Iedereen rende weg toen ik binnenkwamquote:
Vooralsnog staat TBO2 nog op losse schroeven. Het komt er waarschijnlijk wel, maar wanneer is onduidelijk i.v.m. gebrek aan sponsoring.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:28 schreef Tessio het volgende:
En wat is dat allemaal voor gezeik over sluiten van TBO?
en er komt voorlopig dus geen TBO2?
Ik niet !quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen rende weg toen ik binnenkwam
Kennelijk sponsoren ze het idee dat het forum wel dicht kan
Oh sweetie!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:28 schreef D. het volgende:
Maar hoe is het met jou? Al vakantieplannen?
*gooit vluchtig kusje naar jouquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:34 schreef Laysa het volgende:
ik rende niet weg...ik ben gewoon in de tv modus...en daar ga ik nu weer verder naar kijken
was er al beetje bang voor...zo snel achter TBO1 al...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog staat TBO2 nog op losse schroeven. Het komt er waarschijnlijk wel, maar wanneer is onduidelijk i.v.m. gebrek aan sponsoring.
Ik moest even iets navragenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:44 schreef Tessio het volgende:
Jah D! dan moet je zelf ook niet opeens weglopen he?
het was weer gezelligquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:34 schreef Laysa het volgende:
ik rende niet weg...ik ben gewoon in de tv modus...en daar ga ik nu weer verder naar kijken
Zo snel maakt niet uit, alleen door de economie hebben sponsoren wat minder budget.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef Tessio het volgende:
[..]
was er al beetje bang voor...zo snel achter TBO1 al...
maar we zien et allemaal wel als ze ons maar met rust laten
moet kunnenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
niet zo sipjes jij...ik ben gewoon ff van de tv op dit moment
Dat is men hier de laatste tijd vaker. het wordt hier steeds rustiger.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
niet zo sipjes jij...ik ben gewoon ff van de tv op dit moment
maar als iets goed is praat men niet over een budgettekort...en daar bedoel ik dus de sponsors (of is het -en?) mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Zo snel maakt niet uit, alleen door de economie hebben sponsoren wat minder budget.
Tenminste, dat is de reden die ik las
D. , je moet niet vergeten, het is ook vakantietijd he voor velen...het komt wel weer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is men hier de laatste tijd vaker. het wordt hier steeds rustiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |