Moment, zal Jaap even roepenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet hoe je lichaam kan shapen....
Ik heb ook ervaring, en van daaruit spreek ik jou tegenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik weet hoe je lichaam kan shapen....
Nee energy drankjes tochquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik ook
En heb ik het niet eens over bierblikjes
Slapen is gezond jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik welna 2 zwangerschappen, ik zeg cardio en krachttraining, 3 x per week
en veel euhhh nou ja nachtactiviteiten werkt ook goed
![]()
Nou, dat zal ik dan maar van je aannemenquote:
Dat ook en zorgt ervoor dat je niet gek wordquote:
Guess we'll have toquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik dan maar van je aannemen
Da's al te laatquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ook en zorgt ervoor dat je niet gek word
dat mag...ik ken jouw stofwisseling ook niet...ik val gelijk af en je ziet ook gelijk resultaat...zo zijn we allemaal weer andersquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook ervaring, en van daaruit spreek ik jou tegen
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat mag...ik ken jouw stofwisseling ook niet...ik val gelijk af en je ziet ook gelijk resultaat...zo zijn we allemaal weer anders...maar wat voor iedereen geldt is dat als je op je reet blijft zitten dat er dan niks gebeurt
Die mening deel ik dan weer met jouquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat mag...ik ken jouw stofwisseling ook niet...ik val gelijk af en je ziet ook gelijk resultaat...zo zijn we allemaal weer anders...maar wat voor iedereen geldt is dat als je op je reet blijft zitten dat er dan niks gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |