OUD is toch ook eigenlijk heel mooi, als er iets is staat (half) OUD klaar, inzameling, verdriet, lachen enz enz, alleen je moet de kluit niet belazerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
En Dutch leuk, klinkt wel ook als een heel fijn weekend.
En wta betreft de opmerking zonder OUD kende je L. niet, ik denk dat er wel meer vriendschappen zijn ontstaan door FOK , zo ik ook met Anitra
En dat dus (onder andere) maakte dat ik ook spijt kreeg van mijn open eigen ik als antwoord op Tan haar vraag in het engeltjes topic. Voor mij is OUD oud op deze manier niet meer, zal vanzelf wel weer goed komen, zoals altijd alles doet. Áls het al een experiment was he, kan ook een 'mooi' excuus zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:36 schreef Lois het volgende:
Daarom kan ik ook zo kwaad worden om Oud als experiment te gebruiken
Het excuus heeft me zelf nog bozer gemaakt, ondanks dat ik er bij blijf dat ik er geen fuck van geloof van het experiment, maar het zet je toch weer even met beide voeten op de grond, dat we blijkbaar boekwaardig (slap) ouwehoeren hierquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef Lois het volgende:
Nou dat dus!
Ben aardig boos nog steeds, zakt vast wel weer af en tot die tijd zit ik wijselijk op mijn handjes
Goed poepen lucht alleen maar op zou Syrena zeggenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Kinderarts heeft al terug gebeld of is het gebelt? Kan geen kwaad, ze hadden al speciale lijn gebeld erover. Wel in de gaten houden bij eventueel duf worden etc. ze kan er hooguit een keer goed van poepen
opgelucht.. ik ben echt zo blij met het AZM
ik mis Syrena...quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Goed poepen lucht alleen maar op zou Syrena zeggen
genoeg weerstandquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:52 schreef sjak het volgende:
Gelukkig kan het geen kwaad, evenstar.
Heeft ze nu ook minder kans op de mexicaanse griep
Ik weet dat ik niet heel actief ben geweest, dus... heb ik iets gemist?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |