Exact.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:42 schreef bleiblei het volgende:
Het zit em in de definitie van verzamelaar.
DS4 gebruikt verzamelen als het sparen bepaalde objecten om er naar te kijken.
Dat is iets anders dan een aantal auto's kopen en daar lekker mee toeren.
Het is een aardig project ja. Daarom zijn we ook al weer ruim anderhalf jaar verder en is de bouwvergunning pas door de 1e fase heen... Maar goed, begin 2011 hopen we dat we er echt in kunnen (dus alles klaar incl. de flauwekul na oplevering).quote:Maareh, DS4, je bent dus aan het bouwen? In NL ergens?
Klinkt als een groot project.
Ok, dan ga ik parasiteren op jouw welvaart en zet ik een tentje op naast je caravan goed?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:21 schreef Geqxon het volgende:
Ikzelf geef dermate weinig om huizen dat ik waarschijnlijk een grote loods koop, die vol zet met auto's plus een grote wooncaravan om in te leven.
En dan een SRT-10quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef LockonStratos het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat mooie extra's. imperiaaltje, grote lampen.... AWD etc
Dan zou ik voor een V70R gaan, mooiere lijnen. Maar goed, da's smaak.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:39 schreef Pas259 het volgende:
Ik zou gewoon een XC60, C70, S80, Oude S60R halen denk ik, staat leuk op de parkeerplaats en niet al te overdone.
Ik rij nu Mercedes btw.
Ja je hebt gelijk, de V is inderdaad mooier, hij stond op mijn wens lijstje maar was voor mij helaas nog te duur om aan te schaffen en te onderhouden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een V70R gaan, mooiere lijnen. Maar goed, da's smaak.
Meh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:56 schreef LangeJan het volgende:
Qua motor zou ik overigens gaan voor,[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
*zucht*quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:13 schreef LangeJan het volgende:
Ook mooi, maar heb je de crossplane roffel van de 2009 r1 al gehoord?
Dat geeft niet... als iedereen er 1 heeft is het ook zo saaiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:22 schreef Pas259 het volgende:
Gisteren nog zien rijden, toch doen die dingen mij niet zoveel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |