Roast Beefquote:
Gewoon bij de speelgoedwinkel volgens mij heurquote:Zometeen kind maar eens achterop knopen en op jacht naar mijn avondeten en wat te kanen voor mijn wijvenserieavondje
Er komt hier trouwens een peuter voorbij karren op een electrisch wagentje en hij krijgt het voor elkaar om elke lantaarnpaal te raken(wel een tof ding, waar koop je zulks?)
haha wat ben je toch een heerlijk mensquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef moussy het volgende:
Potverdikkie dacht ik toch éven dat ik een ban had, maar nee, topic vol, game on!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef moussy het volgende:
Potverdikkie dacht ik toch éven dat ik een ban had, maar nee, topic vol, game on!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha PVbij de Hema in R'dam staat een man die is al jaaaaren elke dag jarig
![]()
oooh zo zielig, op zn verjaardag nog wel, ik geef hem wel een euro, en dan de volgende dag weer hetzelfde sneue verhaal ophangen
Woonde jij nou in L.? Volgens mij weet ik wel welke zwerfdoos je bedoelt op het station dan en heb ik daar ook wel eens een aanvaring mee gehad. Apart type zij.![]()
Verder erger ik me vaak meer aan dat gejengel met trekzakken in de trein waarna er zo'n lege koffiebeker onder je neus heen en weer gewappert wordt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef k_i_m het volgende:
Oh die hebben wij hier ook voor de AH staan. Nadat hij me eerst een paar keer uitdrukkelijk groette toen ik niksziend langs hem liep, doe ik nu mijn best om hem ook uitdrukkelijk te groeten. En hij vind het toch niet zo leuk meer ondertussen, want ik koop nooit wat van hem
Op Amsterdam centraal heeft er wel eens een of andere heroine hoer bijna mijn portemonnaie uit mijn handen getrokken toen ik stond te bellen bij zo'n betaal telefoon. Ik heb opgehangen en d'r zo stijf gescholden dat ze het aan de andere kant van het station nog konden horen. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen.
Ik ben ook een rotmoeder, maar dat verbaast niemand zich hier natuurlijk! René heeft een kabel op haar kamer verbod, oftewel, beneden heb ik de plug er uit getrokkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
ik ken wel iemand die een ban heeft
luca
die heeft een pc-playstation-ds-wii-ban
en een binnenspeelverbod
wat een rotmoeder ben ik he
![]()
Gehehe, da's ook een goeie...quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef moussy het volgende:
Dutch, nu de grote vraag, ís er ook geshopt?
[..]
Ik ben ook een rotmoeder, maar dat verbaast niemand zich hier natuurlijk! René heeft een kabel op haar kamer verbod, oftewel, beneden heb ik de plug er uit getrokkenvoor haar alleen maar ruis op tv tot dr kamer opgeruimd is. Ben benieuwd wanneer ze tegen dr tv gaat praten.
[ afbeelding ]
meneer heeft last van sterallures.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:45 schreef Vicky het volgende:
Hij zal het wel verdiend hebben...
oeh geshopt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:52 schreef dutchie het volgende:
Er ís geshopt.
Ik was wel jaloers op Lishe, verwachtte dat ze echt met d'r armen zwaar beladen (want uitverkoop) stond te wachten, maar alles paste gewoon nog in haar schoudertas.
Amateur.
The Ring dat is een film die ik 1 malig heb gezien en nooit meer. Damn wat ben ik daar bang van geweest. Ik droom nogal levendig en kan alles herinneren de volgende ochtend. Ik werk voor het bedrijf dat de film uitbracht in de NL bioscopen. Dus naar de preview geweest met mijn zusje. Mijn man (was toen volgens mij nog mijn vriend) was op oefeningen met de landmacht en sliep niet thuis. Nou ja, je hoort dan dat je wordt gebeld als je de video hebt gezien etc. Ik laat in de avond, begin van de nacht, thuis en mijn bed in. Mijn man wist dat ik film was wezen kijken en zou later nog even bellen om te horen hoe en vooral welke film het was. Ik sliep al half en had express het licht in de gang aangelaten na zo een enge film en de radio speelde zachtjes op de achtergrond (ken niet tegen stilte in huis na zo een film) en toen ik weg doezelde ging mijn telefoon af. Je kan raden hoe ik in bed zat denk ik. Had er volgens mij zelfs hartkloppingen van. Mijn man hoorde het verhaal en kwam niet meer bij van het lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Mous dat plaatje omg![]()
doet mij een beetje denken aan The Ring. Voor wie die film gezien heeft; het is een hele tijd in China en Japan een hele soort van must geweest om je tv maar aan zo'n beugel op het plafond te hangen want als die griet dan uit je tv zou kruipen dan zou ze in ieder geval hard naar beneden donderen![]()
echt ik zeek in mn broek toen ik die adviezen las
Ligt er natuurlijk aan wat voor tas ze had:quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:52 schreef dutchie het volgende:
Er ís geshopt.
Ik was wel jaloers op Lishe, verwachtte dat ze echt met d'r armen zwaar beladen (want uitverkoop) stond te wachten, maar alles paste gewoon nog in haar schoudertas.
Amateur.
*Proest!* Echt!? Whahahaha!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Mous dat plaatje omg![]()
doet mij een beetje denken aan The Ring. Voor wie die film gezien heeft; het is een hele tijd in China en Japan een hele soort van must geweest om je tv maar aan zo'n beugel op het plafond te hangen want als die griet dan uit je tv zou kruipen dan zou ze in ieder geval hard naar beneden donderen![]()
echt ik zeek in mn broek toen ik die adviezen las![]()
O, ik geloof niet dat ik hem ooit met een hond heb gezien. Maar als het dezelfde is, ben ik zojuist mijn respect verloren...quote:PV ooooh is dat die lange slungel die soms wel es een hond bij zich heeft? Die heeft me uitgescholden voor asociale kuthoer omdat ik zei dat ik geen kleingeld had![]()
en in de straat waar ik woonde, hogewoerd, liep heel vaak die zwaargemake-upte zwerfdoos ook rond haha. En je gewoon aanhouden als je een rondje aan het hardlopen bent he! Mevrouw mevrouw mag ik u wat vragen?! Ehm? wat... nu?!
Als je via Odense terug was gereden had je nog even bij hem langs kunnen gaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef dutchie het volgende:
Vanmorgen vroeg L. hoe Denemarken eruit zag en ineens moest ik aan Hans Christiaan Andersen denken, niet zo gek natuurlijk. Dus ik zei 'sprookjesachtig' en dat is ook zo.
Door deze post durfde ik te klikken!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef sjak het volgende:
Huup, ik zat te wachten tot er "iets" ging gebeuren
hahahaquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef sjak het volgende:
Huup, ik zat te wachten tot er "iets" ging gebeuren
En ik dacht dus dat het zoiets zou zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahaik had er eigk een soort gifje van moeten maken die dan ineens die arm uitstrekt ofzo
ooooh that reminds me, wat ik echt niet kan hebben zijn die filmpjes idd waar dan ineens iets gebeurd, of ja, meer plaatjes van een lege kamer ofzo, je weet wel wat ik bedoel. Oooh ik krijg echt een hartverzakking van dat soort dingen
jah hahaquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:19 schreef sjak het volgende:
[..]
En ik dacht dus dat het zoiets zou zijnVind ik ook doodeng maar toch klikken he
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:25 schreef huuphuup het volgende:
hahaha PVik zie het voor me
![]()
en ik ben veel te n00b joh om zoiets te kunnen makendat hoef je van mij niet te verwachten
en nu ga k er vandoor, eventjes langs taartjesfee (weet je ook gelijk dak eraan kom TF) en daarna op keuring bij de verloskundige woehoe... ciaaaao!
Odense isquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je via Odense terug was gereden had je nog even bij hem langs kunnen gaan.
dokter of apotheek bellen voor de zekerheid, tis 1 p dag toch?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Uhm Arwen heeft het vitaminepotje te pakken gekregen, zaten er tien in nog, de dagravit kids extra, Dokter maar bellen of kan het geen kwaad?
OUD is toch ook eigenlijk heel mooi, als er iets is staat (half) OUD klaar, inzameling, verdriet, lachen enz enz, alleen je moet de kluit niet belazerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
En Dutch leuk, klinkt wel ook als een heel fijn weekend.
En wta betreft de opmerking zonder OUD kende je L. niet, ik denk dat er wel meer vriendschappen zijn ontstaan door FOK , zo ik ook met Anitra
En dat dus (onder andere) maakte dat ik ook spijt kreeg van mijn open eigen ik als antwoord op Tan haar vraag in het engeltjes topic. Voor mij is OUD oud op deze manier niet meer, zal vanzelf wel weer goed komen, zoals altijd alles doet. Áls het al een experiment was he, kan ook een 'mooi' excuus zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:36 schreef Lois het volgende:
Daarom kan ik ook zo kwaad worden om Oud als experiment te gebruiken
Het excuus heeft me zelf nog bozer gemaakt, ondanks dat ik er bij blijf dat ik er geen fuck van geloof van het experiment, maar het zet je toch weer even met beide voeten op de grond, dat we blijkbaar boekwaardig (slap) ouwehoeren hierquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef Lois het volgende:
Nou dat dus!
Ben aardig boos nog steeds, zakt vast wel weer af en tot die tijd zit ik wijselijk op mijn handjes
Goed poepen lucht alleen maar op zou Syrena zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Kinderarts heeft al terug gebeld of is het gebelt? Kan geen kwaad, ze hadden al speciale lijn gebeld erover. Wel in de gaten houden bij eventueel duf worden etc. ze kan er hooguit een keer goed van poepen
opgelucht.. ik ben echt zo blij met het AZM
ik mis Syrena...quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Goed poepen lucht alleen maar op zou Syrena zeggen
genoeg weerstandquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:52 schreef sjak het volgende:
Gelukkig kan het geen kwaad, evenstar.
Heeft ze nu ook minder kans op de mexicaanse griep
Ik weet dat ik niet heel actief ben geweest, dus... heb ik iets gemist?quote:
Hier precies hetzelfde! Mijn man vind het maar beetje gek dat je echt een beetje een band kan hebben met mensen die je nog nooit gezien hebt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef Jelief het volgende:
Ik krijg het maar niet uitgelegd aanhoeveel de mensen in OUD voor mij betekenen. 'Ja maar je kent ze toch niet écht?'
kusknuffelkroel
Nee, jammer genoeg nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:16 schreef mijsje het volgende:
Rewimo, fijn dat je van die te grote klus afbent!
waren jullie toevallig afgelopen vrijdag ook in de Efteling? Ik zag een jongen daar lopen, en die leek verdacht veel op "het mooiste kind"
oeh lekker, zou bijna bij je willen aanschuivenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde! Mijn man vind het maar beetje gek dat je echt een beetje een band kan hebben met mensen die je nog nooit gezien hebt.
(Daarom ben ik het helemaal met Lois' opmerking eens....)
Straks lekker aardappeltjes in schil uit oven met rozemarijn en zeezout eten
Ze vinden Xanten vast ook geweldig danquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:23 schreef Stout het volgende:
Fijn Rewimo !! Dat scheelt in elk geval wat druk. Hopenlijk lukt het de collega wel.
Oudste was het liefst 3 weken gaan kamperen daar, die had zich zo aangepast. We hoorden daar wel dat er een kamp is voor junior archeologen en dat ze daar ook kamperen zoals in de prehistorie
Aan de andere kant ben ik irl met FIoortje bevriend en weet ik zeker dat ze zoals ze nu is zo'n experiment niet meer uit zou halen. Dus blijf ik bevriend met haar, al keur ik het Eveliene experiment van destijds ten zeerste af.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde! Mijn man vind het maar beetje gek dat je echt een beetje een band kan hebben met mensen die je nog nooit gezien hebt.
(Daarom ben ik het helemaal met Lois' opmerking eens....)
Straks lekker aardappeltjes in schil uit oven met rozemarijn en zeezout eten
Nu nog een fotootje van Elin met balletpakje aanquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:45 schreef Kleurdoos het volgende:
zo ik ben ook weer terug
nogal voorbarig geshopt, tutu, balletpakje met pofmouwtje en nog een soort balletpakje met een tutu er aan vast mt 92/98 ik vond het zo geweldig en zo goedkoop dat ik het MOEST hebben voor Elin
elin heeft mt 68..en 74..dus dat gaat nog wel even durenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:48 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Nu nog een fotootje van Elin met balletpakje aan
Mocht jij of iemand anders het nog ooit een keer nodig hebben. Ik heb hier een telefoonnummer van de Giflijn , bij interesse even een PM. Ik heb dat toen van de doktersassistente gekregen (en eigenlijk mag je hier volgens mij als particulier / consument niet eens mee bellen) maar toen mijn dochter besloot om een slok shampoo te nemen heb ik ze wel mooi gebeld.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Huisarts nam maar neit op, de kinderarts maar gebeld, wordt zo terug gebeld, heb even arwen nagevraagd en ze zegt zelf er 20op te hebben, en ja ze kan heel goed tellen en potje van 60 zat idd ook nog 1/3e vol..
Zucht, en ik liep eerder nog te verkondigen dat ze nooit iets pakt/eet wat ze niet mag
Oh! Daar ben ik met 2 gymnasium naartoe geweest. Dat was echt heel tof, het park dan he? De stad zelf vond ik iets minder, alhoewel de kerk weer erg mooi wasquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Stout het volgende:
Wat lief Kleurdoos !
Rewimo : ik denk t ook wel dat Xanten leuk is ! Enne t is nog maar een week of ehh 10...
heb het al aangepast. Eigenlijk vind ik juist dat ze zo iets wel openbaar moeten maken want een hoop dingen staan niet standaard op de Gifwijzer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Ynske het volgende:
is niet echt slim lijkt me om dat nummer online te zetten Faja, vooral niet als t als particulier/consument niet gebruikt kan worden
het nummer van de Giflijn staat ook gewoon op de Gifwijzer enzo vermeld die je bij de apotheek kan halen. En is dus overal online te vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Ynske het volgende:
is niet echt slim lijkt me om dat nummer online te zetten Faja, vooral niet als t als particulier/consument niet gebruikt kan worden
ok dat wist ik niet, maar als dit alleen t artsennummer is dan ligt t toch net andersquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
het nummer van de Giflijn staat ook gewoon op de Gifwijzer enzo vermeld die je bij de apotheek kan halen. En is dus overal online te vinden.
ohh ook toe aan navigatie ? Manlief vind het maar onzin maar ik rij zo vaak eens ergens heen zonder dat hij naast me zit en dan moet ik altijd met een kaart of papiertje klooien. Dit lijkt me veel handigerquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:07 schreef Ynske het volgende:
ja, daar ben ik ook benieuwd naar Stout
als ik 1 keer gereden heb weet ik t wel te vinden, maar die eerste keerquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef Stout het volgende:
[..]
ohh ook toe aan navigatie ? Manlief vind het maar onzin maar ik rij zo vaak eens ergens heen zonder dat hij naast me zit en dan moet ik altijd met een kaart of papiertje klooien. Dit lijkt me veel handiger
zo lang kan ik toch niet wachtenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef -Nienna- het volgende:
Ach kleurdoos, wat een vreselijke lieve pakjes!
Niet vergeten om op de foto te zetten als ze het eenmaal wel aan kan
En hoi Ynske en anderen die me begroet hebben hier
Ga voor een Garmin. Wij zijn er helemaal fan van. Ook nog nooit een tomtom gehad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:06 schreef Stout het volgende:
Nienna ! Van harte Welkom !
Ehh een vraagje : welke navigatie hebben jullie in je auto en hoe bevalt ie ? Ik ben in oktober jarig en wil dat voor mijn verjaardag vragen.. heb al ff gezocht maar dr is niet zo veel op FOK te vinden. Oja ik heb geen vermorgen te besteden....
Ik denk dat heel fok z`n handtekening er in kwijt kanquote:
Dat is snelquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog een toverstafje en vleugeltjes
snap ik, maar ergens gilt iedereen altijd keihard dat het hier geen kliek is, maar een vraag stellen buiten OUD is dan weer "eng". *ril*quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:14 schreef Stout het volgende:
nee maar ben niet zo van het zomaar ergens openen van topics....
en jullie zijn vertrouwddaar durf ik dit wel te vragen
Roy was vannacht klaar wakker, niet vervelend, gewoon wakker, en gewoon bij me willen zijn, dus me maar aan toegegeven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:53 schreef Stout het volgende:
Was Roy wakker vannacht ? Ritme moet nog komen hé ?
Wel fijn dat alles zo lekker loopt ! Geniet nog maar even van de rust.
Way to go Kimpie!quote:
uhhh en weet je ook waarom dat is?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef Ynske het volgende:
k hoor net bij netwerk dat de 27, nogwat miljoen van de staatsloterij vanavond niet uitgedeeld word.
doe er zelf niet aan mee, maar t is toch niet leuk dat dit nu al bekend is enzo
is goed, jij mag wel beginnenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:53 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm freecell ik ben ook best wel gaar.... als we elkaar nu een beetje gaarheid geven zou het dan misschien wat beteren?
beide wat minder gaar???
Welke dan? Wij vinden die bij ons aan de overkant natuurlijk de beste!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef miss_sly het volgende:
Wij eten vandaag roti van, volgens sommien, de beste roti-tent in Amsterdam. Die zit hier toevallig vlakbij
Heel herkenbaar. Ik heb een Indische achtergrond en elke keer als ik om pedis vraag krijg ik er een waarschuwing bij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef huuphuup het volgende:
Wij hebben afhaal indo op. Hilarisch tafereel daarmn lief --> ja, daging roedjak ajb, en tahoe pedis met petehbonen.
![]()
toko-vrouwke --> oh maar meneer dat is erg pittig hoor, misschien voor mensen die nie indisch eten gewend zijn is nie goed.
lief -->![]()
*gnorf*
Ik zie de gnorf niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef huuphuup het volgende:
ohja die jackpot haha, gevallen op een vijfde lot hoorde ik![]()
maar t is nog steeds een hoop geld wat ik niet heb
Wij hebben afhaal indo op. Hilarisch tafereel daarmn lief --> ja, daging roedjak ajb, en tahoe pedis met petehbonen.
![]()
toko-vrouwke --> oh maar meneer dat is erg pittig hoor, misschien voor mensen die nie indisch eten gewend zijn is nie goed.
lief -->![]()
*gnorf*
En ik heb een mini gebakje gekregen van hemheeft ie bij de bakker gehaald
de meest roze die hij kon vinden!
t is gevallen op een 1/5e lotquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
uhhh en weet je ook waarom dat is?
ghehe, B. ook iddquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:25 schreef m@x het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik heb een Indische achtergrond en elke keer als ik om pedis vraag krijg ik er een waarschuwing bij.
-edit-quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie de gnorf niet?
Is hij het wel gewend?
Het moet degene zijn die in de 1e van Swindenstraat zit...alleen belde schaap net dat het patatjes worden, want de roti-tent was dichtquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:25 schreef oeke het volgende:
[..]
Welke dan? Wij vinden die bij ons aan de overkant natuurlijk de beste!
ik ook!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:37 schreef oeke het volgende:
oeh Huup, ik ben zo benieuwd wat voor meisje jullie aan het bakken zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.selamat makan Rocks!![]()
pita's met kaas en jam?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef Vicky het volgende:
* Vicky ploft ff neer...
Ben gesloopt!! Maar het was wel heerlijk op eht strand..
Heb net nog maar ff cheezers gemaakt... HONGER!!
tijdje geleden had ik pita's in de kast liggen en ik had honger.. en toen dacht ik..Ohhhja.. cheezerquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:13 schreef huuphuup het volgende:
haha Kim![]()
oooh die pita's met kaas en jam! dat vond k altijd keilekker vroeger![]()
wat stom dat je zulke dingen gewoon vergeet... of nja, ik dan
Rams Roti??? :pquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef miss_sly het volgende:
Wij eten vandaag roti van, volgens sommien, de beste roti-tent in Amsterdam. Die zit hier toevallig vlakbij
Kunnen we ruilen ? Ik jouw metabolisme jij die van mij ? Tot we beiden tevreden zijn ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik smijt altijd een klont boter in de pan,dubbele boterham met kaas en jam erin en dan echt ontzettend platdrukken en dichtschroeien
en dan druipend van t vet opeten.
nu ik dit lees denk ik dat ik een soort van obesitas heb zonder dat het effect op mijn lichaam heeft
magnetronquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:29 schreef mijsje het volgende:
uit de magnetron?uit het tosti-apparaat!
en dat hoeft niet eens op broodquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:34 schreef huuphuup het volgende:
Oh en jonge kaas met wat appelstroop is ook best lekker.
Toen was ze nog geen moeder. Dit gaat om iets uit september tm december 2007 dat nu uitgezocht is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:26 schreef Mone het volgende:
Zegge, niet om olie op het vuur te gooien, maar wat is nou het nut van zo'n experiment? Als ik het goed begrijp is zij in het echie toch gewoon ook moeder, wat valt er nou te experimenteren. Ik snap het effe niet ofzo.
Dat metabolisme heb ik ook gehad, tot ik 30 werd en stopte met rokenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:34 schreef Kleurdoos het volgende:
ik smijt altijd een klont boter in de pan,dubbele boterham met kaas en jam erin en dan echt ontzettend platdrukken en dichtschroeien
en dan druipend van t vet opeten.
nu ik dit lees denk ik dat ik een soort van obesitas heb zonder dat het effect op mijn lichaam heeft
oke de 30 ben ik gepasseerd maar ik rook niet hoor...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat metabolisme heb ik ook gehad, tot ik 30 werd en stopte met roken![]()
![]()
ik nog zonder te stoppen met rokenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat metabolisme heb ik ook gehad, tot ik 30 werd en stopte met roken![]()
![]()
maar, Eveliene (zoals ik het had begrepen) bestond uit 2 personen, Reinhilde/Floortje, die nog niet moeder was toen, en Karin huppeldepup, maar die was toch wel al moeder? van haar waren toch ook die buikfoto's en de kinderfoto's? dus ik snap het hele expiriment ook niet helemaal... misschien was het een misplaatst idee van je inleven voor je nieuwe boek-karakter...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Toen was ze nog geen moeder. Dit gaat om iets uit september tm december 2007 dat nu uitgezocht is.
Oh oke, gek, Eveline lijkt nog helemaal niet lang geleden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:37 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Toen was ze nog geen moeder. Dit gaat om iets uit september tm december 2007 dat nu uitgezocht is.
Die zit niet meer in Watergraafsmeerquote:
jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:47 schreef E.T. het volgende:
EN 30+ EN stoppen met roken is echt funest voor je metabolisme
haha wat een combi'squote:Op maandag 10 augustus 2009 19:55 schreef sjak het volgende:
Hier ging vroeger altijd ALLES met suiker of mayo. Pindakaas met suiker. Kaas met suiker. Spek met suiker. Leverworst met suiker. Kaas met mayo (stroop is trouwens ook heerlijk), spek met mayo.
Van mijn moeder geleerd
Mijn moeder maakte (en maakt) zalmtoastjes.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hoewel ik wel moet zeggen dat mn moeder op van die zondagen dat zij voor haar en mn vader van die toastjes met garnalensalade had enzo, maakte ze voor ons altijd toastjes met smeerworst met een heel klein toefje mayo eropen dat vind k nog steeds erg lekker
jaaaaa het is volgens mij die zaanse mayo die het hem dan doet!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:12 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte (en maakt) zalmtoastjes.
Zalm uit blik gemengd met mayo en dan kreeg de helft van de toastjes een toefje zaanse mayo en de andere helft een toefje ketchup.
Vind ik nog steeds erg lekker!
Hahaha ja inderdaad dat dopje dat ALTIJD ergens onder rolt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaaa het is volgens mij die zaanse mayo die het hem dan doet!haha
die tube is magischmet dat pokke rooie dopje dat altijd ergens onder de magnetron rolde enzo
Hey maar eh, jouw lief was toch jarig? Gaan jullie het nog vieren vanaaf ofzo? of binnenkort?
Die Karin heeft er helemaal niks mee te maken, das een ander boekenverhaal, das alleen hetzelfde excuusquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef mijsje het volgende:
[..]
maar, Eveliene (zoals ik het had begrepen) bestond uit 2 personen, Reinhilde/Floortje, die nog niet moeder was toen, en Karin huppeldepup, maar die was toch wel al moeder? van haar waren toch ook die buikfoto's en de kinderfoto's? dus ik snap het hele expiriment ook niet helemaal... misschien was het een misplaatst idee van je inleven voor je nieuwe boek-karakter...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:21 schreef sjak het volgende:
Ach ja....
Goed, weer genoeg over mij, verder met Eveliene
neeeeeeequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:21 schreef sjak het volgende:
Ach ja....
Goed, weer genoeg over mij, verder met Eveliene
Met appelstroop vind ik wel vreemd hoor. Gewone stroop daarentegenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef chacama het volgende:
volgens sommige is kaas met appelstroop een rare combiMaar er zijn ook die dat driftig zullen ontkennen.... Ynske help me maar even
Dat klinkt lekker zeg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:27 schreef Rewimo het volgende:
En tosti met banaan en bruine suiker
Als we het dan toch over rare combi's hebben...
Stomme vraag misschien, maar wat wil je nou, eerst is het lekker rustig "quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:27 schreef mijsje het volgende:
*knip*
Rundertongquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:27 schreef mijsje het volgende:
nu nog uitvinden hoe ik handig een rundertong kan koken en kan verwerken in allerlei gerechten...
Yppy, dat lijkt me erg moeilijk hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef YPPY het volgende:
Mijn werk is toch wel heftig. Zie je iemand die een paar maanden geleden best gezond is en nu ontzettend aan het aftakelen.
Bwa, je moet toch iets om de hagelslag te doen plakken aan je boterham? Chocopasta of boter: ik wissel ook altijd afquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:32 schreef Rewimo het volgende:
Christan eet brood met chocopasta en hagelslagSlaat toch nergens op
ehm, niks?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar wat wil je nou, eerst is het lekker rustig "" en nu ga je er weer op door..
Enquote:Je vindt glutenvrije plasticine in de gewone handel van het merk SES supersoft,het staat erop dat het glutenvrij is, ook hun stoepkrijt is glutenvrij.
quote:Je kan het modeleerdeeg ook zelf maken:
* 4 kopjes (glutenvrije) bloem
* 1 kopje zout
* 4 kopjes water
* 4 tafellepels olie
* 1/2 kopje wijnsteenzuur (kaliumtartraat KC4H5O6 ) - probeer eens bij de betere drogist of bij de apotheker. Je kan het voor de helft met bakpoeder vervangen.
Alles in een pot op een zacht vuurtje, en roeren tot het een dikke stijve massa geworden is. Zachtje laten afkoelen en bewaren in hermetische plastic container (genre tupperware).
das hetzelfde iddquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef leonieke het volgende:
Als filet hetzelfde is als préparé, dan vind ik de combinatie met de komkommer nog niet zo raar. Maar de rest, moussy![]()
![]()
Maar dat doet elke Fransman ongeveerquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef chacama het volgende:
T's te merken dat ik er niet helemaal bij ben...... Belana gefeliciteerd
Dat zijn geen verkeerde combi's Moussy. Ik weet er ook nog eentje.... kaas en jam. Nog uit de tijd van de pita-broodjes.
Oh ja maar die valt bij mij al onder 'normaal' net als brood met pindakaas en hagelslag/vlokken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef chacama het volgende:
Dat zijn geen verkeerde combi's Moussy. Ik weet er ook nog eentje.... kaas en jam. Nog uit de tijd van de pita-broodjes.
En brie met komkommerquote:
Eet je het dan nooit met augurken? Dat is toch helemaalquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef moussy het volgende:
[..]
das hetzelfde idd
Ossenworst met brie is ook érg lekker
ja lekker!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja maar die valt bij mij al onder 'normaal' net als brood met pindakaas en hagelslag/vlokken.
Pindakaas met kaas![]()
Oh ja en smeerkaas gaat onder alle vleeswaren, net zoals van die roomkaas met tuinkruiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |