quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
dat was de bedoeling, maar sta nu in de Mc Drive
Dat wordt morgen weer naar de saunaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:57 schreef D. het volgende:
[..]
dat was de bedoeling, maar sta nu in de Mc Drive
Zoiets dacht ik jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel is het, 3 liter per persoon per dag ofzo
ga jij maar lekker jezelf in je game stortenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga zo maar weer eens aan de slag met een aangepaste versie van het 8bit spel Zelda 2:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga zo maar weer eens aan de slag met een aangepaste versie van het 8bit spel Zelda 2:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga jij maar lekker jezelf in je game storten
Haha, ja idd, heel basic, je zou het in Paint na kunnen maken als je veel geduld hebtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ziet er goed uitZal Peter60o0 ook wel leuk vinden, al die kleurtjes enzo
Veel plezier met Zelda is idd lekker verslavendquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja idd, heel basic, je zou het in Paint na kunnen maken als je veel geduld hebt
doeiiiii fijne avondquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ook nog even kassie kijken en vroeg naar bed, misschien tot later en anders....... uh later
Tot later en kijk zequote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ook nog even kassie kijken en vroeg naar bed, misschien tot later en anders....... uh later
Veel plezier iig en laat het biertje je smakenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
Dankje, ja zeker als je zelf als kind de oude tijd nog hebt meegemaakt blijft het leuk om te spelen, de nostalgie enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Veel plezier met Zelda is idd lekker verslavend
Ja, change of plansquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat gewoon doorgeven ook nog via internet he
![]()
![]()
![]()
Want daar kun je zittenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat wordt morgen weer naar de sauna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |