quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:59 schreef Remsjo het volgende:
Hihi me zusje heeft de Mexicaanse griep
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:59 schreef Remsjo het volgende:
Hihi me zusje heeft de Mexicaanse griep
[ afbeelding ]
Nee, dat is een SOA.quote:
Sure, iedereen heeft hetquote:
Dit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Blaxje het volgende:
De mexicaanse griep is overrated. Het is gewoon een griepje. Elk jaar gaan daar mensen dood aan.
Werk? brrr.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:41 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand iets wat leuk werk is?
Want ik ben werkloos
Je deed het niet zo goed?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:41 schreef Myraela het volgende:
Want ik ben werkloos
Ja dat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Blaxje het volgende:
De mexicaanse griep is overrated. Het is gewoon een griepje. Elk jaar gaan daar mensen dood aan.
Hee.quote:
Klopt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sure, iedereen heeft hetdie naar spanje is geweest.
Huh? Je werkte toch bij een call center?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:41 schreef Myraela het volgende:
Want ik ben werkloos
Ja mag blijkbaar je nagels niet lakken tijdens het werken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:52 schreef Bee. het volgende:
[..]
Huh? Je werkte toch bij een call center?
Juicyhil heeft wel iets voor jequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:41 schreef Myraela het volgende:
Want ik ben werkloos
Wat stond er in dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het contract niet getekend.
iedere vrijdag moest ze even de deurknop komen polijsten.quote:
Ik zou daar heen gaan samen met een vriendin, maar die heeft er toch vanaf gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:52 schreef Bee. het volgende:
[..]
Huh? Je werkte toch bij een call center?
Dat je als je in de eerste 2 maanden geen 100 uur zou werken, je 1000 euro trainingkosten moest betalen.quote:
100 uur zit je toch zo aan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat je als je in de eerste 2 maanden geen 100 uur zou werken, je 1000 euro trainingkosten moest betalen.
Nou sorry, maar dat vind ik belachelijk.
Ja.. dat is ook wel logischquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat je als je in de eerste 2 maanden geen 100 uur zou werken, je 1000 euro trainingkosten moest betalen.
Nou sorry, maar dat vind ik belachelijk.
Ik zou het niet redden, normaal wel.. maar deze 2 maanden niet.quote:
Wat een sukkols.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet redden, normaal wel.. maar deze 2 maanden niet.
En daarbij vergoeden ze alleen je reiskosten als je meer dan 32 uur in de week doen.
Wat een crap.
Dat dus, gejank allemaal. De mensen die tot nu toe dood zijn gegaan zijn vooral mensen met andere kwalen. No worries.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef Blaxje het volgende:
En sowieso, echte bazen overleven het toch wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat dus, gejank allemaal. De mensen die tot nu toe dood zijn gegaan zijn vooral mensen met andere kwalen. No worries.
Correctementquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
En sowieso, echte bazen overleven het toch wel.
Puiqck plan męnquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zullen we met zen tweeën mensen met de Mexicaansegriep en mensen die roken gaan uitlachen?
Dat hoop jequote:Op maandag 10 augustus 2009 19:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere dingen overleefd, toen ik 2 maanden was heb ik 3 weken op de IC gelegen(Ik ben de naam van het griepvirus kwijt wat ik toen had.). 6 van de 8 baby's bij wie ik in de buurt lag zijn overleden.quote:
Maar..maar.. aan de mexicaanse griep zullen we uiteindelijk allemaal overlijdenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb wel ergere dingen overleefd, toen ik 2 maanden was heb ik 3 weken op de IC gelegen(Ik ben de naam van het griepvirus kwijt wat ik toen had.). 6 van de 8 baby's bij wie ik in de buurt lag zijn overleden.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:30 schreef Bee. het volgende:
[..]
Maar..maar.. aan de mexicaanse griep zullen we uiteindelijk allemaal overlijden!
Oke.. nee
Alleen hele zwakke mensen overleven het nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt het overleefd omdat, baas.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Alleen hele zwakke mensen overleven het nietIk heb de Mexicaanse griep ook gehad.
Nee, je bent baas.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat ik een kankerharde koning ben.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
godverdomme wat ben ik geil
Dat had ik gisteren. Ik haat het.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
godverdomme wat ben ik geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |