Mist de coolheid van een Holden Efijyquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:26 schreef AlligatorNL het volgende:
Als je DE pimp wilt zijn, ga je toch gelijk voor een
[ afbeelding ]
vette Maybach?
True, maar met een Maybach kan je 1/3 van je prijsgeld opzij leggenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:27 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Mist de coolheid van een Holden Efijy
Verder vind ik de lijn helemaal niet verkeerd
Maar die is ook veel minder mooi imo, de hierboven geposte heeft echt een unieke uitstraling.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:35 schreef Dingest het volgende:
Die Maybach is vooral zo duur omdat er maar eentje van gemaakt is, gok ik zoHij is nu in handen van een groot autoverzamelaar, dus ik denk dat je nog wel meer kwijt bent als je die bak wilt kopen.
Een reguliere Maybach is een stukje lager in prijs
Niemand heeft een flauw idee wat De Efijy zou kosten.....was namelijk ook een verdwaald concept, maar ik denk ook niet dat hij voor minder dan 1,5 miljoen los te weken isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:35 schreef Dingest het volgende:
Die Maybach is vooral zo duur omdat er maar eentje van gemaakt is, gok ik zoHij is nu in handen van een groot autoverzamelaar, dus ik denk dat je nog wel meer kwijt bent als je die bak wilt kopen.
Een reguliere Maybach is een stukje lager in prijs
Wikipedia meldt in ieder geval 8 miljoen (geschat in dollars, dat wel). Vergeet niet dat de Exelero een unieke auto is waar waarschijnlijk redelijk wat research in heeft gezeten, kosten die je met één exemplaar er niet zo snel uit zal halen. De auto is speciaal ontwikkeld voor een bandenfabrikant meende ik, ontworpen door een stel studenten op basis van de Maybach 57.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:43 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Niemand heeft een flauw idee wat De Efijy zou kosten.....was namelijk ook een verdwaald concept, maar ik denk ook niet dat hij voor minder dan 1,5 miljoen los te weken is, en dat voor een omgebouwde Corvette C5
Waarom een 2ehandsje ?quote:
Het was een eerbetoon aan de oude 1954 Holden FJ, als je de 2de rij hier ziet snap je ook direct waarom die neus zo isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wikipedia meldt in ieder geval 8 miljoen (geschat in dollars, dat wel). Vergeet niet dat de Exelero een unieke auto is waar waarschijnlijk redelijk wat research in heeft gezeten, kosten die je met één exemplaar er niet zo snel uit zal halen. De auto is speciaal ontwikkeld voor een bandenfabrikant meende ik, ontworpen door een stel studenten op basis van de Maybach 57.
In combinatie met zijn supercar status en zijn vrij prominente, bijzondere uitstraling zou het mij weinig verbazen dat deze eenmalige auto zo 8 miljoen op kan leveren.
Edit: ik begrijp nu pas dat je het over een hele andere auto hebt en niet over de Exelero, excuses![]()
Die Efijy zal inderdaad ook een stevig bom duiten moeten kosten. De achterkant, zijkant en het interieur zijn echt schitterend om te zien, maar die neus vind ik erg lelijk. Die hoort op een oude Buick of zo. Ik zou daar toch een gestroomlijnde Europese (waarschijnlijk Italiaanse) neus opzetten met een hoge grille
Dat snapte ik wel, maar ik vind het niet helemaal bij de stijl van de rest van de auto passen - met name de lange, steile achterkant. Bij z'n neus zou ik liever een hogere achterkant zien - net zoals bij die FJ bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:08 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Het was een eerbetoon aan de oude 1954 Holden FJ, als je de 2de rij hier ziet snap je ook direct waarom die neus zo is
http://images.google.nl/images?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=holden%20fj&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens.... alleen wel meerde andere kant op, mjns insziens zou je een soort haaientandenfront moeten hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel, maar ik vind het niet helemaal bij de stijl van de rest van de auto passen - met name de lange, steile achterkant. Bij z'n neus zou ik liever een hogere achterkant zien - net zoals bij die FJ bijvoorbeeldMijns inziens zou dat de auto perfect maken.
Volgens mij straalt die maybach meer uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:30 schreef AlligatorNL het volgende:
[ afbeelding ]
Als je van klasse en snelheid houdt; de C63 AMG![]()
![]()
C63 is een stuk sportiever in mijn ogenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:15 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Volgens mij straalt die maybach meer uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |