quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:56 schreef LangeJan het volgende:
Qua motor zou ik overigens gaan voor,[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een 13 in een dozijn fiets kopen als je al het geld voor handen heb![]()
Als ik de loterij win ren ik naar de ducati dealer voor 2x een Desmo a 70.000 euro![]()
Éen straat fiets en een circuit fiets
[ afbeelding ]
Pff, kan je beter eenquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een 13 in een dozijn fiets kopen als je al het geld voor handen heb![]()
Als ik de loterij win ren ik naar de ducati dealer voor 2x een Desmo a 70.000 euro![]()
Éen straat fiets en een circuit fiets
[ afbeelding ]
Wat een onhandige motoren. Ze hebben allebei geen middenbok?quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:45 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pff, kan je beter een
Getunede Yamaha R1 (sorry, was al gezegd in een vorige post maar dan nog, pracht motorfiets)
[ afbeelding ]
of een
Suzuki GSX-R
[ afbeelding ]
nemen. Zien er wat beter uit dan welke Ducati dan ook
Ja maar daar kun je toch geen onderhoud mee uitvoeren.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:28 schreef AlligatorNL het volgende:
Wie heeft een middenbok nodig als je een zijstandaard hebt ;D
Als je hard remt spiest het stuur in je borst?quote:Op zondag 6 september 2009 16:49 schreef x3ro het volgende:
Qua motoren zou ik t ook wel weten..
Dit ding voor "de mooi":
Ehr nee? Door de foto lijkt het alsof hij recht richting bestuurder wijst maar is gewoon "normaal" stuur. En ik kan je zeggen dat je al niet zonder bodyprotector een stuur van n fiets in me maag wil krijgen wanneer je bent aan het downhillen..quote:Op zondag 6 september 2009 16:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je hard remt spiest het stuur in je borst?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |