Oeeh ik ben ook wel heel benieuwd wie het zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. parijs is leuk. Jammergenoeg alleen niet zoveel van gezien
En ik durf me er niet te vertonen vanwege een sexrelatie met 1 van de vaste gasten daar en ook een avontuurtje met een andere persoon die daar heeft rondgehangen. Dat werkte niet goed samen
misschien omdat mn ex daar nogal zielig doet. of gewoon omdat ze me niet mogen. ik vraag me eig wel af of ik wel naar de singlesmeet moet gaan. misschien wordt dat niks...quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
uhm.. laat ik het voor de zekerheid maar via pm doen
Maar waarom mogen ze jou daar niet meer dan?
Stuur je ook even door naar mij?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
uhm.. laat ik het voor de zekerheid maar via pm doen
Maar waarom mogen ze jou daar niet meer dan?
ben je onzichtbaar? word je genegeerd of ben je er gewoon niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stuur je ook even door naar mij?![]()
Ze mogen murm niet meer en ik ben onzichtbaar .. achja Singles is niet meer wat het geweest is
Als ik er ben, word ik genegeerd vaak.. ik ben niet boeiend genoeg volgens mijquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben je onzichtbaar? word je genegeerd of ben je er gewoon niet?
de irc is wel gezellig
hmmm nja singles is saai. irc niet allen gaat het altijd over sex maar dat is mijn favo gespreksonderwep dus dat komt wel goed uitquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik er ben, word ik genegeerd vaak.. ik ben niet boeiend genoeg volgens mij
IRC vind ik vaak maar saai.
Waarom kan ik je niks terugsturen?quote:
Zie de OP daarquote:
nou.. viel op zich wel mee, maar ik heb geen behoefte meer om langs te komenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom kan ik je niks terugsturen?
Maar zo slecht uit elkaar gegaan dan, dat je niet nog langs kan komen?
ah.. goeie tipquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en blijkbaar had ik een hele stapel mensen in mijn bloklijst waaronder jij Cue.. geen idee waarom
niet persoonlijk hoor.. zou niet weten waarom ik mensen zou moeten blokken..quote:
Aah oke, dat laatste snap ik idd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
nou.. viel op zich wel mee, maar ik heb geen behoefte meer om langs te komen
Dat lijkt mij toch ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet persoonlijk hoor.. zou niet weten waarom ik mensen zou moeten blokken..
Negeren is veel leuker
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zie het al.. dat blokkeren-icoontje staat heel vlak naast het reply-icoontje
durven is ook een groot woord hoor.. het is alleen zo'n groep van mensen die elkaar allemaal kent. Daar kom je zo moeilijk tussen. En ik ben niet echt single meer.. is misschien ook wel ietsquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah oke, dat laatste snap ik idd.
achja, onsjes of dergelijke hebben we allemaal (bijna) wel rondlopen. Moet je niet altijd weerhouden om ergens te komen. Zeker niet als het op het forum is.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
durven is ook een groot woord hoor.. het is alleen zo'n groep van mensen die elkaar allemaal kent. Daar kom je zo moeilijk tussen. En ik ben niet echt single meer.. is misschien ook wel iets
gister 3 maanden een echte relatie gewoonquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]je hebt een relatie achtig iets?
Maar dat boeit zelfs ook niet.. genoeg niet singles daar tegenwoordig
Ow nice!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:57 schreef Psychonikeo het volgende:
gister 3 maanden een echte relatie gewoon
Meteen ook mijn record voor langste relatie
iets met duiveltjes en staarten trappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |