Avond Cuequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Lol, net een avondje doorgebracht met een kerel die graag meer van mij wil dan ik van hem wil. Was wel gezellig en leuk om hem beter te leren kennen. En zoenen is ook wel lekker met hem
het is leuk zo voor een avondje en misschien wat vaker doen. Maar hij wil seks en ik niet.. maar dat maak ik hem ook altijd wel duidelijkquote:
"dat maak ik hem ook altijd duidelijk"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:45 schreef erikje14 het volgende:
maar weet hij het ook of houd je hem in het duister?
Waattt? erikje hahaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef erikje14 het volgende:
en, gaat het nog lukken vandaag Carool
Lekker sappig fruit?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zag daarnet op de markt zo'n lekker ding!!
Heb er gelijk fruit van gekocht![]()
hahhaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:07 schreef Murmeli het volgende:
nou, dat was van korte duur, ik ben weer geil...
quote:
Bel je scharrel even op danquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:22 schreef Murmeli het volgende:
ik ben niet nympho... ik heb echt genoeg aan 3x per week sex.... mar aangezien ik het deze week nog maar 1x heb gedaan ben ik nu continue geil
schat ik heb nu al 10x overal gepost dat scharrel geen tijd heeft voor murmpje op het momentquote:
Jammer iemand anders zoeken dan maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
schat ik heb nu al 10x overal gepost dat scharrel geen tijd heeft voor murmpje op het moment
moet je niet naar het singles topic dan? niet dat je hier niet welkom bent trouwensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:30 schreef muay-toy het volgende:
ik ben sinds 2 weken ook weer single. aan de ene kant het er weer een wereld voor je open maar aan de andere kant mis je iets waar je je aan vast kan houden en waar je jezelf bij kan zijn, ohjah en elke dag seks mis ik ook.
neuh ik ga vroeg slaapjes doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer iemand anders zoeken dan maar
Dat ga ik ook doen.quote:
Ik niet ik zit achter mij computer en ben eten aan het koken.quote:
Macaroni met sausquote:
nee want ik vroeg me af of je wilde neukenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:35 schreef MissPurple het volgende:
[..]
moet je niet naar het singles topic dan? niet dat je hier niet welkom bent trouwens
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:59 schreef muay-toy het volgende:
[..]
nee want ik vroeg me af of je wilde neuken
Sorrie, ik werd mee gevraagd naar bed, dus hielt maar meteen weer op met fokkenquote:
Scherpquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:22 schreef Murmeli het volgende:
en je komt er nu net pas uit hierissieweer?
gezelligquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:19 schreef erikje14 het volgende:
aha, ik had Carool op msn, toen was het ineens 3 uur
Waarom zou je wel willen zoenen met een man, maar geen seks met hem?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het is leuk zo voor een avondje en misschien wat vaker doen. Maar hij wil seks en ik niet.. maar dat maak ik hem ook altijd wel duidelijk
Haha, wat een verhaal.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:21 schreef Inflamed het volgende:
*Meldt zich ook maar eens hier*
Gisteren ONS gehad, doe ik erg weinig, maar soms loopt het zo, en ik wist niet dat er aanhangsels bestonden die zooo dik waren.... Wilde bijna wegrennen, zo hard schrok ik en zeker wist ik dat dat niet ging passen. Met enige moeite toch wel gewoon, maar het doet nu nog pijn. Maar was wel leuk
.
Dat zou mij ook geen klap uitmaken hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zou je wel willen zoenen met een man, maar geen seks met hem?
Vrouwen van eind 20, begin 30 maken dat onderscheid veel minder dan jongere meiden, heb ik het idee. Gelukkig maar.
Omdat seks toch wat meer is dan zoenen.. en zoenen gewoonquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zou je wel willen zoenen met een man, maar geen seks met hem?
Vrouwen van eind 20, begin 30 maken dat onderscheid veel minder dan jongere meiden, heb ik het idee. Gelukkig maar.
Ik zou zeggen stuur Erikje een PM en regel hetquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
carool, heb jij erikje al gemeet?
* Murmeli jaloers is, had primeur graag willen hebben
Nope meis, alleen gezellie op msnquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:09 schreef Murmeli het volgende:
carool, heb jij erikje al gemeet?
* Murmeli jaloers is, had primeur graag willen hebben
Nu nogquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
pff mijn handen trillen nog... ik heb vrijdag echt veel teveel gedronken
Zo dat moet dan wel heel veel geweest zijn als je er nu nog last van hebt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
lol dat tongetje zegt genoegquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nope meis, alleen gezellie op msn
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:17 schreef Murmeli het volgende:
Waatt?!quote:
beetje heet gesprek denk ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zegt dat tongetje dan volgens jou?
quote:
quote:
ow sorry ik denk niet heel slecht over je ik denk positief stoutquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel niet
![]()
wat denk je weer slecht van me
Daar maak jij het zelf naarquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel niet
![]()
O is het zo een die dat bij elk mannelijk msncontactpersoon doet.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O is het zo een die dat bij elk mannelijk msncontactpersoon doet.Had toch een ander beeld van Carooltje.
Was heel netjes allemaal hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel niet
![]()
tss, dat jij nou gelijk om foto's van zwembroeken vraagtquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O is het zo een die dat bij elk mannelijk msncontactpersoon doet.Had toch een ander beeld van Carooltje.
Erikjequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Was heel netjes allemaal hoor![]()
Murm, jij en gloei hebben echt de primeurMorgen naar zandvoort toe, heb ik erg veel zin in
Alleen met Erikje niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heb helemaal geen "heet" gesprek gehad met erikje op msn
Oja dat is nogal een heet gesprek.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
tss, dat jij nou gelijk om foto's van zwembroeken vraagt
Kliekje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Was heel netjes allemaal hoor![]()
Murm, jij en gloei hebben echt de primeurMorgen naar zandvoort toe, heb ik erg veel zin in
nee niet ieder msn gesprek is heetquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor met heel veel nietquote:
Zullen wij dan samen een kliekje vormenquote:
Met z'n viertjes?quote:
Dacht ik al, maar wel leuk dat happen van de meesten.quote:
Ik ben niet zo van de kliekjes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zullen wij dan samen een kliekje vormen
Murm & gloei dus 3quote:
Daarbij heeft Erik nog nooit heet gepraatquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
Dacht ik al, maar wel leuk dat happen van de meesten.
[..]
Waarom niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met z'n viertjes?![]()
[..]
Dacht ik al, maar wel leuk dat happen van de meesten.
[..]
Ik ben niet zo van de kliekjes.![]()
Goh, als zij jou gratis drankjes hebben gegeven, had hij natuurlijk wel geïnteresseerd moeten zijn. Wat een vent. Daar doen ze het toch voor? Stomme mannen idd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen
Gister lekker uitgeweest met een vriendinBeetje leuke kerels gekeken.
Gratis drank gehad van twee jongens die nogal veel gezopen hadden, maar hebben wel gelachen. Alleen jammer dat je jongen die ik wel interessant vond niet geintresseerd wasStomme mannen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Murm & gloei dus 3
Carooltje kwam ik mee aan de praat omdat ze zelf geen nieuw topic geopend kreeg
Zij waren zoals gewoonlijk geintresseerd in m'n vriendinquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
Goh, als zij jou gratis drankjes hebben gegeven, had hij natuurlijk wel geïnteresseerd moeten zijn. Wat een vent. Daar doen ze het toch voor? Stomme mannen idd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |