Sorry maar die vind ik ronduit lelijk, zowel van binnen als van buiten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
De Citroen GT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft een collega van me, 550pkquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:33 schreef MassimO het volgende:
Audi RS 6 Sedan. mooi en bloedje snel.
580 zelfs de nieuwe. Mocht dat nog niet genoeg zijn , kan je hem altijd nog naar MTM brengen , waar ze er 730 pk uithalenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Die heeft een collega van me, 550pk
(100pk meer dan z'n ferrari)
Maar je bent wel een van de enige met zo'n lelijke auto.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Sorry maar die vind ik ronduit lelijk, zowel van binnen als van buiten.
Meh, leuk en aardig maar in zo'n auto moet je gereden worden, niet zelf rijden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:38 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Pff, met zoveel centen kocht ik gewoon een Phantom, Britse decadentie.
[ afbeelding ]
En anders een Arnage:
[ afbeelding ]
Beide in maagdelijk wit ofcourse.
Mattig (matigquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:49 schreef LangeJan het volgende:
Ik bel met GM, of ze voor mij een gloednieuwe Manta i400 willen bouwen of Transeurope Engineering voor een TE2800![]()
Maar dan met hedendaagse techniek qua remmerij en motor e.d.
Ben benieuwd of het uberhaupt kan en zo ja, wat dat moet kosten??
Mooi zo die special paint, lijkt net reflectie van gebouwen op de achtergrondquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Geqxon het volgende:
Slim, gelijk je geld er doorheen jagen.!
[ afbeelding ]
GTR Black Edition.
Die heb ik gezien op motorshow Essen, maareh, die was gewoon op basis van een oude 2.0 GT/E. De bruin geblokte afgekloven stoelen zaten er nl. gewoon nog inquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mattig (matig) heeft rond 2005 een unieke replica van de Manta uit Manta Manta gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bel ze op, koop hem over, dan heb je de tofste Manta ooit.
Zodra ik die 27.5 miljoen euro heb krijg ik de rest van mijn leven elke maand 43000 euro netto om uit te geven,quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:56 schreef Geqxon het volgende:
Slim, gelijk je geld er doorheen jagen.!
En zeker ook niet het gave vierkleuren stuur?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:02 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Die heb ik gezien op motorshow Essen, maareh, die was gewoon op basis van een oude 2.0 GT/E. De bruin geblokte afgekloven stoelen zaten er nl. gewoon nog in
Van dat perspectief, sja, dan zou ik allicht wel een leuke 7-serie kopen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zodra ik die 27.5 miljoen euro heb krijg ik de rest van mijn leven elke maand 43000 euro netto om uit te geven,
en dan gaat er niks af van de 27.5 miljoen euro op mn spaarrekening.
Ik denk dat ik me wel een auto kan veroorloven, al moet de benzineprijs dan niet teveel stijgen
Tuurlijk, als je overdreven gaat doen wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En zeker ook niet het gave vierkleuren stuur?
[..]
Van dat perspectief, sja, dan zou ik allicht wel een leuke 7-serie kopen.
Het is maar net hoe je leeft. Dan koop je dat leuke huis van 4 miljoen. Heb je echter wel een ton per jaar aan personeel, onderhoud, stookkosten, stroom. Je ferrari heeft een nieuwe koppeling van 18.000 euro nodig. Kijk, dan kun je maar zo 27 miljoen in een paar jaar er doorheen jagen.
Ja maar het gaat hier om de auto, niet hoe je zou leven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je overdreven gaat doen wel.
Maar als je het beschaafd houdt - zeg een huis van een miljoen, eenmalig een auto van een ton of anderhalf,
hoef je niet eens al te ongemakkelijk te leven van die 5 ton rente per jaar.
Commie!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Estolan het volgende:
PS. je kan het beter op de bank zetten ( ASN bv met 4,5% ) en dan gewoon lekker leven, geld maakt niet gelukkig, het helpt alleen een beetje mee
...En je rijdt in een fokking Ford Fiestaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef pro2call het volgende:
[ afbeelding ]
305 pk, 440 Nm, een gewicht van 1.468 kg, 0-100 in 5,9 seconden en een top van 263 km/h. En voor de milieuneukers onder ons: een verbruik van 9,4 l/100 km en een CO2-uitstoot van 225 g/km.
Zie ik dat nou goed, dan koop je een terreinwagen en dan laat je 'm verlagen ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:55 schreef CylonNL het volgende:
[ afbeelding ]
Range rover sport Overfinch.
Dat zie je inderdaad goed. Een verlaagde terreinwagen in sport uitvoering; hypocrisie ten topquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:57 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zie ik dat nou goed, dan koop je een terreinwagen en dan laat je 'm verlagen ?
Ja nee, dat is het dan weer niet he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad goed. Een verlaagde terreinwagen in sport uitvoering; hypocrisie ten top
Ik vind het nogal vreemd dat je een terreinwagen wilt; in den beginne gemaakt voor het terrein en langzaam rijden. En hem dan gaat verlagen en opvoeren, zodat hij op de normale weg beter presteertquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja nee, dat is het dan weer niet he.
In zo'n auto zou ik me een mix voelen tussen een voetballer met vmbo en een 'rapper' zonder vmbo
Tuurlijk, 10 september ga ik de jackpot weer winnen, dus ik kan weer doorfantaserenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:17 schreef D. het volgende:
Topic kan wel dicht, of fantaseren we alvast voor de trekking van volgende maand?
Nee man, iedereen heeft toch wel een idee welke auto hij/zij zou kopen na het winnen van een jackpot?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:17 schreef D. het volgende:
Topic kan wel dicht, of fantaseren we alvast voor de trekking van volgende maand?
Ja hoor, stuk of 10quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee man, iedereen heeft toch wel een idee welke auto hij/zij zou kopen na het winnen van een jackpot?
Ik bedoelde dan ook postenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gewonnen, dus iets te voorbarig om nu al de bestelformulieren in te vullen
Ik zie een Range rover ook niet als een terreinwagen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vreemd dat je een terreinwagen wilt; in den beginne gemaakt voor het terrein en langzaam rijden. En hem dan gaat verlagen en opvoeren, zodat hij op de normale weg beter presteert
Ow, het lijstje, ff denken hoorquote:
Blablablaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben er inmiddels uit!
Ik ga morgen de M5 touring bestellen, kan niet wachten tot hij arriveert.
[ afbeelding ]
Als je die kunt betalen kun je net zo goed een mooie auto kopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben er inmiddels uit!
Ik ga morgen de M5 touring bestellen, kan niet wachten tot hij arriveert.
[ afbeelding ]
Ik niet. Ik heb al de auto die ik wil.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:18 schreef jitzzzze het volgende:
Nee man, iedereen heeft toch wel een idee welke auto hij/zij zou kopen na het winnen van een jackpot?
zelfs met 27 miljoen moet je gewoon 18 zijn en een rijbewijs hebben om auto te mogen rijden hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:19 schreef LockonStratos het volgende:
Voor op de chique tour:
[ afbeelding ]
Dagelijks gebruik:
[ afbeelding ]
Extravagante sportwagen:
[ afbeelding ]
of de Zonda F
En als leuke toy erbij:
[ afbeelding ]
En nou moet ik natuurlijk gaan vragen welke auto je hebt ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb al de auto die ik wil.
Het zou mij op zich wel geinig lijken om de hele collectie Groep B auto's te verzamelen oid, maar voor dat soort geintjes is 27,5 mio natuurlijk weer te weinig.
Een leuk flesje opentrekken. Daarna verder zien. Het heeft sowieso geen zin om je voor te bereiden op iets wat toch niet kan gebeuren.
Stomme Friesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:26 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik reageer op een stelling die m.i. niet klopt. Niet iedereen heeft een lijstje auto's klaarliggen om te kopen als je de loterij wint. Sterker nog: er zijn mensen die de loterij winnen en ook daarna geen andere auto gaan kopen. Of b.v. in een oude Alto rijden en dan voor het eerst maar een nieuwe Alto kopen oid.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
En nou moet ik natuurlijk gaan vragen welke auto je hebt ofzo?![]()
Ooh, zit het zoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op een stelling die m.i. niet klopt. Niet iedereen heeft een lijstje auto's klaarliggen om te kopen als je de loterij wint. Sterker nog: er zijn mensen die de loterij winnen en ook daarna geen andere auto gaan kopen. Of b.v. in een oude Alto rijden en dan voor het eerst maar een nieuwe Alto kopen oid.
Maar belangrijker: het heeft geen zin om iets te plannen voor een situatie waar je niet in terecht kan komen.
quote:
Mensen die onzinnige afkorten verzinnenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op een stelling die m.i. niet klopt. Niet iedereen heeft een lijstje auto's klaarliggen om te kopen als je de loterij wint. Sterker nog: er zijn mensen die de loterij winnen en ook daarna geen andere auto gaan kopen. Of b.v. in een oude Alto rijden en dan voor het eerst maar een nieuwe Alto kopen oid.
Maar belangrijker: het heeft geen zin om iets te plannen voor een situatie waar je niet in terecht kan komen.
Een verlengde en verhoogde CX/XM/DS/enzovoorts is minder uniek. Maar zelf zou ik wel meer auto's kopen hoor. Maar waarschijnlijk niet de dure bakken die anderen in dit topic noemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel een vette auto, daar niet van, maar om alleen zo'n ding te kopen met 27m in je achterzak?
Die heb ik nuquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:49 schreef Pas259 het volgende:
Kzou het gewoon lekker normaal houden.
[ afbeelding ]
Open er een topic over in KLB!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Mensen die onzinnige afkorten verzinnen
Bedankt voor de credits, maar jij snapt het anders ook niet helemaal... Die Koenigsegg is top, maar..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
Jezus, wat komen jullie met 'alledaagse' auto's aanzetten. Alle Audi's, BMWs, Ford's (_!) vallen allemaal af.
De enige die met fatsoenlijke auto's aan kwam zetten zijn TS, bluuf, This_World_Is_Lost, Cmonv, kevin20vt en ikzelf natuurlijk (). Ik zou een Koenigsegg CCXR kopen of een Aston Martin DBS
![]()
Plaatje voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
Misschien niet die kleur, maar zoiets.
[ afbeelding ]
In Britisch Racing Green, offcourse
Geen van die auto's is erg praktisch als je lekker door europa gaat touren of boodschappen doet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:18 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Bedankt voor de credits, maar jij snapt het anders ook niet helemaal... Die Koenigsegg is top, maar..
Waarom wil de halve wereld zo'n verwijfde Aston Martin? Daar is echt niets stoer aan, over burgelijk gesproken... Het is een homo bak die eruit ziet alsof de ontwerper niet kon beslissen of hij nu een racewagen wilde bouwen of een boodschappenkarretje. Dan kan je net zo goed gelijk een Audi kopen.
Wat je beter kan bestellen al win je de jackpot is een Porche Carrera GT, met dat geile kontje
[ afbeelding ]
Daarnaast een Morgan Roadster, lekker wind door je haren.
[ afbeelding ]
Als je kapsel dan toch al door de war is gewaaid, kan je voor de lol net zo goed een Caterham erbij kopen.
[ afbeelding ]
En een Ascari KZ1, en dan ook zo laten bestickeren![]()
[ afbeelding ]
Oe, Morgan! Helemaal vergeten! Wat een geile karretjes. Nieuwe techniek in een retro jasje. Moeten meer merken doen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:18 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Daarnaast een Morgan Roadster, lekker wind door je haren.
[ afbeelding ]
Mensen die m.i. een bijzondere afkorting vinden en zelfs denken dat de ander die verzonnen heeft...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef LockonStratos het volgende:
Mensen die onzinnige afkorten verzinnen
een Aston wel praktischer? lekker om de 300 a 400 kilometer tanken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geen van die auto's is erg praktisch als je lekker door europa gaat touren of boodschappen doet.
Dan is een Aston toch een stuk fijner
Geld zat tochquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:36 schreef Pas259 het volgende:
[..]
een Aston wel praktischer? lekker om de 300 a 400 kilometer tanken.
Zou jij jouw 964 met 27,5 miljoen niet naar "Ap Car Design" gaan? Hoef je wat mij betreft niets erbij te kopenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op een stelling die m.i. niet klopt. Niet iedereen heeft een lijstje auto's klaarliggen om te kopen als je de loterij wint. Sterker nog: er zijn mensen die de loterij winnen en ook daarna geen andere auto gaan kopen. Of b.v. in een oude Alto rijden en dan voor het eerst maar een nieuwe Alto kopen oid.
Maar belangrijker: het heeft geen zin om iets te plannen voor een situatie waar je niet in terecht kan komen.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel tanken. 1 van de redenen dat ik ben overgestapt op diesel.quote:
Nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:13 schreef kevin20vt het volgende:
Als je diesel rijdt, hoef je dan niet meer te tanken?
Zo erg is dat niet en je hebt zo wel snel een bluray verdient met de freebees...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:36 schreef Pas259 het volgende:
lekker om de 300 a 400 kilometer tanken.
Ik heb mijn 964 inmiddels verkocht en ben over op een waterkoker... Ik mis het geluid van de 964 wel, maar ik heb er 530pk voor terug, dus het is een aardige ruil geweest.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:51 schreef kevin20vt het volgende:
Zou jij jouw 964 met 27,5 miljoen niet naar "Ap Car Design" gaan? Hoef je wat mij betreft niets erbij te kopen
Jij rijdt ruim 1:100?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:22 schreef Pas259 het volgende:
Ik rij al 4 weken op een volle tank van 62 liter. circa 6.5 duizend kilometer!:):):):)
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
...En je rijdt in een fokking Ford Fiesta FOCUS
Zet dat eens naast
[ afbeelding ]
en zeg dan nog eens serieus dat je zo'n Fiesta brik zou kopen als je 27 miljoen euro had
Dus, wel gruwelijk mooi gekquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:51 schreef DS4 het volgende:
Spyker kun je gerust overslaan. Kwalitatief extreem slecht in elkaar gezet.
Het is een aparte auto en als je een verzameling hebt is het leuk om dat ding netjes weg te zetten in een mooie ruimte, maar zoals ik al eerder aanhaalde: autoverzamelingen zijn op dit niveau hobby's die eigenlijk te duur zijn voor als je maar 27,5 mio hebt.quote:
Hoezo is een auto verzameling te duur met 27,5 miljoen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is een aparte auto en als je een verzameling hebt is het leuk om dat ding netjes weg te zetten in een mooie ruimte, maar zoals ik al eerder aanhaalde: autoverzamelingen zijn op dit niveau hobby's die eigenlijk te duur zijn voor als je maar 27,5 mio hebt.
Om in te rijden is het prut.
Stel dat we even een hele kleine verzameling van auto's nemen: 10 van gemiddeld 500K. Dat is 5 mio. Maar je moet ook een leuk gebouw erbij + bruggen, want je wil de auto's netjes houden lijkt me. Dan zit je al op 6 mio. Dan nog de jaarlijkse kosten erbij...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:46 schreef bleiblei het volgende:
Hoezo is een auto verzameling te duur met 27,5 miljoen?
Vergeet niet dat dit echt 27,5 miljoen cash is, en niet een aandeel van 27,5 miljoen in een (eigen) bedrijf.
Ik denk dat je met dat geld een leuke "verzameling" kunt maken.
Okee, geen verzameling a la Kroymans of van de Moesdijk, maar een verzameling van +/- 5 a 10 auto's kaliber 100.000 tot 500.000 euro is absoluut niet verkeerd.
Beter is het gewoon om hard te werken en te beseffen dat de kans dat je de loterij wint 0% is. het gebeurt niet, dus gewoon geld verdienen. Dat werkt nl. wel. Ook al is 27,5 mio voor de meesten niet weggelegd. Maar goed, acceptatie is het begin van geluk.quote:Overigens is fantaseren over wat je met het geld zou doen in 99,99999999999999% van de keren dat je een lot koopt, hetgene waar je voor betaalt. Dat moet je dus ook zeker doen als je zo gek bent om extra belasting te betalen.
Die auto's kan je ook gewoon naar de dealer brengen hoor. En voor een miljoen euro kan je een 5 a 10 auto's heeeeel vaak naar Cito, Hessing of Munsterhuis brengen. En als je er mee rijdt zoals de meesten doen met hun "verzameling" kan je dat dan ook verrekkes lang volhouden. Daarnaast kan je die auto's met de nodige voorwaarden best netjes verzekeren, etc. etc. etc. Komt er op neer dat je met 27,5 miljoen euro die grap lang kan volhouden. Mits je niet de overige 20 miljoen er ook in 1 jaar doorheen gast.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Stel dat we even een hele kleine verzameling van auto's nemen: 10 van gemiddeld 500K. Dat is 5 mio. Maar je moet ook een leuk gebouw erbij + bruggen, want je wil de auto's netjes houden lijkt me. Dan zit je al op 6 mio. Dan nog de jaarlijkse kosten erbij...
Op zich kan dat best nog wel, maar ik neem aan dat als je jezelf dit soort luxe aan wil meten wil je ook een leuke woning en een leuke auto onder je reet. En nog leuk leven. En dat wil je tot aan je dood.
Als je daar nu eens goed aan gaat rekenen, rekening houdende met inflatie, slechte beleggingsperioden die je door moet komen, enz. dan is de enige verstandige keuze om geen autoverzameling te beginnen.
[..]
Beter is het gewoon om hard te werken en te beseffen dat de kans dat je de loterij wint 0% is. het gebeurt niet, dus gewoon geld verdienen. Dat werkt nl. wel. Ook al is 27,5 mio voor de meesten niet weggelegd. Maar goed, acceptatie is het begin van geluk.
Moet je voor de grap eens informeren wat een beurtje kost bij dergelijke merkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die auto's kan je ook gewoon naar de dealer brengen hoor. En voor een miljoen euro kan je een 5 a 10 auto's heeeeel vaak naar Cito, Hessing of Munsterhuis brengen. En als je er mee rijdt zoals de meesten doen met hun "verzameling" kan je dat dan ook verrekkes lang volhouden. Daarnaast kan je die auto's met de nodige voorwaarden best netjes verzekeren, etc. etc. etc. Komt er op neer dat je met 27,5 miljoen euro die grap lang kan volhouden. Mits je niet de overige 20 miljoen er ook in 1 jaar doorheen gast.
Jawel. Zoek maar eens op significantie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:13 schreef bleiblei het volgende:
Overigens is de kans dat je de loterij wint nooit en te nimmer 0%.
In hoeverre is de uitkomst van een loterij niet op toeval berust?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jawel. Zoek maar eens op significantie.
Ja, maar je rekent nu vanuit gebruik. Een verzameling staat stil. Af en toe zul je er een stukkie mee rijden, maar iha staat de boel stil. Om dat goed te doen moet je een auto prepareren. Iedere keer weer even verzetten (anders zijn de banden snel onrond). Wil je er mee gaan rijden moet de auto weer klaargemaakt worden om er mee te kunnen rijden. De auto's moeten steeds schoongemaakt worden (ook al is het alleen maar stof).quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:29 schreef bleiblei het volgende:
Enne, 1 beurtje per jaar a 3000 euro is bij 10 auto's 30.000 euro.
Tenzij je bank op zijn bek gaat hou je je geld gewoon hoor, ben jij geld kwijtgeraakt van je spaarrekening dan ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:23 schreef Estolan het volgende:
zet 27,5mil maar is op je bank wanneer er een zware economische dip komt, dan heb je geen 27,5mil meer
VANDAAR DE WERELD CRISIS HE!, anders zou er nog genoeg geld aanwezig zijn door alle slimme beleggers, maar zo werkt het niet
Ik denk dat je weer niet snapt hoe het werkt.quote:Trouwens, 27,5miljoen = belasting vrij
JA WANNEER JE HET KRIJGT!, maar het volgende jaar mag je echt wel rekenen op een forse bij betaling aan de heren vd belastingdienst
Uhm, we hebben het over 5 ton aanschafprijs, niet 5 ton gewicht.quote:en 10 auto's van gem 5ton, wat ben je daar aan kwijt aan wegenbelasting en verzekering per jaar???? ( zonder dat je er 1 meter mee rijd )
Och, 33 jaar en 15 schadevrije jaren, prima te doenquote:even een VB.
Aston Martin DB9 Volante 2009
27jaar vanuit Den Haag met 4 schadevrije jaren bij Centraal Beheer
all-in verzekering: 7.428,77euro PER JAAR
7.428,77 x 10 auto's = 74287,7 euro pj
gaat hard hoor dan
Je vergeet de inflatiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef _Led_ het volgende:
Ik denk dat je weer niet snapt hoe het werkt.
Je krijgt 27.5miljoen netto op je rekening.
Na een jaar krijg je rente, laten we zeggen 3%.
Je krijgt dus 825000 euro, maar daar gaat 1.2% rendementsheffing over ( = 330k ).
Je krijgt dus netto 495000 euro per jaar aan rente om mee te spelen, en dan gaat er helemaal niks af van die 27.5 miljoen euro die je op je rekening hebt staan.
Leuk, maar je vergeet inflatie. Trekt van die 3% eens inflatie 2,5% en 1,2% vermogensrendementsheffing af en je wordt zonder een cent uit te geven al jaarlijks 0,7% armer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef _Led_ het volgende:
Je krijgt 27.5miljoen netto op je rekening.
Na een jaar krijg je rente, laten we zeggen 3%.
Je krijgt dus 825000 euro, maar daar gaat 1.2% rendementsheffing over ( = 330k ).
Je krijgt dus netto 495000 euro per jaar aan rente om mee te spelen, en dan gaat er helemaal niks af van die 27.5 miljoen euro die je op je rekening hebt staan.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:27 schreef Resistor het volgende:
Als eerste een klein huisje met een grote schuur/loods waar ik lekker in kan hobbieën, en ruimte om auto's binnen te zetten
Ik zou het niet bij 1 auto houden, maar meerdere auto's met meerdere doelen.
Wel de meest complete uitvoering.
Geen idee welk merk/type, over 5 jaar (als ik de prijs echt win) zijn de huidige modellen al verouderd. Eerst uitgebreid kijken, vergelijken en proefrijden.
Luxe stationwagon, voor lange ritten Klein, zuinig stadsautootje, voor in de stad Klein bestelautootje, als ik wat spullen wil ophalen/wegbrengen Grote bestelauto, als ik wat grotere spullen wil ophalen/wegbrengen Klein sportautootje, soort straatkart, model wat je weinig ziet Grote sportauto, Amerikaanse V8 ronk onder de motorkap
Verder zal het een komen en gaan zijn van auto's, oud wrak kopen, opknappen, verkopen. Als ik iets unieks tegenkom (pantserwagen lijkt mij wel wat, zo'n 6-wielig geval) zal ik het niet nalaten.
Gast de inflatie...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Leuk, maar je vergeet inflatie. Trekt van die 3% eens inflatie 2,5% en 1,2% vermogensrendementsheffing af en je wordt zonder een cent uit te geven al jaarlijks 0,7% armer.
Misschien heb je gemist dat in het voorbeeld werd uitgegaan van geld op de bank zetten en rente trekken...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:12 schreef ScarFace- het volgende:
Gast de inflatie...
Koop je er huizen van(afgezien van de huizen <1miljoen) gaat je geld juist lekker omhoog.
33 - 15 = 18jaar. Dus jij gaat zeggen dat je vanaf dag 1 dat je 18 bent, een rijbewijs hebt gehaald, een auto kocht, verzekerd bent en Nooit 1 schade geclaimed hebt??? Sure ik heb mn 1e auto gekocht op mn 21e, en ben 27, en toch maar 4 schadevrijejaren en nog nooit 1 ding geclaimd. Hoe doe jij dat dan??? ( dan kom je nog op een 4.126,56euro per auto per jaar uit aan alleen verzekering )quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tenzij je bank op zijn bek gaat hou je je geld gewoon hoor, ben jij geld kwijtgeraakt van je spaarrekening dan ?
Mensen die hun geld kwijtraakten deden dat door beleggingen, niet door een spaarrekening.
(Nou ja, alleen die paar lutsers die bij icesave zaten)
[..]
Ik denk dat je weer niet snapt hoe het werkt.
Je krijgt 27.5miljoen netto op je rekening.
Na een jaar krijg je rente, laten we zeggen 3%.
Je krijgt dus 825000 euro, maar daar gaat 1.2% rendementsheffing over ( = 330k ).
Je krijgt dus netto 495000 euro per jaar aan rente om mee te spelen, en dan gaat er helemaal niks af van die 27.5 miljoen euro die je op je rekening hebt staan.
[..]
Uhm, we hebben het over 5 ton aanschafprijs, niet 5 ton gewicht.
Dus je bent net zo veel kwijt als aan 5 KIA's van 1400 kilo.
[..]
Och, 33 jaar en 15 schadevrije jaren, prima te doen
Zeker met een inkomen van bijna 5 ton netto dan.
Nadeel: belastingparadijzen liggen niet dicht genoeg bij de Ring. Maar je auto's op NL kenteken zetten... ach, dat dien je wel zoveel mogelijk te voorkomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:55 schreef fathank het volgende:
Zodra ik zoveel geld win ga ik eerst in een belastingparadijs wonen en vervolgens ga ik pas een auto kopen.
België betaal je al geen vermogensbelasting dus dat is al een goed beginquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nadeel: belastingparadijzen liggen niet dicht genoeg bij de Ring. Maar je auto's op NL kenteken zetten... ach, dat dien je wel zoveel mogelijk te voorkomen.
IB is daar vrij hoog. En ze schijnen lastig te zijn als je je auto een beetje wenst aan te passen voor diezelfde Ring.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef fathank het volgende:
België betaal je al geen vermogensbelasting dus dat is al een goed begin
onrechtstreeks wel. Je moet je intrest opgeven bij je inkomen, en je wordt via je persoonsbelasting belast over je intrest (dus als je een normale job hebt gaat er zo'n 35% van je intrest af, nadat je eerst al RV van 15% over je intrest betaalt hebt). Je kan dit vergeten (wat zowat alle belgen doen) en daar kom je eigenlijk ook vlot mee weg, maar ik vrees bij dergelijke bedragen dat de kans op controle door de fiscus wel groot is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef fathank het volgende:
[..]
België betaal je al geen vermogensbelasting dus dat is al een goed begin
Blauwe platen? Ga je een taxibedrijf beginnen dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:44 schreef Geqxon het volgende:
En als je al je wagens op blauwe garageplaten gaat rijden?
Je hebt voor TF een kenteken nodig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:13 schreef fathank het volgende:
Op de autoambulance achter je M5 naar de ring karren en blazen maar.
Blauw-groenig. Garageplaten. Je weet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Blauwe platen? Ga je een taxibedrijf beginnen dan?
Wow! jij hebt iig niet de wiskunde uitgevondenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef Estolan het volgende:
4126,56 x 10 = 416.265,60 euro per jaar verzekering voor 10 auto's
416.265,60 x ( 90-33=57jaar ) = 23.727.139,20 euro aan verzekeringen alleen
wegenbelasting gem = 1200euro per jaar x 10 = 12.000 per jaar
12.000 x 57 = 684.000euro
684.000 + 23.727.139,20 = 24.411.139,20 euro
Dus alleen de verzekering en wegenbelasting ( bij 15 schadevrijejaren ) = 24.411.139,20 euro tot je 90e levensjaar. Dat is dus nog zonder aanschaf ( met BPM ), onderhoud / slijtage / benzine / onderdak
27,5miljoen is niet genoeg daarvoor als je dit, zoals hierboven, allemaal wilt doen met daarnaast een aantal woningen, lekker reizen en een chill leventje hebben zonder baan.
Good Luck
and better yet
DREAM ON!
Boeie, voor boodschappen doen heb je een andere auto en touren met de camper daar doen we niet aan. Als je toch zat geld hebt, elke dag naar het hotel, elke dag uit eten.. wat heb je nou nodig naast een koffertje met kleren en een wegenkaart?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geen van die auto's is erg praktisch als je lekker door europa gaat touren of boodschappen doet.
Dan is een Aston toch een stuk fijner
heb je enig idee wat voor woning je koopt voor 5 miljoen? dat is niet gewoon 'leuk' hoor. daarnaast is het maar net wat je wil. je kan ook je huis van 2ton afbetalen een loods kopen voor 5 ton. voor 2 ton aanpassen, en zelf genieten/hobbyen van\met je auto's.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, maar je rekent nu vanuit gebruik. Een verzameling staat stil. Af en toe zul je er een stukkie mee rijden, maar iha staat de boel stil. Om dat goed te doen moet je een auto prepareren. Iedere keer weer even verzetten (anders zijn de banden snel onrond). Wil je er mee gaan rijden moet de auto weer klaargemaakt worden om er mee te kunnen rijden. De auto's moeten steeds schoongemaakt worden (ook al is het alleen maar stof).
Je hebt al snel 1 iemand in dienst nodig om die dingen voor je te regelen en die bruggen aan huis dus ook. Ook het pand heeft onderhoud nodig, net als de grond er omheen. Je moet de boel verzekeren. Zo'n verzameling vereist wel een bijzondere beveiliging.
Nogmaals: het kan. Maar als je zoiets wil ben je snel geneigd om andere dingen te willen. Zeg een leuke woning a 5 mio. Inrichten komt er dan nog bij, tuin aanleggen ook. Leuke vakanties. Leuke auto's voor dagelijks gebruik. Fatsoenlijke kleding. Enz. enz. Als je dat allemaal vol wil houden is 27,5 mio ineens niet zo veel meer.
Daarom: niet heel realistisch.
http://www.funda.nl/koop/heel-nederland/5000000+/quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
heb je enig idee wat voor woning je koopt voor 5 miljoen? dat is niet gewoon 'leuk' hoor. daarnaast is het maar net wat je wil. je kan ook je huis van 2ton afbetalen een loods kopen voor 5 ton. voor 2 ton aanpassen, en zelf genieten/hobbyen van\met je auto's.
maar goed. het blijft gelul in de ruimte natuurlijk.
Ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:47 schreef bleiblei het volgende:
heb je enig idee wat voor woning je koopt voor 5 miljoen?
Kennelijk leggen wij andere normen neer. Dat mag.quote:dat is niet gewoon 'leuk' hoor.
Er staat toch dat het KAN, maar dat het logisch is dat als je jezelf zoiets wil veroorloven je ook de rest van je wensen op dat niveau zet... Je moet wel lezen wat er staat!quote:daarnaast is het maar net wat je wil. je kan ook je huis van 2ton afbetalen een loods kopen voor 5 ton. voor 2 ton aanpassen, en zelf genieten/hobbyen van\met je auto's.
Ik noem ook een VoorBeeld! ik heb geen idee welke maatschappij je dan moet nemen die stukken goedkoper zou zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wow! jij hebt iig niet de wiskunde uitgevonden. daarnaast ben je geschift als je dergelijke auto's bij een reguliere verzekeringmaatschappij verzekerd.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/heel-nederland/5000000+/
Bullshit. Waarom zou je in een ontzettende kast van een huis moeten gaan wonen omdat je mooie auto's leuk vindt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:33 schreef Estolan het volgende:
@ DS4
Juist!
ALS je 10 sportbolides koopt, dan WIL je ( lijkt mij ) ook wel goed wonen, waar die auto's in het "straatbeeld" passen en waar je ze netjes kan stallen. Dat + de Randstad zit je gauw in bv Wassenaar, en dan praat je over prijzen van rond de 5miljoen ja. En dan heb je pas 1 huisje in NL. Ik ga er ook vanuit wat ik al eerder zei, is dat je toch ook wel ope en Global basis kijkt waar je zou willen wonen
Monaco? dat past wel bij een Aston Martin, Wat kost dat daar?
Als je simpel GEEN dure sportwagen koopt, maar van 27,5mil wereldwijd een hoop woningen koopt, en de rest op een hoog rente rekening zet en dan gewoon een simpel leuk baantje behoud. Dan heb je er veel meer aan ( en blijft het ook leuk ) dan dat je op je hol gaat zitten en "hopen" rond te kunnen komen van je jaarlijkse rente, wat dan ineens vies tegenvalt....
Dat idee heb ik nu van jou... Jij hebt nu eens echt last van het droomscenario, maar als je de beslissingen moet maken ligt het wat anders. Dan koop je veel eerder de dure woning dan dat je een autoverzameling gaat aanleggen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb echt het idee dat sommigen hier vinden dat ze er veel van weten, maar absoluut geen besef hebben hoe die wereld werkt en hoeveel geld veeeel geld is. Wat niet vreemd is natuurlijk
.
Exact. Je hebt nog wel eens zo'n idioot met een rijtjeshuis die dan een oude ferrari koopt om dat ding al walmend (voor weinig heb je natuurlijk geen goede) af en toe uit de garagebox 3 kilometer verderop te kunnen halen met de dagelijkse prius... maar verder: nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef Estolan het volgende:
Maar ik geloof er geen zak in, dat iemand in een normaal rijtjeshuis gaat wonen, ergens anders een locatie koopt om zn auto's te stallen ( dat zal dan niet om de hoek zijn ), en daar dan 10 sportbolides stallen.
Tuurlijk. Lang niet iedereen heeft dezelfde hobby.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik nu van jou... Jij hebt nu eens echt last van het droomscenario, maar als je de beslissingen moet maken ligt het wat anders. Dan koop je veel eerder de dure woning dan dat je een autoverzameling gaat aanleggen.
Vwb die funda link: ik weet heel zeker dat er veel meer 5mio + woningen zijn dan particuliere autoverzamelingen. En als je er zelf eens een minuutje over gaat nadenken: jij ook.
Ik denk dat jij nu de autoverzameling en je garage vol zetten met meerdere auto's om in te rijden door elkaar haalt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:57 schreef bleiblei het volgende:
Al koop je bij je in de regio een mooi stuk grond a anderhalf miljoen op gewilde plekken waar het mogelijk is een halve hectare grond en zet je daar voor een miljoen euro een pracht van een villa met parkeerkelder erop. Dan zit je nog langes niet aan 5 miljoen en heb je nog steeds geld zat om een pauperverzameling met voor de hand liggende auto's als een lambo, een ferrari, een maserati, een RR, een DB9, etc. in te zetten.
Prima dat jij dat vindt. Maar het kan welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:13 schreef Estolan het volgende:
+ als ik zoveel geld uitgeef aan auto's, dan wil ik ook een respectabel huis erbij, en al helemaal ope en locatie waar niet steeds de hangjongeren foto's willen maken enz, of ineens je ride bekrast enz. En dat kan alleen maar in de randstad op de wat meer "buiten" locaties, waar daardoor de waarde nogal hoog ligt.
Maarja, liever een relatief normaal huis met een auto, een leuk appartement in zuid-frankrijk ofzo, en verder gewoon normaal blijven leven
Het grote nadeel van: Living the life of the rich and famous, is och voornamelijk dat je ook op die manier ineens omgaat met geld, duur eten, ach we kopen een boot want kan het toch betalen etc etc etc. En al die mensen ( kijk gewoon even naar de rappers en andere mensen uit de muziek wereld ), hebben een hoop Spullen, maar relatief weinig geld meer op de bank, nu verklaren een hoop celebs zich bankroet
En hoe verklaar je dat??? door niet om te kunnen gaan met dat soort bedragen
Dat heb ik dan ook niet gezegd. Ik heb gezegd dat het wel kan, maar dat je normaliter dan ook andere dingen wil en dan is 27,5 mio zo op. Lees nog maar eens terug.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:12 schreef bleiblei het volgende:
Maar het is flauwekul om te zeggen dat een autoverzameling (voorzover je daar van kan spreken met 10 dure auto's die je gewoon bij de dealer besteld) onrealistisch is met 27,5 miljoen.
Gewoon 1 grote woning waarbij ergens in de achtertuin die verzameling kan worden opgesteld in een mooi vitrine-achtig gebouw. Dan zit je overigens al snel aan enkele hectares. Wat geen probleem hoeft te zijn, want hoe groter het lapje grond, hoe kleiner de prijs per m2.quote:Dat jullie er huizen van tig miljoen van over de hele wereld er bij trekken kan ik ook niet helpen.
Maar daar heb je mij ook niet over gehoord.quote:1 ding is zeker. Er zijn bepaalde zaken die je je niet kan veroorloven zonder concessies te doen over gebruiksrecht, en dat is een superyacht kopen, een gulfstream gaan vliegen en over de gehele wereld huizen/appartementen kopen op toplocaties.
Ik denk dat je de kosten wat overschat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nu de autoverzameling en je garage vol zetten met meerdere auto's om in te rijden door elkaar haalt.
En dan nog: beetje leuke woning met grote parkeerkelder luxe uitgevoerd: 2500 kuub bovengronds a 1200 euro de kuub = 3 mio + kelder tegen 200 euro de kuub (zeg 1.000 kuub) = 3,2 mio. Tuinaanleg luxe = 1 mio.
Totaal 4,2 mio + 1,5 mio voor de grond. 5,7 mio.
En ja, je kan ook voor 300 euro de kuub bouwen, maar sociale woningbouwkwaliteit lijkt mij weer geen logische keuze.
Het ging over een Spyker waar niet mee viel te rijdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook niet gezegd. Ik heb gezegd dat het wel kan, maar dat je normaliter dan ook andere dingen wil en dan is 27,5 mio zo op. Lees nog maar eens terug.
En bij verzamelen gingen we uit van een mooi gebouw om de auto's in uit te stallen om vooral naar te kijken. Want dat is verzamelen. Veel auto's hebben is niet noodzakelijk verzamelen...
[..]
Gewoon 1 grote woning waarbij ergens in de achtertuin die verzameling kan worden opgesteld in een mooi vitrine-achtig gebouw. Dan zit je overigens al snel aan enkele hectares. Wat geen probleem hoeft te zijn, want hoe groter het lapje grond, hoe kleiner de prijs per m2.
[..]
Maar daar heb je mij ook niet over gehoord.
Ik ben in de prijscat. 7 cijfers een woning aan het bouwen momenteel, dus ik denk dat ik verdomd goed op de hoogte ben van de prijzen, want ik zit er middenin. Overigens, het kan natuurlijk goedkoper door slim in te kopen (wat wij ook doen), maar dat past dan weer niet bij balls-out gaan, waar ik de autoverzameling toe reken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:20 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat je de kosten wat overschat.
Waarom is het niet prettig om in te wonen volgens jou?quote:Daarnaast is een huis van 3500 kuub echt niet relaxt hoor.
Wat ik al zei, leuk voor feestjes en het showen maar niet relaxt om in te wonen.
Jij woont in een huis van 3500 kuub?quote:En ja, ik weet waar ik het over heb in dit geval.
Nou, dat is dan toch typisch zo'n auto om mooi gepoetst in een vitrine te zetten en om voor de aardigheid 2 keer in het jaar een klein rondje mee te maken (met volgauto, zodat je niet bij de spyker hoeft te wachten op de wegenwacht)?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:22 schreef bleiblei het volgende:
Het ging over een Spyker waar niet mee viel te rijden.
Ik kan zo in de omgeving van amsterdam een paar leuke boerderijen aanwijzen die je voor een miljoen of minder hebt, met stallingsruimte zat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef Estolan het volgende:
Wat is dat nou weer voor een onzin, in huizen investeren is nog steeds de betere manier om geld " waardevast" te laten.
en ga jij maar een andere woning vinden in omgeving Den Haag waar je 10auto's kan stallen, zonder dat ze op straat staan. Meeste wonignen hebben geen garage, en die er wel 1 hebben, past er hooguit 2 auto's in ( caliber Volvo Station ).
Het gaat er niet perse om dat het een kast van een huis is. Maar een rustige betrouwbare locatie waar genoeg stallingsruimte is, zijn meestal de plekken met een nogal grote tuin.
Ik baseer dit puur op waar ik woon, ik zal immers niet gaan verhuizen uit deze regio,
Maar ik geloof er geen zak in, dat iemand in een normaal rijtjeshuis gaat wonen, ergens anders een locatie koopt om zn auto's te stallen ( dat zal dan niet om de hoek zijn ), en daar dan 10 sportbolides stallen.
sure
"Maar als je wereldwijd een hoop woningen koopt, wil je ook auto's hebben die daarbij passen. DUS kun je geen huizen kopen."quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:33 schreef Estolan het volgende:
@ DS4
Juist!
ALS je 10 sportbolides koopt, dan WIL je ( lijkt mij ) ook wel goed wonen, waar die auto's in het "straatbeeld" passen en waar je ze netjes kan stallen. Dat + de Randstad zit je gauw in bv Wassenaar, en dan praat je over prijzen van rond de 5miljoen ja. En dan heb je pas 1 huisje in NL. Ik ga er ook vanuit wat ik al eerder zei, is dat je toch ook wel ope en Global basis kijkt waar je zou willen wonen
Monaco? dat past wel bij een Aston Martin, Wat kost dat daar?
Als je simpel GEEN dure sportwagen koopt, maar van 27,5mil wereldwijd een hoop woningen koopt, en de rest op een hoog rente rekening zet en dan gewoon een simpel leuk baantje behoud. Dan heb je er veel meer aan ( en blijft het ook leuk ) dan dat je op je hol gaat zitten en "hopen" rond te kunnen komen van je jaarlijkse rente, wat dan ineens vies tegenvalt....
Doe mij die eens aanwijzen, want als het klopt wat je suggereert zijn het fantastische beleggingsobjecten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:29 schreef _Led_ het volgende:
Ik kan zo in de omgeving van amsterdam een paar leuke boerderijen aanwijzen die je voor een miljoen of minder hebt, met stallingsruimte zat.
10.000 per jaar. Voor 10 auto's?quote:2 ton reserveren voor de onderhoudskosten de komende 20 jaar
Ook dat wordt niet gesteld.quote:Ik vind 't echt vreemd waar je vandaan haalt dat als iemand een paar dure auto's wilt hij dus gelijk ook een kasteel met 12 butlers moet hebben.
Ik win niets... Ik krijg niet eens het bericht te zien...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:37 schreef bleiblei het volgende:
en anders winnen we gewoon de http://www.nu.nl/algemeen(...)r-135,9-miljoen.html
http://www.funda.nl/koop/(...)roekermeerdijk-23-b/quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Doe mij die eens aanwijzen, want als het klopt wat je suggereert zijn het fantastische beleggingsobjecten.
Het kunnen natuurlijk ook gewoon VAB's zijn waar je helegaar niet mag wonen zonder een agrarisch bedrijf aan huis en/of panden die nog geheel moeten worden verbouwd, enz.
Of voor 8 auto's voor 17 jaar, of voor 11 auto's voor 21 jaar....quote:10.000 per jaar. Voor 10 auto's?
Nee, er wordt gesteld dat als je een paar dure auto's koopt je zo'n beetje verplicht bent om een absurd huis van 5 miljoen euro te kopen.quote:Ook dat wordt niet gesteld.
Ik vermoed dat jij een verzameling supercars verwart met een autoverzameling.quote:En ik vermoed dat jij ook de autoverzameling verwart met het hebben van meerdere auto's.
Laten we even naar de eerste regel in je voorbeeld kijken :quote:
Hé vervelendquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik win niets... Ik krijg niet eens het bericht te zien...
Ik heb de eerste twee woningen bekeken. De ene is 620 kuub en de ander 350 kuub. Dat is echt een klein kuthuisje. Dat past niet bij "laat ik eens tien dure auto's kopen om er naar te kijken...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:01 schreef _Led_ het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)roekermeerdijk-23-b/
http://www.funda.nl/koop/(...)4787339-atjehgouw-6/
http://www.funda.nl/koop/(...)97-dorpsstraat-18-a/
en ga zo maar door.
Daar gaan we weer: het KAN, maar het is NIET LOGISCH...quote:Je kunt ook een stapje groter gaan voor een miljoentje meer natuurlijk - je hebt immers 27.5 miljoen,
dus of je nou uiteindelijk rente gaat trekken van 26 miljoen euro of van 25 miljoen euro maakt niet echt veel uit, je krijgt nog steeds meer dan een modaal jaarsalaris netto per maand aan rente.
Omdat dat het voorbeeld was? Ik heb het niet verzonnen...quote:Waarom hou jij zo halsstarrig vast aan 10 auto's ?![]()
Nee, maar auto's verzamelen vereist iets anders. Nl. goede opslag. Of je moet het zo doen als die gozer die recent op Geenstijl stond. Zonde van de auto's overigens... Maar dat is inderdaad goedkoop.quote:Oh, en het is niet alsof je met 10 auto's op elke auto elk jaar 20000 km erbij zet.
Jij bent nu met alle geweld aan het aantonen dat je 10 auto's kan kopen van 27,5 mio. Dat heeft niemand ontkend.quote:Verder is 't lekker belangrijk, we zijn pas 1.7 miljoen verder van de 27 miljoen.
Wil jij dat het 4 ton meer kost ? Prima, reserveren we 6 ton voor onderhoud, lekker belangrijk.
Nee, ik heb gezegd dat als je autoverzamelingen wil gaan aanleggen (dus vitrinewerk), dat je dan doorgaans ook wel andere leuke wensen hebt.quote:Nee, er wordt gesteld dat als je een paar dure auto's koopt je zo'n beetje verplicht bent om een absurd huis van 5 miljoen euro te kopen.
Ja, je kan ook Astra's verzamelen. Maar daar is verdomd weinig aan. Nogmaals: vanaf het begin heb ik gezegd dat het kan, maar ook een onlogische keuze is. Dat wordt nu te vuur en te zwaard betreden met de stelling dat het echt wel kan. Dat mag, maar het doet werkelijk niets af aan wat ik stelde.quote:Ik vermoed dat jij een verzameling supercars verwart met een autoverzameling.
Dat is het.quote:
Teveel unused space, moeilijk gezellig te krijgen, je betaald je blauw aan energierekeningen, trekt indien mogelijk nog vervelender volk dan een dure auto, hebt personeel nodig om het bij te kunnen houden etc. etc..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is het.
Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar jouw toelichting ten aanzien van de stelling dat een grote woning niet prettig wonen is.
Welk gedeelte van "dat je van mooie auto's houdt wil niet zeggen dat je ook gelijk een kapitale villa hoeft" begrijp je nou nog steeds niet ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee woningen bekeken. De ene is 620 kuub en de ander 350 kuub. Dat is echt een klein kuthuisje. Dat past niet bij "laat ik eens tien dure auto's kopen om er naar te kijken...
Ik probeer even deze uitspraak te rijmen met het stuk dat je quote.quote:Daar gaan we weer: het KAN, maar het is NIET LOGISCH...
Nou, het ging om een autoverzameling, meer niet.quote:Omdat dat het voorbeeld was? Ik heb het niet verzonnen...
Mijn Volvo staat gewoon buiten hoor.quote:Nee, maar auto's verzamelen vereist iets anders. Nl. goede opslag. Of je moet het zo doen als die gozer die recent op Geenstijl stond. Zonde van de auto's overigens... Maar dat is inderdaad goedkoop.
Jij probeert met alle geweld aan te tonen dat je geen autoverzameling kunt onderhouden van 'maar' 27.5 miljoen euro.quote:Jij bent nu met alle geweld aan het aantonen dat je 10 auto's kan kopen van 27,5 mio. Dat heeft niemand ontkend.
Hoezo 'dus vitrinewerk' ? Waar haal je vandaan dat een autoverzameling 'vitrinewerk' moet zijnquote:Nee, ik heb gezegd dat als je autoverzamelingen wil gaan aanleggen (dus vitrinewerk), dat je dan doorgaans ook wel andere leuke wensen hebt.
Wat is er mis met een verzameling van een Ford Mustang, een 911, een Maserati, een Audi RS, een paar oldtimers (volvo, saab, chevy, mini cooper) en 2 gewone auto's voor de boodschappen ?quote:Ja, je kan ook Astra's verzamelen. Maar daar is verdomd weinig aan. Nogmaals: vanaf het begin heb ik gezegd dat het kan, maar ook een onlogische keuze is. Dat wordt nu te vuur en te zwaard betreden met de stelling dat het echt wel kan. Dat mag, maar het doet werkelijk niets af aan wat ik stelde.
?quote:
?quote:moeilijk gezellig te krijgen,
Kwestie van duurzaam bouwen.quote:je betaald je blauw aan energierekeningen,
?quote:trekt indien mogelijk nog vervelender volk dan een dure auto,
Schoonmaakster 2x in de week en een tuinman 1x in de twee weken (zomer vaker, winter minder vaak). Zo erg is dat niet hoor.quote:hebt personeel nodig om het bij te kunnen houden etc. etc..
Dat lijkt mij een duurder geintje. Oude woningen kosten veel aan onderhoud EN zijn energieonzuinig. En energiekosten vormen straks meer dan de helft van de kosten van een woning...quote:Met zoveel geld zou ik eerder kiezen voor een heel mooi oude vrijstaande villa in het centrum van een stad van max 1000 kuub woonruimte
En het is een slechte investering. Mark my words.quote:Maar ook dat is weer gebaseerd op smaak, prioriteiten en een beetje ervaring.
Alsof je je daar wat van aan moet trekken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:38 schreef bleiblei het volgende:
Met een AM heb je al een beeld gecreerd voordat mensen je gesproken hebben.
Wel als je directeur bij Shell bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alsof je je daar wat van aan moet trekken.
Ik zal me der aan herinneren als ik ooit de keuze hebquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
?
[..]
?
[..]
Kwestie van duurzaam bouwen.
[..]
?
[..]
Schoonmaakster 2x in de week en een tuinman 1x in de twee weken (zomer vaker, winter minder vaak). Zo erg is dat niet hoor.
[..]
Dat lijkt mij een duurder geintje. Oude woningen kosten veel aan onderhoud EN zijn energieonzuinig. En energiekosten vormen straks meer dan de helft van de kosten van een woning...
[..]
En het is een slechte investering. Mark my words.
Van mij mag iedereen in een klein huisje wonen, ook als hij 27,5 mio ter beschikking heeft. Maar kom op zeg, je begrijpt toch ook wel dat het een onlogische keuze is. Als je je hele leven van plan bent om alleen te blijven kan ik mij er nog iets bij voorstellen, maar in 350 kuub een gezin proppen als je makkelijk ruimer kan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:41 schreef _Led_ het volgende:
Welk gedeelte van "dat je van mooie auto's houdt wil niet zeggen dat je ook gelijk een kapitale villa hoeft" begrijp je nou nog steeds niet ?![]()
Dat is het typische van een verzameling. Anders is het een wagenpark. Een verzameling is voor de heb. Niet om te gebruiken. Zoiets als het kopen van duur speelgoed wat in de doos moet blijven. De postzegel die geen stempel mag hebben, enz.quote:En waarom zijn die auto's om naar te kijken in bobsnaam ?![]()
Denkfout. Dat merk je als je een auto 5 jaar stil laat staan en er dan weer mee gaan rijden. Dan gutst de olie binnen de kortste keren je blok uit omdat alle rubbers uitgedroogd zijn om maar eens wat te noemen.quote:(Wel lekker makkelijk, geen kosten aan onderhoud dan)
Ik bedoel dat iemand die zich de luxe wil veroorloven van een eigen automuseumpje (misschien dat zo het lichtje gaat branden) zich ook meest waarschijnlijk andere luxe wil veroorloven.quote:Het KAN om in plaats van een huis van 1 miljoen een huis van 2 miljoen te kopen, maar dat is niet logisch ?
Of bedoel je "je kunt wel in zo'n huis gaan wonen maar IK VIND dat je als je mooie auto's koopt ook perse een enorm duur groot huis moet hebben waar je de meeste kamers niet van gebruikt !" ?
Nou, het ging eigenlijk over de spyker, waarvan ik schreef dat het leuk is voor een verzamelaar, maar als auto om in te rijden is het een drama.quote:Nou, het ging om een autoverzameling, meer niet.
Zie hierboven. Langdurige stilstand is zeer slecht voor de techniek.quote:Mijn Volvo staat gewoon buiten hoor.
Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen als ik 8 volvo's zou hebben.
Kwestie van een carport hebben/bouwen (of een oude hooischuur), klaar.
Vanaf het begin heb ik geschreven dat het kan, dus je zuigt dit uit jouw grote duim.quote:Jij probeert met alle geweld aan te tonen dat je geen autoverzameling kunt onderhouden van 'maar' 27.5 miljoen euro.
Dat is dus niet waar ik het over had.quote:Hoezo 'dus vitrinewerk' ? Waar haal je vandaan dat een autoverzameling 'vitrinewerk' moet zijn
Een achterneef van me verzamelt legervoertuigen. Niks vitrinewerk.
Helemaal niets. Al verzamel je Suzuki Alto's... Als je daar gelukkig van wordt. Alleen ging daar de discussie niet over.quote:Wat is er mis met een verzameling van een Ford Mustang, een 911, een Maserati, een Audi RS, een paar oldtimers (volvo, saab, chevy, mini cooper) en 2 gewone auto's voor de boodschappen ?![]()
Nee, het ging om de Spyker. Dat is iets voor als je zo'n verzameling wil aanvullen wel leuk, maar ik vind het verder een baggerauto. Dat was gewoon een mening.quote:Jij doet alsof een autoverzameling per se inhoudt dat je 12 auto's van 6 ton moet hebben omdat je anders niet mee mag doen.
Als je het op de manier wil doen die jij voor stelt: ja. Zodra je het geld hebt ga je echter eens goed nadenken over je keuzemogelijkheden. En sommigen ook niet, maar die presteren het dan ook om nog failliet te gaan binnen een paar jaar ook.quote:Van 27.5 miljoen kun je prima een leuke autoverzameling hebben en onderhouden, EN in een leuk huis wonen,
eN de rest van je leven rente trekken.
Nee, je hebt gewoon het begin niet goed gelezen en je bent derhalve mijn opmerking naar believen aan het invullen.quote:Elk argument dat tot nu toe voorbij is gekomen waarom dat niet zou kunnen heeft te maken met niet ter zake doende randvoorwaarde die er door de klager bijverzonnen worden.
Ook dan kun je gewoon een dikke vinger opsteken naar het jaloerse hollandse gedrag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:00 schreef bleiblei het volgende:
Wel als je directeur bij Shell bent.
Kan inderdaad. Er kan zoveel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ook dan kun je gewoon een dikke vinger opsteken naar het jaloerse hollandse gedrag.
De komende 10 jaar gaan de energieprijzen enorm omhoog. Stel dat je over 10 jaar weg wil is het kut dat je veel minder voor je woning terug krijgt (want dat geld wil je weer in een andere woning stoppen en doorgaans wil je groeien). En als je wil blijven zitten is de energierekening geen pretje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:02 schreef bleiblei het volgende:
Al zie ik een huis gematigd als investering.
Tuin is geen 4 hectare. Daaromheen doe je natuurlijk bossen oid. Of een mooie waterpartij (die goed aangelegd onderhoudsvrij is).quote:Al wil ik jouw 4 hectare luxe aangelegde tuin wel zien als er maar 1 keer per 2 weken een tuinman komt.
Een oud huis kan je inderdaad niet isoleren!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
De komende 10 jaar gaan de energieprijzen enorm omhoog. Stel dat je over 10 jaar weg wil is het kut dat je veel minder voor je woning terug krijgt (want dat geld wil je weer in een andere woning stoppen en doorgaans wil je groeien). En als je wil blijven zitten is de energierekening geen pretje.
Dus vandaar: slechte keuze m.i. Rationeel bezien dan.
[..]
Tuin is geen 4 hectare. Daaromheen doe je natuurlijk bossen oid. Of een mooie waterpartij (die goed aangelegd onderhoudsvrij is).
Ook 2 yuppen nemen uiteindelijk kinderen (vaak 3 tegenwoordig). 4 zitkamers, 2 keukens en 8 badkamer is overigens het kenmerk van een woning die groter is dan 2500 kuub bovengronds. Je moet niet vergeten dat een woning van 500 kuub 2x zo breed maken en 2x zo lang een woning van 2.000 kuub is. Maar je wil ook wat hogere plafonds willicht en het dak wat hoger: 3.000 kuub. Dan heb je optisch een 2x zo grote woning zeg maar...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:08 schreef bleiblei het volgende:
Oh, nuancering, met een paar gillende kinderen die in huis rondrennen kan je huis niet groot genoeg zijn (al vraag ik me wel eens af wat je met 4 zitkamers, 2 keukens en 8 badkamers moet als ik cribs kijk). Maar ik heb het nu ff over 2 yuppen. En dan is zo een groot huis echt niet okee.
Ik ben gewoon mijzelf. Ja, mijn auto geeft ook praat. Ik heb er lol van en als anderen er moeite mee hebben (hetgeen zo is, getuige de vernielingen, spugen op de auto, onzinaangiftes bij de politie, enz.) is dat hun probleem.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:11 schreef bleiblei het volgende:
Ligt er maar net aan wat je voor beeld/imago je wil creeeren.
Dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:28 schreef _Led_ het volgende:
Ik snap echt de logica niet.
Is nooit mijn stelling geweest.quote:"Als je zoveel geld hebt wil je geen goedkopere auto's dan supercars, maar als je 27 miljoen hebt is dat er te weinig voor dus koop je ze niet."
Is hij een verzamelaar zoals ik hierboven omschreef, of heeft hij gewoon een leuk wagenpark?quote:Ik heb hier 5m verderop trouwens iemand zitten met een bescheiden verzameling luxe auto's (ferrari's, RS6, porsches), die heeft een schitterend huis, en geen 27.5 miljoen euro.
Maar ik zal 'm even gaan vertellen dat dat dus niet kan
Exact.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:42 schreef bleiblei het volgende:
Het zit em in de definitie van verzamelaar.
DS4 gebruikt verzamelen als het sparen bepaalde objecten om er naar te kijken.
Dat is iets anders dan een aantal auto's kopen en daar lekker mee toeren.
Het is een aardig project ja. Daarom zijn we ook al weer ruim anderhalf jaar verder en is de bouwvergunning pas door de 1e fase heen... Maar goed, begin 2011 hopen we dat we er echt in kunnen (dus alles klaar incl. de flauwekul na oplevering).quote:Maareh, DS4, je bent dus aan het bouwen? In NL ergens?
Klinkt als een groot project.
Ok, dan ga ik parasiteren op jouw welvaart en zet ik een tentje op naast je caravan goed?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:21 schreef Geqxon het volgende:
Ikzelf geef dermate weinig om huizen dat ik waarschijnlijk een grote loods koop, die vol zet met auto's plus een grote wooncaravan om in te leven.
En dan een SRT-10quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef LockonStratos het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat mooie extra's. imperiaaltje, grote lampen.... AWD etc
Dan zou ik voor een V70R gaan, mooiere lijnen. Maar goed, da's smaak.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:39 schreef Pas259 het volgende:
Ik zou gewoon een XC60, C70, S80, Oude S60R halen denk ik, staat leuk op de parkeerplaats en niet al te overdone.
Ik rij nu Mercedes btw.
Ja je hebt gelijk, de V is inderdaad mooier, hij stond op mijn wens lijstje maar was voor mij helaas nog te duur om aan te schaffen en te onderhouden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een V70R gaan, mooiere lijnen. Maar goed, da's smaak.
Meh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:56 schreef LangeJan het volgende:
Qua motor zou ik overigens gaan voor,[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:13 schreef LangeJan het volgende:
Ook mooi, maar heb je de crossplane roffel van de 2009 r1 al gehoord?
Dat geeft niet... als iedereen er 1 heeft is het ook zo saaiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:22 schreef Pas259 het volgende:
Gisteren nog zien rijden, toch doen die dingen mij niet zoveel.
Mist de coolheid van een Holden Efijyquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:26 schreef AlligatorNL het volgende:
Als je DE pimp wilt zijn, ga je toch gelijk voor een
[ afbeelding ]
vette Maybach?
True, maar met een Maybach kan je 1/3 van je prijsgeld opzij leggenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:27 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Mist de coolheid van een Holden Efijy
Verder vind ik de lijn helemaal niet verkeerd
Maar die is ook veel minder mooi imo, de hierboven geposte heeft echt een unieke uitstraling.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:35 schreef Dingest het volgende:
Die Maybach is vooral zo duur omdat er maar eentje van gemaakt is, gok ik zoHij is nu in handen van een groot autoverzamelaar, dus ik denk dat je nog wel meer kwijt bent als je die bak wilt kopen.
Een reguliere Maybach is een stukje lager in prijs
Niemand heeft een flauw idee wat De Efijy zou kosten.....was namelijk ook een verdwaald concept, maar ik denk ook niet dat hij voor minder dan 1,5 miljoen los te weken isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:35 schreef Dingest het volgende:
Die Maybach is vooral zo duur omdat er maar eentje van gemaakt is, gok ik zoHij is nu in handen van een groot autoverzamelaar, dus ik denk dat je nog wel meer kwijt bent als je die bak wilt kopen.
Een reguliere Maybach is een stukje lager in prijs
Wikipedia meldt in ieder geval 8 miljoen (geschat in dollars, dat wel). Vergeet niet dat de Exelero een unieke auto is waar waarschijnlijk redelijk wat research in heeft gezeten, kosten die je met één exemplaar er niet zo snel uit zal halen. De auto is speciaal ontwikkeld voor een bandenfabrikant meende ik, ontworpen door een stel studenten op basis van de Maybach 57.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:43 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Niemand heeft een flauw idee wat De Efijy zou kosten.....was namelijk ook een verdwaald concept, maar ik denk ook niet dat hij voor minder dan 1,5 miljoen los te weken is, en dat voor een omgebouwde Corvette C5
Waarom een 2ehandsje ?quote:
Het was een eerbetoon aan de oude 1954 Holden FJ, als je de 2de rij hier ziet snap je ook direct waarom die neus zo isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wikipedia meldt in ieder geval 8 miljoen (geschat in dollars, dat wel). Vergeet niet dat de Exelero een unieke auto is waar waarschijnlijk redelijk wat research in heeft gezeten, kosten die je met één exemplaar er niet zo snel uit zal halen. De auto is speciaal ontwikkeld voor een bandenfabrikant meende ik, ontworpen door een stel studenten op basis van de Maybach 57.
In combinatie met zijn supercar status en zijn vrij prominente, bijzondere uitstraling zou het mij weinig verbazen dat deze eenmalige auto zo 8 miljoen op kan leveren.
Edit: ik begrijp nu pas dat je het over een hele andere auto hebt en niet over de Exelero, excuses![]()
Die Efijy zal inderdaad ook een stevig bom duiten moeten kosten. De achterkant, zijkant en het interieur zijn echt schitterend om te zien, maar die neus vind ik erg lelijk. Die hoort op een oude Buick of zo. Ik zou daar toch een gestroomlijnde Europese (waarschijnlijk Italiaanse) neus opzetten met een hoge grille
Dat snapte ik wel, maar ik vind het niet helemaal bij de stijl van de rest van de auto passen - met name de lange, steile achterkant. Bij z'n neus zou ik liever een hogere achterkant zien - net zoals bij die FJ bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:08 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Het was een eerbetoon aan de oude 1954 Holden FJ, als je de 2de rij hier ziet snap je ook direct waarom die neus zo is
http://images.google.nl/images?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=holden%20fj&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens.... alleen wel meerde andere kant op, mjns insziens zou je een soort haaientandenfront moeten hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel, maar ik vind het niet helemaal bij de stijl van de rest van de auto passen - met name de lange, steile achterkant. Bij z'n neus zou ik liever een hogere achterkant zien - net zoals bij die FJ bijvoorbeeldMijns inziens zou dat de auto perfect maken.
Volgens mij straalt die maybach meer uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:30 schreef AlligatorNL het volgende:
[ afbeelding ]
Als je van klasse en snelheid houdt; de C63 AMG![]()
![]()
C63 is een stuk sportiever in mijn ogenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:15 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Volgens mij straalt die maybach meer uit
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:56 schreef LangeJan het volgende:
Qua motor zou ik overigens gaan voor,[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een 13 in een dozijn fiets kopen als je al het geld voor handen heb![]()
Als ik de loterij win ren ik naar de ducati dealer voor 2x een Desmo a 70.000 euro![]()
Éen straat fiets en een circuit fiets
[ afbeelding ]
Pff, kan je beter eenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een 13 in een dozijn fiets kopen als je al het geld voor handen heb![]()
Als ik de loterij win ren ik naar de ducati dealer voor 2x een Desmo a 70.000 euro![]()
Éen straat fiets en een circuit fiets
[ afbeelding ]
Wat een onhandige motoren. Ze hebben allebei geen middenbok?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:45 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pff, kan je beter een
Getunede Yamaha R1 (sorry, was al gezegd in een vorige post maar dan nog, pracht motorfiets)
[ afbeelding ]
of een
Suzuki GSX-R
[ afbeelding ]
nemen. Zien er wat beter uit dan welke Ducati dan ook
Ja maar daar kun je toch geen onderhoud mee uitvoeren.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:28 schreef AlligatorNL het volgende:
Wie heeft een middenbok nodig als je een zijstandaard hebt ;D
Als je hard remt spiest het stuur in je borst?quote:Op zondag 6 september 2009 16:49 schreef x3ro het volgende:
Qua motoren zou ik t ook wel weten..
Dit ding voor "de mooi":
Ehr nee? Door de foto lijkt het alsof hij recht richting bestuurder wijst maar is gewoon "normaal" stuur. En ik kan je zeggen dat je al niet zonder bodyprotector een stuur van n fiets in me maag wil krijgen wanneer je bent aan het downhillen..quote:Op zondag 6 september 2009 16:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je hard remt spiest het stuur in je borst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |