Oh! Daar ben ik met 2 gymnasium naartoe geweest. Dat was echt heel tof, het park dan he? De stad zelf vond ik iets minder, alhoewel de kerk weer erg mooi wasquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Stout het volgende:
Wat lief Kleurdoos !
Rewimo : ik denk t ook wel dat Xanten leuk is ! Enne t is nog maar een week of ehh 10...
heb het al aangepast. Eigenlijk vind ik juist dat ze zo iets wel openbaar moeten maken want een hoop dingen staan niet standaard op de Gifwijzer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Ynske het volgende:
is niet echt slim lijkt me om dat nummer online te zetten Faja, vooral niet als t als particulier/consument niet gebruikt kan worden
het nummer van de Giflijn staat ook gewoon op de Gifwijzer enzo vermeld die je bij de apotheek kan halen. En is dus overal online te vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Ynske het volgende:
is niet echt slim lijkt me om dat nummer online te zetten Faja, vooral niet als t als particulier/consument niet gebruikt kan worden
ok dat wist ik niet, maar als dit alleen t artsennummer is dan ligt t toch net andersquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
het nummer van de Giflijn staat ook gewoon op de Gifwijzer enzo vermeld die je bij de apotheek kan halen. En is dus overal online te vinden.
ohh ook toe aan navigatie ? Manlief vind het maar onzin maar ik rij zo vaak eens ergens heen zonder dat hij naast me zit en dan moet ik altijd met een kaart of papiertje klooien. Dit lijkt me veel handigerquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:07 schreef Ynske het volgende:
ja, daar ben ik ook benieuwd naar Stout
als ik 1 keer gereden heb weet ik t wel te vinden, maar die eerste keerquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef Stout het volgende:
[..]
ohh ook toe aan navigatie ? Manlief vind het maar onzin maar ik rij zo vaak eens ergens heen zonder dat hij naast me zit en dan moet ik altijd met een kaart of papiertje klooien. Dit lijkt me veel handiger
zo lang kan ik toch niet wachtenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef -Nienna- het volgende:
Ach kleurdoos, wat een vreselijke lieve pakjes!
Niet vergeten om op de foto te zetten als ze het eenmaal wel aan kan
En hoi Ynske en anderen die me begroet hebben hier
Ga voor een Garmin. Wij zijn er helemaal fan van. Ook nog nooit een tomtom gehad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:06 schreef Stout het volgende:
Nienna ! Van harte Welkom !
Ehh een vraagje : welke navigatie hebben jullie in je auto en hoe bevalt ie ? Ik ben in oktober jarig en wil dat voor mijn verjaardag vragen.. heb al ff gezocht maar dr is niet zo veel op FOK te vinden. Oja ik heb geen vermorgen te besteden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |