beetje heet gesprek denk ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zegt dat tongetje dan volgens jou?

quote:

quote:

ow sorry ik denk niet heel slecht over je ik denk positief stoutquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel niet
![]()
wat denk je weer slecht van me

Daar maak jij het zelf naarquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel niet
![]()

O is het zo een die dat bij elk mannelijk msncontactpersoon doet.quote:

quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O is het zo een die dat bij elk mannelijk msncontactpersoon doet.Had toch een ander beeld van Carooltje.

Was heel netjes allemaal hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel niet
![]()

tss, dat jij nou gelijk om foto's van zwembroeken vraagtquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O is het zo een die dat bij elk mannelijk msncontactpersoon doet.Had toch een ander beeld van Carooltje.

Erikjequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Was heel netjes allemaal hoor![]()
Murm, jij en gloei hebben echt de primeurMorgen naar zandvoort toe, heb ik erg veel zin in

Alleen met Erikje niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heb helemaal geen "heet" gesprek gehad met erikje op msn
Oja dat is nogal een heet gesprek.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
tss, dat jij nou gelijk om foto's van zwembroeken vraagt

Kliekje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Was heel netjes allemaal hoor![]()
Murm, jij en gloei hebben echt de primeurMorgen naar zandvoort toe, heb ik erg veel zin in

nee niet ieder msn gesprek is heetquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]

Nee hoor met heel veel nietquote:

Zullen wij dan samen een kliekje vormenquote:

Met z'n viertjes?quote:
Dacht ik al, maar wel leuk dat happen van de meesten.quote:
Ik ben niet zo van de kliekjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zullen wij dan samen een kliekje vormen

Murm & gloei dus 3quote:

Daarbij heeft Erik nog nooit heet gepraatquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
Dacht ik al, maar wel leuk dat happen van de meesten.
[..]

Waarom niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met z'n viertjes?![]()
[..]
Dacht ik al, maar wel leuk dat happen van de meesten.
[..]
Ik ben niet zo van de kliekjes.![]()

Goh, als zij jou gratis drankjes hebben gegeven, had hij natuurlijk wel geïnteresseerd moeten zijn. Wat een vent. Daar doen ze het toch voor? Stomme mannen idd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen
Gister lekker uitgeweest met een vriendinBeetje leuke kerels gekeken.
Gratis drank gehad van twee jongens die nogal veel gezopen hadden, maar hebben wel gelachen. Alleen jammer dat je jongen die ik wel interessant vond niet geintresseerd wasStomme mannen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Murm & gloei dus 3
Carooltje kwam ik mee aan de praat omdat ze zelf geen nieuw topic geopend kreeg

Zij waren zoals gewoonlijk geintresseerd in m'n vriendinquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
Goh, als zij jou gratis drankjes hebben gegeven, had hij natuurlijk wel geïnteresseerd moeten zijn. Wat een vent. Daar doen ze het toch voor? Stomme mannen idd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |