Oh waar gaat ie over? En issie online te bekijken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef Sp00k13 het volgende:
net een lekkere depressieve docu gekeken over 2100 lol hahaha nog een ergere domper dan die film van Al Gore

quote:
quote:

Ik ben ook een erg leuke meid.. met zo mijn onzekere momenten. Maar die zijn er gelukkig al een stuk minderquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef El_Matador het volgende:
Je komt niet bepaald over als een niet-leuke meid, Cue. Je bent misschien te onzeker, maar dat lijkt me niet echt nodig.

Ja ok.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen dit soort avonden die toch wel erg gezellig zijn, drukt je weer eens op de feiten.. thats all.

en die feiten zijn? dat die gasten dus een beetje dom zijn en echte schoonheid niet herkennen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben ook een erg leuke meid.. met zo mijn onzekere momenten. Maar die zijn er gelukkig al een stuk minder
Alleen dit soort avonden die toch wel erg gezellig zijn, drukt je weer eens op de feiten.. thats all.

earth 2100quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh waar gaat ie over? En issie online te bekijken?
Al Gore Goebbels met zijn Nobelprijs voor de -nota bene!- "Vrede". Het dieptepunt in de hedendaagse wetenschap.

quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:45 schreef Sp00k13 het volgende:
en die feiten zijn? dat die gasten dus een beetje dom zijn en echte schoonheid niet herkennen?
van hun probleem niet het jouwe gaan maken he

ja dus? schiet ik weinig mee op tochquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja ok.
Maar toch is het voor vrouwen een stuk makkelijker om aandacht te genereren dan voor mannen. Fact of biology.

mja kun jequote:
 over doen maar goed das mijn mening dan he
  over doen maar goed das mijn mening dan he  en laten we eerlijk zijn de meeste mensen volgen alleen de "mode" zelfs met verliefd worden of aantrekkelijk vinden omdat zij niet voor zichzelf durven te denken of omdat ze bang zijn voor de mening van anderen.
 en laten we eerlijk zijn de meeste mensen volgen alleen de "mode" zelfs met verliefd worden of aantrekkelijk vinden omdat zij niet voor zichzelf durven te denken of omdat ze bang zijn voor de mening van anderen. 

Ik ben het hier niet zozeer mee eens.. maar geen zin in de discussie, dus laat het wel even voor wat het isquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:01 schreef Sp00k13 het volgende:
mja kun jeover doen maar goed das mijn mening dan he
en laten we eerlijk zijn de meeste mensen volgen alleen de "mode" zelfs met verliefd worden of aantrekkelijk vinden omdat zij niet voor zichzelf durven te denken of omdat ze bang zijn voor de mening van anderen.
beetje losers dus

De wetenschap, ja. Niet direkt het dieptepunt in de Nobelprijs voor de Vrede. Als ik Tutu was leverde ik 'em weer in.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:31 schreef El_Matador het volgende:
Al Gore Goebbels met zijn Nobelprijs voor de -nota bene!- "Vrede". Het dieptepunt in de hedendaagse wetenschap.

ja meningen kunnen verschillen toch hoeft ook geen discussie over te gaan hoor tis zondag hahahaquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet zozeer mee eens.. maar geen zin in de discussie, dus laat het wel even voor wat het is

zoiets..quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef Sp00k13 het volgende:
ja meningen kunnen verschillen toch hoeft ook geen discussie over te gaan hoor tis zondag hahaha

Leuk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Bengel
Niets bijzonders.. hoe was jouw weekend?

Jammer van de afsluiter dusquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
Leuk.
Alleen vanavond even een oude koe die aangehaald werd. Sommige mensen.

De rest is prima.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jammer van de afsluiter dus
Maar gelukkig was de rest wel goed

Ah, wat leuks om te lezen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:50 schreef erikje14 het volgende:
Avond
morgen m'n verhaaltje maar eens overschrijven en afmaken

quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heel niet

wat denk je weer slecht van me

Neuh, op zondag heb ik zelden plannen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
De rest is prima.
Jij nog plannen voor vanavond?

Je begin was heel goed, dus zal zeker lekker lezen zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:54 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dat moet je nog maar afwachten, maar dat komt wel goed
Ik ook, moest eigenlijk nog afwassen, schaam me diep. Moet ik echt nog gaan doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Neuh, op zondag heb ik zelden plannen.

Doe dat eens.. ik heb mijn bed ook eens verschoond, was na dat warme weer ook nodig. Shit afwassen eig ook .. en opruimen en uhm nog veel meerquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ook, moest eigenlijk nog afwassen, schaam me diep. Moet ik echt nog gaan doen.

Straks.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe dat eens.. ik heb mijn bed ook eens verschoond, was na dat warme weer ook nodig. Shit afwassen eig ook .. en opruimen en uhm nog veel meer
dus jij hoeft je nergens voor te schamen
 Denk dat ik anders mijn gedachtes op een bord botvier.
  Denk dat ik anders mijn gedachtes op een bord botvier.  

quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:53 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nou helemaal onschuldig was het nou ook weer niet, maar zeker wel leuk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |