abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71760993
oke, lunchtijd eigenlijk geweest, maar toch ga ik nog even lekker warme mais met zout eten...
klets maar weer lekker verder...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 14:35:59 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71761008
lekker Mijs! met roomboter?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71761020
zoooo lekker!
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 14:36:40 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_71761025
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:29 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb broodjes rosbief
Roast Beef
quote:
Zometeen kind maar eens achterop knopen en op jacht naar mijn avondeten en wat te kanen voor mijn wijvenserieavondje

Er komt hier trouwens een peuter voorbij karren op een electrisch wagentje en hij krijgt het voor elkaar om elke lantaarnpaal te raken (wel een tof ding, waar koop je zulks?)
Gewoon bij de speelgoedwinkel volgens mij heur
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_71761026
Het is ook even heerlijk Huup
niet te warm, niet te druk... Gewoon heerlijk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 14:37:27 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_71761051
Potverdikkie dacht ik toch éven dat ik een ban had, maar nee, topic vol, game on!
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:38:17 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71761078
Door al het gedoe weet ik niet meer wie er nou ook alweer vroeg over Denemarken.
Anyhoe, Tivoli zijn we langs gekomen en we werden allebei misselijk van die zweefmolen die zo vreselijk hoog de lucht in ging. Echt misselijk.
Vanmorgen vroeg L. hoe Denemarken eruit zag en ineens moest ik aan Hans Christiaan Andersen denken, niet zo gek natuurlijk. Dus ik zei 'sprookjesachtig' en dat is ook zo.
Dat etentje....
We verstonden geen klap van wat ze tegen elkaar zeiden en gelukkig zij ons ook niet. Wel lekker gebabbeld met bekenden.
Maar we hebben de gastvrouw bijna de sleutel van ons hotelkamer aangeboden in ruil voor de sleutel van haar huis. Statig, deftig, sprookjesachtig.
En dat eten...
We hadden niet beter kunnen eten als we in een restaurant waren gaan eten.
Ik weet niet hoeveel verschillende salades, die smoothies (moet je niet doen als je vanaf 7 uur 's ochtends 8 uur gereden hebt, vervolgens nog een beurs bezocht hebt om daar op dat heerlijke terras lichtelijk in elkaar te storten), grote steaks vanaf de bbq en die vruchtentaart op het laatst, zucht...
Overal kaarzen, het dure servies, maar geen diva-jurken hoor Moussy. Gewoon als Dutch en Lishe.

Evenstar, ik moest daar voor beurzen zijn en Lishe wilde altijd al een keer graag naar Kopenhagen shoppen. Dus zijn we samen gegaan. Was echt supergezellig, voor herhaling vatbaar.

Laat sommigen hier maar lekker rellen, als OUD er niet was geweest hadden wij niet zo'n leuk weekend gehad en had ik er niet zo'n lieve vriendin bij. Lekker puh!

En ik wil even iets rechtzetten: Ik klets helemaal niet veel.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71761085
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef moussy het volgende:
Potverdikkie dacht ik toch éven dat ik een ban had, maar nee, topic vol, game on!
haha wat ben je toch een heerlijk mens
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71761119
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef moussy het volgende:
zeker game on! wel erbij blijven he?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 14:40:22 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71761128
klinkt als een geweldig weekend Dutchie
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71761143
Mous hahaha

Vicky wat lekker, geniet ervan hoor

Enneh, ik bedacht me net dat er ook een straatmuzikant is in R'dam die ik wel enorm kan waarderen
donkere man, 50 gepasseerd al wel denk k, staat vaak op dat pleintje bij de albert heijn, overgang koopgoot/lijnbaan zeg maar, en dan het liefst bij de music store bij die roltrappen naar beneden. Weet iemand wie ik bedoel?
Hij wordt op zomeravonden ook door oa Bazar betaald om hun buitenterras van een muziekje te voorzien en hij heeft een gitaar gekregen van Feedback als sponsoring. Die man is echt goed en muzikaal enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71761159
heerlijke dag is het
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 14:42:49 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71761201
ik ken wel iemand die een ban heeft
luca
die heeft een pc-playstation-ds-wii-ban
en een binnenspeelverbod

wat een rotmoeder ben ik he
pi_71761297
Hij zal het wel verdiend hebben...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:46:05 #15
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_71761303
En hij was net terug toch? Heeft hij snel voor elkaar dan lady!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 14:46:16 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71761307
Dutch, wat klinkt dat heerlijk

Luca naar buiten getransporteerd, lady-wrb?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71761313
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha PV bij de Hema in R'dam staat een man die is al jaaaaren elke dag jarig
oooh zo zielig, op zn verjaardag nog wel, ik geef hem wel een euro, en dan de volgende dag weer hetzelfde sneue verhaal ophangen

Woonde jij nou in L.? Volgens mij weet ik wel welke zwerfdoos je bedoelt op het station dan en heb ik daar ook wel eens een aanvaring mee gehad. Apart type zij.

Verder erger ik me vaak meer aan dat gejengel met trekzakken in de trein waarna er zo'n lege koffiebeker onder je neus heen en weer gewappert wordt.
elke dag jarig. Dat is wel bijdehand, ja.. Dat hebben wij eens gehad met een ander soort verhaal op de parkeerplaats achter de super de boer ( ja, ik woon vlakbij leiden ). Een man hing daar een verhaal op dat hij zijn vader uit het zkh moest ophalen en geen geld meer had voor de taxi. Heel gedetailleerd met allerlei termen en kwalen en hij wilde zelfs zn IDkaart nog meegeven zodat hij die kon ophalen later en dan het geld kon terugbetalen. IDkaart geweigerd en het verhaal half gelovend ( zo armoedig zag hij er niet uit, maargoed, je ziet ook zwervers met Nike's) hebben we hem 10 euro gegeven. Drie weken later diezelfde man op dezelfde plek met hetzelfde verhaal. Waarop met met dit gezicht : 'Goh, alweer?' Toen liep hij schaapachtig grijnzend maar weer gauw weg.

Heel irritant mens is dat hé? Die bij Leiden CS staat. En ze staat ook wel eens met die lange slungel, waarvoor ik dan nog wel wat respect heb. Die nam de thee wél aan
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef k_i_m het volgende:
Oh die hebben wij hier ook voor de AH staan. Nadat hij me eerst een paar keer uitdrukkelijk groette toen ik niksziend langs hem liep, doe ik nu mijn best om hem ook uitdrukkelijk te groeten. En hij vind het toch niet zo leuk meer ondertussen, want ik koop nooit wat van hem

Op Amsterdam centraal heeft er wel eens een of andere heroine hoer bijna mijn portemonnaie uit mijn handen getrokken toen ik stond te bellen bij zo'n betaal telefoon. Ik heb opgehangen en d'r zo stijf gescholden dat ze het aan de andere kant van het station nog konden horen. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen .
chapeau!

Dutchie, ik ben ook eens in Kopenhagen geweest Daarna doorgereden over de brug naar Malmö. Was ook erg leuk Klinkt als een geslaagd weekend. En idd leuk dat je van OUD hebt "gekregen:

Ik heb net soep op met een matze. Nu een lekker ijsje... de ijsauto kwam langs.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 14:47:13 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_71761333
Dutch, nu de grote vraag, ís er ook geshopt?
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
ik ken wel iemand die een ban heeft
luca
die heeft een pc-playstation-ds-wii-ban
en een binnenspeelverbod

wat een rotmoeder ben ik he

Ik ben ook een rotmoeder, maar dat verbaast niemand zich hier natuurlijk! René heeft een kabel op haar kamer verbod, oftewel, beneden heb ik de plug er uit getrokken voor haar alleen maar ruis op tv tot dr kamer opgeruimd is. Ben benieuwd wanneer ze tegen dr tv gaat praten.

pi_71761391
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef moussy het volgende:
Dutch, nu de grote vraag, ís er ook geshopt?
[..]

Ik ben ook een rotmoeder, maar dat verbaast niemand zich hier natuurlijk! René heeft een kabel op haar kamer verbod, oftewel, beneden heb ik de plug er uit getrokken voor haar alleen maar ruis op tv tot dr kamer opgeruimd is. Ben benieuwd wanneer ze tegen dr tv gaat praten.

[ afbeelding ]
Gehehe, da's ook een goeie...

Huup, dat klinkt dan wel weer leuk. Als ik er weer eens ben met shoppen, dan zal ik eens kijken of ik hem zie.
pi_71761421
hahahaha Mous dat plaatje omg

doet mij een beetje denken aan The Ring. Voor wie die film gezien heeft; het is een hele tijd in China en Japan een hele soort van must geweest om je tv maar aan zo'n beugel op het plafond te hangen want als die griet dan uit je tv zou kruipen dan zou ze in ieder geval hard naar beneden donderen
echt ik zeek in mn broek toen ik die adviezen las

PV ooooh is dat die lange slungel die soms wel es een hond bij zich heeft? Die heeft me uitgescholden voor asociale kuthoer omdat ik zei dat ik geen kleingeld had
en in de straat waar ik woonde, hogewoerd, liep heel vaak die zwaargemake-upte zwerfdoos ook rond haha. En je gewoon aanhouden als je een rondje aan het hardlopen bent he! Mevrouw mevrouw mag ik u wat vragen?! Ehm? wat... nu?!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:52:20 #21
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71761458
Er ís geshopt.
Ik was wel jaloers op Lishe, verwachtte dat ze echt met d'r armen zwaar beladen (want uitverkoop) stond te wachten, maar alles paste gewoon nog in haar schoudertas.
Amateur.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71761504
ik wil ook nog eens naar Kopenhagen! En Lishe, nog wat gekocht?

ik krijg niet veel mee van het mooie weer; Senna heeft denk ik een regeldag en wil veel drinken en constant bij me hangen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 14:54:30 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_71761513
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:45 schreef Vicky het volgende:
Hij zal het wel verdiend hebben...
meneer heeft last van sterallures.
meneer wil geen bami eten, want dat heeftie deze week al een keer op (bij zijn vader dan)
meneer wil niet naar het timmerdorp, want dat heeftie al bij zijn vader gedaan.
en zo kan ik wel even doorgaan.

meneer wil alleen maar tv-kijken, computeren en gamen.

dus meneer is vanochtend in het park afgeleverd met hamer, spijkers en een lunchpakket.
kwam ik tussen de middag uit mijn werk en wandelde even over de bouwplaats:
iedereen heeft het druk en meneer loopt gezellig rond te banjeren en heeft nog geen spijker in het hout geslagen, kauwt nonchalant een broodje weg en vraagt en passant of zijn vriendje straks mag komen spelen en blijven eten. tja, dan moet er toch eerst zichtbaar gewerkt worden want anders kan hij ook dat vergeten.

heeee, ik heb ook eens een post voor het behangtopic de eerste

ik vreesde al dat ik een heilig boontje als kind had.
pi_71761581
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:52 schreef dutchie het volgende:
Er ís geshopt.
Ik was wel jaloers op Lishe, verwachtte dat ze echt met d'r armen zwaar beladen (want uitverkoop) stond te wachten, maar alles paste gewoon nog in haar schoudertas.
Amateur.
oeh geshopt? wie wat waar?! foto's?!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71761699
post voor het behangtopic? doe es link?
pi_71761741
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef huuphuup het volgende:

doet mij een beetje denken aan The Ring. Voor wie die film gezien heeft; het is een hele tijd in China en Japan een hele soort van must geweest om je tv maar aan zo'n beugel op het plafond te hangen want als die griet dan uit je tv zou kruipen dan zou ze in ieder geval hard naar beneden donderen

The Ring dat is een film die ik 1 malig heb gezien en nooit meer. Damn wat ben ik daar bang van geweest. Ik droom nogal levendig en kan alles herinneren de volgende ochtend. Ik werk voor het bedrijf dat de film uitbracht in de NL bioscopen. Dus naar de preview geweest met mijn zusje. Mijn man (was toen volgens mij nog mijn vriend) was op oefeningen met de landmacht en sliep niet thuis. Nou ja, je hoort dan dat je wordt gebeld als je de video hebt gezien etc. Ik laat in de avond, begin van de nacht, thuis en mijn bed in. Mijn man wist dat ik film was wezen kijken en zou later nog even bellen om te horen hoe en vooral welke film het was. Ik sliep al half en had express het licht in de gang aangelaten na zo een enge film en de radio speelde zachtjes op de achtergrond (ken niet tegen stilte in huis na zo een film) en toen ik weg doezelde ging mijn telefoon af. Je kan raden hoe ik in bed zat denk ik. Had er volgens mij zelfs hartkloppingen van. Mijn man hoorde het verhaal en kwam niet meer bij van het lachen
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:03:00 #27
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71761772
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:52 schreef dutchie het volgende:
Er ís geshopt.
Amateur.
Ligt er natuurlijk aan wat voor tas ze had:
Lekker douchen!
pi_71761775
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef huuphuup het volgende:

*Proest!* Echt!? Whahahaha!
*kuch*ik kon de hele week na de premiére niet slapen*kuch*
quote:
PV ooooh is dat die lange slungel die soms wel es een hond bij zich heeft? Die heeft me uitgescholden voor asociale kuthoer omdat ik zei dat ik geen kleingeld had
en in de straat waar ik woonde, hogewoerd, liep heel vaak die zwaargemake-upte zwerfdoos ook rond haha. En je gewoon aanhouden als je een rondje aan het hardlopen bent he! Mevrouw mevrouw mag ik u wat vragen?! Ehm? wat... nu?!
O, ik geloof niet dat ik hem ooit met een hond heb gezien. Maar als het dezelfde is, ben ik zojuist mijn respect verloren...
Inderdaad een heel handig moment om te bedelen. Je zou best eens 'in the heat of the moment' kunnen uithalen naar d'r. Ohjee, kijk nou eens wat ik doe...

edit: Ohhh Faja... herkenbaar. Mijn vriendinnen gingen me voor de gein ook bellen!

[ Bericht 4% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 10-08-2009 15:08:20 ]
pi_71762061
ghehe ik kan ook heel erg slecht tegen dat soort films hoor en toch kijken he!
ik keek de Japanse versie, net als the grudge, uit een soort vakafwijking zeg maar... doodeng

maar k heb wel nog een hele tijd deze foto als msn-afbeelding gehad hihi, doet het altijd leuk als pop-up afbeelding bij mensen die de film net gezien hadden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:15:14 #30
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71762088
Huup, ik zat te wachten tot er "iets" ging gebeuren
Lekker douchen!
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:15:34 #31
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71762099
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef dutchie het volgende:

Vanmorgen vroeg L. hoe Denemarken eruit zag en ineens moest ik aan Hans Christiaan Andersen denken, niet zo gek natuurlijk. Dus ik zei 'sprookjesachtig' en dat is ook zo.
Als je via Odense terug was gereden had je nog even bij hem langs kunnen gaan .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:17:35 #32
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71762150
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef sjak het volgende:
Door deze post durfde ik te klikken!
pi_71762157
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef sjak het volgende:
hahaha ik had er eigk een soort gifje van moeten maken die dan ineens die arm uitstrekt ofzo

ooooh that reminds me, wat ik echt niet kan hebben zijn die filmpjes idd waar dan ineens iets gebeurd, of ja, meer plaatjes van een lege kamer ofzo, je weet wel wat ik bedoel. Oooh ik krijg echt een hartverzakking van dat soort dingen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71762183
oh de foto is safe hoor people hij doet niets en ik ben het maar ghehe
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:19:38 #35
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71762219
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha ik had er eigk een soort gifje van moeten maken die dan ineens die arm uitstrekt ofzo

ooooh that reminds me, wat ik echt niet kan hebben zijn die filmpjes idd waar dan ineens iets gebeurd, of ja, meer plaatjes van een lege kamer ofzo, je weet wel wat ik bedoel. Oooh ik krijg echt een hartverzakking van dat soort dingen
En ik dacht dus dat het zoiets zou zijn Vind ik ook doodeng maar toch klikken he

Lekker douchen!
pi_71762242
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:19 schreef sjak het volgende:

[..]

En ik dacht dus dat het zoiets zou zijn Vind ik ook doodeng maar toch klikken he
jah haha
dat gevoel dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71762309
Oh ja!! Die plotselinge dingen. Ik kan daar in het echte leven ook al niet tegen... Liep ik laatst in de Praxis en deden ze ineens een rolluik omhoog. Van schrik zat ik zowat in de douchecabine waar ik naast stond.

Bij enge films heb ik vooral een hekel aan de angstkreten en de kreten die plots worden afgebroken met gerochel en dat soort vreselijke geluiden. Dan raak ik echt een soort van in paniek. Dan heb je me echt helemaal op de kast...
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 15:23:51 #38
7074 moussy
kuttekop
pi_71762333
Oh maar liefjens, als je je muis op een url zet kan je in je balk ff spieken wat het is, huup was gewoon een flauwe .jpg dus ik klikte, zonder hart- en/of darmverzakking.

Ik heb dus ook een pokke hekel aan die opspringende geesten en debielen

Horrors kijk ik het liefst in de bios, thuis vinden ze het nooit zo leuk als het geluid zo hard staat als ik een horror kijk
pi_71762387
hahaha PV ik zie het voor me

en ik ben veel te n00b joh om zoiets te kunnen maken dat hoef je van mij niet te verwachten

en nu ga k er vandoor, eventjes langs taartjesfee (weet je ook gelijk dak eraan kom TF ) en daarna op keuring bij de verloskundige woehoe... ciaaaao!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:27:39 #40
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71762434
Huuphuup ik ben jaloers dat je zomaar even langs kunt bij Taartjesfee! Doe haar de groetjes. En veel plezier bij de verloskundige!
pi_71762447
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:25 schreef huuphuup het volgende:
hahaha PV ik zie het voor me

en ik ben veel te n00b joh om zoiets te kunnen maken dat hoef je van mij niet te verwachten

en nu ga k er vandoor, eventjes langs taartjesfee (weet je ook gelijk dak eraan kom TF ) en daarna op keuring bij de verloskundige woehoe... ciaaaao!
toedloeii!
pi_71762502
Wow, creepie Huup, ben je dat echt zelf?

ik ben altijd bang na een horror of thriller, dan mag er geen licht uit! (ik kijk dus nooit laat op de avond alleen naar een enge film...)
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:30:02 #43
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71762503
Uhm Arwen heeft het vitaminepotje te pakken gekregen, zaten er tien in nog, de dagravit kids extra, Dokter maar bellen of kan het geen kwaad?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 15:30:03 #44
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71762504
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Als je via Odense terug was gereden had je nog even bij hem langs kunnen gaan .
Odense is en Tivoli trouwens ook, 's avonds met lichtjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 15:30:43 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_71762520
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Uhm Arwen heeft het vitaminepotje te pakken gekregen, zaten er tien in nog, de dagravit kids extra, Dokter maar bellen of kan het geen kwaad?
dokter of apotheek bellen voor de zekerheid, tis 1 p dag toch?
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 15:31:10 #46
7074 moussy
kuttekop
pi_71762532
Je hebt haar toch niet op zitten jutten met de taco-griep he?!
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 15:31:16 #47
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71762536
volgens mij kan 10 heen kwaad maar bel anders de ha even voor de zekerheid
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:31:20 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71762538
En Dutch leuk, klinkt wel ook als een heel fijn weekend.

En wta betreft de opmerking zonder OUD kende je L. niet, ik denk dat er wel meer vriendschappen zijn ontstaan door FOK , zo ik ook met Anitra
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:33:39 #49
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71762598
Evenstar, dokter bellen zeggen ze zelf:
Let op
De aanbevolen dosering niet overschrijden. Indien een kind jonger dan 6 jaar per ongeluk te veel tabletten (meer dan 5 tabletten) heeft ingenomen, raadpleeg dan uw dokter. Overmatig gebruik kan een laxerend effect hebben. Bevat een bron van fenylalanine. Bevat zoetstoffen xylitol en aspartaam.
Lekker douchen!
pi_71762601
Ik kijk geen horror, daar kan ik eht niet tegen...

Amber is echt een muts hoor. Met mij wil ze de zee niet in, nou ja tot haar knieen. Ze heeft een vriendinnetje gevonden en nu is ze met M eb dat meisje aan het zwemmen... Gekke griet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71762606
zonder fok had ik nu geen fijn mooi huisje gehad

en nu ben ik echt weg, spuug ik zal je groetjes doorgeven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:34:00 #52
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71762607
En extra WCpapier kopen
Lekker douchen!
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 15:34:21 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_71762617
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
En Dutch leuk, klinkt wel ook als een heel fijn weekend.

En wta betreft de opmerking zonder OUD kende je L. niet, ik denk dat er wel meer vriendschappen zijn ontstaan door FOK , zo ik ook met Anitra
OUD is toch ook eigenlijk heel mooi, als er iets is staat (half) OUD klaar, inzameling, verdriet, lachen enz enz, alleen je moet de kluit niet belazeren
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 15:36:16 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71762662
Daarom kan ik ook zo kwaad worden om Oud als experiment te gebruiken
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:36:21 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71762668
ben aan het bellen

en idd Moussy , was laatst de kast aan het herorganiseren, en vond een stapelkaarten echt zoveel van allemaal lieve OUDers
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:38:04 #56
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71762717
Ik heb die kaarten van vorig jaar ook allemaal nog liggen. Dat deed me toen zoveel goed en nog steeds, ik kijk ze af en toe wel door
Lekker douchen!
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 15:38:46 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_71762730
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:36 schreef Lois het volgende:
Daarom kan ik ook zo kwaad worden om Oud als experiment te gebruiken
En dat dus (onder andere) maakte dat ik ook spijt kreeg van mijn open eigen ik als antwoord op Tan haar vraag in het engeltjes topic. Voor mij is OUD oud op deze manier niet meer, zal vanzelf wel weer goed komen, zoals altijd alles doet. Áls het al een experiment was he, kan ook een 'mooi' excuus zijn.

Ik ben al eens met mijn billen bloot gegaan over de geboorte én dood van Mink in een boek en dat was vrijwillig, niet omdat ik genaaid ben door 1 of ander kuttekop die een 'experiment' uitvoert. Ik heb het gewoon liever zelf in de hand wat ik doe en wat er in een boek komt.
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:42:44 #58
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71762838
Huisarts nam maar neit op, de kinderarts maar gebeld, wordt zo terug gebeld, heb even arwen nagevraagd en ze zegt zelf er 20 op te hebben, en ja ze kan heel goed tellen en potje van 60 zat idd ook nog 1/3e vol..

Zucht, en ik liep eerder nog te verkondigen dat ze nooit iets pakt/eet wat ze niet mag
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 15:42:50 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_71762841
Trouwens.. ze deed toch aan een thriller schrijven, dus we zijn ook nog eens tot thriller-volk gedoopt

pi_71762847
Oeh die filmpjes waarin dan ineens zo'n geest in beeld schiet Kwam er alleen wel achter dat ik die niet op mijn werk moet kijken... Ik zat een tjdje geleden ineens heel hard te gillen achter mijn scherm

Oh en Kopenhagen en Tivoli Ben een paar maanden geleden met mijn werk 2 dagen geweest. Zo'n mooie stad en inderdaad Tivoli is 's avonds echt zo mooooooooi
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 15:43:18 #61
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71762852
Nou dat dus!
Ben aardig boos nog steeds, zakt vast wel weer af en tot die tijd zit ik wijselijk op mijn handjes
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:45:12 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71762893
Misschien heel maf hoor, maar ergens , hoe omschrijf ik het het beste.., laat zien hoe bijzonder OUD is dat het toh zoveel emoties ( en terecht! ) losmaakt
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 15:46:45 #63
7074 moussy
kuttekop
pi_71762944
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef Lois het volgende:
Nou dat dus!
Ben aardig boos nog steeds, zakt vast wel weer af en tot die tijd zit ik wijselijk op mijn handjes
Het excuus heeft me zelf nog bozer gemaakt, ondanks dat ik er bij blijf dat ik er geen fuck van geloof van het experiment, maar het zet je toch weer even met beide voeten op de grond, dat we blijkbaar boekwaardig (slap) ouwehoeren hier
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:48:21 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71762994
Kinderarts heeft al terug gebeld of is het gebelt ? Kan geen kwaad, ze hadden al speciale lijn gebeld erover. Wel in de gaten houden bij eventueel duf worden etc. ze kan er hooguit een keer goed van poepen opgelucht.. ik ben echt zo blij met het AZM
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 15:48:53 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71763014
Fijn Evenstar!
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 15:49:07 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_71763026
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Kinderarts heeft al terug gebeld of is het gebelt ? Kan geen kwaad, ze hadden al speciale lijn gebeld erover. Wel in de gaten houden bij eventueel duf worden etc. ze kan er hooguit een keer goed van poepen opgelucht.. ik ben echt zo blij met het AZM
Goed poepen lucht alleen maar op zou Syrena zeggen
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:50:27 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71763057
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:49 schreef moussy het volgende:

[..]

Goed poepen lucht alleen maar op zou Syrena zeggen
ik mis Syrena...
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 15:51:37 #68
7074 moussy
kuttekop
pi_71763083
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik mis Syrena...
ik ook... onze eigen bridget.
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:52:50 #69
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71763118
Gelukkig kan het geen kwaad, evenstar.
Heeft ze nu ook minder kans op de mexicaanse griep
Lekker douchen!
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:53:40 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71763137
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:52 schreef sjak het volgende:
Gelukkig kan het geen kwaad, evenstar.
Heeft ze nu ook minder kans op de mexicaanse griep
genoeg weerstand
pi_71763259
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:51 schreef moussy het volgende:

[..]

ik ook... onze eigen bridget.
Ik weet dat ik niet heel actief ben geweest, dus... heb ik iets gemist?

Wel een opluchting evenstar Ik zou me ook rotschrikken.
pi_71763392
wat een opluchting evenstar! (het was gebeld inderdaad...)

maar veel emoties krijgen door OUD, dat voel ik ook! sinds vorig jaar juli heb ik een hele vervelende tijd meegemaakt (ivm MK, operaties en m'n moeder die slecht lag en ondertussen is overleden...) de steun die ik hier in OUD heb gevoeld en gekregen, zonder dat mensen er iets voor terugverwachten, dat was gewoon hartverwarmend! OUD = !
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 16:12:47 #73
13151 crew  Rewimo
pi_71763649
evenstar, gelukkig dat het geen kwaad kan. Je schrikt je altijd rot van zulke dingen.

Ik heb de hele soap gelezen, hou me er maar buiten denk ik

Kl***dag gehad op mijn werk, gelukkig wel één fijne collega die alles begrijpt en me helpt en in elk geval ben ik van die te grote klus af. Dat lucht op. Al denk ik dat de collega die hem nu heeft er net zo stuk op gaat lopen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_71763665
*pling*

wij zijn weer terug in 2009.... we begonnen in de prehistorie, via de oudheid, romeinen en middeleeuwen weer naar hier. Kortom : archeon ! Superleuk en onwijs veel tedoen voor de kids. Zat iemand een dood beest te villen (wezeljong, dood langs de weg gevonden), kids hebben vuur gemaakt, stenen gehakt, brons en ijzer gemaakt, boontjes gedopt en zo voort.

Ga nu maar even bijlezen....als ik de post hiervoor lees weet ik eigenlijk niet of ik het moet doen...
pi_71763709
Ik krijg het maar niet uitgelegd aan hoeveel de mensen in OUD voor mij betekenen. 'Ja maar je kent ze toch niet écht?'
kusknuffelkroel
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 16:14:36 #76
13151 crew  Rewimo
pi_71763716
Klinkt erg leuk, Stout
pi_71763761
Rewimo, fijn dat je van die te grote klus afbent!
waren jullie toevallig afgelopen vrijdag ook in de Efteling? Ik zag een jongen daar lopen, en die leek verdacht veel op "het mooiste kind"

Stout, kun je rustig doen hoor, in dit topic is er niet heel erg veel meer over gezegd...
pi_71763830
Zo, Senna heeft even een slaapuurtje. Het eerste van vandaag

Ik zou schaap niet kennen als ik fok niet had, en Senna dus ook niet hebben. En ik heb OUD toch ook als een fijn subforum gezien altijd, ondanks de kritiek iedere keer van buiten OUD en de diverse relletjes telkens weer.

Ik vind het wel erg naar dat het dan weer zo moet lopen. En ik vind persoonlijk altijd het idee "het is maar internet" een beetje raar. Ik ben hier namelijk hetzelfde als irl, ik kan me ergeren aan dezelfde dingen, ergens over opwinden, gekwetst worden en verdriet hebben. Waarom zou dat anders zijn via internet? Alleen omdat je de persoon erachter niet direct kunt zien? Is het dan zoveel minder erg om 'user x' te kwetsen dan om 'miep jansen' te kwetsen?
pi_71763833
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef Jelief het volgende:
Ik krijg het maar niet uitgelegd aan hoeveel de mensen in OUD voor mij betekenen. 'Ja maar je kent ze toch niet écht?'
kusknuffelkroel
Hier precies hetzelfde! Mijn man vind het maar beetje gek dat je echt een beetje een band kan hebben met mensen die je nog nooit gezien hebt.
(Daarom ben ik het helemaal met Lois' opmerking eens....)

Straks lekker aardappeltjes in schil uit oven met rozemarijn en zeezout eten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 16:20:09 #80
13151 crew  Rewimo
pi_71763837
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:16 schreef mijsje het volgende:
Rewimo, fijn dat je van die te grote klus afbent!
waren jullie toevallig afgelopen vrijdag ook in de Efteling? Ik zag een jongen daar lopen, en die leek verdacht veel op "het mooiste kind"
Nee, jammer genoeg niet
pi_71763917
Fijn Rewimo !! Dat scheelt in elk geval wat druk. Hopenlijk lukt het de collega wel.
Oudste was het liefst 3 weken gaan kamperen daar, die had zich zo aangepast. We hoorden daar wel dat er een kamp is voor junior archeologen en dat ze daar ook kamperen zoals in de prehistorie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 16:23:54 #82
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71763928
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:20 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde! Mijn man vind het maar beetje gek dat je echt een beetje een band kan hebben met mensen die je nog nooit gezien hebt.

oeh lekker, zou bijna bij je willen aanschuiven
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 16:31:55 #83
13151 crew  Rewimo
pi_71764110
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:23 schreef Stout het volgende:
Fijn Rewimo !! Dat scheelt in elk geval wat druk. Hopenlijk lukt het de collega wel.
Oudste was het liefst 3 weken gaan kamperen daar, die had zich zo aangepast. We hoorden daar wel dat er een kamp is voor junior archeologen en dat ze daar ook kamperen zoals in de prehistorie
Ze vinden Xanten vast ook geweldig dan Ik verheug me al op de herfstvakantie!
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:34:28 #84
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71764159
Praxis heeft trouwens de roomdividers weer in de aanbieding
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 16:34:33 #85
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_71764161
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:20 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Aan de andere kant ben ik irl met FIoortje bevriend en weet ik zeker dat ze zoals ze nu is zo'n experiment niet meer uit zou halen. Dus blijf ik bevriend met haar, al keur ik het Eveliene experiment van destijds ten zeerste af.

Ik heb ooit met andere mensen een herdenkingsboekje uitgegeven n.a.v. het overlijden van usenetposter waarmee ik ook mailde, en die vier jaar later helemaal niet overleden bleek. De periode van meeleven in zijn ziekte en bij zijn overlijden was verdrietig, maar ik kon vol genegenheid aan hem terugdenken. Het vier jaar later in de nieuwsgroep moeten horen dat hij (en z'n familieleden waarmee ik contact en gedoe heb gehad) een literair experiment waren geweest was heel erg kwetsend voor me. Soms moeten dingen niet de openbaarheid in, ook al branden ze je op de lippen.
Ik heb heel lang geen mens meer vertrouwd op internet. IRL weet je pas echt wat je aan iemand hebt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_71764263
Zo, heb ook even de laatste topics doorgelezen.
Ik heb voor het 'wachten op een twwede streepje topic' nog nooit echt meegepost in OUD, maar lurk al wel heel lang dus ik stond wel even te kijken van het Eveliene verhaal.

Ook de discussie in feedback gelezen en naar aanleiding van een opmerking daar dacht ik bij mezelf inderdaad dat ik ook best in andere topics van oud kan meeposten, dus bij deze
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:40:19 #87
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71764293
Gezellig nienna

En Macka dat is wel heel erg.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 16:42:27 #88
13151 crew  Rewimo
pi_71764348
Welkom Nienna Leuk dat je hier ook komt kijken!
pi_71764430
zo ik ben ook weer terug
nogal voorbarig geshopt, tutu, balletpakje met pofmouwtje en nog een soort balletpakje met een tutu er aan vast mt 92/98 ik vond het zo geweldig en zo goedkoop dat ik het MOEST hebben voor Elin
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:46:07 #90
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_71764437
Komt ook weer eens kijken, valt ook weer met der neus in de boter
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:47:15 #91
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71764466
waar heb je die gehaald? had laatst ook voor arwen eentje gekocth in de UK zo schattig inclusief de schoentjes 2 pond ghe ^^
pi_71764487
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:45 schreef Kleurdoos het volgende:
zo ik ben ook weer terug
nogal voorbarig geshopt, tutu, balletpakje met pofmouwtje en nog een soort balletpakje met een tutu er aan vast mt 92/98 ik vond het zo geweldig en zo goedkoop dat ik het MOEST hebben voor Elin
Nu nog een fotootje van Elin met balletpakje aan
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 16:49:51 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71764523
hoi Nienna
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71764583
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:48 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Nu nog een fotootje van Elin met balletpakje aan
elin heeft mt 68..en 74..dus dat gaat nog wel even duren

maandag 10 augustus 2009 @ 16:52:45 #95
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71764597
Groetjes terug Spuugje
En voorderest weet ik nog steeds niet wat ik er allemaal van denken of zeggen moet..
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71764634

in t echt is het meer roze met hele lichte zilveren glittertjes
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 16:54:55 #97
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71764650
wat schattig
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71764665
ps bij de wibra ( het rokje en pofmouwding waren 1,99 die andere 2,99 )
pi_71764675
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Huisarts nam maar neit op, de kinderarts maar gebeld, wordt zo terug gebeld, heb even arwen nagevraagd en ze zegt zelf er 20 op te hebben, en ja ze kan heel goed tellen en potje van 60 zat idd ook nog 1/3e vol..

Zucht, en ik liep eerder nog te verkondigen dat ze nooit iets pakt/eet wat ze niet mag
Mocht jij of iemand anders het nog ooit een keer nodig hebben. Ik heb hier een telefoonnummer van de Giflijn , bij interesse even een PM. Ik heb dat toen van de doktersassistente gekregen (en eigenlijk mag je hier volgens mij als particulier / consument niet eens mee bellen) maar toen mijn dochter besloot om een slok shampoo te nemen heb ik ze wel mooi gebeld.
pi_71764692
Wat lief Kleurdoos !

Rewimo : ik denk t ook wel dat Xanten leuk is ! Enne t is nog maar een week of ehh 10...
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:56:41 #101
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71764697
tof kleurdoos!
Welkom hier Nienna!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 16:56:57 #102
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71764707
is niet echt slim lijkt me om dat nummer online te zetten Faja, vooral niet als t als particulier/consument niet gebruikt kan worden
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:56:58 #103
219033 Mibos2
pi_71764711
Het is wel supercute...

TF rustig aan en denk om jezelf. Ik heb even halfbevroren kipfilet in stukjes gehakt en dat luchtte op. Of zoals een paar dames vanmiddag een meloen slachten doet ook wonderen. Knuffel
pi_71764770
Ach kleurdoos, wat een vreselijke lieve pakjes!
Niet vergeten om op de foto te zetten als ze het eenmaal wel aan kan

En hoi Ynske en anderen die me begroet hebben hier
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:00:23 #105
219033 Mibos2
pi_71764799
Spuit elf hier ook even. Vergat het in mijn vorige post. Welkom hier Nienna...
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:00:28 #106
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71764803
Komt goed hoor Mibos, ik stress meelf niet zomaar een hartkwaal
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:01:12 #107
219033 Mibos2
pi_71764824
Mooi zo...
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:01:43 #108
14746 k_i_m
pi_71764841
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Stout het volgende:
Wat lief Kleurdoos !

Rewimo : ik denk t ook wel dat Xanten leuk is ! Enne t is nog maar een week of ehh 10...
Oh! Daar ben ik met 2 gymnasium naartoe geweest. Dat was echt heel tof, het park dan he? De stad zelf vond ik iets minder, alhoewel de kerk weer erg mooi was . Ik kwam laatst het Traianus muntje weer tegen wat ik daar gekocht heb .
In my life
Why do I smile
pi_71764862
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Ynske het volgende:
is niet echt slim lijkt me om dat nummer online te zetten Faja, vooral niet als t als particulier/consument niet gebruikt kan worden
heb het al aangepast. Eigenlijk vind ik juist dat ze zo iets wel openbaar moeten maken want een hoop dingen staan niet standaard op de Gifwijzer.
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:02:35 #110
14746 k_i_m
pi_71764866
Nienna!! .
In my life
Why do I smile
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:03:58 #111
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71764893
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Ynske het volgende:
het nummer van de Giflijn staat ook gewoon op de Gifwijzer enzo vermeld die je bij de apotheek kan halen. En is dus overal online te vinden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 17:04:17 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71764904
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Ynske op 10-08-2009 17:04:58 ]
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 17:04:48 #113
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71764917
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:03 schreef E.T. het volgende:

[..]

het nummer van de Giflijn staat ook gewoon op de Gifwijzer enzo vermeld die je bij de apotheek kan halen. En is dus overal online te vinden.
ok dat wist ik niet, maar als dit alleen t artsennummer is dan ligt t toch net anders
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71764961
Nienna ! Van harte Welkom !

Ehh een vraagje : welke navigatie hebben jullie in je auto en hoe bevalt ie ? Ik ben in oktober jarig en wil dat voor mijn verjaardag vragen.. heb al ff gezocht maar dr is niet zo veel op FOK te vinden. Oja ik heb geen vermorgen te besteden....
pi_71764962
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:02 schreef k_i_m het volgende:
Nienna!! .

En bedankt hè
pi_71764978
Kleurdoos, wat schetig! Ik zie Elin al helemaal gekleed als ballerina

Macka, wat een naar verhaal, zeg. Ik snap dat je je vertrouwen een tijd kwijt was.

Kobus heeft vandaag zijn eerste prikken gehad en nu heb ik al 2 uur een babietje op schoot dat met vlagen hartverscheurend moet huilen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 17:07:09 #117
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71764985
ja, daar ben ik ook benieuwd naar Stout
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71765075
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:07 schreef Ynske het volgende:
ja, daar ben ik ook benieuwd naar Stout
ohh ook toe aan navigatie ? Manlief vind het maar onzin maar ik rij zo vaak eens ergens heen zonder dat hij naast me zit en dan moet ik altijd met een kaart of papiertje klooien. Dit lijkt me veel handiger
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 17:11:31 #119
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71765106
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef Stout het volgende:

[..]

ohh ook toe aan navigatie ? Manlief vind het maar onzin maar ik rij zo vaak eens ergens heen zonder dat hij naast me zit en dan moet ik altijd met een kaart of papiertje klooien. Dit lijkt me veel handiger
als ik 1 keer gereden heb weet ik t wel te vinden, maar die eerste keer
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 17:11:40 #120
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71765112
Het Gadgetforum of DIG daar moet je zijn met dit soort vragen Stout
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:11:44 #121
219033 Mibos2
pi_71765114
Een MIO hebben wij hier en die werkt naar volle tevredenheid en is een stukje goedkoper dan een TomTom.
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 17:13:22 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_71765148
Wij hebben een Mio (uit een aanbieding van kruidvat) en dat mens heeft een zeikstem vooral als ze blijft zeggen dat ik boven de toegestane snelheid rijd Verder is ze simpel te behandelen, alleen moet ze dr klus houden. Maar een topic er over openen is toch niet zo gek?
pi_71765156
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef -Nienna- het volgende:
Ach kleurdoos, wat een vreselijke lieve pakjes!
Niet vergeten om op de foto te zetten als ze het eenmaal wel aan kan

En hoi Ynske en anderen die me begroet hebben hier
zo lang kan ik toch niet wachten waarschijnlijk trek ik t haar morgen aan. Gewoon tegen iedereen beweren dat ze krimpt.
En welkom idd
pi_71765157
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:06 schreef Stout het volgende:
Nienna ! Van harte Welkom !

Ehh een vraagje : welke navigatie hebben jullie in je auto en hoe bevalt ie ? Ik ben in oktober jarig en wil dat voor mijn verjaardag vragen.. heb al ff gezocht maar dr is niet zo veel op FOK te vinden. Oja ik heb geen vermorgen te besteden....
Ga voor een Garmin. Wij zijn er helemaal fan van. Ook nog nooit een tomtom gehad.

Op deze site kun je revieuws lezen en navigatiemutsen met elkaar vergelijken Succes!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71765168
Wij hebben wel navigatie, maar nog geen auto
We wachten op onze nieuwe, zou 4 augustus bij de dealer aankomen, maar hij was er pas afgelopen vrijdag.
Nu is het wachten op alle papierrompslomp vanuit de leasemaatschappij.

En dit is dus al de derde keer dat de levering uitgesteld is *zucht*
pi_71765177
nee maar ben niet zo van het zomaar ergens openen van topics....
en jullie zijn vertrouwd daar durf ik dit wel te vragen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 17:15:28 #127
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71765202
topic openen heb ik al eens gedaan, maar daar kwam niet echt een advies uit
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 17:16:05 #128
7074 moussy
kuttekop
pi_71765222
Oh nou, wij hebben dus een mio
pi_71765240
Wij hebben onze navigatiemuts ook al 6 jaar. We zijn motorrijders en de tomtoms van vroeger konden alleen van A naar B. De garmin kon van A naar B, naar C en naar D. Je kon er complete routes in stoppen om die dan te rijden op de motor. Nu weet ik niet of DomDom dat tegenwoordig ook kan, maar Ik ben voor Garmin
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71765328
Garmin, Mio, TomTom..... wie biedt dr nog een ?

Moussy hoest weer bij jullie ? Al nat ?
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:21:45 #131
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71765405
Ik heb geen navigator nodig, ik kan gewoon goed kaartlezen
Ik heb de benen van Huup gezien..ik ben geshockeerd !
pi_71765568
die met FOK erin geschreven ?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 17:28:43 #133
13151 crew  Rewimo
pi_71765614
Wij hebben een TomTom, bevalt goed hoor Dus als je vragen hebt, je weet me te vinden
pi_71765654
Ik heb een toevoeging aan mijn burgerlijkheid!
Een droogmolen! Nou ben ik ook al helemaal aan het bedenken hoe ik daar een tent van kan maken voor de kids maar mij kennende kom ik daar aan toe tegen de tijd dat ze met vriendjes op de hoek van de straat hangen
pi_71765703
Wij hwbben een Packard Bell. Hebben m in Belgie gekocht vorig jaar. Bevalt me prima
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:32:05 #136
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71765708
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:26 schreef Stout het volgende:
die met FOK erin geschreven ?
Ik denk dat heel fok z`n handtekening er in kwijt kan
Is gekheid en ik vind het echt oprecht heel vervelend voor haar, maar jeutje zeg! Snel bevallen en afwateren maar dame
pi_71765767
Arme Huup!

Helaas, ik weet niets van Tomtoms, behalve dat ze best duur schijnen te zijn. Ik kijk op de kaart of op 's Iphone. Maarja, we hebben ook geen auto.
pi_71765771
o en wij hebben een domdom, niks op aan te merken maar ooknietwildenthousiast. We hebben ook een gps-apparaat van Garmin, zo'n wandelding en daar zijn we wél heel enthousiast over. maarja dat heeft dan ook niets met autonavigatie te maken
pi_71765822

nu nog een toverstafje en vleugeltjes
pi_71765840
Jelief, een droogmolen! Het is misschien wel burgerlijk maar ik vind het altijd zoiets hebben.
Helaas ook geen tuin hier.
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:37:13 #141
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71765845
Oh blij ei
pi_71765856
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]

nu nog een toverstafje en vleugeltjes
Dat is snel
Maar het staat haar wel héél leuk
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 17:37:59 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71765866
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:14 schreef Stout het volgende:
nee maar ben niet zo van het zomaar ergens openen van topics....
en jullie zijn vertrouwd daar durf ik dit wel te vragen
snap ik, maar ergens gilt iedereen altijd keihard dat het hier geen kliek is, maar een vraag stellen buiten OUD is dan weer "eng". *ril*
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71765871
oh, ze heeft het gewoon al aan! Hoe zoet!
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 17:39:12 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71765903
Lieve Elin! Kjoet!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71765972
Oh Elin, je barst nog uitje hoofd van blijdschap!
pi_71765979
t staat echt geweldig, vooral als ze r rockstarspeen ook in heeft t past trouwens perfect. omdat ze er nu natuurlijk een luier onder aan heeft en t pakje daar niet op gemaakt is
pi_71765984
Wat lief !! Een E-linfee !
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:43:23 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71766003
leuke foto van Elin.

sjonge het word hier eens een partij benauwd,en de zon is weg....
dat had ik niet besteld in elk geval...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71766122
Hier een lurker.....
Jelief, met oude lappen en knijpers wordt je droogmolen een tent! Lakens, gordijnen, maakt niet uit. Wij hadden vroeger een trapje of een drooglijn, maar het is altijd een feest.
Gewoon rondvragen of naar de kringloopwinkel gaan, bij ons hebben ze daar altijd wel zulke dingen.
Veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_71766134
HIer regent t, t frist nu even lekker op !

Heb je een leuke kraamverzorgster Bar ?
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:51:47 #152
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71766220
Jawel hoor, al gaat ze sinds vanmiddag nu ook kramen bij een goede vriendin van haar, dus dan komt ze vanaf morgen hier alleen nog maar in de middag.
maar alles loopt hier als een trein, dus vind het niet erg.

Ging het hier maar even goed regenen, weet momenteel even niet waar te kruipen, plak aan alle kanten en kan de waaier nu ook niet aanzetten omdat Roy hier in de box ligt te slapen.

Geniet nog even van de rust, vanavond weer visite, en heb nog wat last van afgelopen nacht.
pi_71766231
Gegroet gij wespennest

Elinneke Te lief!

Hier doodop, L. eet naast mij zelfstandig een bak yoghurt leeg. Of in ieder geval, hij heeft yoghurt, een lepel en het en der komt wat in zijn mond
Het is wel leuk iig

En ik ben doodop!
pi_71766256
Was Roy wakker vannacht ? Ritme moet nog komen hé ?
Wel fijn dat alles zo lekker loopt ! Geniet nog maar even van de rust.
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:53:24 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71766260
hmmm freecell ik ben ook best wel gaar.... als we elkaar nu een beetje gaarheid geven zou het dan misschien wat beteren?
beide wat minder gaar???
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:54:32 #156
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71766285
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:53 schreef Stout het volgende:
Was Roy wakker vannacht ? Ritme moet nog komen hé ?
Wel fijn dat alles zo lekker loopt ! Geniet nog maar even van de rust.
Roy was vannacht klaar wakker, niet vervelend, gewoon wakker, en gewoon bij me willen zijn, dus me maar aan toegegeven.
maar vanmiddag niet echt kunnen slapen, daarna kwamen m'n opa en oma langs, vanavond nog een paar vrienden.
dus voel het wel.
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:59:23 #157
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71766432
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:02 schreef k_i_m het volgende:
Nienna!! .
Way to go Kimpie!
En Nienna, groot gelijk dat je mee komt posten! Gezellig! (Soms dan )
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 18:03:07 #158
5428 crew  miss_sly
pi_71766552
Nienna

Elin, wat schattig
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:05:43 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71766634
Leuk dat je ook hier komt kletsen Nienna!

Ow en wij hebben ook een Garmin na ruim een half jaar studie en vergelijkend onderzoek van We hebben het ding nu een jaar of 2 (3?) en wij zijn er heel erg tevreden over.
pi_71766788
Niennaaaaa haai!
wat een gezelligheid

Euhw navigatie, wij hebben een tomtom en hij brengt me prima waar ik wezen moet, ik heb hem tweedehands gekocht uit het V&A subforum hier. T is een ouwerdje een van de eerste dus nie zo'n hippe platte maar my god zeg; ondanks dat ik zonder navigatie echt prima overal kwam waar ik wezen moest is dit toch wel zo'n super uitvinding
oh en ik wil nog de voicecard van john cleese downloaden "turn left you twat!"

@Kleurdoos Wanne blijheid op een foto! Dat balletpakje wat ze aan heeft heb ik ook! Gekregen van mn oma, inderdaad in maat 98, voorbarig much?

@TF olifanten hebben ook gevoel hoor!
och, nog max 3 weken ofzo in t ergste geval en dan kan k lekker zweten
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71766813
Bedankt allemaal voor het warme welkom in de SC

En ik kan jullie pas volgende week vertellen wat voor navigatiesysteem we hebben.
Dan komt onze auto pas en ik weet het niet uit mijn hoofd.

Vriendlief hier is erg lief vandaag.
Ik zei dat ik zin had in patat, maar dat de snackbar waarschijnlijk dicht is (volgens mij altijd op maandag)
Maar we weten het allebei niet zeker en hij gaat toch die kant op en als hij dicht is neemt hij wel een zak patat van de AH mee.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 18:16:23 #162
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71766903
k hoor net bij netwerk dat de 27, nogwat miljoen van de staatsloterij vanavond niet uitgedeeld word.
doe er zelf niet aan mee, maar t is toch niet leuk dat dit nu al bekend is enzo
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 18:16:43 #163
5428 crew  miss_sly
pi_71766910
Wij eten vandaag roti van, volgens sommien, de beste roti-tent in Amsterdam. Die zit hier toevallig vlakbij

ow ja, navigatie; wij hebben zo'n geintegreerde in de auto, geen idee welk merk. werkt prima
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:16:56 #164
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71766915
Zo ging mijn wederhelft gisteren om patat weg, en kwam met chinees terug. Die zag ik ff niet aankomen
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:17:38 #165
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71766935
hier word het pizza, wegens tijd gebrek
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:18:03 #166
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71766940
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef Ynske het volgende:
k hoor net bij netwerk dat de 27, nogwat miljoen van de staatsloterij vanavond niet uitgedeeld word.
doe er zelf niet aan mee, maar t is toch niet leuk dat dit nu al bekend is enzo
uhhh en weet je ook waarom dat is?
pi_71767023
ohja die jackpot haha, gevallen op een vijfde lot hoorde ik
maar t is nog steeds een hoop geld wat ik niet heb

Wij hebben afhaal indo op. Hilarisch tafereel daar mn lief --> ja, daging roedjak ajb, en tahoe pedis met petehbonen.
toko-vrouwke --> oh maar meneer dat is erg pittig hoor, misschien voor mensen die nie indisch eten gewend zijn is nie goed.
lief --> *gnorf*

En ik heb een mini gebakje gekregen van hem heeft ie bij de bakker gehaald de meest roze die hij kon vinden!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71767036
De jackpot is gevallen op een vijfde lot en het restbedrag gaat mee naar de volgende trekking.

http://www.nu.nl/algemeen(...)ijfde-staatslot.html
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:24:15 #169
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71767073
Mèn, wat haat ik zo'n eerste werkdag na de vakantie. Ik ben alleen maar bezig geweest met het lezen en afhandelen van mails waarvan de helft nog niet eens voor mij bestemd was. Morgen maar opnieuw weer in het ritme proberen te komen.

Oh ja, het moet hier over eten gaan. Toch? Hier staat er couscous, merguez en gegrilde groenten op het menu

Bij Claire's hebben ze echt te schattige toverstafjes, vleugeltjes en meer van dat soort spul. Zou goed bij ballet-Elin passen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_71767086
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:53 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm freecell ik ben ook best wel gaar.... als we elkaar nu een beetje gaarheid geven zou het dan misschien wat beteren?
beide wat minder gaar???
is goed, jij mag wel beginnen Als jij mij nou wat gaarheid geeft ben jij er sowieso vanaf en jij hebt even meer recht op rust dan ik dacht ik zo
pi_71767099
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef miss_sly het volgende:
Wij eten vandaag roti van, volgens sommien, de beste roti-tent in Amsterdam. Die zit hier toevallig vlakbij
Welke dan? Wij vinden die bij ons aan de overkant natuurlijk de beste!
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:25:53 #172
3142 m@x
pi_71767111
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef huuphuup het volgende:
Wij hebben afhaal indo op. Hilarisch tafereel daar mn lief --> ja, daging roedjak ajb, en tahoe pedis met petehbonen.
toko-vrouwke --> oh maar meneer dat is erg pittig hoor, misschien voor mensen die nie indisch eten gewend zijn is nie goed.
lief --> *gnorf*
Heel herkenbaar. Ik heb een Indische achtergrond en elke keer als ik om pedis vraag krijg ik er een waarschuwing bij.
pi_71767122
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef huuphuup het volgende:
ohja die jackpot haha, gevallen op een vijfde lot hoorde ik
maar t is nog steeds een hoop geld wat ik niet heb

lief --> *gnorf*

En ik heb een mini gebakje gekregen van hem heeft ie bij de bakker gehaald de meest roze die hij kon vinden!
Ik zie de gnorf niet?
Is hij het wel gewend?
pi_71767128
Zegge, niet om olie op het vuur te gooien, maar wat is nou het nut van zo'n experiment? Als ik het goed begrijp is zij in het echie toch gewoon ook moeder, wat valt er nou te experimenteren. Ik snap het effe niet ofzo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 18:27:00 #175
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71767131
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

uhhh en weet je ook waarom dat is?
t is gevallen op een 1/5e lot
Today is life -

Dale Carnegie
pi_71767150
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:25 schreef m@x het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Ik heb een Indische achtergrond en elke keer als ik om pedis vraag krijg ik er een waarschuwing bij.
ghehe, B. ook idd

nou staat er niet per se Indo op zn voorhoofd gedrukt maar ook zeker niet 100%Hollandsch ofzo dus waar die waarschuwingen altijd vandaan komen is me een raadsel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71767177
Ah, hij is indo VAndaar
pi_71767197
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:26 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik zie de gnorf niet?
Is hij het wel gewend?
-edit-
en knip enzo
omdat ie indo is dus idd

[ Bericht 21% gewijzigd door huuphuup op 10-08-2009 18:52:28 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:30:04 #179
3142 m@x
pi_71767203
Bij mij staat er nog net geen 100% Hollands op en ik denk niet dat er iemand is die uit zichzelf zou bedenken dat ik enig Indisch bloed heb. En dat terwijl mijn zusje juist net een klein chineesje was toen ze net geboren was. Ze wordt nog steeds van het minste straaltje zon poepbruin en heeft donker haar en donkere ogen. Het is zo oneerlijk verdeeld
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:31:37 #180
3142 m@x
pi_71767237
Ik vind het bij je Gnorf redelijk duidelijk te zien hoor Huup, maar dat is waarschijnlijk omdat ik een hele rits neefjes met dezelfde soort trekjes heb.
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 18:32:11 #181
5428 crew  miss_sly
pi_71767248
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:25 schreef oeke het volgende:

[..]

Welke dan? Wij vinden die bij ons aan de overkant natuurlijk de beste!
Het moet degene zijn die in de 1e van Swindenstraat zit...alleen belde schaap net dat het patatjes worden, want de roti-tent was dicht
pi_71767296
ghehe nouja, als je hem irl kent dat kun je duidelijk aan hem zien dat ie niet 100% nl is, maar ik weet niet of veel mensen hem direct als indo zouden bestempelen.
Misschien als je veel half-aziaten kent dan kun je het wel zien ja. Hij heeft van die echte aziaten-wenkbrauwen haha
en t feit dat ie de 1.70m net niet haalt helpt ook wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71767380
oeh Huup, ik ben zo benieuwd wat voor meisje jullie aan het bakken zijn.

Miss, die ken ik niet. Patatjes zijn lekker maar roti , dat ik dat zolang niet kende is echt zonde! wel slecht voor mijn vetjes, dat dan helaas weer wel.
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 18:41:32 #184
5428 crew  miss_sly
pi_71767468
welke is dat dan oeke? hoe heet die goede bij jullie in de buurt?
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:44:19 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_71767535
dad nienna
stormy waters...
sailin'
pi_71767572
de Warung Mini.
Misschien mijn lief maar even bellen of we niet beter roti kunnen halen ipv linzensoep. die trouwens ook heel lekker is maar nog niet gemaakt.
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:46:11 #187
190853 RockabeIIa
pi_71767580
Stelletje pedis- eters!
Dat wilde ik altijd nog een keertje zeggen

eet smakelijk!
pi_71767718
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:37 schreef oeke het volgende:
oeh Huup, ik ben zo benieuwd wat voor meisje jullie aan het bakken zijn.

ik ook!

en ik ben toch wel zo benieuwd of ze op haar echo's lijkt klinkt raar maar je snapt me vast wel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
selamat makan Rocks!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:53:38 #189
190853 RockabeIIa
pi_71767768
'Hey! Zelfde als mijn nieuwe druif!' zou mijn vriend zeggen

het wordt een mooierd, huups
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:56:06 #190
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71767838
Hier leek arwen echt op de echo huup, dus denk je meisje ook wel
pi_71767900
haha mijn lief ziet er echt weinig in terug, hij is nu gewend dat dit hoofd schijnbaar bij zijn kindje hoort, maar als je hem en mij stiekem ook wel een random andere foto had gegeven en had gezegd dat het ons kind was hadden we het ook gelooft

Maar ik ben benieuwd nog maar even en dan kan k een vergelijkfoto maken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71768118
Wat een snoepig mondje! En ze ligt zo lekker relaxed
pi_71768155
Elin was precies het tegenovergestelde van wat ik had verwacht .
Maar ik heb dan ook geen3D echo laten maken

Ik ben wel benieuwd naar je meisje Huup Heeft de vk nog een schatting gemaakt van het gewicht oid?
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:08:21 #194
14746 k_i_m
pi_71768187
Ik heb net het HDtv kastje eindelijk aangesloten en ik ga zo het andere modem voor de fibre power er ook maar gelijk eens tussengooien als ik dan toch aan het werk ben . Bah, wat haat ik dat toch altijd als ik dat soort klusjes thuis heb liggen .

Wij hebben trouwens een Stom Stom (niet meer in gebruik) en nu een ingebouwde unit in de auto van Peugeot. Die is heel leuk, want er zit een wijf in wat niet goed is. Ze wil eigenlijk in het Engels praten, maar een gedeelte van de software is Nederlands, waardoor je hele mooie combinaties krijgt als bijvoorbeeld Grote Marktweg, daar maakt zij dan chroté mahgtwêhg van .
In my life
Why do I smile
pi_71768214
* Vicky ploft ff neer...
Ben gesloopt!! Maar het was wel heerlijk op eht strand..
Heb net nog maar ff cheezers gemaakt... HONGER!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71768220
@Kleurdoos: ik heb ook geen echo laten maken, deze kregen we zomaar van de gyn in het ziekenhuis na die extra check-up echo's enzo. Die eerste is ondersteboven gemaakt, kijk maar naar de lettertjes onderaan de foto; het duurde even voor k doorhad dat je hem moest omdraaien *kuch*

2 vk's zeggen 3300 gram, 1 had haast en houdt het op 7 pond. Dus das 3500. T zal vast wel ergens daar rond liggen denk ik, als k niet teveel over de 40 weken ga.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71768259
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef Vicky het volgende:
* Vicky ploft ff neer...
Ben gesloopt!! Maar het was wel heerlijk op eht strand..
Heb net nog maar ff cheezers gemaakt... HONGER!!
pita's met kaas en jam?
pi_71768303
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:11 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

pita's met kaas en jam?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71768319
haha Kim

oooh die pita's met kaas en jam! dat vond k altijd keilekker vroeger
wat stom dat je zulke dingen gewoon vergeet... of nja, ik dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71768336
die Elin! wow! wat een droppie zo in haar balletpakje...
(lekker goedkoop voor zo'n geweldige outfit! )

Nienna

Cheesers... lang niet gegeten ook... (meteen weer ideetje voor de lunch van morgen... )

Ik zou pannenkoeken bakken, maar manlief had te vroeg honger... (heb ik honger, ga je nog niet eens koken... om kwart over 5... ) had hij maar patatjes gehaald... nu eten we morgen pannenkoeken...

wat is het weer heerlijk rustig hier op de SC
pi_71768376
Wij maakten altijd panpizza's : Boterham in je koekepan, smeerspul in pizzasmaak erop, kaas en wat je verder lekker vind en dan even bakken
pi_71768378
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:13 schreef huuphuup het volgende:
haha Kim

oooh die pita's met kaas en jam! dat vond k altijd keilekker vroeger
wat stom dat je zulke dingen gewoon vergeet... of nja, ik dan
tijdje geleden had ik pita's in de kast liggen en ik had honger.. en toen dacht ik..Ohhhja.. cheezer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71768694
Cheezers lekker! Lang niet gehad inderdaad!

En ik at ok regelmatig broodjes met jam en kaas uit de magnetron, beetje slap, maar wel lekker!
pi_71768811
uit de magnetron? uit het tosti-apparaat!
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:30:56 #205
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71768847
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef miss_sly het volgende:

Rams Roti??? :p
Lekker douchen!
pi_71768946
ik smijt altijd een klont boter in de pan,dubbele boterham met kaas en jam erin en dan echt ontzettend platdrukken en dichtschroeien
en dan druipend van t vet opeten.
nu ik dit lees denk ik dat ik een soort van obesitas heb zonder dat het effect op mijn lichaam heeft
pi_71768966
hahaha free dat klinkt echt vies uit de magnetron.

Ik doe gewoon wel es zo wat jam op mn boterham met kaas. Lekker of kaas met sambal, of jam met pindakaas, of pindakaas met hageltjes/muisjes/gestampte muisjes (uitvindingen van mn lief! i'm not responsible ). Oh en jonge kaas met wat appelstroop is ook best lekker.

Eigenlijk gooi ik alles wel op brood geloof ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71768975
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik smijt altijd een klont boter in de pan,dubbele boterham met kaas en jam erin en dan echt ontzettend platdrukken en dichtschroeien
nu ik dit lees denk ik dat ik een soort van obesitas heb zonder dat het effect op mijn lichaam heeft
Kunnen we ruilen ? Ik jouw metabolisme jij die van mij ? Tot we beiden tevreden zijn ?
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:36:05 #209
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71769002
Wat ik nu weer lees. Zou ik woensdag moeten werken?
http://www.nu.nl/algemeen(...)-operatiekamers.html
Lekker douchen!
pi_71769008
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:29 schreef mijsje het volgende:
uit de magnetron? uit het tosti-apparaat!
magnetron Ik deed er (tienertijd ) ook wel eens wat stukjes nog bevroren frikandel op. En dan anderhalve minuut oid in de magnetron. Best lekker!
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:36:21 #211
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71769009
oude kaas met banaan, pindakaas met suiker of sambal, tosti chocopasta met banaan en kokos
Lekker
pi_71769034
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:34 schreef huuphuup het volgende:
Oh en jonge kaas met wat appelstroop is ook best lekker.

en dat hoeft niet eens op brood Ik vind dat echt heerlijk !

Straks maar eens popcorn maken krijg honger van jullie
(hebben in het archeon al middeleeuws (hompen brood met stukje scherpe worst en salade) gegeten vanmiddag vroeg)
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 19:37:11 #213
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_71769047
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:26 schreef Mone het volgende:
Zegge, niet om olie op het vuur te gooien, maar wat is nou het nut van zo'n experiment? Als ik het goed begrijp is zij in het echie toch gewoon ook moeder, wat valt er nou te experimenteren. Ik snap het effe niet ofzo.
Toen was ze nog geen moeder. Dit gaat om iets uit september tm december 2007 dat nu uitgezocht is.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:37:11 #214
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71769048
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Dat metabolisme heb ik ook gehad, tot ik 30 werd en stopte met roken
Lekker douchen!
pi_71769083
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef sjak het volgende:

[..]

oke de 30 ben ik gepasseerd maar ik rook niet hoor...
pi_71769106
Jaaa TF! tosti met banaan en chocopasta!! B. kreeg een rolberoerte toen ik het suggereerde
en pindakaas eet k altijd met een heul klein beetje suiker of zoetstof eroverheen, anders vind k het te droog ofzo

Sjak
ik zou kijken of je kunt ruilen met iemand
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:40:22 #217
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71769151
Pindakaas met kaas , mmm
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:41:13 #218
24188 Belana
kloon van belana
pi_71769176
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef sjak het volgende:

[..]

ik nog zonder te stoppen met roken en nu nog ff erger sinds ik niet meer rook

maarre, ik trakteer even want ik heb per maandag een nieuwe functie
enorme uitdagende nieuwe baan binnen het bedrijf waar lois en ik al werken. ik heb er enorm veel zin in! Ik ga wel meer werken, 32 uur, iig voor een jaar, maar dat is ok hiervoor wel.
dus tast toe mensen

stormy waters...
sailin'
pi_71769181
Pindakaas met sambal
pi_71769186
pindakaas met chocopasta of vlokken of suiker
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:42:23 #221
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71769216
Gefeliciteerd Belana! En wat een heerlijke taart, ik neem wel een stukje, sport ik het er morgen wel weer af!
Lekker douchen!
pi_71769223
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Toen was ze nog geen moeder. Dit gaat om iets uit september tm december 2007 dat nu uitgezocht is.
maar, Eveliene (zoals ik het had begrepen) bestond uit 2 personen, Reinhilde/Floortje, die nog niet moeder was toen, en Karin huppeldepup, maar die was toch wel al moeder? van haar waren toch ook die buikfoto's en de kinderfoto's? dus ik snap het hele expiriment ook niet helemaal... misschien was het een misplaatst idee van je inleven voor je nieuwe boek-karakter...

ow Free, ik moet er niet aan denken... blegh!

Ik wil ook die obesitas Kleurdoos! hebben hebben hebben!

Lekker Belana! Thanks! mmmmmmmm aardbei... en natuurlijk gefeliciteerd!
pi_71769241
heeeey wat goed Belaan! wat tof!
gefeliciteerd!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71769242
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Oh oke, gek, Eveline lijkt nog helemaal niet lang geleden.
pi_71769328
Zo, de patatjes zijn weer op

Belana, gefeliciteerd met je nieuwe functie!
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:47:13 #226
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_71769366
Gefeliciteerd Belaan!

Maarreh.. pindakaas, kaas er op, plakjes banaan en een klein beetje sambal
(Swets doet ook altijd suiker op z'n pindakaas.. dat vind ik dus echt niks.. )

En idd Sjak.. EN 30+ EN stoppen met roken is echt funest voor je metabolisme
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_71769470
E.T. ja, die suiker die doet het... die maakt het broodje niet meer lekker
(ik hou niet zo van pindakaas en sambal, en niet perse samen maar gewoon niet... is het te merken? )
pi_71769563
pindakaas met poedersuiker, kaas met mayo, kaas met hagelslag

Gefeliciteerd Belaan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 19:54:16 #229
5428 crew  miss_sly
pi_71769576
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:30 schreef sjak het volgende:

[..]

Rams Roti??? :p
Die zit niet meer in Watergraafsmeer Het is een roti-tent uit Suriname die daar verschillende tenten heeft en hier in Nederland 1 in Rotterdam en 1 in Amsterdam.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:55:06 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_71769606
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:47 schreef E.T. het volgende:
EN 30+ EN stoppen met roken is echt funest voor je metabolisme
ja echt niet leuk
maar roken wil ik toch ook niet meer, dus tja...
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:55:43 #231
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71769625
Hier ging vroeger altijd ALLES met suiker of mayo. Pindakaas met suiker. Kaas met suiker. Spek met suiker. Leverworst met suiker. Kaas met mayo (stroop is trouwens ook heerlijk), spek met mayo.
Van mijn moeder geleerd
Lekker douchen!
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:58:10 #232
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71769694
Als het niet zo slecht zo zijn EN je ging er niet zo van stinken dan zou ik gelijk weer gaan roken. Ik mis het echt. Deze vakantie heb ik nog 3 dagen gerookt, ik kreeg wat slecht nieuws over mijn gezondheid en dacht: als ik dan toch dood ga, dan ga ik rokend ten onder Later kon ik het weer relativeren en inmiddels lijkt het allemaal gelukkig mee te vallen. Gelukkig ben ik ook gelijk weer gestopt m et roken Stel je voor, ga je niet dood, rook je toch nog
Lekker douchen!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:00:26 #233
24188 Belana
kloon van belana
pi_71769784
ja, ik mis het ook hoor, zeker weten. maar ik voel me beduidend beter zonder, dus tja
stormy waters...
sailin'
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 20:00:57 #234
5428 crew  miss_sly
pi_71769809
Belaan gefeliciteerd
wat leuk!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:01:35 #235
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71769834
Och sjak toch! Tis wel logisch, zo`n gedachtegang maar ook wel weer triest ergens..
Slecht nieuws wat weer overgaat, of blijvend slecht nieuws?

Belana gefeliciteerd!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:03:14 #236
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71769894
Je inbox is vol taartjes mevrouw!
Lekker douchen!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:03:54 #237
190853 RockabeIIa
pi_71769919
Hey Belaan, wat goehoed! Van harte! Ik hoop dat je heel veel plezier in je nieuwe functie gaat hebben
pi_71769924
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:55 schreef sjak het volgende:
Hier ging vroeger altijd ALLES met suiker of mayo. Pindakaas met suiker. Kaas met suiker. Spek met suiker. Leverworst met suiker. Kaas met mayo (stroop is trouwens ook heerlijk), spek met mayo.
Van mijn moeder geleerd
haha wat een combi's

hoewel ik wel moet zeggen dat mn moeder op van die zondagen dat zij voor haar en mn vader van die toastjes met garnalensalade had enzo, maakte ze voor ons altijd toastjes met smeerworst met een heel klein toefje mayo erop en dat vind k nog steeds erg lekker
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 20:05:33 #239
5428 crew  miss_sly
pi_71769966
sjak, hopelijk niet al te slecht nieuws en gaat het goed met je
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:06:08 #240
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71769985
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:03 schreef sjak het volgende:
Je inbox is vol taartjes mevrouw!
Ik heb wat ouwe taarten weggegooid
pi_71770064
Huup, dat heb ik met een boterham, ipv boter een dun laagje mayo, dan plakjes rundertong en dan wat zout en peper... dat maakte m'n moeder altijd rond de kerst en dat is zooooo lekker! (en omdat de rundertong zo groot was, maakte ze ook soep van de tong met blokjes tong er ook in, en ragout, en dus broodbeleg en deelde ze ook uit aan m'n broer, m'n zusje en mij (we wonen al een tijdje niet meer thuis)
dat soort dingen gaan we rond de feestdagen ook wel heel erg missen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 20:11:39 #242
13151 crew  Rewimo
pi_71770172
Belana, wat goed joh, gefeliciteerd! Kom maar op met die taart. Zitten geen calorieën in toch?

Sjak, dat klinkt niet zo fijn, sterkte!

Regent het in NL trouwens? Het wordt nogal grijs in de verte...
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_71770189
kan me voorstellen dat dat de kleine dingen zijn die je gaat missen Mijsje maar wellicht ook wel een mooie traditie om in ere te houden dan?

Oh Sjak hopelijk is er niets ernstigs.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71770195
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:04 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hoewel ik wel moet zeggen dat mn moeder op van die zondagen dat zij voor haar en mn vader van die toastjes met garnalensalade had enzo, maakte ze voor ons altijd toastjes met smeerworst met een heel klein toefje mayo erop en dat vind k nog steeds erg lekker
Mijn moeder maakte (en maakt) zalmtoastjes.
Zalm uit blik gemengd met mayo en dan kreeg de helft van de toastjes een toefje zaanse mayo en de andere helft een toefje ketchup.
Vind ik nog steeds erg lekker!
pi_71770234
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:12 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Mijn moeder maakte (en maakt) zalmtoastjes.
Zalm uit blik gemengd met mayo en dan kreeg de helft van de toastjes een toefje zaanse mayo en de andere helft een toefje ketchup.
Vind ik nog steeds erg lekker!
jaaaaa het is volgens mij die zaanse mayo die het hem dan doet! haha
die tube is magisch met dat pokke rooie dopje dat altijd ergens onder de magnetron rolde enzo

Hey maar eh, jouw lief was toch jarig? Gaan jullie het nog vieren vanaaf ofzo? of binnenkort?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 20:14:14 #246
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71770240
Mijsje, er staat toch nergens dat het een combi was van Reinhilde en karin? Toch? of heb ik dat ook weer gemist?
(jaja ik ben nog steeds boos)

Oke, goed argument om nog even niet te stoppen met roken Ik wil echt echt stoppen hoor maar dan moet eerst mijn leven iets minder hysterisch als het kan, gewoon met slapende kinderen en meewerkende apothekers en begripvolle instanties en dan.....

Belaantje, gefeliciteerd!!!
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:15:59 #247
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71770297
Dames geen zorgen, het gaat goed. Anders zou ik het zeker niet zó plaatsen hier.
Ik kreeg te horen dat ik misschien hartfalen had (via de voicemail). Niet zo mooi inderdaad. Ik was zo boos dat ik dus ben gaan roken.Later kon ik het wat relativeren en bedacht me dat als het zo was, het niet zo erg kon zijn omdat ik in december nog een echo van mijn hart heb gehad. Inmiddels is er wat verder onderzoek gedaan en ziet het er inderdaad niet zo ernstig uit. Ik hoor nog wel verder of er echt iets aan de hand is, maar ik verwacht van niet.
Het was niet mijn bedoeling om zo plomp over te komen (of hoe je dat ook zegt).
Lekker douchen!
pi_71770323
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jaaaaa het is volgens mij die zaanse mayo die het hem dan doet! haha
die tube is magisch met dat pokke rooie dopje dat altijd ergens onder de magnetron rolde enzo

Hey maar eh, jouw lief was toch jarig? Gaan jullie het nog vieren vanaaf ofzo? of binnenkort?
Hahaha ja inderdaad dat dopje dat ALTIJD ergens onder rolt.
Maarre, nee hoor mijn lief is niet jarig.
Dus we gaan het pas 14 november vieren (dan is hij wel jarig :p )
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 20:17:28 #249
13151 crew  Rewimo
pi_71770341
Kan me voorstellen dat je daarvan geschrokken bent!
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:17:49 #250
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71770354
Lois dat komt wel

Belana goei zo

Sjak sluit me aan bij de anderen
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 20:18:10 #251
7074 moussy
kuttekop
pi_71770364
Belana spannend ook!
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef mijsje het volgende:

[..]

maar, Eveliene (zoals ik het had begrepen) bestond uit 2 personen, Reinhilde/Floortje, die nog niet moeder was toen, en Karin huppeldepup, maar die was toch wel al moeder? van haar waren toch ook die buikfoto's en de kinderfoto's? dus ik snap het hele expiriment ook niet helemaal... misschien was het een misplaatst idee van je inleven voor je nieuwe boek-karakter...

Die Karin heeft er helemaal niks mee te maken, das een ander boekenverhaal, das alleen hetzelfde excuus
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:18:48 #252
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71770386
Ik was vooral heel boos Rewimo.
Lekker douchen!
pi_71770388
Sjak, via de voicemail?
Lekker tactvol
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:21:30 #254
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71770469
Ach ja....
Goed, weer genoeg over mij, verder met Eveliene
Lekker douchen!
pi_71770498
jeumig Sjak, dat zijn idd behoorlijk lompe dingen om via de voicemail te krijgen...

Ooooh Nienna waar haal ik dat jarig dan weer vandaan?!
nouja, half november duurt nog wel even ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 20:23:46 #256
7074 moussy
kuttekop
pi_71770530
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:21 schreef sjak het volgende:
Ach ja....
ik vind jou leuker
pi_71770534
Geen idee huup, ik zei alleen dat 'ie lief was vandaag

Zo, ik ga eens verkassen naar beneden voor een dubbelaflevering Private Practice
pi_71770536
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:21 schreef sjak het volgende:
Ach ja....
neeeeeee

verder over toastjes en jeugdsentiment en rare boterham combo's ah toe?!

Soort man-bijt-hond-babbelbox:

wat is jouw rare boterhamcombo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71770541
Sjak, jeetje... idd lekker tactvol.. NOT..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:24:17 #260
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71770549
Ik kan me voorstellen dat je erg schrikt van zulk nieuws Sjak!
Hopen dat het een storm in een glas water was
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 20:25:26 #261
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71770579
Sjak wat bruut Wat een rare manier van mededelen zeg....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:25:27 #262
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71770580
volgens sommige is kaas met appelstroop een rare combi Maar er zijn ook die dat driftig zullen ontkennen.... Ynske help me maar even
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:25:57 #263
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71770595
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:23 schreef moussy het volgende:

[..]

ik vind jou leuker
ik ook
Lekker douchen!
pi_71770619
Sjak wat een malloten
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:27:02 #265
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71770629
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef chacama het volgende:
volgens sommige is kaas met appelstroop een rare combi Maar er zijn ook die dat driftig zullen ontkennen.... Ynske help me maar even
Met appelstroop vind ik wel vreemd hoor. Gewone stroop daarentegen (of mayonaise, of jam, of suiker)
Lekker douchen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 20:27:22 #266
13151 crew  Rewimo
pi_71770639
Pindakaas met hagelslag

Ontbijtkoek met chocopasta

En tosti met banaan en bruine suiker

Als we het dan toch over rare combi's hebben...
pi_71770640
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef sjak het volgende:

[..]

ik ook
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:27:33 #268
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71770646
limburgers eten alles met Stroop ( no offence meant ik heb alleen stroop trauma's
pi_71770666
ah, ander boekenverhaal, zelfde excuus... ik had vandaag een hoop erover gelezen, maar door alle verhalen deze twee dus bij elkaar gezet... *mompelt iets over klok en klepel ofzo...*
oke, rectificatie: Eveliene bestond dus uit 2 personen (zoals Floortje zelf al zei in haar uitleg) maar die ander was toch al wel moeder? en de buikfoto's en de kinderfoto's waren dus van die ander...
(sorry karin... )

Oeh Sjak, ik kan me voorstellen dat je heel erg boos was! Zou ik ook zijn! en bang en geschrokken en verdrietig maar vooral boos!

Huup, daarom hebben wij altijd die zaanse mayo in het plastic potje, die groene deksel rolt iets minder snel ergens onder dan dat kleine rode ***dopje...
en die traditie wil ik graag in ere houden... nu nog uitvinden hoe ik handig een rundertong kan koken en kan verwerken in allerlei gerechten...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 20:29:05 #270
13151 crew  Rewimo
pi_71770709
Oja evenstar, wil ik nog aldoor vragen, over dat brooddeeg. Klinkt misschien raar maar kun je dat dan niet op een of andere manier zelf maken zodat er geen gluten in zitten? Met speciaal meel of zo?
pi_71770737
pannenkoek met spek en/of kaas eet ik ook met stroop.. JUMMMM
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:30:11 #272
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71770750
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:27 schreef Rewimo het volgende:

En tosti met banaan en bruine suiker

Als we het dan toch over rare combi's hebben...
Dat klinkt lekker zeg.
Aardbeien met suiker is geen vreemde combi toch.
Lekker douchen!
pi_71770762
oh ik was laatst bij de chinees met een lopend buffet en daar hadden ze pisang goreng staan. Uiteraard met de gebruikelijke poedersuiker erbij, maar hier stond ook een fles stroop naast. Van die gewone eh schenkstroop ofzo. Ik dacht al van heuh en ja hoor, de een na de ander stond rustig zn nasi op te scheppen, babi pangang dr naast, pisang dr bij en dan een flinke kledder stroop over die pisang

het zal vast geen rare combi zijn, de smaken lijken me wel normaal combineren ofzo maar ik had het echt nog nooit van mn leven op die manier gezien (en ik heb best wat jaar in een chinees restaurant gewerkt maar dit dus nog nooit meegewerkt.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:31:01 #274
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71770780
Sjak, zoiets in een voicemail.....moet niet gekker worden...

En mijn oom combineert ook nog cervelaatworst met stroop. Inderdaad Limlands, maar dat is dan ook mijn oorsprong. Verder eigenlijk geen rare combi's hier. Zelf nooit de combi van pindakaas en sambal kunnen waarderen.
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 20:31:11 #275
7074 moussy
kuttekop
pi_71770786
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:27 schreef mijsje het volgende:
*knip*
Stomme vraag misschien, maar wat wil je nou, eerst is het lekker rustig " " en nu ga je er weer op door..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 20:31:22 #276
13151 crew  Rewimo
pi_71770795
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:27 schreef mijsje het volgende:
nu nog uitvinden hoe ik handig een rundertong kan koken en kan verwerken in allerlei gerechten...
Rundertong O zo lekker! Ik moet er toch weer eens eentje kopen, hier in DLD zijn ze wel te krijgen, in NL haast nergens.

Kwestie van koken met zout, peper en een kruidenbuiltje (bestaan die dingen nog?) en flink lang laten trekken. Heb je meteen een goede bouillon om ragout van te maken.
pi_71770814
Lomp zeg, dat ze dat zo over de telefoon vertellen sjak.

Suiker op een boterham pindakaas is lekker!

Leuk dat je mee komt posten in de sc Nienna.

Mijn werk is toch wel heftig. Zie je iemand die een paar maanden geleden best gezond is en nu ontzettend aan het aftakelen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 20:32:03 #278
7074 moussy
kuttekop
pi_71770823
Hoeveel rare combi's willen jullie? Ik heb nml nooit 1 soort beleg op brood *kijkt naar kont, das duidelijk ook!*
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:32:36 #279
144006 chacama
Ondernemend!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 20:32:54 #280
13151 crew  Rewimo
pi_71770863
Christan eet brood met chocopasta en hagelslag Slaat toch nergens op
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:33:14 #281
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71770878
*proest* moussy,

Rewimo geen idee maar even uitzoeken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 20:33:33 #282
13151 crew  Rewimo
pi_71770891
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef YPPY het volgende:

Mijn werk is toch wel heftig. Zie je iemand die een paar maanden geleden best gezond is en nu ontzettend aan het aftakelen.
Yppy, dat lijkt me erg moeilijk hoor Wat naar...
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:34:52 #283
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71770926
Zeker niet makkelijk Yppy. Tot hoever begeleid je die mensen?
pi_71770968
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:32 schreef Rewimo het volgende:
Christan eet brood met chocopasta en hagelslag Slaat toch nergens op
Bwa, je moet toch iets om de hagelslag te doen plakken aan je boterham? Chocopasta of boter: ik wissel ook altijd af
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:35:50 #285
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71770981
Moussy, kom maar op. Ik kan wel wat beleginspiratie gebruiken.

Yp, dat lijkt me inderdaad zwaar. Is er wel een team waarin je dit soort dingen kunt bespreken?
Lekker douchen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 20:37:16 #286
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71771026
Belana gefeliciteerd!!!
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 20:38:31 #287
7074 moussy
kuttekop
pi_71771071
Een lijstje met mn toppertjes
Leverkaas + kaas
Smeerleverworst + kaas en of ei
Jam + hagelslag
filet + gekookt ei en of kaas
filet + komkommer
Brie + salami
pi_71771116
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef moussy het volgende:

[..]

Stomme vraag misschien, maar wat wil je nou, eerst is het lekker rustig " " en nu ga je er weer op door..
ehm, niks?
lekker rustig verwees naar hoe druk het was qua aantal mensen op deze tijd...
en dat andere, daar vroeg iemand naar (nee, niet aan mij persoonlijk...) en ik gaf gewoon antwoord... maar niet goed, dus ik verbeterde me... verder niks?
pi_71771130
Als filet hetzelfde is als préparé, dan vind ik de combinatie met de komkommer nog niet zo raar. Maar de rest, moussy
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 20:41:05 #290
13151 crew  Rewimo
pi_71771157
evenstar:
quote:
Je vindt glutenvrije plasticine in de gewone handel van het merk SES supersoft,het staat erop dat het glutenvrij is, ook hun stoepkrijt is glutenvrij.
En
quote:
Je kan het modeleerdeeg ook zelf maken:
* 4 kopjes (glutenvrije) bloem
* 1 kopje zout
* 4 kopjes water
* 4 tafellepels olie
* 1/2 kopje wijnsteenzuur (kaliumtartraat KC4H5O6 ) - probeer eens bij de betere drogist of bij de apotheker. Je kan het voor de helft met bakpoeder vervangen.

Alles in een pot op een zacht vuurtje, en roeren tot het een dikke stijve massa geworden is. Zachtje laten afkoelen en bewaren in hermetische plastic container (genre tupperware).
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:41:25 #291
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71771165
T's te merken dat ik er niet helemaal bij ben...... Belana gefeliciteerd

Dat zijn geen verkeerde combi's Moussy. Ik weet er ook nog eentje.... kaas en jam. Nog uit de tijd van de pita-broodjes.
pi_71771176
Mijn man eet vaak boterhammen met pindakaas en hagelslag, maar dan niet overdag .... nee 's nachts
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 20:42:17 #293
7074 moussy
kuttekop
pi_71771198
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef leonieke het volgende:
Als filet hetzelfde is als préparé, dan vind ik de combinatie met de komkommer nog niet zo raar. Maar de rest, moussy
das hetzelfde idd

Ossenworst met brie is ook érg lekker
pi_71771216
Oja, vergeet ik helemaal Belana te feliciteren!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_71771227
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef chacama het volgende:
T's te merken dat ik er niet helemaal bij ben...... Belana gefeliciteerd

Dat zijn geen verkeerde combi's Moussy. Ik weet er ook nog eentje.... kaas en jam. Nog uit de tijd van de pita-broodjes.
Maar dat doet elke Fransman ongeveer Althans, daar is het heel gewoon, zei mijn buurman altijd.
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 20:43:57 #296
7074 moussy
kuttekop
pi_71771246
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef chacama het volgende:

Oh ja maar die valt bij mij al onder 'normaal' net als brood met pindakaas en hagelslag/vlokken.

Pindakaas met kaas
Oh ja en smeerkaas gaat onder alle vleeswaren, net zoals van die roomkaas met tuinkruiden
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:44:17 #297
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71771256
Ken maar weinig Franse mannen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 augustus 2009 @ 20:44:23 #298
13151 crew  Rewimo
pi_71771264
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef moussy het volgende:

En brie met komkommer
pi_71771272
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef moussy het volgende:

[..]

das hetzelfde idd

Eet je het dan nooit met augurken? Dat is toch helemaal met van die ajuintjes erbij (die je uit een pot haalt) en eventueel kappertjes

En damn, nu heb ik zin in préparé
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 augustus 2009 @ 20:44:55 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71771278
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:43 schreef moussy het volgende:

[..]

Oh ja maar die valt bij mij al onder 'normaal' net als brood met pindakaas en hagelslag/vlokken.

Pindakaas met kaas

Oh ja en smeerkaas gaat onder alle vleeswaren, net zoals van die roomkaas met tuinkruiden
ja lekker!
of donker vast brood met smeerkaas eventjes in t tostiapparaat
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 20:45:00 #301
7074 moussy
kuttekop
pi_71771281
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:44 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En brie met komkommer
ja maar dat en sla en tomaat ram ik ook overal bovenop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')