Oh! Daar ben ik met 2 gymnasium naartoe geweest. Dat was echt heel tof, het park dan he? De stad zelf vond ik iets minder, alhoewel de kerk weer erg mooi wasquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Stout het volgende:
Wat lief Kleurdoos !
Rewimo : ik denk t ook wel dat Xanten leuk is ! Enne t is nog maar een week of ehh 10...
heb het al aangepast. Eigenlijk vind ik juist dat ze zo iets wel openbaar moeten maken want een hoop dingen staan niet standaard op de Gifwijzer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Ynske het volgende:
is niet echt slim lijkt me om dat nummer online te zetten Faja, vooral niet als t als particulier/consument niet gebruikt kan worden
het nummer van de Giflijn staat ook gewoon op de Gifwijzer enzo vermeld die je bij de apotheek kan halen. En is dus overal online te vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Ynske het volgende:
is niet echt slim lijkt me om dat nummer online te zetten Faja, vooral niet als t als particulier/consument niet gebruikt kan worden
ok dat wist ik niet, maar als dit alleen t artsennummer is dan ligt t toch net andersquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
het nummer van de Giflijn staat ook gewoon op de Gifwijzer enzo vermeld die je bij de apotheek kan halen. En is dus overal online te vinden.
ohh ook toe aan navigatie ? Manlief vind het maar onzin maar ik rij zo vaak eens ergens heen zonder dat hij naast me zit en dan moet ik altijd met een kaart of papiertje klooien. Dit lijkt me veel handigerquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:07 schreef Ynske het volgende:
ja, daar ben ik ook benieuwd naar Stout
als ik 1 keer gereden heb weet ik t wel te vinden, maar die eerste keerquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef Stout het volgende:
[..]
ohh ook toe aan navigatie ? Manlief vind het maar onzin maar ik rij zo vaak eens ergens heen zonder dat hij naast me zit en dan moet ik altijd met een kaart of papiertje klooien. Dit lijkt me veel handiger
zo lang kan ik toch niet wachtenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef -Nienna- het volgende:
Ach kleurdoos, wat een vreselijke lieve pakjes!
Niet vergeten om op de foto te zetten als ze het eenmaal wel aan kan
En hoi Ynske en anderen die me begroet hebben hier
Ga voor een Garmin. Wij zijn er helemaal fan van. Ook nog nooit een tomtom gehad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:06 schreef Stout het volgende:
Nienna ! Van harte Welkom !
Ehh een vraagje : welke navigatie hebben jullie in je auto en hoe bevalt ie ? Ik ben in oktober jarig en wil dat voor mijn verjaardag vragen.. heb al ff gezocht maar dr is niet zo veel op FOK te vinden. Oja ik heb geen vermorgen te besteden....
Ik denk dat heel fok z`n handtekening er in kwijt kanquote:
Dat is snelquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog een toverstafje en vleugeltjes
snap ik, maar ergens gilt iedereen altijd keihard dat het hier geen kliek is, maar een vraag stellen buiten OUD is dan weer "eng". *ril*quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:14 schreef Stout het volgende:
nee maar ben niet zo van het zomaar ergens openen van topics....
en jullie zijn vertrouwddaar durf ik dit wel te vragen
Roy was vannacht klaar wakker, niet vervelend, gewoon wakker, en gewoon bij me willen zijn, dus me maar aan toegegeven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:53 schreef Stout het volgende:
Was Roy wakker vannacht ? Ritme moet nog komen hé ?
Wel fijn dat alles zo lekker loopt ! Geniet nog maar even van de rust.
Way to go Kimpie!quote:
uhhh en weet je ook waarom dat is?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef Ynske het volgende:
k hoor net bij netwerk dat de 27, nogwat miljoen van de staatsloterij vanavond niet uitgedeeld word.
doe er zelf niet aan mee, maar t is toch niet leuk dat dit nu al bekend is enzo
is goed, jij mag wel beginnenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:53 schreef _Bar_ het volgende:
hmmm freecell ik ben ook best wel gaar.... als we elkaar nu een beetje gaarheid geven zou het dan misschien wat beteren?
beide wat minder gaar???
Welke dan? Wij vinden die bij ons aan de overkant natuurlijk de beste!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef miss_sly het volgende:
Wij eten vandaag roti van, volgens sommien, de beste roti-tent in Amsterdam. Die zit hier toevallig vlakbij
Heel herkenbaar. Ik heb een Indische achtergrond en elke keer als ik om pedis vraag krijg ik er een waarschuwing bij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef huuphuup het volgende:
Wij hebben afhaal indo op. Hilarisch tafereel daarmn lief --> ja, daging roedjak ajb, en tahoe pedis met petehbonen.
![]()
toko-vrouwke --> oh maar meneer dat is erg pittig hoor, misschien voor mensen die nie indisch eten gewend zijn is nie goed.
lief -->![]()
*gnorf*
Ik zie de gnorf niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef huuphuup het volgende:
ohja die jackpot haha, gevallen op een vijfde lot hoorde ik![]()
maar t is nog steeds een hoop geld wat ik niet heb
Wij hebben afhaal indo op. Hilarisch tafereel daarmn lief --> ja, daging roedjak ajb, en tahoe pedis met petehbonen.
![]()
toko-vrouwke --> oh maar meneer dat is erg pittig hoor, misschien voor mensen die nie indisch eten gewend zijn is nie goed.
lief -->![]()
*gnorf*
En ik heb een mini gebakje gekregen van hemheeft ie bij de bakker gehaald
de meest roze die hij kon vinden!
t is gevallen op een 1/5e lotquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
uhhh en weet je ook waarom dat is?
ghehe, B. ook iddquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:25 schreef m@x het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik heb een Indische achtergrond en elke keer als ik om pedis vraag krijg ik er een waarschuwing bij.
-edit-quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zie de gnorf niet?
Is hij het wel gewend?
Het moet degene zijn die in de 1e van Swindenstraat zit...alleen belde schaap net dat het patatjes worden, want de roti-tent was dichtquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:25 schreef oeke het volgende:
[..]
Welke dan? Wij vinden die bij ons aan de overkant natuurlijk de beste!
ik ook!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:37 schreef oeke het volgende:
oeh Huup, ik ben zo benieuwd wat voor meisje jullie aan het bakken zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.selamat makan Rocks!![]()
pita's met kaas en jam?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef Vicky het volgende:
* Vicky ploft ff neer...
Ben gesloopt!! Maar het was wel heerlijk op eht strand..
Heb net nog maar ff cheezers gemaakt... HONGER!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |