Lekker sappig fruit?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zag daarnet op de markt zo'n lekker ding!!
Heb er gelijk fruit van gekocht![]()
hahhaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:07 schreef Murmeli het volgende:
nou, dat was van korte duur, ik ben weer geil...
quote:
Bel je scharrel even op danquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:22 schreef Murmeli het volgende:
ik ben niet nympho... ik heb echt genoeg aan 3x per week sex.... mar aangezien ik het deze week nog maar 1x heb gedaan ben ik nu continue geil
schat ik heb nu al 10x overal gepost dat scharrel geen tijd heeft voor murmpje op het momentquote:
Jammer iemand anders zoeken dan maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
schat ik heb nu al 10x overal gepost dat scharrel geen tijd heeft voor murmpje op het moment
moet je niet naar het singles topic dan? niet dat je hier niet welkom bent trouwensquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:30 schreef muay-toy het volgende:
ik ben sinds 2 weken ook weer single. aan de ene kant het er weer een wereld voor je open maar aan de andere kant mis je iets waar je je aan vast kan houden en waar je jezelf bij kan zijn, ohjah en elke dag seks mis ik ook.
neuh ik ga vroeg slaapjes doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer iemand anders zoeken dan maar
Dat ga ik ook doen.quote:
Ik niet ik zit achter mij computer en ben eten aan het koken.quote:
Macaroni met sausquote:
nee want ik vroeg me af of je wilde neukenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:35 schreef MissPurple het volgende:
[..]
moet je niet naar het singles topic dan? niet dat je hier niet welkom bent trouwens
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:59 schreef muay-toy het volgende:
[..]
nee want ik vroeg me af of je wilde neuken
Sorrie, ik werd mee gevraagd naar bed, dus hielt maar meteen weer op met fokkenquote:
Scherpquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:22 schreef Murmeli het volgende:
en je komt er nu net pas uit hierissieweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |