Ik heet Penne. Enneuhm, ik heb vandaag gewerkt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:46 schreef Mozy het volgende:
Wat heb je vandaag allemaal al gedaan Kevin?
Je heet Kevin, en leuk. Wat voor werk?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heet Penne. Enneuhm, ik heb vandaag gewerkt.
Kan ik niet veel over vertellen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je heet Kevin, en leuk. Wat voor werk?
Je hebt het niet gewonnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:07 schreef Mr.DD het volgende:
Staatsloterij.nl ligt zo goed als plat
Waarom woon ik dan ook in de provincie utrecht en heb ik een vijfde lot
Utrechtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarruhm, jongens, ik moetuhm. Even een boodschap doen uhm. Ja. Dat dus.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:17 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Veel plezier met je boodschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarruhm, jongens, ik moetuhm. Even een boodschap doen uhm. Ja. Dat dus.![]()
Je hebt het lot toch wel gedesinfecteerd he?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb hem daar gekocht, ik woon er niet.
Dankjewel. Ik heet Jaap Visser.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Chaiiiii
Ik niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef Sjoegerd het volgende:
. Vandaag ruim 25 kilometer op de mountainbike gezeten
Tja, als je verder geen hobby's hebt....quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef Sjoegerd het volgende:. Vandaag ruim 25 kilometer op de mountainbike gezeten
Verder genoeg hobby'squote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Tja, als je verder geen hobby's hebt....
HOE WAS HET??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |