nee...quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aan de slotjes op fok te zien wel meer
Gelijk 2 druppels!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
de gelijkenis met swarmi moet treffend geweest zijn
geld gegeeft en aangeboden om eventueel kleinere goederen naar een asiel te brengenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat heb je gedaan / ga je doen dat je groen bent moblo, hondjes uitlaten?
Planten kopen en er op gaan stampen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat heb je gedaan / ga je doen dat je groen bent moblo, hondjes uitlaten?
Ogen open doen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:55 schreef SLP_ het volgende:
![]()
He, maar ik zie de avatar van Pheno, D_K en Cali helemaal niet
Oh dat was hetquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kijk ff bij opties, en dan weergave. Misschien heb je uploadicons / webicons uitstaan.
Alsof er een wereld voor je open gaat niet?quote:
Hmm, niet echt eigenlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof er een wereld voor je open gaat niet?
Ik ben hier al wel wat langer! Domme dooschquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ligt het aan mij, of is het vaag dat die neie wel al alle afkortingen van namen kent?
je wilt dr echt hequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:41 schreef swarmahoer het volgende:
topic ff volposten, kan de volgende TT over slp gaan
Ik had toch ook niet over jouquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben hier al wel wat langer! Domme doosch
Ik heb meer prijzen dan jullie allemaal bij elkaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als er iemand oud is, en niet nieuw, ben jij het
*clappity-clap*quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb meer prijzen dan jullie allemaal bij elkaar
linkjeeeeequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
misschien, maar dan moet je wel een avatar nemen
Bij mij doet ie het volgens mij wel het duurt alleen super lang om te downloadenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik zei 'misschien', maar de supplier die ik ken (ninjavideo.net) doet het bij mij niet
en internet hier loopt te eikelen, dus
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Actieve topicsDaar komt dat schaep vandaen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |