En Tess maar fietsenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef Sjoegerd het volgende:. Vandaag ruim 25 kilometer op de mountainbike gezeten
Waar? Ik zag vandaag allemaal onervaren mountainbikers fietsen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef Sjoegerd het volgende:. Vandaag ruim 25 kilometer op de mountainbike gezeten
Jouw schuld?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:36 schreef Daniane het volgende:
Ik reed toen ik naar mijn werk ging keihard een jongetje aan op de fiets
Putten - Garderen - Drie - Ermelo - Putten.. En op sommige plekken heb ik een rondje gemaakt, op de Ermelose Hei bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar? Ik zag vandaag allemaal onervaren mountainbikers fietsen.
Ahh oke dan heb ik je niet gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Putten - Garderen - Drie - Ermelo - Putten.. En op sommige plekken heb ik een rondje gemaakt, op de Ermelose Hei bijvoorbeeld.
Ja.quote:
Ik ben ooit aangereden door een belgische wijf in een BMW.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja.
Nu is hij dood.
Grapje.
Maar ik fietste zo en ging de hoek heel hard om en daar kwam hij aangefietst met zn vriendje en toen keihard BAM.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef Desunoto het volgende:
KANKERHOERENMEXICAANSEVARKENSFLUAIDSTERINGTYFUSMONGOLENIBGROEPENDIGID
STERF GODVERDOMME
MIJN HUISNUMMER KLOPT WEL WIE ZIJN JULLE RANDDEBIELEN OM TE ZEGGEN VAN NIET KRIJG DE KLEREN![]()
![]()
Mooi stuk om te fietsen is dat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Putten - Garderen - Drie - Ermelo - Putten.. En op sommige plekken heb ik een rondje gemaakt, op de Ermelose Hei bijvoorbeeld.
Ik haat ze.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ooit aangereden door een belgische wijf in een BMW.
Met mij was niks.
Met haar auto wel
Klopt, alleen mijn reet is ongelooflijk beurs nuquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooi stuk om te fietsen is dat.
Awhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |