en dat ik een nieuwe moet ofzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:12 schreef wallofdolls het volgende:
je kan niet aankomen met eh "mijn Mac is 2 al jaar oud".
KDE en Gnome zijn geen besturingsysstemen, dat weet jij ook wel. Dat in Windows de GUI en het OS zelf praktisch hetzelfde brok code zijn, wil niet zeggen dat dat in de rest van de systemen ook zo werkt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:07 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Tof, een OS er naast draaien om het toch aan de praat te krijgen.
Ik heb mijn iMac sinds 2007, ik heb totaal niet het idee dat 'ie ook maar een beetje aan vervanging toe is. Ik heb het afgelopen jaar gewerkt met een PowerBook uit 2005 en dat ging ook prima.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zie juist bij de Mac gebruikers die ik ken veel meer 'producttevredenheid' wat zich ook uit in wat minder upgrade geil zijn. Zoals ik ook al zei, mijn iMac heb ik nou ook alweer een tijdje maar ik heb niet het idee dat ik er iets niet mee kan en dat ik een nieuwe moet ofzo.
Nou ja, die heb je. Net als mensen de laatste iPod of iPhone moeten hebben. Maar dat heeft zelden redenen die iets te maken hebben met productiviteit, zoals ook wallofdolls al uitstekend onderstreeptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef Tijn het volgende:
Hoe je erbij komt dat mensen met een Mac continu hun machines moeten upgraden is in elk geval niet mijn ervaring.
XP is geen windows 98quote:
De wat?quote:, die filesystem-centrale aanpak
Dat is inderdaad zeer boeiend als je het niet weet omdat je daarmee je OS om zeep kan helpen. En ten tweede had jij het over problemen die na windows 98 niet meer voorkwamen en dit probleem is tot op vandaag gewoon aanwezig in windows.quote:, de moeite waarmee je je programma's beheert (boeiend dat je ze niet naar je prullenbak kan slepen)
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:12 schreef wallofdolls het volgende:
Als jij hip zit te doen met je nieuwe gadget (want ja, nieuw moet ie zijn hé, je kan niet aankomen met eh "mijn Mac is 2 al jaar oud". dat kun je echt niet maken)
Ik vind heeel persoonlijk dat mensen die enorm Geilen op IPod, iPhones, IShit enorme wanabees zijn. Uit ervaringen in mijn ongeving zie ik dat de meerendeel van deze doelgroep Fashion users zijn en niet eens weten dat er een andere OS op de Mac draait. Gaat ze gewoon om de gadget. en niet om de OS. Niet dat dit slecht is, hoe meer applefans hoe beterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, die heb je. Net als mensen de laatste iPod of iPhone moeten hebben. Maar dat heeft zelden redenen die iets te maken hebben met productiviteit, zoals ook wallofdolls al uitstekend onderstreept.
Als je niet ziet dat Macs niet op Windows draaien vraag ik me af in welke sociale kringen jij je bevindt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:42 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Ik vind heeel persoonlijk dat mensen die enorm Geilen op IPod, iPhones, IShit enorme wanabees zijn. Uit ervaringen in mijn ongeving zie ik dat de meerendeel van deze doelgroep Fashion users zijn en niet eens weten dat er een andere OS op de Mac draait. Gaat ze gewoon om de gadget. en niet om de OS. Niet dat dit slecht is, hoe meer applefans hoe beter
I love Apple, maar ik zal nooit een iPhone kopen! Ipod wel
rishi
MS Word kan ook kernen hoor. Je moet het alleen aanzetten. Het heet "Afspatiëring" en is te vinden in het dialoogvenster "Lettertype" op de tab "Afstand en positie".quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het komt erop neer dat kerning ervoor zorgt dat letters op een consistente, logische en goed leesbare manier van elkaar gescheiden zijn. Je kunt het het beste zien met een plaatje. Dit is bijvoorbeeld hoe het Engelse woord "Table" correct is gekerned:
[ afbeelding ]
Vergelijk dat met hoe MS Word dit woord zou renderen (met hetzelfde lettertype uiteraard):
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien is de afstand tussen de T en de a veelste groot, omdat er geen kerning is toegepast door MS Word.
Voor één woord lijkt het misschien nog een subtiel verschil, maar als je een hele pagina vol tekst maakt, ziet het er gewoon lelijk en slecht leesbaar uit als de ruimte tussen de letters niet constant is.
Afspatiëren is de gangbare Nederlandse term (af- en aanspatiëren zelfs, klein kapitaal moet je b.v. aanspatiëren).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:55 schreef Pheno het volgende:
Dat klinkt Duits. Je mag er toch vanuitgaan dat dat standaard aan staat?
Ja, want die Mac gebruikers werken nooit op een windows PC.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:03 schreef kL0j00h het volgende:
Gewoon pc halen. Mac is voor figuren die interessant willen doen omdat mac een aantal jaar geleden op bepaalde gebieden wat beter was, maar die tijd is al lang voorbij.
Sommige hier roepen dat ze niet meer terug willen en bla bla bla, moeten eens vergelijken met een goed systeem en niet met een 486
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:03 schreef kL0j00h het volgende:
Gewoon pc halen. Mac is voor figuren die interessant willen doen omdat mac een aantal jaar geleden op bepaalde gebieden wat beter was, maar die tijd is al lang voorbij.
Sommige hier roepen dat ze niet meer terug willen en bla bla bla, moeten eens vergelijken met een goed systeem en niet met een 486
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want die Mac gebruikers werken nooit op een windows PC.
Nee specs zeggen helemaal nietsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef pfaf het volgende:
[..]Alsof specs alles zeggen. Echt, gast, je herkauwt.
Ik zie nu dat de afspatiëring van Word best in orde is, grappig zeg! Bizar dat ze dat bij MS standaard uitzetten. Waarom zou iemand in hemels naam een slecht opgemaakte tekst willen hebben?
Ik dacht dat je net nog dit:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:09 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
De mac gebruikers die ik ken werken inderdaad nooit op een pc nee.
En andersom ook.
Maar goed, dit is gewoon een discussie die nergens over gaat. Het is net als met auto's. De één rijdt liever in een BMW en de ander in een Mercedes. En geen van de twee stap (makkelijk) over naar de ander.
typte?quote:Gewoon pc halen. Mac is voor figuren die interessant willen doen omdat mac een aantal jaar geleden op bepaalde gebieden wat beter was, maar die tijd is al lang voorbij.
Er zit geen grijs gebied tussen niets en alles?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:11 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Nee specs zeggen helemaal nietsDie zijn voor de fun in het leven geroepen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht dat je net nog dit:
[..]
typte?
Ja precies.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:11 schreef Stansfield het volgende:
Wat nou echt beter is weet ik niet, maar waar ik wel moe van wordt zijn al die "hippe" gasten die fan zijn van de mac omdat dat oh zo hip is. Stelletje meelopers.
Die dan voor patience, mailen en msn zo'n imac in de kamer hebben staan.
Ik weet niet in hoeverre dat het probleem van het OS is. Ik weet wel dat het te maken heeft met de hoeveelheid mensen die een bepaald besturingssysteem gebruiken en/of met dat de mensen die de programma's maken dit alleen maken voor het OS waar ze op werken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar hoe is dat het probleem van het OS? Klinkt mij alsof het probleem hem zit in de persoon (die vervolgens toevallig fan is van het eerder genoemde OS).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |