dat mag jij vinden jaquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:51 schreef Exentric90 het volgende:
witte choco is vind ik zoo verdomd lekker!
die van de lidlmet die rijst dingetjes!
![]()
Niet stout zijn, begrijp jij dat nu?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat heeft die swarmi nu weer gedaan?
Was jij niet diegene die hem in de kroeg gespot zou hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat heeft die swarmi nu weer gedaan?
deze topicquote:
dit is al de 4e die ik open geloof ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:52 schreef Californium het volgende:
creatieve tt's toch weer
Maar wat gaan de topics snelzoals vanouds
Moblo heeft vandaag geen leven, naar eigen zeggen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:52 schreef Californium het volgende:creatieve tt's toch weer
Maar wat gaan de topics snelzoals vanouds
met kleine stukjes hazelnootquote:
Straks gewoon seksen met je verloofde. Elke avond, dan zweet je die calorieën er wel uit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met kleine stukjes hazelnoot
goftedomme, zo krijg ik die kilo's er nooit af voor de trouwerij
ik kan wel iemand bedenken die dat wil, maar dan staat er meteen een nieuwe inquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
wie vind het leuk de OP bij te werken? er kunnen wel wat avators uit, en die van slp mag er wel bij, die hangt lang genoeg rond nu
Elke avond? Ben geen konijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks gewoon seksen met je verloofde. Elke avond, dan zweet je die calorieën er wel uit.
Ik heb er morgen geen tijd voor. En ik ben geen vaste bezoekerquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
wie vind het leuk de OP bij te werken? er kunnen wel wat avators uit, en die van slp mag er wel bij, die hangt lang genoeg rond nu
het is dat je het zelf zegt..quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:58 schreef swarmahoer het volgende:
btw, slp neem eens een avatornu sta ik voor lul
wat dan ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan wel iemand bedenken die dat wil, maar dan staat er meteen een nieuwe in
'Kinder'..quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:58 schreef SLP_ het volgende:
Cote D Or lust ik ook niet en hazelnoot vind ik helemaal vies![]()
Kinder Maxi, Kinder Bueno en Kinder Surprise Ei
Je moet er wat voor over hebben.quote:
haha! ja ikkequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan wel iemand bedenken die dat wil, maar dan staat er meteen een nieuwe in
jij was wegquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
haha! ja ikke
nee geintje
ik ben dr vn tusse
Nee, dat bleek zijn negroïde bastaard neef Ping-Yang te zijn uit Zuid-Transvaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:52 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die hem in de kroeg gespot zou hebben
de gelijkenis met swarmi moet treffend geweest zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat bleek zijn negroïde bastaard neef Ping-Yang te zijn uit Zuid-Transvaal.
Of een halve, dan "hoef" je maar om de twee dagen.quote:
Aan de slotjes op fok te zien wel meerquote:
nee...quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan de slotjes op fok te zien wel meer
Gelijk 2 druppels!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de gelijkenis met swarmi moet treffend geweest zijn
geld gegeeft en aangeboden om eventueel kleinere goederen naar een asiel te brengenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat heb je gedaan / ga je doen dat je groen bent moblo, hondjes uitlaten?
Planten kopen en er op gaan stampen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat heb je gedaan / ga je doen dat je groen bent moblo, hondjes uitlaten?
Ogen open doen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:55 schreef SLP_ het volgende:
![]()
He, maar ik zie de avatar van Pheno, D_K en Cali helemaal niet
Oh dat was hetquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijk ff bij opties, en dan weergave. Misschien heb je uploadicons / webicons uitstaan.
Alsof er een wereld voor je open gaat niet?quote:
Hmm, niet echt eigenlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof er een wereld voor je open gaat niet?
Ik ben hier al wel wat langer! Domme dooschquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ligt het aan mij, of is het vaag dat die neie wel al alle afkortingen van namen kent?
je wilt dr echt hequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:41 schreef swarmahoer het volgende:
topic ff volposten, kan de volgende TT over slp gaan
Ik had toch ook niet over jouquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben hier al wel wat langer! Domme doosch
Ik heb meer prijzen dan jullie allemaal bij elkaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als er iemand oud is, en niet nieuw, ben jij het
*clappity-clap*quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb meer prijzen dan jullie allemaal bij elkaar
linkjeeeeequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
misschien, maar dan moet je wel een avatar nemen
Bij mij doet ie het volgens mij wel het duurt alleen super lang om te downloadenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik zei 'misschien', maar de supplier die ik ken (ninjavideo.net) doet het bij mij niet
en internet hier loopt te eikelen, dus
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Actieve topicsDaar komt dat schaep vandaen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |