heuj LS... u ook hier??quote:
Ach, ik dacht, ik kom maar weer eens buurten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
heuj LS... u ook hier??Gezellie!!
Hoi D. en Laysa ook natuurlijk
onverwacht maar zeker niet onplezierigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ach, ik dacht, ik kom maar weer eens buurten.
goedendagdeelquote:
ja dacht nog even spieken voor ik mijn bedje weer insluipquote:
slaap lekker danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja dacht nog even spieken voor ik mijn bedje weer insluip
![]()
![]()
ow slaap lekker dan maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Welterusten en de groetjes dan maar![]()
Maar ik ben nog niet wegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
slaap lekker dan
[..]
ow slaap lekker dan maar
wauw hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik ben nog niet wegWenste de slapenganers de wensen
geef LS even de tijd om op stoom te komenquote:
Daar heeft ie 4 weken de tijd voor gehadquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
wauw he
[..]
geef LS even de tijd om op stoom te komen
Op dit tijdstip nog aan de koffie, senseo of vriesdroog of wat dan ookquote:
Maar ik drink nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op dit tijdstip nog aan de koffie, senseo of vriesdroog of wat dan ookIk zit aan een biertje en misschien mag ik van mezelf straks nog een ijs- en ijskoud glaasje ouzo
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:46 schreef Nizno het volgende:
gerookt... en nu lekker slapen... pilletje melatonine onder de tong en nu lekker dromen
Slaap lekker allemaal.. en Ruud, succes met je Duits Frans Spaans Turks en welke andere talen j enog meer van plan bent op twitter
L'italiano naturalmentequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:46 schreef Nizno het volgende:
gerookt... en nu lekker slapen... pilletje melatonine onder de tong en nu lekker dromen
Slaap lekker allemaal.. en Ruud, succes met je Duits Frans Spaans Turks en welke andere talen j enog meer van plan bent op twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |