Avond Cuequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol, net een avondje doorgebracht met een kerel die graag meer van mij wil dan ik van hem wil. Was wel gezellig en leuk om hem beter te leren kennen. En zoenen is ook wel lekker met hem
het is leuk zo voor een avondje en misschien wat vaker doen. Maar hij wil seks en ik niet.. maar dat maak ik hem ook altijd wel duidelijkquote:
"dat maak ik hem ook altijd duidelijk"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:45 schreef erikje14 het volgende:
maar weet hij het ook of houd je hem in het duister?
Waattt? erikje hahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef erikje14 het volgende:
en, gaat het nog lukken vandaag Carool
Lekker sappig fruit?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zag daarnet op de markt zo'n lekker ding!!
Heb er gelijk fruit van gekocht![]()
hahhaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:07 schreef Murmeli het volgende:
nou, dat was van korte duur, ik ben weer geil...
quote:
Bel je scharrel even op danquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:22 schreef Murmeli het volgende:
ik ben niet nympho... ik heb echt genoeg aan 3x per week sex.... mar aangezien ik het deze week nog maar 1x heb gedaan ben ik nu continue geil
schat ik heb nu al 10x overal gepost dat scharrel geen tijd heeft voor murmpje op het momentquote:
Jammer iemand anders zoeken dan maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
schat ik heb nu al 10x overal gepost dat scharrel geen tijd heeft voor murmpje op het moment
moet je niet naar het singles topic dan? niet dat je hier niet welkom bent trouwensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:30 schreef muay-toy het volgende:
ik ben sinds 2 weken ook weer single. aan de ene kant het er weer een wereld voor je open maar aan de andere kant mis je iets waar je je aan vast kan houden en waar je jezelf bij kan zijn, ohjah en elke dag seks mis ik ook.
neuh ik ga vroeg slaapjes doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer iemand anders zoeken dan maar
Dat ga ik ook doen.quote:
Ik niet ik zit achter mij computer en ben eten aan het koken.quote:
Macaroni met sausquote:
nee want ik vroeg me af of je wilde neukenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:35 schreef MissPurple het volgende:
[..]
moet je niet naar het singles topic dan? niet dat je hier niet welkom bent trouwens
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:59 schreef muay-toy het volgende:
[..]
nee want ik vroeg me af of je wilde neuken
Sorrie, ik werd mee gevraagd naar bed, dus hielt maar meteen weer op met fokkenquote:
Scherpquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:22 schreef Murmeli het volgende:
en je komt er nu net pas uit hierissieweer?
gezelligquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:19 schreef erikje14 het volgende:
aha, ik had Carool op msn, toen was het ineens 3 uur
Waarom zou je wel willen zoenen met een man, maar geen seks met hem?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is leuk zo voor een avondje en misschien wat vaker doen. Maar hij wil seks en ik niet.. maar dat maak ik hem ook altijd wel duidelijk
Haha, wat een verhaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:21 schreef Inflamed het volgende:
*Meldt zich ook maar eens hier*
Gisteren ONS gehad, doe ik erg weinig, maar soms loopt het zo, en ik wist niet dat er aanhangsels bestonden die zooo dik waren.... Wilde bijna wegrennen, zo hard schrok ik en zeker wist ik dat dat niet ging passen. Met enige moeite toch wel gewoon, maar het doet nu nog pijn. Maar was wel leuk
.
Dat zou mij ook geen klap uitmaken hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zou je wel willen zoenen met een man, maar geen seks met hem?
Vrouwen van eind 20, begin 30 maken dat onderscheid veel minder dan jongere meiden, heb ik het idee. Gelukkig maar.
Omdat seks toch wat meer is dan zoenen.. en zoenen gewoonquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zou je wel willen zoenen met een man, maar geen seks met hem?
Vrouwen van eind 20, begin 30 maken dat onderscheid veel minder dan jongere meiden, heb ik het idee. Gelukkig maar.
Ik zou zeggen stuur Erikje een PM en regel hetquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
carool, heb jij erikje al gemeet?
* Murmeli jaloers is, had primeur graag willen hebben
Nope meis, alleen gezellie op msnquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
carool, heb jij erikje al gemeet?
* Murmeli jaloers is, had primeur graag willen hebben
Nu nogquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
pff mijn handen trillen nog... ik heb vrijdag echt veel teveel gedronken
Zo dat moet dan wel heel veel geweest zijn als je er nu nog last van hebt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
lol dat tongetje zegt genoegquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nope meis, alleen gezellie op msn
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
Waatt?!quote:
beetje heet gesprek denk ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zegt dat tongetje dan volgens jou?
quote:
quote:
ow sorry ik denk niet heel slecht over je ik denk positief stoutquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel niet
![]()
wat denk je weer slecht van me
Daar maak jij het zelf naarquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel niet
![]()
O is het zo een die dat bij elk mannelijk msncontactpersoon doet.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O is het zo een die dat bij elk mannelijk msncontactpersoon doet.Had toch een ander beeld van Carooltje.
Was heel netjes allemaal hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel niet
![]()
tss, dat jij nou gelijk om foto's van zwembroeken vraagtquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O is het zo een die dat bij elk mannelijk msncontactpersoon doet.Had toch een ander beeld van Carooltje.
Erikjequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Was heel netjes allemaal hoor![]()
Murm, jij en gloei hebben echt de primeurMorgen naar zandvoort toe, heb ik erg veel zin in
Alleen met Erikje niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heb helemaal geen "heet" gesprek gehad met erikje op msn
Oja dat is nogal een heet gesprek.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
tss, dat jij nou gelijk om foto's van zwembroeken vraagt
Kliekje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Was heel netjes allemaal hoor![]()
Murm, jij en gloei hebben echt de primeurMorgen naar zandvoort toe, heb ik erg veel zin in
nee niet ieder msn gesprek is heetquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor met heel veel nietquote:
Zullen wij dan samen een kliekje vormenquote:
Met z'n viertjes?quote:
Dacht ik al, maar wel leuk dat happen van de meesten.quote:
Ik ben niet zo van de kliekjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zullen wij dan samen een kliekje vormen
Murm & gloei dus 3quote:
Daarbij heeft Erik nog nooit heet gepraatquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
Dacht ik al, maar wel leuk dat happen van de meesten.
[..]
Waarom niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met z'n viertjes?![]()
[..]
Dacht ik al, maar wel leuk dat happen van de meesten.
[..]
Ik ben niet zo van de kliekjes.![]()
Goh, als zij jou gratis drankjes hebben gegeven, had hij natuurlijk wel geïnteresseerd moeten zijn. Wat een vent. Daar doen ze het toch voor? Stomme mannen idd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen
Gister lekker uitgeweest met een vriendinBeetje leuke kerels gekeken.
Gratis drank gehad van twee jongens die nogal veel gezopen hadden, maar hebben wel gelachen. Alleen jammer dat je jongen die ik wel interessant vond niet geintresseerd wasStomme mannen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Murm & gloei dus 3
Carooltje kwam ik mee aan de praat omdat ze zelf geen nieuw topic geopend kreeg
Zij waren zoals gewoonlijk geintresseerd in m'n vriendinquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
Goh, als zij jou gratis drankjes hebben gegeven, had hij natuurlijk wel geïnteresseerd moeten zijn. Wat een vent. Daar doen ze het toch voor? Stomme mannen idd.![]()
Het is niet zo het kliekjes gedoe, het is het kliekjes gedrag online.quote:
En jouw vriendin is blond, blauwe ogen , droeg een kort rokje en een blousje wat tot haar navel open was?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zij waren zoals gewoonlijk geintresseerd in m'n vriendin
Allebij de jongens?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zij waren zoals gewoonlijk geintresseerd in m'n vriendin
Ik snap je punt. Voor buitenstaanders is dat niet altijd even leuk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is niet zo het kliekjes gedoe, het is het kliekjes gedrag online.
Zo'n dingen zou ik juist meer "prive" doen, dus via pm/msn/mail of telefonisch.
Die eerste twee dingen vind ik niet aantrekkelijk die laatse twee welquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En jouw vriendin is blond, blauwe ogen , droeg een kort rokje en een blousje wat tot haar navel open was?
Precies, mij zul je er ook verder niet zo 123 over horen hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is niet zo het kliekjes gedoe, het is het kliekjes gedrag online.
Zo'n dingen zou ik juist meer "prive" doen, dus via pm/msn/mail of telefonisch.
Dat het niet leuk is om te lezen idd, niet leuk ... mwa, wel leuk voor die luitjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Voor buitenstaanders is dat niet altijd even leuk.
Oke, voor jou dan een aanpassing, donkere bos lang krullend haar met reebruine ogen.quote:Die eerste twee dingen vind ik niet aantrekkelijk die laatse twee wel
Het valt hier gelukkig ook nog wel mee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:16 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Precies, mij zul je er ook verder niet zo 123 over horen hoor
Mooi rood haar, felblauwe ogenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
Oke, voor jou dan een aanpassing, donkere bos lang krullend haar met reebruine ogen.![]()
sucsexquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:19 schreef Murmeli het volgende:
have a nice day allemaal.... murm is off naar scharreltje
Dat klinkt al veel beterquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat het niet leuk is om te lezen idd, niet leuk ... mwa, wel leuk voor die luitjes.
Alleen wat heeft de rest er aan??? Niets, dus eigenlijk alleen interessant als je bij de groepje hoort.
[..]
Oke, voor jou dan een aanpassing, donkere bos lang krullend haar met reebruine ogen.![]()
Mijn ex heeft rood haarquote:
Heb jij een ex dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt al veel beteralleen de kleur van de ogen daar let ik eigenlijk nooit op.
Ik let meestal meer op het totale figuur dat zulke details.
[..]
Mijn ex heeft rood haar
blond, blauwe ogen, strakke spijkerbroek en gewoon truitje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En jouw vriendin is blond, blauwe ogen , droeg een kort rokje en een blousje wat tot haar navel open was?
kan ik me voorstellen, maar goed de eerste die interesse in mij heeft moet ik nog tegenkomenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
blond, blauwe ogen, strakke spijkerbroek en gewoon truitje.
Ze heeft idd het ideale figuur
Maar dan nog.. blijft niet leuk.
Ja eentje. Ik heb ongeveer drie maanden iets met haar gehad. Alleen ik voelde eigenlijk weinig meer voor haar en toe heb ik het uit gemaakt.quote:
Wat is het ideale figuur dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lees gewoon eens wat topics hier door, google eens of blader wat tijdschriften doorquote:
Je speelt er natuurlijk zelf ook een rol in he.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:29 schreef erikje14 het volgende:
kan ik me voorstellen, maar goed de eerste die interesse in mij heeft moet ik nog tegenkomen
Ik zie bij het uitgaan vaak vriendinnen die er allebei ongeveer hetzelfde uitzien (qua "sexappeal"/niveau van scoren zeg maar bedoel ik niet noodzakelijk qua uiterlijk).quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
true, maar goed, dat los je ook niet van de een op de andere dag opquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Je speelt er natuurlijk zelf ook een rol in he.
Die vrouwen vind ik zelden aantrekkelijk. Maar goed smaken verschillen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lees gewoon eens wat topics hier door, google eens of blader wat tijdschriften door
precies, lever iemand die d'r "gewoon" leuk uitziet en liev isquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vrouwen vind ik zelden aantrekkelijk. Maar goed smaken verschillen.
Inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:47 schreef erikje14 het volgende:
[..]
precies, lever iemand die d'r "gewoon" leuk uitziet en liev is
Bedoel ik ben ook geen fotomodel, beetje onreel te verwachten dat iedereen op zulke mensen zit te wachtenquote:
Op elk potje past een deksel toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:51 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Bedoel ik ben ook geen fotomodel, beetje onreel te verwachten dat iedereen op zulke mensen zit te wachten
En anders blijf je gewoon altijd vrijgezelquote:
nou, liever niet eigenlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders blijf je gewoon altijd vrijgezelook leuk. Bij mij zit het in de familie.
Die heb je idd ook, komt bij mij zelden voor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie bij het uitgaan vaak vriendinnen die er allebei ongeveer hetzelfde uitzien (qua "sexappeal"/niveau van scoren zeg maar bedoel ik niet noodzakelijk qua uiterlijk).
Mijn vriendin ' eist' niet bewust alle aandacht op. Ze zit er eigenlijk zelfs zelden op te wachten (ze is nu nog getrouwd enzo)quote:Een weinig aantrekkelijke meid met een aantrekkelijke vriendin zie ik niet zo vaak. Dikkere meiden gaan vaak met andere dikkere meiden op stap etc.
Ik snap jouw vriendin wel (als het echt zo is dat zij veel aantrekkelijker/idealer figuur is dan jij, zoals je zelf zegt). Zij eist namelijk alle aandacht op als jullie samen uitgaan (niet lullig tegen jou bedoeld, maar zo komt het zeker wel over). Dat doet haar zelfvertrouwen en kansen op de markt ook goed.
Dat doe ik dus zelden. Ik bijt altijd het onderspitquote:Merk jij dat ook als je met meiden uitgaat die niet het ideale figuur hebben?
Klopt absoluut, natuurlijk kom ik heel af en toe wel iemand tegen die mij leuker vindt dan m'n vriendin(nen). Maar die kans is wel zeer klein.quote:(wat een ideaal figuur is, is trouwens nogal relatief. Met mijn goeie vriend maken we vaak inschattingen van vrouwen en ik val duidelijk op vollere vrouwen dan hij).
Je ouders zijn ook vrijgezel?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders blijf je gewoon altijd vrijgezelook leuk. Bij mij zit het in de familie.
Mee eensquote:
Jammer genoeg nietquote:
Aha, intrigerendquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
zo, ik heb na 3 jaar de FG maar weer eens uit de kast gehaald, ff gestart en hij doet het nog
29cc 2 takt 1:5 RC autoff de zenderaccu's opgeladen en zo maar eens kijken of ie nog een beetje wil rijden
misscien konden je schoonouders geen kinderen krijgen....quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas wel bang voorquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:42 schreef nl1970 het volgende:
[..]
misscien konden je schoonouders geen kinderen krijgen....
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aha, intrigerend
Met andere woorden, waar heb je het over?
Geef ze eens ongelijk. Als ik iemand had zou ik dat ook doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:40 schreef Sp00k13 het volgende:
stil vandaag zeg is iedereen sex aan het hebben ofzo
want als je iemand hebt lig je de hele dag te neuken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. Als ik iemand had zou ik dat ook doen.
Casanova Tijn wel. Hij laat ze uitgeteld smeken om nog een keer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
want als je iemand hebt lig je de hele dag te neuken?
Misschien niet de hele dag. Maar toch zeker wel de helft van de dagquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
want als je iemand hebt lig je de hele dag te neuken?
Als jij nou eens les van hem neemt, dan mag je mij laten zien wat je van hem geleerd hebtquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:16 schreef El_Matador het volgende:
Casanova Tijn wel. Hij laat ze uitgeteld smeken om nog een keer.
Wat een hengst.
Dat lijkt me onmogelijk. Tijns niveau valt niet te bereiken. Maar ik zou het natuurlijk kunnen proberen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als jij nou eens les van hem neemt, dan mag je mij laten zien wat je van hem geleerd hebt
Waarom is dat zo?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Klopt absoluut, natuurlijk kom ik heel af en toe wel iemand tegen die mij leuker vindt dan m'n vriendin(nen). Maar die kans is wel zeer klein.
Proberen is nooit verkeerdquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:56 schreef El_Matador het volgende:
Dat lijkt me onmogelijk. Tijns niveau valt niet te bereiken. Maar ik zou het natuurlijk kunnen proberen.
Waarom? Geen idee, ze vinden mij gewoon niet leuk. Simpel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:57 schreef El_Matador het volgende:
Waarom is dat zo?
En als je 2 jongens tegenkomt, dan "is er een voor haar en 1 voor jou" toch?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Proberen is nooit verkeerd
[..]
Waarom? Geen idee, ze vinden mij gewoon niet leuk. Simpel.
aan dat principe wil ik niet eens meewerken
ja idd cue is toch ook leukquote:
Klopt. Maar es doen dan.quote:
Proberen is nooit verkeerd.quote:Waarom? Geen idee, ze vinden mij gewoon niet leuk. Simpel.
aan dat principe wil ik niet eens meewerken
Oh waar gaat ie over? En issie online te bekijken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef Sp00k13 het volgende:
net een lekkere depressieve docu gekeken over 2100 lol hahaha nog een ergere domper dan die film van Al Gore
quote:
quote:
Ik ben ook een erg leuke meid.. met zo mijn onzekere momenten. Maar die zijn er gelukkig al een stuk minderquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef El_Matador het volgende:
Je komt niet bepaald over als een niet-leuke meid, Cue. Je bent misschien te onzeker, maar dat lijkt me niet echt nodig.
Ja ok.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen dit soort avonden die toch wel erg gezellig zijn, drukt je weer eens op de feiten.. thats all.
en die feiten zijn? dat die gasten dus een beetje dom zijn en echte schoonheid niet herkennen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben ook een erg leuke meid.. met zo mijn onzekere momenten. Maar die zijn er gelukkig al een stuk minder
Alleen dit soort avonden die toch wel erg gezellig zijn, drukt je weer eens op de feiten.. thats all.
earth 2100quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh waar gaat ie over? En issie online te bekijken?
Al Gore Goebbels met zijn Nobelprijs voor de -nota bene!- "Vrede". Het dieptepunt in de hedendaagse wetenschap.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:45 schreef Sp00k13 het volgende:
en die feiten zijn? dat die gasten dus een beetje dom zijn en echte schoonheid niet herkennen?
van hun probleem niet het jouwe gaan maken he
ja dus? schiet ik weinig mee op tochquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja ok.
Maar toch is het voor vrouwen een stuk makkelijker om aandacht te genereren dan voor mannen. Fact of biology.
mja kun jequote:
Ik ben het hier niet zozeer mee eens.. maar geen zin in de discussie, dus laat het wel even voor wat het isquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:01 schreef Sp00k13 het volgende:
mja kun jeover doen maar goed das mijn mening dan he
en laten we eerlijk zijn de meeste mensen volgen alleen de "mode" zelfs met verliefd worden of aantrekkelijk vinden omdat zij niet voor zichzelf durven te denken of omdat ze bang zijn voor de mening van anderen.
beetje losers dus
De wetenschap, ja. Niet direkt het dieptepunt in de Nobelprijs voor de Vrede. Als ik Tutu was leverde ik 'em weer in.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:31 schreef El_Matador het volgende:
Al Gore Goebbels met zijn Nobelprijs voor de -nota bene!- "Vrede". Het dieptepunt in de hedendaagse wetenschap.
ja meningen kunnen verschillen toch hoeft ook geen discussie over te gaan hoor tis zondag hahahaquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet zozeer mee eens.. maar geen zin in de discussie, dus laat het wel even voor wat het is
zoiets..quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef Sp00k13 het volgende:
ja meningen kunnen verschillen toch hoeft ook geen discussie over te gaan hoor tis zondag hahaha
Leuk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Bengel
Niets bijzonders.. hoe was jouw weekend?
Jammer van de afsluiter dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
Leuk.![]()
Alleen vanavond even een oude koe die aangehaald werd. Sommige mensen.
De rest is prima.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer van de afsluiter dus![]()
Maar gelukkig was de rest wel goed
Ah, wat leuks om te lezen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:50 schreef erikje14 het volgende:
Avond
morgen m'n verhaaltje maar eens overschrijven en afmaken
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel niet
![]()
Neuh, op zondag heb ik zelden plannen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
De rest is prima.![]()
Jij nog plannen voor vanavond?
Je begin was heel goed, dus zal zeker lekker lezen zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:54 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dat moet je nog maar afwachten, maar dat komt wel goed
Ik ook, moest eigenlijk nog afwassen, schaam me diep. Moet ik echt nog gaan doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neuh, op zondag heb ik zelden plannen.
Doe dat eens.. ik heb mijn bed ook eens verschoond, was na dat warme weer ook nodig. Shit afwassen eig ook .. en opruimen en uhm nog veel meerquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ook, moest eigenlijk nog afwassen, schaam me diep. Moet ik echt nog gaan doen.
Straks.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe dat eens.. ik heb mijn bed ook eens verschoond, was na dat warme weer ook nodig. Shit afwassen eig ook .. en opruimen en uhm nog veel meer
dus jij hoeft je nergens voor te schamen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:53 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nou helemaal onschuldig was het nou ook weer niet, maar zeker wel leuk
dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Straks.Denk dat ik anders mijn gedachtes op een bord botvier.
![]()
quote:
Druk, maar wel erg gezelligquote:
haha dat klinkt weer zo ehh plastischquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen murm
Mooi zo, fijn dat je hebt genoten
ik bedoelde op alle mogelijke manierenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:05 schreef Murmeli het volgende:
haha dat klinkt weer zo ehh plastisch
wat heb jij gedaan gisteren cue?
Bij mijn ouders op de camping geweest, die zijn met mijn dochtertje op vakantie. Daarna naar een verjaardag gegaan. Gisteren getrained en hierna wezen shoppen (helaas hadden ze niks leuksquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat heb je gedaan dan? En wat staat er allemaal op de planning?
*knf*quote:
CG.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Bengel
Weer beetje vrolijk en alles? en de afwas nog gedaan?
Ah dat is wat je allemaal doet als je niet op je werk aan het fokken bent.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:08 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Bij mijn ouders op de camping geweest, die zijn met mijn dochtertje op vakantie. Daarna naar een verjaardag gegaan. Gisteren getrained en hierna wezen shoppen (helaas hadden ze niks leuks)
Voor de rest mijn laatste studiejaar aan het voorbereiden (dubbel jaar en scriptie).
Als laatste bezig met mijn businessplan
Heb jij een dochter?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:08 schreef DarkSamba het volgende:
Bij mijn ouders op de camping geweest, die zijn met mijn dochtertje op vakantie. Daarna naar een verjaardag gegaan. Gisteren getrained en hierna wezen shoppen (helaas hadden ze niks leuks)
Voor de rest mijn laatste studiejaar aan het voorbereiden (dubbel jaar en scriptie).
Als laatste bezig met mijn businessplan
Dat is wel kut zegquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:08 schreef Bengeltje het volgende:
CG.
Niet echt, zit nog met een knoop bij mijn maag. Kan het niet loslaten. Vreselijk als je denkt dat iets uitgepraat is en het kaatst als een kogel terug.
Afwas.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:05 schreef DarkSamba het volgende:
Hiya Murm![]()
En was het lekker gezellig bij scharrel?
Ja, ik heb een dochtertje van 6 (deze maand 7quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb jij een dochter?
Wat studeer je eigenlijk? en business plan.. waarvoor?
Bengeltjelief!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*knf*Slecht geslapen.
[..]
CG.
Niet echt, zit nog met een knoop bij mijn maag. Kan het niet loslaten. Vreselijk als je denkt dat iets uitgepraat is en het kaatst als een kogel terug.
Afwas.
Murm.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:11 schreef Murmeli het volgende:
Mogge bels en bengel!
Wat is er gebeurd bengel? het klinkt helemaal niet fijn iig *knuf*
Owja jij had een relatie he?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:14 schreef DarkSamba het volgende:
Ja, ik heb een dochtertje van 6 (deze maand 7)
Studeer nu HBO MER, als vooropleiding voor mijn Master Bedrijfskunde aan de Eramus Universiteit.
Daarnaast ben ik bezig een businessplan te schrijven voor mijn eigen bedrijf
Ik heb een relatie ja, maar zij is niet de moeder van mijn dochtertje. Ben in het verleden getrouwd geweest en weer gescheiden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja jij had een relatie he?
(ik zit nog met het gevoel dat iedereen vrijgezel is)
Nice! wat voor bedrijf gaat het worden>?
PM staat open als je erover wilt praten hequote:Op maandag 10 augustus 2009 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Murm.
Iets wat ik niet openbaar zet.Vertelde alleen dat me iets ter oren kwam wat ik liever van de persoon zelf had gehoord en niet via die ander.
Aah okquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:18 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Ik heb een relatie ja, maar zij is niet de moeder van mijn dochtertje. Ben in het verleden getrouwd geweest en weer gescheiden.
Mja, stress werkt nogal op mijn rug en die was al niet fijn afgelopen week.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel kut zegDus daardoor ook slecht geslapen zeker..
Dikke knuffel
Goed dat je daar wel over begonnen bent. Duidelijkheid is goed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]HIj is lief
Volgens mij zijn we allebei een beetje verliefd hahaha.
Oh en dat over kennismaken met zn ouders van afgelopen vrijdag, dat was idd gewoon vriendschappelijk bedoeldDus ik hoef me geen zorgen te maken
Nee idd, maar nu nog steeds veel pijn?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef Bengeltje het volgende:
Mja, stress werkt nogal op mijn rug en die was al niet fijn afgelopen week.![]()
Wat ga jij vandaag doen cg?
Iedereen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja jij had een relatie he?
(ik zit nog met het gevoel dat iedereen vrijgezel is)
Nice! wat voor bedrijf gaat het worden>?
Praten is goed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Ja nogalStraks om 1 uur naar het ziekenhuis
de meesten danquote:
wat cue zegt. sterkte meis!! heb je er daarna opnieuw met diegene over gesproken? of nog niet? wel doen he?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
PM staat open als je erover wilt praten he
Maar altijd irritant dat sorot dingen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, stress werkt nogal op mijn rug en die was al niet fijn afgelopen week.![]()
Wat ga jij vandaag doen cg?
[..]
Goed dat je daar wel over begonnen bent. Duidelijkheid is goed.
2 a4tjes volquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iedereen?![]()
[..]
Praten is goed..
Heb je nog een vragen lijstje?
Rebecca. NL.
Lukt dat een beetje?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee idd, maar nu nog steeds veel pijn?
Zit weer op m'n werk, beetje de presentatie proberen te maken, nadenken over vragen van de verdediging
Nee niet echtquote:
Ik ook.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:36 schreef Sp00k13 het volgende:
nog maar 4 dagen gelukkig en dan 3 weken vrij heerlijk vrijdag al niks doen![]()
ff 3 weken geen gezeik van werk
Bijna iedereenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:38 schreef nl1970 het volgende:
* nl1970 vraagt zich af wie er allemaal vanaf zijn of haar werkt Fokt
Ik wel iig.
Nee, zeker weten van niet!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed zo, en niet weg voordat alles duidelijk is he.
Jij wil gewoon apart zijnquote:
Zou super zijn.. ga eerst vandaag wat op papier zetten, maar dan bellen we ergens deze week wel evenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:39 schreef Murmeli het volgende:
ik ook vanaf werk
Cue: als je wilt kunnen we nog wel een keertje bellen ofzo over je scriptie, mischien kan ik een beetje helpenik ken nu je verslag toch al he
is prima!!! en succes tot die tijdquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou super zijn.. ga eerst vandaag wat op papier zetten, maar dan bellen we ergens deze week wel even
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, jullie zijn vissersboten en ik ben een Cruiseschip.Sterallures.
Oppassen voor brokken ijs he.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, jullie zijn vissersboten en ik ben een Cruiseschip.Sterallures.
Krijg je misschien wel heel romantische dingen vanquote:
Die zit nu wel goed. Geen brokken ijs voor nodig, ijsklontjes heb ik geen probleem mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je misschien wel heel romantische dingen van
mja daar gaat er 1 dood dus daar heb je geen ruk aan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je misschien wel heel romantische dingen van
Er hoeft toch niemand dood te gaan? Romantiek kan ook zonder dooienquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja daar gaat er 1 dood dus daar heb je geen ruk aan.
ik heb liever romantische dingen met mensen die nog leven
ik dacht dat je het over de titanic had, en daar ging die leo dood hequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er hoeft toch niemand dood te gaan? Romantiek kan ook zonder dooien
en hoequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over de titanic had, en daar ging die leo dood he
niet in het bijzonder, maar daar kan je idd aan denkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over de titanic had, en daar ging die leo dood he
parijsquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Jaa, was een fijne vakantie. Niet echt op vakantie geweest. Wel een paar dagen Frankrijk/Parijs gedaan en een paar dagen bij mijn zus op de camping rondgehangen.
Verder gewoon lekker weinig gedaan enzo..
singles durf ik me ook niet meer te vertonen
ja.. parijs is leuk. Jammergenoeg alleen niet zoveel van gezienquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
parijs
waarom durf jij je niet meer in singles te vertonen?
namen per PM graagquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. parijs is leuk. Jammergenoeg alleen niet zoveel van gezien
En ik durf me er niet te vertonen vanwege een sexrelatie met 1 van de vaste gasten daar en ook een avontuurtje met een andere persoon die daar heeft rondgehangen. Dat werkte niet goed samen
Oeeh ik ben ook wel heel benieuwd wie het zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. parijs is leuk. Jammergenoeg alleen niet zoveel van gezien
En ik durf me er niet te vertonen vanwege een sexrelatie met 1 van de vaste gasten daar en ook een avontuurtje met een andere persoon die daar heeft rondgehangen. Dat werkte niet goed samen
misschien omdat mn ex daar nogal zielig doet. of gewoon omdat ze me niet mogen. ik vraag me eig wel af of ik wel naar de singlesmeet moet gaan. misschien wordt dat niks...quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
uhm.. laat ik het voor de zekerheid maar via pm doen
Maar waarom mogen ze jou daar niet meer dan?
Stuur je ook even door naar mij?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
uhm.. laat ik het voor de zekerheid maar via pm doen
Maar waarom mogen ze jou daar niet meer dan?
ben je onzichtbaar? word je genegeerd of ben je er gewoon niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stuur je ook even door naar mij?![]()
Ze mogen murm niet meer en ik ben onzichtbaar .. achja Singles is niet meer wat het geweest is
Als ik er ben, word ik genegeerd vaak.. ik ben niet boeiend genoeg volgens mijquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben je onzichtbaar? word je genegeerd of ben je er gewoon niet?
de irc is wel gezellig
hmmm nja singles is saai. irc niet allen gaat het altijd over sex maar dat is mijn favo gespreksonderwep dus dat komt wel goed uitquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik er ben, word ik genegeerd vaak.. ik ben niet boeiend genoeg volgens mij
IRC vind ik vaak maar saai.
Waarom kan ik je niks terugsturen?quote:
Zie de OP daarquote:
nou.. viel op zich wel mee, maar ik heb geen behoefte meer om langs te komenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom kan ik je niks terugsturen?
Maar zo slecht uit elkaar gegaan dan, dat je niet nog langs kan komen?
ah.. goeie tipquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en blijkbaar had ik een hele stapel mensen in mijn bloklijst waaronder jij Cue.. geen idee waarom
niet persoonlijk hoor.. zou niet weten waarom ik mensen zou moeten blokken..quote:
Aah oke, dat laatste snap ik idd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
nou.. viel op zich wel mee, maar ik heb geen behoefte meer om langs te komen
Dat lijkt mij toch ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet persoonlijk hoor.. zou niet weten waarom ik mensen zou moeten blokken..
Negeren is veel leuker
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zie het al.. dat blokkeren-icoontje staat heel vlak naast het reply-icoontje
durven is ook een groot woord hoor.. het is alleen zo'n groep van mensen die elkaar allemaal kent. Daar kom je zo moeilijk tussen. En ik ben niet echt single meer.. is misschien ook wel ietsquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke, dat laatste snap ik idd.
achja, onsjes of dergelijke hebben we allemaal (bijna) wel rondlopen. Moet je niet altijd weerhouden om ergens te komen. Zeker niet als het op het forum is.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
durven is ook een groot woord hoor.. het is alleen zo'n groep van mensen die elkaar allemaal kent. Daar kom je zo moeilijk tussen. En ik ben niet echt single meer.. is misschien ook wel iets
gister 3 maanden een echte relatie gewoonquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]je hebt een relatie achtig iets?
Maar dat boeit zelfs ook niet.. genoeg niet singles daar tegenwoordig
Ow nice!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:57 schreef Psychonikeo het volgende:
gister 3 maanden een echte relatie gewoon
Meteen ook mijn record voor langste relatie
iets met duiveltjes en staarten trappen?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gister 3 maanden een echte relatie gewoon
Meteen ook mijn record voor langste relatie
misschien dat ik er binnenkort gewoon weer eens binnen ga vallen..
iets met duiveltjes en staarten trappen?
dankjequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow nice!gefeliciteerd dan
haha
ik zou niet durven!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je zit toch nie over me te lullen he
![]()
Jij hebt heul geen twee relaties!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je zit toch nie over me te lullen he
![]()
Hoever woont ze en hoezo ander werk?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dankje
Moet zeggen dat het goed bevalt. Is wel ff afkicken van het vrijgezelle leven, maar heb het er graag voor over.. Ze had alleen wat dichterbij moeten wonen en ander werk moeten hebben
Nee nee jij nietquote:
nou 3 kwartiertjes flink doorgassen. Is niet superver, maar net tever om eventjes langs te gaan zeg maar. En ze is verpleegster dus ook nacht- en weekenddiensten. Dus elk weekend bij elkaar is geen zekerheidje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoever woont ze en hoezo ander werk?
lunchenlees straks wel verder
ik ben maar een verlegen jongetje dat niet veel durft johquote:
Hahahaquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben maar een verlegen jongetje dat niet veel durft joh
Oh en ik ben ook lunchen.. tot over een uurtje ofzo
Dat ligt er natuurlijk ook maar aan hoe je met iemand om bent gegaan en hoe het over is gegaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke, dat laatste snap ik idd.
achja, onsjes of dergelijke hebben we allemaal (bijna) wel rondlopen. Moet je niet altijd weerhouden om ergens te komen. Zeker niet als het op het forum is.
Ik?! ik zou nie durvenquote:
jah net als jou tochquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben jij ook zo verlegen dan?
oh en het is een bureaulunch, dus daarom al zo snel terug
Wel lief samen spelen he en geen ruzie maken meisquote:
blijkbaar.. hebben we toch wat gemeenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jah net als jou tochhaha eej maarre gaat goed he met je lees ik
![]()
jaa hier ook een broodje achter de pc
speelse!quote:
tjsaa blijkbaar hequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
blijkbaar.. hebben we toch wat gemeen
En gaat zeker goed. Geheel onverwacht en snel, maar wel positief.
Hoe is het bij jou dan?
[..]
speelse!
nieuwe nieuwe baan of een nieuw contract bij je huidige werk??quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
tjsaa blijkbaar he
jaaa hier ook goed hoor! heb vandaag contract getekend voor me nieuwe baanheb er zin in!!
Me2.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh ik ben ook wel heel benieuwd wie het zijn![]()
Een nieuwe baan... me vorige contract was nie verlengd ... dus zit al 2 maanden thuisquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nieuwe nieuwe baan of een nieuw contract bij je huidige werk??
ooh vandaar. Dan is het zeker wel fijn dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Een nieuwe baan... me vorige contract was nie verlengd ... dus zit al 2 maanden thuis
jaa idd gwn thuis hahaquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh vandaar. Dan is het zeker wel fijn dan.
Ik dacht omdat jij nu ook een bureaulunch doet.. maar dat is thuis blijkbaar
Secretaresse weerquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat ga je doen voor werk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |