quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
dat was de bedoeling, maar sta nu in de Mc Drive
Dat wordt morgen weer naar de saunaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
dat was de bedoeling, maar sta nu in de Mc Drive
Zoiets dacht ik jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel is het, 3 liter per persoon per dag ofzo
ga jij maar lekker jezelf in je game stortenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga zo maar weer eens aan de slag met een aangepaste versie van het 8bit spel Zelda 2:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga zo maar weer eens aan de slag met een aangepaste versie van het 8bit spel Zelda 2:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga jij maar lekker jezelf in je game storten
Haha, ja idd, heel basic, je zou het in Paint na kunnen maken als je veel geduld hebtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ziet er goed uitZal Peter60o0 ook wel leuk vinden, al die kleurtjes enzo
Veel plezier met Zelda is idd lekker verslavendquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja idd, heel basic, je zou het in Paint na kunnen maken als je veel geduld hebt
doeiiiii fijne avondquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ook nog even kassie kijken en vroeg naar bed, misschien tot later en anders....... uh later
Tot later en kijk zequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ook nog even kassie kijken en vroeg naar bed, misschien tot later en anders....... uh later
Veel plezier iig en laat het biertje je smakenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
Dankje, ja zeker als je zelf als kind de oude tijd nog hebt meegemaakt blijft het leuk om te spelen, de nostalgie enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Veel plezier met Zelda is idd lekker verslavend
Ja, change of plansquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat gewoon doorgeven ook nog via internet he
![]()
![]()
![]()
Want daar kun je zittenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat wordt morgen weer naar de sauna
Iedereen rende weg toen ik binnenkwamquote:
Vooralsnog staat TBO2 nog op losse schroeven. Het komt er waarschijnlijk wel, maar wanneer is onduidelijk i.v.m. gebrek aan sponsoring.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:28 schreef Tessio het volgende:
En wat is dat allemaal voor gezeik over sluiten van TBO?
en er komt voorlopig dus geen TBO2?
Ik niet !quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen rende weg toen ik binnenkwam
Kennelijk sponsoren ze het idee dat het forum wel dicht kan
Oh sweetie!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:28 schreef D. het volgende:
Maar hoe is het met jou? Al vakantieplannen?
*gooit vluchtig kusje naar jouquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:34 schreef Laysa het volgende:
ik rende niet weg...ik ben gewoon in de tv modus...en daar ga ik nu weer verder naar kijken
was er al beetje bang voor...zo snel achter TBO1 al...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog staat TBO2 nog op losse schroeven. Het komt er waarschijnlijk wel, maar wanneer is onduidelijk i.v.m. gebrek aan sponsoring.
Ik moest even iets navragenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:44 schreef Tessio het volgende:
Jah D! dan moet je zelf ook niet opeens weglopen he?
het was weer gezelligquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:34 schreef Laysa het volgende:
ik rende niet weg...ik ben gewoon in de tv modus...en daar ga ik nu weer verder naar kijken
Zo snel maakt niet uit, alleen door de economie hebben sponsoren wat minder budget.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef Tessio het volgende:
[..]
was er al beetje bang voor...zo snel achter TBO1 al...
maar we zien et allemaal wel als ze ons maar met rust laten
moet kunnenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
niet zo sipjes jij...ik ben gewoon ff van de tv op dit moment
Dat is men hier de laatste tijd vaker. het wordt hier steeds rustiger.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
niet zo sipjes jij...ik ben gewoon ff van de tv op dit moment
maar als iets goed is praat men niet over een budgettekort...en daar bedoel ik dus de sponsors (of is het -en?) mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Zo snel maakt niet uit, alleen door de economie hebben sponsoren wat minder budget.
Tenminste, dat is de reden die ik las
D. , je moet niet vergeten, het is ook vakantietijd he voor velen...het komt wel weer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is men hier de laatste tijd vaker. het wordt hier steeds rustiger.
We wachten af, meer kunnen we niet doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef Tessio het volgende:
[..]
maar als iets goed is praat men niet over een budgettekort...en daar bedoel ik dus de sponsors (of is het -en?) mee.
dus ik denk dat het eerder aan iets anders schort.
so... not so good!
Met vakantietijd heb je juist veel meer tijd toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
D. , je moet niet vergeten, het is ook vakantietijd he voor velen...het komt wel weer.
ik was ook niet vaak aanwezig, laatste tijd, heb het ook heel druk met andere dingen.
Gekkie!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Met vakantietijd heb je juist veel meer tijd toch?
Nouja, niemand hoeft verantwoording af te leggen, maar het valt gewoon op.
Ik overweeg nu ook al om er maar mee op te houden
het klinkt bijna als een verwijt zegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is men hier de laatste tijd vaker. het wordt hier steeds rustiger.
Ik ga morgen weer verder met schilderenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:01 schreef Tessio het volgende:
Maar D. morgen wordt het heel HOT, dan ga jij toch ook naar het strand of iets?
ik was vandaag op Bloemendaal en morgen ga ik weer, in de stad is het too hot.
Nee, een feit/conclusiequote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
het klinkt bijna als een verwijt zeg
serieus? shirt uit he?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer verder met schilderen
enjoy!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
naja....ik post normaal vrij veel en sosm komt daar een dipje in...zo ook morgen....heel de dag weg het water op![]()
en verders wens ik jullie een fijne avond nog![]()
Jij mag je dipje hebben hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
naja....ik post normaal vrij veel en sosm komt daar een dipje in...zo ook morgen....heel de dag weg het water op![]()
quote:en verders wens ik jullie een fijne avond nog![]()
Okey ik ben d.blond, ik kan je niet volgen.whaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop klaar te zijn als de zon aan deze kant van het huis staat
Welk deel is onduidelijk?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:15 schreef Tessio het volgende:
[..]
Okey ik ben d.blond, ik kan je niet volgen.whaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Volgens mij heb je een zonnesteek opgelopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:16 schreef Tessio het volgende:
Ook die komen wel weer terug hoor d.,die andere TBO stamgasten, ik weet niet meer wat je precies zei, whaaaaaaaaaaaaaaaa
Tadaaaaaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:17 schreef Tessio het volgende:
en ik zie soms ruud ook hier, alleen die loop ik helaas vaak mis en Bommie is druk met zijn huis d8 ik.
je treft het niet hequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is Tess net ff pleite. Heb ik weer
Annie Schilderdagquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
haiii...fijne schilderdag...en wie weet tot vanavond...ik ben varen
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Annie Schilderdag
Ow wacht, da's wat anders
Veel vaarplezier
En smeer jezelf goed in
*fantaseert
Laterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
....gelukkig verbrand ik niet
.....doeiiiiiii
He Eva!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:11 schreef evaxsis het volgende:
Hey FOK!'ers,
Bommie heeft mij verslaafd gemaakt aan allerlei series zoals True Blood en Supernatural het enige wat ik nu wil is de volgende aflevering![]()
Ik zit nu in de tuin bij me mams en gelijk weer achter haar laptop.
Hi D.,quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
He Eva!
Waar gaan beide over? Ik heb nog fietsvoer nodig
Klinken allebei behoorlijk vaagquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi D.,
Jeee allebei de series gaan over mysterie, horror en drama
True Blood gaat over Vampieren die leven tussen de bevolking in en drinken synteties Tue Blood wat verkrijgbaar is in de winkel of in de bar.
De hoofdrol gaat over een meisje die telepatisch is en verliefd wordt op een vampier.
Supernatural gaat over 2 jongen die op bovennatuurlijke vormen jagen zoals geesten of vampieren of Demonen.
Te geweldig beide series van True Blood ben ik nu bij en moet wachten totdat de volgende weer gedownload kan worden waar ik nu niet van kan slapen omdat ik zo nieuwsgierig ben.
ik ben net klaar met schilderen en ga zo lekker in bad liggen wekenquote:Maar vertel hoe is het met jou?
Vooral True Blood moet je gaan kijken, wedden dat je dan ook snakt naar de volgende aflevering.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef D. het volgende:
[..]
Klinken allebei behoorlijk vaag
Ik zla eens een pilot downloaden om te kijken of het wat is
[..]
ik ben net klaar met schilderen en ga zo lekker in bad liggen weken
Ik begin uiteraard vooraanquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vooral True Blood moet je gaan kijken, wedden dat je dan ook snakt naar de volgende aflevering.
Ik adviseer je wel te beginnen met het eerste seizoen.
Het huisquote:Wat heb je geschilderd?
Oowja lekker in bad misschien ga ik zo ook wel even hier bij mams dobberen
Ok en heb je veel moeten schilderen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begin uiteraard vooraan
[..]
Het huis
Nouja, het houtwerk dan
een halve liter verfquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok en heb je veel moeten schilderen?
Logisch toch nu droogt de verf terwijl je het erop kwastquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:13 schreef D. het volgende:
[..]
een halve liter verf
maar ben nog niet klaar, maar voor vandaag wel
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:11 schreef evaxsis het volgende:
Hey FOK!'ers,
Bommie heeft mij verslaafd gemaakt aan allerlei series zoals True Blood en Supernatural het enige wat ik nu wil is de volgende aflevering![]()
Ik zit nu in de tuin bij me mams en gelijk weer achter haar laptop.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:17 schreef D. het volgende:
[..]
He Eva!
Waar gaan beide over? Ik heb nog fietsvoer nodig
heujquote:
gaat ie nog vol vandaag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |