Roast Beefquote:
Gewoon bij de speelgoedwinkel volgens mij heurquote:Zometeen kind maar eens achterop knopen en op jacht naar mijn avondeten en wat te kanen voor mijn wijvenserieavondje
Er komt hier trouwens een peuter voorbij karren op een electrisch wagentje en hij krijgt het voor elkaar om elke lantaarnpaal te raken(wel een tof ding, waar koop je zulks?)
haha wat ben je toch een heerlijk mensquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef moussy het volgende:
Potverdikkie dacht ik toch éven dat ik een ban had, maar nee, topic vol, game on!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef moussy het volgende:
Potverdikkie dacht ik toch éven dat ik een ban had, maar nee, topic vol, game on!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha PVbij de Hema in R'dam staat een man die is al jaaaaren elke dag jarig
![]()
oooh zo zielig, op zn verjaardag nog wel, ik geef hem wel een euro, en dan de volgende dag weer hetzelfde sneue verhaal ophangen
Woonde jij nou in L.? Volgens mij weet ik wel welke zwerfdoos je bedoelt op het station dan en heb ik daar ook wel eens een aanvaring mee gehad. Apart type zij.![]()
Verder erger ik me vaak meer aan dat gejengel met trekzakken in de trein waarna er zo'n lege koffiebeker onder je neus heen en weer gewappert wordt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef k_i_m het volgende:
Oh die hebben wij hier ook voor de AH staan. Nadat hij me eerst een paar keer uitdrukkelijk groette toen ik niksziend langs hem liep, doe ik nu mijn best om hem ook uitdrukkelijk te groeten. En hij vind het toch niet zo leuk meer ondertussen, want ik koop nooit wat van hem
Op Amsterdam centraal heeft er wel eens een of andere heroine hoer bijna mijn portemonnaie uit mijn handen getrokken toen ik stond te bellen bij zo'n betaal telefoon. Ik heb opgehangen en d'r zo stijf gescholden dat ze het aan de andere kant van het station nog konden horen. Ik heb nog nooit iemand zo hard zien rennen.
Ik ben ook een rotmoeder, maar dat verbaast niemand zich hier natuurlijk! René heeft een kabel op haar kamer verbod, oftewel, beneden heb ik de plug er uit getrokkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
ik ken wel iemand die een ban heeft
luca
die heeft een pc-playstation-ds-wii-ban
en een binnenspeelverbod
wat een rotmoeder ben ik he
![]()
Gehehe, da's ook een goeie...quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef moussy het volgende:
Dutch, nu de grote vraag, ís er ook geshopt?
[..]
Ik ben ook een rotmoeder, maar dat verbaast niemand zich hier natuurlijk! René heeft een kabel op haar kamer verbod, oftewel, beneden heb ik de plug er uit getrokkenvoor haar alleen maar ruis op tv tot dr kamer opgeruimd is. Ben benieuwd wanneer ze tegen dr tv gaat praten.
[ afbeelding ]
meneer heeft last van sterallures.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:45 schreef Vicky het volgende:
Hij zal het wel verdiend hebben...
oeh geshopt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:52 schreef dutchie het volgende:
Er ís geshopt.
Ik was wel jaloers op Lishe, verwachtte dat ze echt met d'r armen zwaar beladen (want uitverkoop) stond te wachten, maar alles paste gewoon nog in haar schoudertas.
Amateur.
The Ring dat is een film die ik 1 malig heb gezien en nooit meer. Damn wat ben ik daar bang van geweest. Ik droom nogal levendig en kan alles herinneren de volgende ochtend. Ik werk voor het bedrijf dat de film uitbracht in de NL bioscopen. Dus naar de preview geweest met mijn zusje. Mijn man (was toen volgens mij nog mijn vriend) was op oefeningen met de landmacht en sliep niet thuis. Nou ja, je hoort dan dat je wordt gebeld als je de video hebt gezien etc. Ik laat in de avond, begin van de nacht, thuis en mijn bed in. Mijn man wist dat ik film was wezen kijken en zou later nog even bellen om te horen hoe en vooral welke film het was. Ik sliep al half en had express het licht in de gang aangelaten na zo een enge film en de radio speelde zachtjes op de achtergrond (ken niet tegen stilte in huis na zo een film) en toen ik weg doezelde ging mijn telefoon af. Je kan raden hoe ik in bed zat denk ik. Had er volgens mij zelfs hartkloppingen van. Mijn man hoorde het verhaal en kwam niet meer bij van het lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Mous dat plaatje omg![]()
doet mij een beetje denken aan The Ring. Voor wie die film gezien heeft; het is een hele tijd in China en Japan een hele soort van must geweest om je tv maar aan zo'n beugel op het plafond te hangen want als die griet dan uit je tv zou kruipen dan zou ze in ieder geval hard naar beneden donderen![]()
echt ik zeek in mn broek toen ik die adviezen las
Ligt er natuurlijk aan wat voor tas ze had:quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:52 schreef dutchie het volgende:
Er ís geshopt.
Ik was wel jaloers op Lishe, verwachtte dat ze echt met d'r armen zwaar beladen (want uitverkoop) stond te wachten, maar alles paste gewoon nog in haar schoudertas.
Amateur.
*Proest!* Echt!? Whahahaha!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Mous dat plaatje omg![]()
doet mij een beetje denken aan The Ring. Voor wie die film gezien heeft; het is een hele tijd in China en Japan een hele soort van must geweest om je tv maar aan zo'n beugel op het plafond te hangen want als die griet dan uit je tv zou kruipen dan zou ze in ieder geval hard naar beneden donderen![]()
echt ik zeek in mn broek toen ik die adviezen las![]()
O, ik geloof niet dat ik hem ooit met een hond heb gezien. Maar als het dezelfde is, ben ik zojuist mijn respect verloren...quote:PV ooooh is dat die lange slungel die soms wel es een hond bij zich heeft? Die heeft me uitgescholden voor asociale kuthoer omdat ik zei dat ik geen kleingeld had![]()
en in de straat waar ik woonde, hogewoerd, liep heel vaak die zwaargemake-upte zwerfdoos ook rond haha. En je gewoon aanhouden als je een rondje aan het hardlopen bent he! Mevrouw mevrouw mag ik u wat vragen?! Ehm? wat... nu?!
Als je via Odense terug was gereden had je nog even bij hem langs kunnen gaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef dutchie het volgende:
Vanmorgen vroeg L. hoe Denemarken eruit zag en ineens moest ik aan Hans Christiaan Andersen denken, niet zo gek natuurlijk. Dus ik zei 'sprookjesachtig' en dat is ook zo.
Door deze post durfde ik te klikken!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef sjak het volgende:
Huup, ik zat te wachten tot er "iets" ging gebeuren
hahahaquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef sjak het volgende:
Huup, ik zat te wachten tot er "iets" ging gebeuren
En ik dacht dus dat het zoiets zou zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahaik had er eigk een soort gifje van moeten maken die dan ineens die arm uitstrekt ofzo
ooooh that reminds me, wat ik echt niet kan hebben zijn die filmpjes idd waar dan ineens iets gebeurd, of ja, meer plaatjes van een lege kamer ofzo, je weet wel wat ik bedoel. Oooh ik krijg echt een hartverzakking van dat soort dingen
jah hahaquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:19 schreef sjak het volgende:
[..]
En ik dacht dus dat het zoiets zou zijnVind ik ook doodeng maar toch klikken he
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:25 schreef huuphuup het volgende:
hahaha PVik zie het voor me
![]()
en ik ben veel te n00b joh om zoiets te kunnen makendat hoef je van mij niet te verwachten
en nu ga k er vandoor, eventjes langs taartjesfee (weet je ook gelijk dak eraan kom TF) en daarna op keuring bij de verloskundige woehoe... ciaaaao!
Odense isquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als je via Odense terug was gereden had je nog even bij hem langs kunnen gaan.
dokter of apotheek bellen voor de zekerheid, tis 1 p dag toch?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Uhm Arwen heeft het vitaminepotje te pakken gekregen, zaten er tien in nog, de dagravit kids extra, Dokter maar bellen of kan het geen kwaad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |