Roast Beefquote:
Gewoon bij de speelgoedwinkel volgens mij heurquote:Zometeen kind maar eens achterop knopen en op jacht naar mijn avondeten en wat te kanen voor mijn wijvenserieavondje
Er komt hier trouwens een peuter voorbij karren op een electrisch wagentje en hij krijgt het voor elkaar om elke lantaarnpaal te raken(wel een tof ding, waar koop je zulks?)
haha wat ben je toch een heerlijk mensquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef moussy het volgende:
Potverdikkie dacht ik toch éven dat ik een ban had, maar nee, topic vol, game on!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef moussy het volgende:
Potverdikkie dacht ik toch éven dat ik een ban had, maar nee, topic vol, game on!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha PVbij de Hema in R'dam staat een man die is al jaaaaren elke dag jarig
![]()
oooh zo zielig, op zn verjaardag nog wel, ik geef hem wel een euro, en dan de volgende dag weer hetzelfde sneue verhaal ophangen
Woonde jij nou in L.? Volgens mij weet ik wel welke zwerfdoos je bedoelt op het station dan en heb ik daar ook wel eens een aanvaring mee gehad. Apart type zij.![]()
Verder erger ik me vaak meer aan dat gejengel met trekzakken in de trein waarna er zo'n lege koffiebeker onder je neus heen en weer gewappert wordt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef k_i_m het volgende:
Oh die hebben wij hier ook voor de AH staan. Nadat hij me eerst een paar keer uitdrukkelijk groette toen ik niksziend langs hem liep, doe ik nu mijn best om hem ook uitdrukkelijk te groeten. En hij vind het toch niet zo leuk meer ondertussen, want ik koop nooit wat van hem
Op Amsterdam centraal heeft er wel eens een of andere heroine hoer bijna mijn portemonnaie uit mijn handen getrokken toen ik stond te bellen bij zo'n betaal telefoon. Ik heb opgehangen en d'r zo stijf gescholden dat ze het aan de andere kant van het station nog konden horen. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen.
Ik ben ook een rotmoeder, maar dat verbaast niemand zich hier natuurlijk! René heeft een kabel op haar kamer verbod, oftewel, beneden heb ik de plug er uit getrokkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
ik ken wel iemand die een ban heeft
luca
die heeft een pc-playstation-ds-wii-ban
en een binnenspeelverbod
wat een rotmoeder ben ik he
![]()
Gehehe, da's ook een goeie...quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef moussy het volgende:
Dutch, nu de grote vraag, ís er ook geshopt?
[..]
Ik ben ook een rotmoeder, maar dat verbaast niemand zich hier natuurlijk! René heeft een kabel op haar kamer verbod, oftewel, beneden heb ik de plug er uit getrokkenvoor haar alleen maar ruis op tv tot dr kamer opgeruimd is. Ben benieuwd wanneer ze tegen dr tv gaat praten.
[ afbeelding ]
meneer heeft last van sterallures.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:45 schreef Vicky het volgende:
Hij zal het wel verdiend hebben...
oeh geshopt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:52 schreef dutchie het volgende:
Er ís geshopt.
Ik was wel jaloers op Lishe, verwachtte dat ze echt met d'r armen zwaar beladen (want uitverkoop) stond te wachten, maar alles paste gewoon nog in haar schoudertas.
Amateur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |