Yep met parkeren verleden week 128 euri kwijt niet normaal en de kids te klein om overal in te kunnen alsof ze dat bij de kassa niet zienquote:
En terechtquote:
Dierentuinquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep met parkeren verleden week 128 euri kwijt niet normaal en de kids te klein om overal in te kunnen alsof ze dat bij de kassa niet zien
Ja, anders is het echt niet meer te doenquote:
ik ben niet echt van het terugrekenen, maar 30 euro is 66 gulden!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep met parkeren verleden week 128 euri kwijt niet normaal en de kids te klein om overal in te kunnen alsof ze dat bij de kassa niet zien
Ja leuk ook duur haha, ben ik ook geweest in de vakantiequote:
'dat soort gedoe' werkt nauwelijks, imhoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef Laysa het volgende:
wel sportschooloefeningen he.....cruches...en push ups....en dat soort gedoe
Dat bedoel ik en dan nog eten en drinken ook niet normaalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
ik ben niet echt van het terugrekenen, maar 30 euro is 66 gulden!
damn
moet je meteen aan de steriode en andere shit, gelijk heb jequote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
'dat soort gedoe' werkt nauwelijks, imho
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow.....dat weet ik nog niet maar meer dan 3 denk ik
Mag het hopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow.....dat weet ik nog niet maar meer dan 3 denk ik
Enkel natuurlijk hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
moet je meteen aan de steriode en andere shit, gelijk heb je
Neuh, het is om af te vallen niet om groter te wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
moet je meteen aan de steriode en andere shit, gelijk heb je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |