heuj LS... u ook hier??quote:
Ach, ik dacht, ik kom maar weer eens buurten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
heuj LS... u ook hier??Gezellie!!
Hoi D. en Laysa ook natuurlijk
onverwacht maar zeker niet onplezierigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, ik dacht, ik kom maar weer eens buurten.
goedendagdeelquote:
ja dacht nog even spieken voor ik mijn bedje weer insluipquote:
slaap lekker danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja dacht nog even spieken voor ik mijn bedje weer insluip
![]()
![]()
ow slaap lekker dan maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Welterusten en de groetjes dan maar![]()
Maar ik ben nog niet wegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
slaap lekker dan
[..]
ow slaap lekker dan maar
wauw hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik ben nog niet wegWenste de slapenganers de wensen
geef LS even de tijd om op stoom te komenquote:
Daar heeft ie 4 weken de tijd voor gehadquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw he
[..]
geef LS even de tijd om op stoom te komen
Op dit tijdstip nog aan de koffie, senseo of vriesdroog of wat dan ookquote:
Maar ik drink nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op dit tijdstip nog aan de koffie, senseo of vriesdroog of wat dan ookIk zit aan een biertje en misschien mag ik van mezelf straks nog een ijs- en ijskoud glaasje ouzo
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:46 schreef Nizno het volgende:
gerookt... en nu lekker slapen... pilletje melatonine onder de tong en nu lekker dromen
Slaap lekker allemaal.. en Ruud, succes met je Duits Frans Spaans Turks en welke andere talen j enog meer van plan bent op twitter
L'italiano naturalmentequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:46 schreef Nizno het volgende:
gerookt... en nu lekker slapen... pilletje melatonine onder de tong en nu lekker dromen
Slaap lekker allemaal.. en Ruud, succes met je Duits Frans Spaans Turks en welke andere talen j enog meer van plan bent op twitter
Vind ik zo'n rare uitdrukking...quote:
infuusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik zo'n rare uitdrukking...
Wie niet drinkt die droogt uit en gaat deaud![]()
![]()
Ook een manier.quote:
Ben je er alweer vandoor?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:07 schreef Laysa het volgende:een goeden morgen en een ieder een hele fijne dag
![]()
moet ff wat doen...je denkt toch zeker niet dat ik voor mn plezier zo vroeg op benquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je er alweer vandoor?
Vast aan het oefenen voor eind augustus?
Ik moet ook wat doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
moet ff wat doen...je denkt toch zeker niet dat ik voor mn plezier zo vroeg op ben![]()
morgen wel...morgen sta ik voor mn plezier vroeg op![]()
latersss![]()
daarom, zolang misbruiken als het kanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
heejj....jij ook weer in dit subforum wat ze eigenlijk moeten sluiten
owwwww....en ik maar denken dat je ons stom vondquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
daarom, zolang misbruiken als het kan
integendeel, maar ik begrijp dat sommige van jullie er moeite mee hebben samen te gaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
owwwww....en ik maar denken dat je ons stom vond
ik niet hoor...das de oude garde....mij maakt het niet uit...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
integendeel, maar ik begrijp dat sommige van jullie er moeite mee hebben samen te gaan?
Maakt mij ook niet zoveel uit, ik kwam alleen nog hier omdat ik dacht dat er straks weer een TBO komt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik niet hoor...das de oude garde....mij maakt het niet uit...
ik denk wij allemaalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet zoveel uit, ik kwam alleen nog hier omdat ik dacht dat er straks weer een TBO komt.
Ik vraag me af waar Bart uithangtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk wij allemaal...maar als ik zo de berichten lees dan gaat die niet komen
Ja, laatste wat ze zei is dat ie bezig was met verhuizen. Echte fokker laat zich daar niet door tegenhouden om te postenquote:
ik heb geen idee verders....ik was /ben niet zo'n bart addept dus hou ook niet in de gaten wanneer hij er wel is....hij zal zn redenen wel hebben denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, laatste wat ze zei is dat ie bezig was met verhuizen. Echte fokker laat zich daar niet door tegenhouden om te posten
Ja, hij heeft werkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb geen idee verders....ik was /ben niet zo'n bart addept dus hou ook niet in de gaten wanneer hij er wel is....hij zal zn redenen wel hebben denk ik
Waarom wil iedereen zo graag dat dit subforum sluit?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
heejj....jij ook weer in dit subforum wat ze eigenlijk moeten sluiten
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen zo graag dat dit subforum sluit?
Ik dacht dat de meeste mensen het gezellig vonden
thanx voor de tipquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vraag een TBO SC aan in de General Chat. Dat is ook zo gedaan en gegaan bij DGK. Jullie kunnen dan, indien gewenst en het groepje groot genoeg, bij elkaar blijven
YW, maar daarmee is nog niet gezegd dat ze het ook doen en toestaan hèquote:
vragen staat vrijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
YW, maar daarmee is nog niet gezegd dat ze het ook doen en toestaan hè![]()
Vragen kun je het in ieder geval altijd
DGK heeft een forum in GC?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vraag een TBO SC aan in de General Chat. Dat is ook zo gedaan en gegaan bij DGK. Jullie kunnen dan, indien gewenst en het groepje groot genoeg, bij elkaar blijven
Ow, ok, weer wat geleerdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de RLS SC...... daar is een overblijfsel van DGK SC
quote:
Ken d'r nog éénquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:48 schreef Kally het volgende:
HoiiiiiBen weer aan vakantie toe, maar nu 1 op het strand onder de palmen met een cocktail
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:48 schreef Kally het volgende:
HoiiiiiBen weer aan vakantie toe, maar nu 1 op het strand onder de palmen met een cocktail
Doe jij boeken danquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hoeveel PK heb jij onderop de kap?
nah kruip wel in jouw koffer wanneer jij gaatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
.....
lekker met de beentjes omhoog scattie
is goequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:52 schreef Kally het volgende:
[..]
nah kruip wel in jouw koffer wanneer jij gaat
Moet je bijbetalenquote:
alsof het niets is, zo uit het losse handjequote:
Dat betaal ik wel en zoveel is dat nietquote:
Tja, maar da's dan ook het hoogst haalbare voor mij op het momentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
alsof het niets is, zo uit het losse handje
ow....ik ken datquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, maar da's dan ook het hoogst haalbare voor mij op het moment
nee joh....niks bij betalenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat betaal ik wel en zoveel is dat niet
Temperatuur is ook niet om te harden iddquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, maar da's dan ook het hoogst haalbare voor mij op het moment
O bij mij in huis heerlijk koel, kom helemaal bijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Temperatuur is ook niet om te harden idd
Anders gaat ze in 2 koffersquote:
Ja kan ookquote:
Temperatuur? Geen last van.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Temperatuur is ook niet om te harden idd
Die doe je toch aan je voetenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
ik vind het allemaal best....als ik mn schoenen maar kan meenemen
ik weet nog wel goede oefeningen om slank te wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Temperatuur? Geen last van.
Vanmiddag de sauna in geweest
Ik heb vooral trek, en daardoor wat slapjes, maar wie mooi wil zijn...
Scattie ik neem zelfs foto's van jou schoentjes wat denk jij danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
ik vind het allemaal best....als ik mn schoenen maar kan meenemen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:04 schreef Kally het volgende:
Oehhhhhhhhhhh 120.000 wietplantjes gevonden achter de komkommers whahahahhaha
ghehehequote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Scattie ik neem zelfs foto's van jou schoentjes wat denk jij dan
Ik ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet nog wel goede oefeningen om slank te worden
Vertelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
vertelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
1 persoon, daarna iedereen gratisquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:07 schreef Kally het volgende:
Leugens op rtl nieuwsefteling is geen 28 euro maar 30
maar 30?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:07 schreef Kally het volgende:
Leugens op rtl nieuwsefteling is geen 28 euro maar 30
quote:
Zo deden wij dat altijdquote:
Yep met parkeren verleden week 128 euri kwijt niet normaal en de kids te klein om overal in te kunnen alsof ze dat bij de kassa niet zienquote:
En terechtquote:
Dierentuinquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep met parkeren verleden week 128 euri kwijt niet normaal en de kids te klein om overal in te kunnen alsof ze dat bij de kassa niet zien
Ja, anders is het echt niet meer te doenquote:
ik ben niet echt van het terugrekenen, maar 30 euro is 66 gulden!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep met parkeren verleden week 128 euri kwijt niet normaal en de kids te klein om overal in te kunnen alsof ze dat bij de kassa niet zien
Ja leuk ook duur haha, ben ik ook geweest in de vakantiequote:
'dat soort gedoe' werkt nauwelijks, imhoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef Laysa het volgende:
wel sportschooloefeningen he.....cruches...en push ups....en dat soort gedoe
Dat bedoel ik en dan nog eten en drinken ook niet normaalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
ik ben niet echt van het terugrekenen, maar 30 euro is 66 gulden!
damn
moet je meteen aan de steriode en andere shit, gelijk heb jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
'dat soort gedoe' werkt nauwelijks, imho
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow.....dat weet ik nog niet maar meer dan 3 denk ik
Mag het hopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow.....dat weet ik nog niet maar meer dan 3 denk ik
Enkel natuurlijk hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
moet je meteen aan de steriode en andere shit, gelijk heb je
Neuh, het is om af te vallen niet om groter te wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
moet je meteen aan de steriode en andere shit, gelijk heb je
Oh, dacht dat je spieren wou zienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, het is om af te vallen niet om groter te worden
Dat komt daarna weerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, het is om af te vallen niet om groter te worden
Ja maar die zie ik al genoeg bij mijn eigen schatjequote:
jij bent een poppetje, wat weet jij er nou vanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:17 schreef Laysa het volgende:
het werkt echt wel...echt wel echt wel echt wel....cardio en kracht training...en dan wel 3 x per week
Psiesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:17 schreef Laysa het volgende:
het werkt echt wel...echt wel echt wel echt wel....cardio en kracht training...en dan wel 3 x per week
wel een gespierd poppetje met een heuse six packquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
jij bent een poppetje, wat weet jij er nou van
Wel met sixpackquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
jij bent een poppetje, wat weet jij er nou van
Dat bedoel ik nou, wat weet jij nu van een buikje wegwerken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
wel een gespierd poppetje met een heuse six pack...right back at you....hunny
Heb je nog wel tieten dan?quote:
ik weet hoe je lichaam kan shapen....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, wat weet jij nu van een buikje wegwerken?
Ik welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, wat weet jij nu van een buikje wegwerken?
Moment, zal Jaap even roepenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet hoe je lichaam kan shapen....
Ik heb ook ervaring, en van daaruit spreek ik jou tegenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet hoe je lichaam kan shapen....
Nee energy drankjes tochquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik ook
En heb ik het niet eens over bierblikjes
Slapen is gezond jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik welna 2 zwangerschappen, ik zeg cardio en krachttraining, 3 x per week
en veel euhhh nou ja nachtactiviteiten werkt ook goed
![]()
Nou, dat zal ik dan maar van je aannemenquote:
Dat ook en zorgt ervoor dat je niet gek wordquote:
Guess we'll have toquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik dan maar van je aannemen
Da's al te laatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ook en zorgt ervoor dat je niet gek word
dat mag...ik ken jouw stofwisseling ook niet...ik val gelijk af en je ziet ook gelijk resultaat...zo zijn we allemaal weer andersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook ervaring, en van daaruit spreek ik jou tegen
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat mag...ik ken jouw stofwisseling ook niet...ik val gelijk af en je ziet ook gelijk resultaat...zo zijn we allemaal weer anders...maar wat voor iedereen geldt is dat als je op je reet blijft zitten dat er dan niks gebeurt
Die mening deel ik dan weer met jouquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat mag...ik ken jouw stofwisseling ook niet...ik val gelijk af en je ziet ook gelijk resultaat...zo zijn we allemaal weer anders...maar wat voor iedereen geldt is dat als je op je reet blijft zitten dat er dan niks gebeurt
TE LAATTTTTTTTTTTTTTquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Of kwam ik nog redelijk normaal over op jou?
Loop jij in de sauna ofzoquote:
Mjah, maar mijn visie van normaal is anders dan die van de wereldquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Of kwam ik nog redelijk normaal over op jou?
Dan ben ik in jouw ogen wellicht best normaalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Mjah, maar mijn visie van normaal is anders dan die van de wereld
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga daar meestal gewoon zitten, hoezo?
En dan zeg jij, dat je die mening deeltquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]
En dan zeg jij, dat je die mening deelt
Wat heeft de sauna nu met afvallen te maken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]
En dan zeg jij, dat je die mening deelt
Waarom doe ik ook moeitequote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:33 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft de sauna nu met afvallen te maken?
Da's ook zo'n fabeltje![]()
Vandaar al die dikke mensen daar die in fabeltjes geloven![]()
Misschien dat hij het snapt na het etenquote:
Ik snap het niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien dat hij het snapt na het eten
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien dat hij het snapt na het eten
Neequote:
Ik vond het al te warm op hierop te antwoorden, thxquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeje deelt de mening dat je niet op je reet moet zitten om af te vallen, maar jij gaat in de sauna ZITTEN
Hoi Kally, wat een hartelijke ontvangstquote:
Hé bongquote:
YWquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vond het al te warm op hierop te antwoorden, thx
Ik zit ook op mijn stoel nu, en ik zit in mijn auto ook altijd, ik ga dadelijk zitten eten, enz.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Neeje deelt de mening dat je niet op je reet moet zitten om af te vallen, maar jij gaat in de sauna ZITTEN
Hí-diquote:
maar ff serieusquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit ook op mijn stoel nu, en ik zit in mijn auto ook altijd, ik ga dadelijk zitten eten, enz.
Kortom, nee, ben niet actief bezig met afvallen nu
Psiesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit ook op mijn stoel nu, en ik zit in mijn auto ook altijd, ik ga dadelijk zitten eten, enz.
Kortom, nee, ben niet actief bezig met afvallen nu
Hometrainer, minimaal 30km per dag.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar ff serieus...wat voor '' sport'' doe je om af te vallen...of ben je nu nog alleen maar op je eten aan het letten?
oehhhheen groot glas wit bier...of een palmpje...hek nog in de koelkastquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb gewoon trek in bier
Ijskoud bier![]()
Moment![]()
quote:
Proostquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb gewoon trek in bier
Ijskoud bier![]()
Moment![]()
Kom eraanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
oehhhheen groot glas wit bier...of een palmpje...hek nog in de koelkast
lekker hé?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Palmpje is hetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
oehhhheen groot glas wit bier...of een palmpje...hek nog in de koelkast
Heerlijk, zeker als het zo warm is. En ik heb toch al weinig gedronken, dat is ook niet goedquote:
Je wilt toch niet zeggen dat je nu gaat koken hé?quote:
That reminds me, ik heb Spa gekocht vandaagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heerlijk, zeker als het zo warm is. En ik heb toch al weinig gedronken, dat is ook niet goed
Hoeveel is het, 3 liter per persoon per dag ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
That reminds me, ik heb Spa gekocht vandaag
* Note to self dus
Ow ook lekker, als het maar goed koud isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
That reminds me, ik heb Spa gekocht vandaag
* Note to self dus
Psies, maar ik stond met hoofdpijn opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:54 schreef Laysa het volgende:
ow ik drink wel genoeg...anders krijg je hoofdpijn enzulks
dat was de bedoeling, maar sta nu in de Mc Drivequote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je nu gaat koken hé?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
dat was de bedoeling, maar sta nu in de Mc Drive
Dat wordt morgen weer naar de saunaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
dat was de bedoeling, maar sta nu in de Mc Drive
Zoiets dacht ik jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel is het, 3 liter per persoon per dag ofzo
ga jij maar lekker jezelf in je game stortenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga zo maar weer eens aan de slag met een aangepaste versie van het 8bit spel Zelda 2:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga zo maar weer eens aan de slag met een aangepaste versie van het 8bit spel Zelda 2:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga jij maar lekker jezelf in je game storten
Haha, ja idd, heel basic, je zou het in Paint na kunnen maken als je veel geduld hebtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ziet er goed uitZal Peter60o0 ook wel leuk vinden, al die kleurtjes enzo
Veel plezier met Zelda is idd lekker verslavendquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja idd, heel basic, je zou het in Paint na kunnen maken als je veel geduld hebt
doeiiiii fijne avondquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ook nog even kassie kijken en vroeg naar bed, misschien tot later en anders....... uh later
Tot later en kijk zequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ook nog even kassie kijken en vroeg naar bed, misschien tot later en anders....... uh later
Veel plezier iig en laat het biertje je smakenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
Dankje, ja zeker als je zelf als kind de oude tijd nog hebt meegemaakt blijft het leuk om te spelen, de nostalgie enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Veel plezier met Zelda is idd lekker verslavend
Ja, change of plansquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat gewoon doorgeven ook nog via internet he
![]()
![]()
![]()
Want daar kun je zittenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat wordt morgen weer naar de sauna
Iedereen rende weg toen ik binnenkwamquote:
Vooralsnog staat TBO2 nog op losse schroeven. Het komt er waarschijnlijk wel, maar wanneer is onduidelijk i.v.m. gebrek aan sponsoring.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:28 schreef Tessio het volgende:
En wat is dat allemaal voor gezeik over sluiten van TBO?
en er komt voorlopig dus geen TBO2?
Ik niet !quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen rende weg toen ik binnenkwam
Kennelijk sponsoren ze het idee dat het forum wel dicht kan
Oh sweetie!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:28 schreef D. het volgende:
Maar hoe is het met jou? Al vakantieplannen?
*gooit vluchtig kusje naar jouquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:34 schreef Laysa het volgende:
ik rende niet weg...ik ben gewoon in de tv modus...en daar ga ik nu weer verder naar kijken
was er al beetje bang voor...zo snel achter TBO1 al...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog staat TBO2 nog op losse schroeven. Het komt er waarschijnlijk wel, maar wanneer is onduidelijk i.v.m. gebrek aan sponsoring.
Ik moest even iets navragenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:44 schreef Tessio het volgende:
Jah D! dan moet je zelf ook niet opeens weglopen he?
het was weer gezelligquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:34 schreef Laysa het volgende:
ik rende niet weg...ik ben gewoon in de tv modus...en daar ga ik nu weer verder naar kijken
Zo snel maakt niet uit, alleen door de economie hebben sponsoren wat minder budget.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef Tessio het volgende:
[..]
was er al beetje bang voor...zo snel achter TBO1 al...
maar we zien et allemaal wel als ze ons maar met rust laten
moet kunnenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
niet zo sipjes jij...ik ben gewoon ff van de tv op dit moment
Dat is men hier de laatste tijd vaker. het wordt hier steeds rustiger.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
niet zo sipjes jij...ik ben gewoon ff van de tv op dit moment
maar als iets goed is praat men niet over een budgettekort...en daar bedoel ik dus de sponsors (of is het -en?) mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Zo snel maakt niet uit, alleen door de economie hebben sponsoren wat minder budget.
Tenminste, dat is de reden die ik las
D. , je moet niet vergeten, het is ook vakantietijd he voor velen...het komt wel weer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is men hier de laatste tijd vaker. het wordt hier steeds rustiger.
We wachten af, meer kunnen we niet doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef Tessio het volgende:
[..]
maar als iets goed is praat men niet over een budgettekort...en daar bedoel ik dus de sponsors (of is het -en?) mee.
dus ik denk dat het eerder aan iets anders schort.
so... not so good!
Met vakantietijd heb je juist veel meer tijd toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
D. , je moet niet vergeten, het is ook vakantietijd he voor velen...het komt wel weer.
ik was ook niet vaak aanwezig, laatste tijd, heb het ook heel druk met andere dingen.
Gekkie!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Met vakantietijd heb je juist veel meer tijd toch?
Nouja, niemand hoeft verantwoording af te leggen, maar het valt gewoon op.
Ik overweeg nu ook al om er maar mee op te houden
het klinkt bijna als een verwijt zegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is men hier de laatste tijd vaker. het wordt hier steeds rustiger.
Ik ga morgen weer verder met schilderenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:01 schreef Tessio het volgende:
Maar D. morgen wordt het heel HOT, dan ga jij toch ook naar het strand of iets?
ik was vandaag op Bloemendaal en morgen ga ik weer, in de stad is het too hot.
Nee, een feit/conclusiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
het klinkt bijna als een verwijt zeg
serieus? shirt uit he?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer verder met schilderen
enjoy!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
naja....ik post normaal vrij veel en sosm komt daar een dipje in...zo ook morgen....heel de dag weg het water op![]()
en verders wens ik jullie een fijne avond nog![]()
Jij mag je dipje hebben hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
naja....ik post normaal vrij veel en sosm komt daar een dipje in...zo ook morgen....heel de dag weg het water op![]()
quote:en verders wens ik jullie een fijne avond nog![]()
Okey ik ben d.blond, ik kan je niet volgen.whaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop klaar te zijn als de zon aan deze kant van het huis staat
Welk deel is onduidelijk?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef Tessio het volgende:
[..]
Okey ik ben d.blond, ik kan je niet volgen.whaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Volgens mij heb je een zonnesteek opgelopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:16 schreef Tessio het volgende:
Ook die komen wel weer terug hoor d.,die andere TBO stamgasten, ik weet niet meer wat je precies zei, whaaaaaaaaaaaaaaaa
Tadaaaaaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef Tessio het volgende:
en ik zie soms ruud ook hier, alleen die loop ik helaas vaak mis en Bommie is druk met zijn huis d8 ik.
je treft het niet hequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is Tess net ff pleite. Heb ik weer
Annie Schilderdagquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
haiii...fijne schilderdag...en wie weet tot vanavond...ik ben varen
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Annie Schilderdag
Ow wacht, da's wat anders
Veel vaarplezier
En smeer jezelf goed in
*fantaseert
Laterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
....gelukkig verbrand ik niet
.....doeiiiiiii
He Eva!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:11 schreef evaxsis het volgende:
Hey FOK!'ers,
Bommie heeft mij verslaafd gemaakt aan allerlei series zoals True Blood en Supernatural het enige wat ik nu wil is de volgende aflevering![]()
Ik zit nu in de tuin bij me mams en gelijk weer achter haar laptop.
Hi D.,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
He Eva!
Waar gaan beide over? Ik heb nog fietsvoer nodig
Klinken allebei behoorlijk vaagquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi D.,
Jeee allebei de series gaan over mysterie, horror en drama
True Blood gaat over Vampieren die leven tussen de bevolking in en drinken synteties Tue Blood wat verkrijgbaar is in de winkel of in de bar.
De hoofdrol gaat over een meisje die telepatisch is en verliefd wordt op een vampier.
Supernatural gaat over 2 jongen die op bovennatuurlijke vormen jagen zoals geesten of vampieren of Demonen.
Te geweldig beide series van True Blood ben ik nu bij en moet wachten totdat de volgende weer gedownload kan worden waar ik nu niet van kan slapen omdat ik zo nieuwsgierig ben.
ik ben net klaar met schilderen en ga zo lekker in bad liggen wekenquote:Maar vertel hoe is het met jou?
Vooral True Blood moet je gaan kijken, wedden dat je dan ook snakt naar de volgende aflevering.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Klinken allebei behoorlijk vaag
Ik zla eens een pilot downloaden om te kijken of het wat is
[..]
ik ben net klaar met schilderen en ga zo lekker in bad liggen weken
Ik begin uiteraard vooraanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vooral True Blood moet je gaan kijken, wedden dat je dan ook snakt naar de volgende aflevering.
Ik adviseer je wel te beginnen met het eerste seizoen.
Het huisquote:Wat heb je geschilderd?
Oowja lekker in bad misschien ga ik zo ook wel even hier bij mams dobberen
Ok en heb je veel moeten schilderen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begin uiteraard vooraan
[..]
Het huis
Nouja, het houtwerk dan
een halve liter verfquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok en heb je veel moeten schilderen?
Logisch toch nu droogt de verf terwijl je het erop kwastquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
een halve liter verf
maar ben nog niet klaar, maar voor vandaag wel
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:11 schreef evaxsis het volgende:
Hey FOK!'ers,
Bommie heeft mij verslaafd gemaakt aan allerlei series zoals True Blood en Supernatural het enige wat ik nu wil is de volgende aflevering![]()
Ik zit nu in de tuin bij me mams en gelijk weer achter haar laptop.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
He Eva!
Waar gaan beide over? Ik heb nog fietsvoer nodig
heujquote:
gaat ie nog vol vandaag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |