abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71761741
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Mous dat plaatje omg

doet mij een beetje denken aan The Ring. Voor wie die film gezien heeft; het is een hele tijd in China en Japan een hele soort van must geweest om je tv maar aan zo'n beugel op het plafond te hangen want als die griet dan uit je tv zou kruipen dan zou ze in ieder geval hard naar beneden donderen
echt ik zeek in mn broek toen ik die adviezen las

The Ring dat is een film die ik 1 malig heb gezien en nooit meer. Damn wat ben ik daar bang van geweest. Ik droom nogal levendig en kan alles herinneren de volgende ochtend. Ik werk voor het bedrijf dat de film uitbracht in de NL bioscopen. Dus naar de preview geweest met mijn zusje. Mijn man (was toen volgens mij nog mijn vriend) was op oefeningen met de landmacht en sliep niet thuis. Nou ja, je hoort dan dat je wordt gebeld als je de video hebt gezien etc. Ik laat in de avond, begin van de nacht, thuis en mijn bed in. Mijn man wist dat ik film was wezen kijken en zou later nog even bellen om te horen hoe en vooral welke film het was. Ik sliep al half en had express het licht in de gang aangelaten na zo een enge film en de radio speelde zachtjes op de achtergrond (ken niet tegen stilte in huis na zo een film) en toen ik weg doezelde ging mijn telefoon af. Je kan raden hoe ik in bed zat denk ik. Had er volgens mij zelfs hartkloppingen van. Mijn man hoorde het verhaal en kwam niet meer bij van het lachen
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:03:00 #27
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71761772
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:52 schreef dutchie het volgende:
Er ís geshopt.
Ik was wel jaloers op Lishe, verwachtte dat ze echt met d'r armen zwaar beladen (want uitverkoop) stond te wachten, maar alles paste gewoon nog in haar schoudertas.
Amateur.
Ligt er natuurlijk aan wat voor tas ze had:
Lekker douchen!
pi_71761775
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Mous dat plaatje omg

doet mij een beetje denken aan The Ring. Voor wie die film gezien heeft; het is een hele tijd in China en Japan een hele soort van must geweest om je tv maar aan zo'n beugel op het plafond te hangen want als die griet dan uit je tv zou kruipen dan zou ze in ieder geval hard naar beneden donderen
echt ik zeek in mn broek toen ik die adviezen las
*Proest!* Echt!? Whahahaha!
*kuch*ik kon de hele week na de premiére niet slapen*kuch*
quote:
PV ooooh is dat die lange slungel die soms wel es een hond bij zich heeft? Die heeft me uitgescholden voor asociale kuthoer omdat ik zei dat ik geen kleingeld had
en in de straat waar ik woonde, hogewoerd, liep heel vaak die zwaargemake-upte zwerfdoos ook rond haha. En je gewoon aanhouden als je een rondje aan het hardlopen bent he! Mevrouw mevrouw mag ik u wat vragen?! Ehm? wat... nu?!
O, ik geloof niet dat ik hem ooit met een hond heb gezien. Maar als het dezelfde is, ben ik zojuist mijn respect verloren...
Inderdaad een heel handig moment om te bedelen. Je zou best eens 'in the heat of the moment' kunnen uithalen naar d'r. Ohjee, kijk nou eens wat ik doe...

edit: Ohhh Faja... herkenbaar. Mijn vriendinnen gingen me voor de gein ook bellen!

[ Bericht 4% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 10-08-2009 15:08:20 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_71762061
ghehe ik kan ook heel erg slecht tegen dat soort films hoor en toch kijken he!
ik keek de Japanse versie, net als the grudge, uit een soort vakafwijking zeg maar... doodeng

maar k heb wel nog een hele tijd deze foto als msn-afbeelding gehad hihi, doet het altijd leuk als pop-up afbeelding bij mensen die de film net gezien hadden
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:15:14 #30
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71762088
Huup, ik zat te wachten tot er "iets" ging gebeuren
Lekker douchen!
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:15:34 #31
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71762099
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef dutchie het volgende:

Vanmorgen vroeg L. hoe Denemarken eruit zag en ineens moest ik aan Hans Christiaan Andersen denken, niet zo gek natuurlijk. Dus ik zei 'sprookjesachtig' en dat is ook zo.
Als je via Odense terug was gereden had je nog even bij hem langs kunnen gaan .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:17:35 #32
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71762150
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef sjak het volgende:
Door deze post durfde ik te klikken!
pi_71762157
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef sjak het volgende:
hahaha ik had er eigk een soort gifje van moeten maken die dan ineens die arm uitstrekt ofzo

ooooh that reminds me, wat ik echt niet kan hebben zijn die filmpjes idd waar dan ineens iets gebeurd, of ja, meer plaatjes van een lege kamer ofzo, je weet wel wat ik bedoel. Oooh ik krijg echt een hartverzakking van dat soort dingen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71762183
oh de foto is safe hoor people hij doet niets en ik ben het maar ghehe
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:19:38 #35
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71762219
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha ik had er eigk een soort gifje van moeten maken die dan ineens die arm uitstrekt ofzo

ooooh that reminds me, wat ik echt niet kan hebben zijn die filmpjes idd waar dan ineens iets gebeurd, of ja, meer plaatjes van een lege kamer ofzo, je weet wel wat ik bedoel. Oooh ik krijg echt een hartverzakking van dat soort dingen
En ik dacht dus dat het zoiets zou zijn Vind ik ook doodeng maar toch klikken he

Lekker douchen!
pi_71762242
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:19 schreef sjak het volgende:

[..]

En ik dacht dus dat het zoiets zou zijn Vind ik ook doodeng maar toch klikken he
jah haha
dat gevoel dus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71762309
Oh ja!! Die plotselinge dingen. Ik kan daar in het echte leven ook al niet tegen... Liep ik laatst in de Praxis en deden ze ineens een rolluik omhoog. Van schrik zat ik zowat in de douchecabine waar ik naast stond.

Bij enge films heb ik vooral een hekel aan de angstkreten en de kreten die plots worden afgebroken met gerochel en dat soort vreselijke geluiden. Dan raak ik echt een soort van in paniek. Dan heb je me echt helemaal op de kast...
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 15:23:51 #38
7074 moussy
kuttekop
pi_71762333
Oh maar liefjens, als je je muis op een url zet kan je in je balk ff spieken wat het is, huup was gewoon een flauwe .jpg dus ik klikte, zonder hart- en/of darmverzakking.

Ik heb dus ook een pokke hekel aan die opspringende geesten en debielen

Horrors kijk ik het liefst in de bios, thuis vinden ze het nooit zo leuk als het geluid zo hard staat als ik een horror kijk
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_71762387
hahaha PV ik zie het voor me

en ik ben veel te n00b joh om zoiets te kunnen maken dat hoef je van mij niet te verwachten

en nu ga k er vandoor, eventjes langs taartjesfee (weet je ook gelijk dak eraan kom TF ) en daarna op keuring bij de verloskundige woehoe... ciaaaao!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:27:39 #40
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71762434
Huuphuup ik ben jaloers dat je zomaar even langs kunt bij Taartjesfee! Doe haar de groetjes. En veel plezier bij de verloskundige!
pi_71762447
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:25 schreef huuphuup het volgende:
hahaha PV ik zie het voor me

en ik ben veel te n00b joh om zoiets te kunnen maken dat hoef je van mij niet te verwachten

en nu ga k er vandoor, eventjes langs taartjesfee (weet je ook gelijk dak eraan kom TF ) en daarna op keuring bij de verloskundige woehoe... ciaaaao!
toedloeii!
pi_71762502
Wow, creepie Huup, ben je dat echt zelf?

ik ben altijd bang na een horror of thriller, dan mag er geen licht uit! (ik kijk dus nooit laat op de avond alleen naar een enge film...)
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:30:02 #43
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71762503
Uhm Arwen heeft het vitaminepotje te pakken gekregen, zaten er tien in nog, de dagravit kids extra, Dokter maar bellen of kan het geen kwaad?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 15:30:03 #44
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71762504
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Als je via Odense terug was gereden had je nog even bij hem langs kunnen gaan .
Odense is en Tivoli trouwens ook, 's avonds met lichtjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 15:30:43 #45
7074 moussy
kuttekop
pi_71762520
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef _evenstar_ het volgende:
Uhm Arwen heeft het vitaminepotje te pakken gekregen, zaten er tien in nog, de dagravit kids extra, Dokter maar bellen of kan het geen kwaad?
dokter of apotheek bellen voor de zekerheid, tis 1 p dag toch?
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 15:31:10 #46
7074 moussy
kuttekop
pi_71762532
Je hebt haar toch niet op zitten jutten met de taco-griep he?!
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 15:31:16 #47
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71762536
volgens mij kan 10 heen kwaad maar bel anders de ha even voor de zekerheid
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:31:20 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71762538
En Dutch leuk, klinkt wel ook als een heel fijn weekend.

En wta betreft de opmerking zonder OUD kende je L. niet, ik denk dat er wel meer vriendschappen zijn ontstaan door FOK , zo ik ook met Anitra
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:33:39 #49
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71762598
Evenstar, dokter bellen zeggen ze zelf:
Let op
De aanbevolen dosering niet overschrijden. Indien een kind jonger dan 6 jaar per ongeluk te veel tabletten (meer dan 5 tabletten) heeft ingenomen, raadpleeg dan uw dokter. Overmatig gebruik kan een laxerend effect hebben. Bevat een bron van fenylalanine. Bevat zoetstoffen xylitol en aspartaam.
Lekker douchen!
pi_71762601
Ik kijk geen horror, daar kan ik eht niet tegen...

Amber is echt een muts hoor. Met mij wil ze de zee niet in, nou ja tot haar knieen. Ze heeft een vriendinnetje gevonden en nu is ze met M eb dat meisje aan het zwemmen... Gekke griet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')