Dat is wel kut zegquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:08 schreef Bengeltje het volgende:
CG.
Niet echt, zit nog met een knoop bij mijn maag. Kan het niet loslaten. Vreselijk als je denkt dat iets uitgepraat is en het kaatst als een kogel terug.
Afwas.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:05 schreef DarkSamba het volgende:
Hiya Murm![]()
En was het lekker gezellig bij scharrel?
Ja, ik heb een dochtertje van 6 (deze maand 7quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb jij een dochter?
Wat studeer je eigenlijk? en business plan.. waarvoor?
Bengeltjelief!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*knf*Slecht geslapen.
[..]
CG.
Niet echt, zit nog met een knoop bij mijn maag. Kan het niet loslaten. Vreselijk als je denkt dat iets uitgepraat is en het kaatst als een kogel terug.
Afwas.
Murm.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:11 schreef Murmeli het volgende:
Mogge bels en bengel!
Wat is er gebeurd bengel? het klinkt helemaal niet fijn iig *knuf*
Owja jij had een relatie he?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:14 schreef DarkSamba het volgende:
Ja, ik heb een dochtertje van 6 (deze maand 7)
Studeer nu HBO MER, als vooropleiding voor mijn Master Bedrijfskunde aan de Eramus Universiteit.
Daarnaast ben ik bezig een businessplan te schrijven voor mijn eigen bedrijf
Ik heb een relatie ja, maar zij is niet de moeder van mijn dochtertje. Ben in het verleden getrouwd geweest en weer gescheiden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja jij had een relatie he?
(ik zit nog met het gevoel dat iedereen vrijgezel is)
Nice! wat voor bedrijf gaat het worden>?
PM staat open als je erover wilt praten hequote:Op maandag 10 augustus 2009 09:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Murm.
Iets wat ik niet openbaar zet.Vertelde alleen dat me iets ter oren kwam wat ik liever van de persoon zelf had gehoord en niet via die ander.
Aah okquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:18 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Ik heb een relatie ja, maar zij is niet de moeder van mijn dochtertje. Ben in het verleden getrouwd geweest en weer gescheiden.
Mja, stress werkt nogal op mijn rug en die was al niet fijn afgelopen week.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel kut zegDus daardoor ook slecht geslapen zeker..
Dikke knuffel
Goed dat je daar wel over begonnen bent. Duidelijkheid is goed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]HIj is lief
Volgens mij zijn we allebei een beetje verliefd hahaha.
Oh en dat over kennismaken met zn ouders van afgelopen vrijdag, dat was idd gewoon vriendschappelijk bedoeldDus ik hoef me geen zorgen te maken
Nee idd, maar nu nog steeds veel pijn?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef Bengeltje het volgende:
Mja, stress werkt nogal op mijn rug en die was al niet fijn afgelopen week.![]()
Wat ga jij vandaag doen cg?
Iedereen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja jij had een relatie he?
(ik zit nog met het gevoel dat iedereen vrijgezel is)
Nice! wat voor bedrijf gaat het worden>?
Praten is goed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief!![]()
Ja nogalStraks om 1 uur naar het ziekenhuis
de meesten danquote:
wat cue zegt. sterkte meis!! heb je er daarna opnieuw met diegene over gesproken? of nog niet? wel doen he?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
PM staat open als je erover wilt praten he
Maar altijd irritant dat sorot dingen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, stress werkt nogal op mijn rug en die was al niet fijn afgelopen week.![]()
Wat ga jij vandaag doen cg?
[..]
Goed dat je daar wel over begonnen bent. Duidelijkheid is goed.
2 a4tjes volquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iedereen?![]()
[..]
Praten is goed..
Heb je nog een vragen lijstje?
Rebecca. NL.
Lukt dat een beetje?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee idd, maar nu nog steeds veel pijn?
Zit weer op m'n werk, beetje de presentatie proberen te maken, nadenken over vragen van de verdediging
Nee niet echtquote:
Ik ook.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:36 schreef Sp00k13 het volgende:
nog maar 4 dagen gelukkig en dan 3 weken vrij heerlijk vrijdag al niks doen![]()
ff 3 weken geen gezeik van werk
Bijna iedereenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:38 schreef nl1970 het volgende:
* nl1970 vraagt zich af wie er allemaal vanaf zijn of haar werkt Fokt
Ik wel iig.
Nee, zeker weten van niet!quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed zo, en niet weg voordat alles duidelijk is he.
Jij wil gewoon apart zijnquote:
Zou super zijn.. ga eerst vandaag wat op papier zetten, maar dan bellen we ergens deze week wel evenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:39 schreef Murmeli het volgende:
ik ook vanaf werk
Cue: als je wilt kunnen we nog wel een keertje bellen ofzo over je scriptie, mischien kan ik een beetje helpenik ken nu je verslag toch al he
is prima!!! en succes tot die tijdquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou super zijn.. ga eerst vandaag wat op papier zetten, maar dan bellen we ergens deze week wel even
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, jullie zijn vissersboten en ik ben een Cruiseschip.Sterallures.
Oppassen voor brokken ijs he.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt, jullie zijn vissersboten en ik ben een Cruiseschip.Sterallures.
Krijg je misschien wel heel romantische dingen vanquote:
Die zit nu wel goed. Geen brokken ijs voor nodig, ijsklontjes heb ik geen probleem mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je misschien wel heel romantische dingen van
mja daar gaat er 1 dood dus daar heb je geen ruk aan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Krijg je misschien wel heel romantische dingen van
Er hoeft toch niemand dood te gaan? Romantiek kan ook zonder dooienquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja daar gaat er 1 dood dus daar heb je geen ruk aan.
ik heb liever romantische dingen met mensen die nog leven
ik dacht dat je het over de titanic had, en daar ging die leo dood hequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er hoeft toch niemand dood te gaan? Romantiek kan ook zonder dooien
en hoequote:Op maandag 10 augustus 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over de titanic had, en daar ging die leo dood he
niet in het bijzonder, maar daar kan je idd aan denkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over de titanic had, en daar ging die leo dood he
parijsquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Jaa, was een fijne vakantie. Niet echt op vakantie geweest. Wel een paar dagen Frankrijk/Parijs gedaan en een paar dagen bij mijn zus op de camping rondgehangen.
Verder gewoon lekker weinig gedaan enzo..
singles durf ik me ook niet meer te vertonen
ja.. parijs is leuk. Jammergenoeg alleen niet zoveel van gezienquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
parijs
waarom durf jij je niet meer in singles te vertonen?
namen per PM graagquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. parijs is leuk. Jammergenoeg alleen niet zoveel van gezien
En ik durf me er niet te vertonen vanwege een sexrelatie met 1 van de vaste gasten daar en ook een avontuurtje met een andere persoon die daar heeft rondgehangen. Dat werkte niet goed samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |