Het gaat nogal sloom.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:38 schreef Onorgineel het volgende:
Jullie doen de hele dag met 1 toppik?
Ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef Daniane het volgende:
Ik wil een collega toevoegen op hyves
maar komt dat niet dik wanhopig over?
Als hij vrienden is met een van jou vrienden niet. Dan lijkt het alsof je hem toevallig zag en dan is het niet wanhopig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef Daniane het volgende:
Ik wil een collega toevoegen op hyves
maar komt dat niet dik wanhopig over?
HAHAHAHAquote:
Haha ja dat had ik zelf ook al bedacht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij vrienden is met een van jou vrienden niet. Dan lijkt het alsof je hem toevallig zag en dan is het niet wanhopig.
Oh dan kan het zeker wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
HAHAHAHA
zóóó niet.
[..]
Haha ja dat had ik zelf ook al bedacht.We hebben 4 gezamelijke vrienden. Waarvan 1 mijn neef is die eerst zijn collega was.
fucking dikke care, gewoon toevoegenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
HAHAHAHA
zóóó niet.
[..]
Haha ja dat had ik zelf ook al bedacht.We hebben 4 gezamelijke vrienden. Waarvan 1 mijn neef is die eerst zijn collega was.
ok.quote:
haha oke.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
fucking dikke care, gewoon toevoegen
Renéquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
fucking dikke care, gewoon toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |