je treft het niet hequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is Tess net ff pleite. Heb ik weer
Annie Schilderdagquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
haiii...fijne schilderdag...en wie weet tot vanavond...ik ben varen
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Annie Schilderdag
Ow wacht, da's wat anders
Veel vaarplezier
En smeer jezelf goed in
*fantaseert
Laterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
....gelukkig verbrand ik niet
.....doeiiiiiii
He Eva!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:11 schreef evaxsis het volgende:
Hey FOK!'ers,
Bommie heeft mij verslaafd gemaakt aan allerlei series zoals True Blood en Supernatural het enige wat ik nu wil is de volgende aflevering![]()
Ik zit nu in de tuin bij me mams en gelijk weer achter haar laptop.
Hi D.,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
He Eva!
Waar gaan beide over? Ik heb nog fietsvoer nodig
Klinken allebei behoorlijk vaagquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi D.,
Jeee allebei de series gaan over mysterie, horror en drama
True Blood gaat over Vampieren die leven tussen de bevolking in en drinken synteties Tue Blood wat verkrijgbaar is in de winkel of in de bar.
De hoofdrol gaat over een meisje die telepatisch is en verliefd wordt op een vampier.
Supernatural gaat over 2 jongen die op bovennatuurlijke vormen jagen zoals geesten of vampieren of Demonen.
Te geweldig beide series van True Blood ben ik nu bij en moet wachten totdat de volgende weer gedownload kan worden waar ik nu niet van kan slapen omdat ik zo nieuwsgierig ben.
ik ben net klaar met schilderen en ga zo lekker in bad liggen wekenquote:Maar vertel hoe is het met jou?
Vooral True Blood moet je gaan kijken, wedden dat je dan ook snakt naar de volgende aflevering.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Klinken allebei behoorlijk vaag
Ik zla eens een pilot downloaden om te kijken of het wat is
[..]
ik ben net klaar met schilderen en ga zo lekker in bad liggen weken
Ik begin uiteraard vooraanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vooral True Blood moet je gaan kijken, wedden dat je dan ook snakt naar de volgende aflevering.
Ik adviseer je wel te beginnen met het eerste seizoen.
Het huisquote:Wat heb je geschilderd?
Oowja lekker in bad misschien ga ik zo ook wel even hier bij mams dobberen
Ok en heb je veel moeten schilderen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begin uiteraard vooraan
[..]
Het huis
Nouja, het houtwerk dan
een halve liter verfquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok en heb je veel moeten schilderen?
Logisch toch nu droogt de verf terwijl je het erop kwastquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
een halve liter verf
maar ben nog niet klaar, maar voor vandaag wel
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:11 schreef evaxsis het volgende:
Hey FOK!'ers,
Bommie heeft mij verslaafd gemaakt aan allerlei series zoals True Blood en Supernatural het enige wat ik nu wil is de volgende aflevering![]()
Ik zit nu in de tuin bij me mams en gelijk weer achter haar laptop.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
He Eva!
Waar gaan beide over? Ik heb nog fietsvoer nodig
heujquote:
gaat ie nog vol vandaag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |