Doe is geen rustige muziek, word ik nog slaperiger vanquote:
Mijn voorgevoel zei bij de titel al dat het daar over gingquote:
Daar is een kennis makingskamp voor joh.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:39 schreef Mozy het volgende:
Ik ben bang dat ik verkracht zal worden op kennismakingskamp.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar is een kennis makingskamp voor joh.
Ach je gaat het vast wel naar je zin hebbenquote:
Ik hoop het.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach je gaat het vast wel naar je zin hebben
quote:
Nou!quote:
Ik zag het staan bij mijn actieve topics. Ik dacht echt wtf, ik weet heeel zeker dat ik niks gepoost heb O_o.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:43 schreef Mozy het volgende:
[..]Jij hebt je wachtwoord hier opgeslagen
O_oquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag het staan bij mijn actieve topics. Ik dacht echt wtf, ik weet heeel zeker dat ik niks gepoost heb O_o.
Jij weet anders ook mijn wachtwoordquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag het staan bij mijn actieve topics. Ik dacht echt wtf, ik weet heeel zeker dat ik niks gepoost heb O_o.
Dat liedje was echt mooi. ik werd echt emo van die clip eerst...quote:
Lauquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:52 schreef Renesite het volgende:
Todo:
Rabobanklezer zoeken
Rekening betalen
Pakketje regelen
Postkantoor>postzegels
Werktijden regelen
Foto's op de laptop
Verkleinen!
Ze zit nu in de bus, ik rijd er achteraan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:11 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ben het wachtwoord kwijt van mijn kloon livalo.
giggedyyyyquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze zit nu in de bus, ik rijd er achteraan.
probeer:quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:11 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ben het wachtwoord kwijt van mijn kloon livalo.
neuk ja!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
probeer:
Ikbenmaik123
Volgens mij was dat hem
Grutjes.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:17 schreef Juicyhil het volgende:
GODVERDOMME
Ik zappen naar een andere zender, is The Climb van Miley Cyrus net afgelopenMoet ik 2 weken zonder haar
![]()
![]()
![]()
![]()
Nietes.quote:
ik nietquote:
koffers zijn overratedquote:
Sowieso, mensen op Twitter.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als geenstijl je volgt op twitter he, moet je dan bang worden?
Ik sta tussen wilders en andere belangrijke mensen. ik vind het maar eng.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sowieso, mensen op Twitter.
Sadness.
Bedankt maar. Ik huil. Want mijn toetsenbordquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:59 schreef Remsjo het volgende:
Hihi me zusje heeft de Mexicaanse griep
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:59 schreef Remsjo het volgende:
Hihi me zusje heeft de Mexicaanse griep
[ afbeelding ]
Nee, dat is een SOA.quote:
Sure, iedereen heeft hetquote:
Dit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Blaxje het volgende:
De mexicaanse griep is overrated. Het is gewoon een griepje. Elk jaar gaan daar mensen dood aan.
Werk? brrr.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:41 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand iets wat leuk werk is?
Want ik ben werkloos
Je deed het niet zo goed?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:41 schreef Myraela het volgende:
Want ik ben werkloos
Ja dat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Blaxje het volgende:
De mexicaanse griep is overrated. Het is gewoon een griepje. Elk jaar gaan daar mensen dood aan.
Hee.quote:
Klopt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sure, iedereen heeft hetdie naar spanje is geweest.
Huh? Je werkte toch bij een call center?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:41 schreef Myraela het volgende:
Want ik ben werkloos
Ja mag blijkbaar je nagels niet lakken tijdens het werken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:52 schreef Bee. het volgende:
[..]
Huh? Je werkte toch bij een call center?
Juicyhil heeft wel iets voor jequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:41 schreef Myraela het volgende:
Want ik ben werkloos
Wat stond er in dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het contract niet getekend.
iedere vrijdag moest ze even de deurknop komen polijsten.quote:
Ik zou daar heen gaan samen met een vriendin, maar die heeft er toch vanaf gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:52 schreef Bee. het volgende:
[..]
Huh? Je werkte toch bij een call center?
Dat je als je in de eerste 2 maanden geen 100 uur zou werken, je 1000 euro trainingkosten moest betalen.quote:
100 uur zit je toch zo aan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat je als je in de eerste 2 maanden geen 100 uur zou werken, je 1000 euro trainingkosten moest betalen.
Nou sorry, maar dat vind ik belachelijk.
Ja.. dat is ook wel logischquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat je als je in de eerste 2 maanden geen 100 uur zou werken, je 1000 euro trainingkosten moest betalen.
Nou sorry, maar dat vind ik belachelijk.
Ik zou het niet redden, normaal wel.. maar deze 2 maanden niet.quote:
Wat een sukkols.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet redden, normaal wel.. maar deze 2 maanden niet.
En daarbij vergoeden ze alleen je reiskosten als je meer dan 32 uur in de week doen.
Wat een crap.
Dat dus, gejank allemaal. De mensen die tot nu toe dood zijn gegaan zijn vooral mensen met andere kwalen. No worries.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Blaxje het volgende:
En sowieso, echte bazen overleven het toch wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat dus, gejank allemaal. De mensen die tot nu toe dood zijn gegaan zijn vooral mensen met andere kwalen. No worries.
Correctementquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
En sowieso, echte bazen overleven het toch wel.
Puiqck plan mênquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zullen we met zen tweeën mensen met de Mexicaansegriep en mensen die roken gaan uitlachen?
Dat hoop jequote:Op maandag 10 augustus 2009 19:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere dingen overleefd, toen ik 2 maanden was heb ik 3 weken op de IC gelegen(Ik ben de naam van het griepvirus kwijt wat ik toen had.). 6 van de 8 baby's bij wie ik in de buurt lag zijn overleden.quote:
Maar..maar.. aan de mexicaanse griep zullen we uiteindelijk allemaal overlijdenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere dingen overleefd, toen ik 2 maanden was heb ik 3 weken op de IC gelegen(Ik ben de naam van het griepvirus kwijt wat ik toen had.). 6 van de 8 baby's bij wie ik in de buurt lag zijn overleden.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:30 schreef Bee. het volgende:
[..]
Maar..maar.. aan de mexicaanse griep zullen we uiteindelijk allemaal overlijden!
Oke.. nee
Alleen hele zwakke mensen overleven het nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt het overleefd omdat, baas.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Alleen hele zwakke mensen overleven het nietIk heb de Mexicaanse griep ook gehad.
Nee, je bent baas.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat ik een kankerharde koning ben.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
godverdomme wat ben ik geil
Dat had ik gisteren. Ik haat het.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
godverdomme wat ben ik geil
Ik heet Penne. Enneuhm, ik heb vandaag gewerkt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:46 schreef Mozy het volgende:
Wat heb je vandaag allemaal al gedaan Kevin?
Je heet Kevin, en leuk. Wat voor werk?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heet Penne. Enneuhm, ik heb vandaag gewerkt.
Kan ik niet veel over vertellen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je heet Kevin, en leuk. Wat voor werk?
Je hebt het niet gewonnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:07 schreef Mr.DD het volgende:
Staatsloterij.nl ligt zo goed als plat
Waarom woon ik dan ook in de provincie utrecht en heb ik een vijfde lot
Utrechtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarruhm, jongens, ik moetuhm. Even een boodschap doen uhm. Ja. Dat dus.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:17 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Veel plezier met je boodschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarruhm, jongens, ik moetuhm. Even een boodschap doen uhm. Ja. Dat dus.![]()
Je hebt het lot toch wel gedesinfecteerd he?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb hem daar gekocht, ik woon er niet.
Dankjewel. Ik heet Jaap Visser.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Chaiiiii
Ik niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef Sjoegerd het volgende:
. Vandaag ruim 25 kilometer op de mountainbike gezeten
Tja, als je verder geen hobby's hebt....quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef Sjoegerd het volgende:. Vandaag ruim 25 kilometer op de mountainbike gezeten
Verder genoeg hobby'squote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tja, als je verder geen hobby's hebt....
HOE WAS HET??
En Tess maar fietsenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef Sjoegerd het volgende:. Vandaag ruim 25 kilometer op de mountainbike gezeten
Waar? Ik zag vandaag allemaal onervaren mountainbikers fietsen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef Sjoegerd het volgende:. Vandaag ruim 25 kilometer op de mountainbike gezeten
Jouw schuld?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:36 schreef Daniane het volgende:
Ik reed toen ik naar mijn werk ging keihard een jongetje aan op de fiets
Putten - Garderen - Drie - Ermelo - Putten.. En op sommige plekken heb ik een rondje gemaakt, op de Ermelose Hei bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar? Ik zag vandaag allemaal onervaren mountainbikers fietsen.
Ahh oke dan heb ik je niet gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Putten - Garderen - Drie - Ermelo - Putten.. En op sommige plekken heb ik een rondje gemaakt, op de Ermelose Hei bijvoorbeeld.
Ja.quote:
Ik ben ooit aangereden door een belgische wijf in een BMW.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja.
Nu is hij dood.
Grapje.
Maar ik fietste zo en ging de hoek heel hard om en daar kwam hij aangefietst met zn vriendje en toen keihard BAM.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef Desunoto het volgende:
KANKERHOERENMEXICAANSEVARKENSFLUAIDSTERINGTYFUSMONGOLENIBGROEPENDIGID
STERF GODVERDOMME
MIJN HUISNUMMER KLOPT WEL WIE ZIJN JULLE RANDDEBIELEN OM TE ZEGGEN VAN NIET KRIJG DE KLEREN![]()
![]()
Mooi stuk om te fietsen is dat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Putten - Garderen - Drie - Ermelo - Putten.. En op sommige plekken heb ik een rondje gemaakt, op de Ermelose Hei bijvoorbeeld.
Ik haat ze.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ooit aangereden door een belgische wijf in een BMW.
Met mij was niks.
Met haar auto wel
Klopt, alleen mijn reet is ongelooflijk beurs nuquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooi stuk om te fietsen is dat.
Awhquote:
Met deze temperaturen is dat waterfietsen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:52 schreef Mozy het volgende:
Ik ga morgen ook fietsen met Peer,
Ik denk zo ongeveer 50 km
Voor mij is die ruime 25 km eigenlijk net wat te veel. Maarja beginnend fietser hequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:52 schreef Mozy het volgende:
Nee hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:53 schreef KingGone het volgende:
[..]
Met deze temperaturen is dat waterfietsen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mij is die ruime 25 km eigenlijk net wat te veel. Maarja beginnend fietser he
Peer en ik rijden gemiddeld 25quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:00 schreef KingGone het volgende:
[..]
Op een driewieler ga je inderdaad niet hard.
Wij zijn baas he, ofniet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:04 schreef KingGone het volgende:
[..]
meter per dag inderdaad.
Ik sta versteld.
Fietsen voor je plezierquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:52 schreef Mozy het volgende:
Ik zal je missen swa tik em aan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:27 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ben een tijdje weg vanaf morgen, toedels
Het gaat nogal sloom.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:38 schreef Onorgineel het volgende:
Jullie doen de hele dag met 1 toppik?
Ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef Daniane het volgende:
Ik wil een collega toevoegen op hyves
maar komt dat niet dik wanhopig over?
Als hij vrienden is met een van jou vrienden niet. Dan lijkt het alsof je hem toevallig zag en dan is het niet wanhopig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef Daniane het volgende:
Ik wil een collega toevoegen op hyves
maar komt dat niet dik wanhopig over?
HAHAHAHAquote:
Haha ja dat had ik zelf ook al bedacht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij vrienden is met een van jou vrienden niet. Dan lijkt het alsof je hem toevallig zag en dan is het niet wanhopig.
Oh dan kan het zeker wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
HAHAHAHA
zóóó niet.
[..]
Haha ja dat had ik zelf ook al bedacht.We hebben 4 gezamelijke vrienden. Waarvan 1 mijn neef is die eerst zijn collega was.
fucking dikke care, gewoon toevoegenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
HAHAHAHA
zóóó niet.
[..]
Haha ja dat had ik zelf ook al bedacht.We hebben 4 gezamelijke vrienden. Waarvan 1 mijn neef is die eerst zijn collega was.
ok.quote:
haha oke.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
fucking dikke care, gewoon toevoegen
Renéquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
fucking dikke care, gewoon toevoegen
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe die piemel terug in je broek!!!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sindswanneer is netzoals eenwoord?
Ik hossel helemaal niets jongeuh.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hossel je tegenwoordig ook Chinese meisjes?
Kom eens op MSN.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:48 schreef moonmovies het volgende:
Ik ben terug van een leven hebben.
quote:
Fijne vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Bee. het volgende:
Vaarwel allemaal![]()
Ik vlieg morgen naar Rhodos![]()
Dat doe ik elke avondquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:13 schreef nijnja het volgende:
En nu onder het genot van een pizza film kijken (police academy)![]()
Elke avond die film kijken? Na 1 keer keni k hem welquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Elke avond die film kijken? Na 1 keer keni k hem wel
Hoe raad je hetquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg mr.dd, leuk dat je voor het eerst naar LL gaat.
Betalen je ouders je muntjes?
Was een goede vakantie zo te zienquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Renesite het volgende:
En een paar losse vakantiekiekjes noggggg.
Linksboven bij een rockbandje die rechts van ons speelde
Daaronder een groepsfoto
Daaronder ik hangend in een zwemband
Rechtsboven 10km van de rivier afdrijven
Daaronder ik met 2 anderen op onderzoek
Daaronder ik op een survivalbaan
[ afbeelding ]
Zo.
Alles uitgezocht
Bah
Zat!
Als ik dat doe, kapt mijn koptelefoon er mee.quote:
Niks mee te maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik dat doe, kapt mijn koptelefoon er mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |