Ja, laatste wat ze zei is dat ie bezig was met verhuizen. Echte fokker laat zich daar niet door tegenhouden om te postenquote:
ik heb geen idee verders....ik was /ben niet zo'n bart addept dus hou ook niet in de gaten wanneer hij er wel is....hij zal zn redenen wel hebben denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, laatste wat ze zei is dat ie bezig was met verhuizen. Echte fokker laat zich daar niet door tegenhouden om te posten
Ja, hij heeft werkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb geen idee verders....ik was /ben niet zo'n bart addept dus hou ook niet in de gaten wanneer hij er wel is....hij zal zn redenen wel hebben denk ik
Waarom wil iedereen zo graag dat dit subforum sluit?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
heejj....jij ook weer in dit subforum wat ze eigenlijk moeten sluiten
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen zo graag dat dit subforum sluit?
Ik dacht dat de meeste mensen het gezellig vonden
thanx voor de tipquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vraag een TBO SC aan in de General Chat. Dat is ook zo gedaan en gegaan bij DGK. Jullie kunnen dan, indien gewenst en het groepje groot genoeg, bij elkaar blijven
YW, maar daarmee is nog niet gezegd dat ze het ook doen en toestaan hèquote:
vragen staat vrijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
YW, maar daarmee is nog niet gezegd dat ze het ook doen en toestaan hè![]()
Vragen kun je het in ieder geval altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |