Het is niet zo het kliekjes gedoe, het is het kliekjes gedrag online.quote:
En jouw vriendin is blond, blauwe ogen , droeg een kort rokje en een blousje wat tot haar navel open was?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zij waren zoals gewoonlijk geintresseerd in m'n vriendin
Allebij de jongens?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zij waren zoals gewoonlijk geintresseerd in m'n vriendin
Ik snap je punt. Voor buitenstaanders is dat niet altijd even leuk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is niet zo het kliekjes gedoe, het is het kliekjes gedrag online.
Zo'n dingen zou ik juist meer "prive" doen, dus via pm/msn/mail of telefonisch.
Die eerste twee dingen vind ik niet aantrekkelijk die laatse twee welquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En jouw vriendin is blond, blauwe ogen , droeg een kort rokje en een blousje wat tot haar navel open was?
Precies, mij zul je er ook verder niet zo 123 over horen hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is niet zo het kliekjes gedoe, het is het kliekjes gedrag online.
Zo'n dingen zou ik juist meer "prive" doen, dus via pm/msn/mail of telefonisch.
Dat het niet leuk is om te lezen idd, niet leuk ... mwa, wel leuk voor die luitjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Voor buitenstaanders is dat niet altijd even leuk.
Oke, voor jou dan een aanpassing, donkere bos lang krullend haar met reebruine ogen.quote:Die eerste twee dingen vind ik niet aantrekkelijk die laatse twee wel
Het valt hier gelukkig ook nog wel mee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:16 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Precies, mij zul je er ook verder niet zo 123 over horen hoor
Mooi rood haar, felblauwe ogenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
Oke, voor jou dan een aanpassing, donkere bos lang krullend haar met reebruine ogen.![]()
sucsexquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:19 schreef Murmeli het volgende:
have a nice day allemaal.... murm is off naar scharreltje
Dat klinkt al veel beterquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat het niet leuk is om te lezen idd, niet leuk ... mwa, wel leuk voor die luitjes.
Alleen wat heeft de rest er aan??? Niets, dus eigenlijk alleen interessant als je bij de groepje hoort.
[..]
Oke, voor jou dan een aanpassing, donkere bos lang krullend haar met reebruine ogen.![]()
Mijn ex heeft rood haarquote:
Heb jij een ex dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt al veel beteralleen de kleur van de ogen daar let ik eigenlijk nooit op.
Ik let meestal meer op het totale figuur dat zulke details.
[..]
Mijn ex heeft rood haar
blond, blauwe ogen, strakke spijkerbroek en gewoon truitje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En jouw vriendin is blond, blauwe ogen , droeg een kort rokje en een blousje wat tot haar navel open was?
kan ik me voorstellen, maar goed de eerste die interesse in mij heeft moet ik nog tegenkomenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
blond, blauwe ogen, strakke spijkerbroek en gewoon truitje.
Ze heeft idd het ideale figuur
Maar dan nog.. blijft niet leuk.
Ja eentje. Ik heb ongeveer drie maanden iets met haar gehad. Alleen ik voelde eigenlijk weinig meer voor haar en toe heb ik het uit gemaakt.quote:
Wat is het ideale figuur dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lees gewoon eens wat topics hier door, google eens of blader wat tijdschriften doorquote:
Je speelt er natuurlijk zelf ook een rol in he.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:29 schreef erikje14 het volgende:
kan ik me voorstellen, maar goed de eerste die interesse in mij heeft moet ik nog tegenkomen
Ik zie bij het uitgaan vaak vriendinnen die er allebei ongeveer hetzelfde uitzien (qua "sexappeal"/niveau van scoren zeg maar bedoel ik niet noodzakelijk qua uiterlijk).quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
true, maar goed, dat los je ook niet van de een op de andere dag opquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Je speelt er natuurlijk zelf ook een rol in he.
Die vrouwen vind ik zelden aantrekkelijk. Maar goed smaken verschillen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lees gewoon eens wat topics hier door, google eens of blader wat tijdschriften door
precies, lever iemand die d'r "gewoon" leuk uitziet en liev isquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vrouwen vind ik zelden aantrekkelijk. Maar goed smaken verschillen.
Inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:47 schreef erikje14 het volgende:
[..]
precies, lever iemand die d'r "gewoon" leuk uitziet en liev is
Bedoel ik ben ook geen fotomodel, beetje onreel te verwachten dat iedereen op zulke mensen zit te wachtenquote:
Op elk potje past een deksel toch?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:51 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Bedoel ik ben ook geen fotomodel, beetje onreel te verwachten dat iedereen op zulke mensen zit te wachten
En anders blijf je gewoon altijd vrijgezelquote:
nou, liever niet eigenlijkquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders blijf je gewoon altijd vrijgezelook leuk. Bij mij zit het in de familie.
Die heb je idd ook, komt bij mij zelden voor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik zie bij het uitgaan vaak vriendinnen die er allebei ongeveer hetzelfde uitzien (qua "sexappeal"/niveau van scoren zeg maar bedoel ik niet noodzakelijk qua uiterlijk).
Mijn vriendin ' eist' niet bewust alle aandacht op. Ze zit er eigenlijk zelfs zelden op te wachten (ze is nu nog getrouwd enzo)quote:Een weinig aantrekkelijke meid met een aantrekkelijke vriendin zie ik niet zo vaak. Dikkere meiden gaan vaak met andere dikkere meiden op stap etc.
Ik snap jouw vriendin wel (als het echt zo is dat zij veel aantrekkelijker/idealer figuur is dan jij, zoals je zelf zegt). Zij eist namelijk alle aandacht op als jullie samen uitgaan (niet lullig tegen jou bedoeld, maar zo komt het zeker wel over). Dat doet haar zelfvertrouwen en kansen op de markt ook goed.
Dat doe ik dus zelden. Ik bijt altijd het onderspitquote:Merk jij dat ook als je met meiden uitgaat die niet het ideale figuur hebben?
Klopt absoluut, natuurlijk kom ik heel af en toe wel iemand tegen die mij leuker vindt dan m'n vriendin(nen). Maar die kans is wel zeer klein.quote:(wat een ideaal figuur is, is trouwens nogal relatief. Met mijn goeie vriend maken we vaak inschattingen van vrouwen en ik val duidelijk op vollere vrouwen dan hij).
Je ouders zijn ook vrijgezel?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders blijf je gewoon altijd vrijgezelook leuk. Bij mij zit het in de familie.
Mee eensquote:
Jammer genoeg nietquote:
Aha, intrigerendquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:32 schreef erikje14 het volgende:
zo, ik heb na 3 jaar de FG maar weer eens uit de kast gehaald, ff gestart en hij doet het nog
29cc 2 takt 1:5 RC autoff de zenderaccu's opgeladen en zo maar eens kijken of ie nog een beetje wil rijden
misscien konden je schoonouders geen kinderen krijgen....quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas wel bang voorquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:42 schreef nl1970 het volgende:
[..]
misscien konden je schoonouders geen kinderen krijgen....
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aha, intrigerend
Met andere woorden, waar heb je het over?
Geef ze eens ongelijk. Als ik iemand had zou ik dat ook doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:40 schreef Sp00k13 het volgende:
stil vandaag zeg is iedereen sex aan het hebben ofzo
want als je iemand hebt lig je de hele dag te neuken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk. Als ik iemand had zou ik dat ook doen.
Casanova Tijn wel. Hij laat ze uitgeteld smeken om nog een keer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
want als je iemand hebt lig je de hele dag te neuken?
Misschien niet de hele dag. Maar toch zeker wel de helft van de dagquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
want als je iemand hebt lig je de hele dag te neuken?
Als jij nou eens les van hem neemt, dan mag je mij laten zien wat je van hem geleerd hebtquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:16 schreef El_Matador het volgende:
Casanova Tijn wel. Hij laat ze uitgeteld smeken om nog een keer.
Wat een hengst.
Dat lijkt me onmogelijk. Tijns niveau valt niet te bereiken. Maar ik zou het natuurlijk kunnen proberen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als jij nou eens les van hem neemt, dan mag je mij laten zien wat je van hem geleerd hebt
Waarom is dat zo?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Klopt absoluut, natuurlijk kom ik heel af en toe wel iemand tegen die mij leuker vindt dan m'n vriendin(nen). Maar die kans is wel zeer klein.
Proberen is nooit verkeerdquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:56 schreef El_Matador het volgende:
Dat lijkt me onmogelijk. Tijns niveau valt niet te bereiken. Maar ik zou het natuurlijk kunnen proberen.
Waarom? Geen idee, ze vinden mij gewoon niet leuk. Simpel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:57 schreef El_Matador het volgende:
Waarom is dat zo?
En als je 2 jongens tegenkomt, dan "is er een voor haar en 1 voor jou" toch?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Proberen is nooit verkeerd
[..]
Waarom? Geen idee, ze vinden mij gewoon niet leuk. Simpel.
aan dat principe wil ik niet eens meewerken
ja idd cue is toch ook leukquote:
Klopt. Maar es doen dan.quote:
Proberen is nooit verkeerd.quote:Waarom? Geen idee, ze vinden mij gewoon niet leuk. Simpel.
aan dat principe wil ik niet eens meewerken
Oh waar gaat ie over? En issie online te bekijken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef Sp00k13 het volgende:
net een lekkere depressieve docu gekeken over 2100 lol hahaha nog een ergere domper dan die film van Al Gore
quote:
quote:
Ik ben ook een erg leuke meid.. met zo mijn onzekere momenten. Maar die zijn er gelukkig al een stuk minderquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef El_Matador het volgende:
Je komt niet bepaald over als een niet-leuke meid, Cue. Je bent misschien te onzeker, maar dat lijkt me niet echt nodig.
Ja ok.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen dit soort avonden die toch wel erg gezellig zijn, drukt je weer eens op de feiten.. thats all.
en die feiten zijn? dat die gasten dus een beetje dom zijn en echte schoonheid niet herkennen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben ook een erg leuke meid.. met zo mijn onzekere momenten. Maar die zijn er gelukkig al een stuk minder
Alleen dit soort avonden die toch wel erg gezellig zijn, drukt je weer eens op de feiten.. thats all.
earth 2100quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh waar gaat ie over? En issie online te bekijken?
Al Gore Goebbels met zijn Nobelprijs voor de -nota bene!- "Vrede". Het dieptepunt in de hedendaagse wetenschap.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:45 schreef Sp00k13 het volgende:
en die feiten zijn? dat die gasten dus een beetje dom zijn en echte schoonheid niet herkennen?
van hun probleem niet het jouwe gaan maken he
ja dus? schiet ik weinig mee op tochquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja ok.
Maar toch is het voor vrouwen een stuk makkelijker om aandacht te genereren dan voor mannen. Fact of biology.
mja kun jequote:
Ik ben het hier niet zozeer mee eens.. maar geen zin in de discussie, dus laat het wel even voor wat het isquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:01 schreef Sp00k13 het volgende:
mja kun jeover doen maar goed das mijn mening dan he
en laten we eerlijk zijn de meeste mensen volgen alleen de "mode" zelfs met verliefd worden of aantrekkelijk vinden omdat zij niet voor zichzelf durven te denken of omdat ze bang zijn voor de mening van anderen.
beetje losers dus
De wetenschap, ja. Niet direkt het dieptepunt in de Nobelprijs voor de Vrede. Als ik Tutu was leverde ik 'em weer in.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:31 schreef El_Matador het volgende:
Al Gore Goebbels met zijn Nobelprijs voor de -nota bene!- "Vrede". Het dieptepunt in de hedendaagse wetenschap.
ja meningen kunnen verschillen toch hoeft ook geen discussie over te gaan hoor tis zondag hahahaquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet zozeer mee eens.. maar geen zin in de discussie, dus laat het wel even voor wat het is
zoiets..quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef Sp00k13 het volgende:
ja meningen kunnen verschillen toch hoeft ook geen discussie over te gaan hoor tis zondag hahaha
Leuk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Bengel
Niets bijzonders.. hoe was jouw weekend?
Jammer van de afsluiter dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
Leuk.![]()
Alleen vanavond even een oude koe die aangehaald werd. Sommige mensen.
De rest is prima.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer van de afsluiter dus![]()
Maar gelukkig was de rest wel goed
Ah, wat leuks om te lezen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:50 schreef erikje14 het volgende:
Avond
morgen m'n verhaaltje maar eens overschrijven en afmaken
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel niet
![]()
wat denk je weer slecht van me
Neuh, op zondag heb ik zelden plannen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
De rest is prima.![]()
Jij nog plannen voor vanavond?
Je begin was heel goed, dus zal zeker lekker lezen zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:54 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dat moet je nog maar afwachten, maar dat komt wel goed
Ik ook, moest eigenlijk nog afwassen, schaam me diep. Moet ik echt nog gaan doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neuh, op zondag heb ik zelden plannen.
Doe dat eens.. ik heb mijn bed ook eens verschoond, was na dat warme weer ook nodig. Shit afwassen eig ook .. en opruimen en uhm nog veel meerquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ook, moest eigenlijk nog afwassen, schaam me diep. Moet ik echt nog gaan doen.
Straks.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe dat eens.. ik heb mijn bed ook eens verschoond, was na dat warme weer ook nodig. Shit afwassen eig ook .. en opruimen en uhm nog veel meer
dus jij hoeft je nergens voor te schamen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:53 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nou helemaal onschuldig was het nou ook weer niet, maar zeker wel leuk
dat is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Straks.Denk dat ik anders mijn gedachtes op een bord botvier.
![]()
quote:
Druk, maar wel erg gezelligquote:
haha dat klinkt weer zo ehh plastischquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen murm
Mooi zo, fijn dat je hebt genoten
ik bedoelde op alle mogelijke manierenquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:05 schreef Murmeli het volgende:
haha dat klinkt weer zo ehh plastisch
wat heb jij gedaan gisteren cue?
Bij mijn ouders op de camping geweest, die zijn met mijn dochtertje op vakantie. Daarna naar een verjaardag gegaan. Gisteren getrained en hierna wezen shoppen (helaas hadden ze niks leuksquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat heb je gedaan dan? En wat staat er allemaal op de planning?
*knf*quote:
CG.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Bengel
Weer beetje vrolijk en alles? en de afwas nog gedaan?
Ah dat is wat je allemaal doet als je niet op je werk aan het fokken bent.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:08 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Bij mijn ouders op de camping geweest, die zijn met mijn dochtertje op vakantie. Daarna naar een verjaardag gegaan. Gisteren getrained en hierna wezen shoppen (helaas hadden ze niks leuks)
Voor de rest mijn laatste studiejaar aan het voorbereiden (dubbel jaar en scriptie).
Als laatste bezig met mijn businessplan
Heb jij een dochter?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:08 schreef DarkSamba het volgende:
Bij mijn ouders op de camping geweest, die zijn met mijn dochtertje op vakantie. Daarna naar een verjaardag gegaan. Gisteren getrained en hierna wezen shoppen (helaas hadden ze niks leuks)
Voor de rest mijn laatste studiejaar aan het voorbereiden (dubbel jaar en scriptie).
Als laatste bezig met mijn businessplan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |