abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:40:40 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_71602680
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

lol flauw
Maar ge snapt wa ik bedoel sp3c
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_71602700
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:39 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

In wat voor geval zou het gerechtvaardigd zijn om ineens over te gaan tot geweld? Vertel?
Diefstal, beledigen, verstoring openbare orde, dealen, ruzie zoeken etc. etc. verzin het maar, je weet het niet en ik weet het ook niet, daarom zeg ik dat maar speculeer, meer kan je toch niet doen.
Nee ik ben geen 14
pi_71602724
simpel, als de agent heeft gevorderd en persoon gaat niet weg dan zal de agent nog een keer vorderen. Gaat persoon niet weg dan zal de agent waarschuwen dat hij geweld zal gebruiken.

Het niet opvolgen van een ambtelijk bevel is al een reden om aangehouden te worden.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:42:19 #204
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_71602726
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef Chooselife het volgende:
hahahahahahahha

Mnnnir mnnnir hij is broer heeft nieks gedaan broddaaaa.
Mnir is broer mnir heeft nieks gedaan.
De onzin die jij nu schrijft heb ik niet op dat filmpje gehoord. Deze Turk, de broer dus, sprak gewoon goed Nederlands. Beter dan menig autochtoon.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_71602738
Tuig aangepakt, pluspunten voor de politie.
pi_71602866
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

De onzin die jij nu schrijft heb ik niet op dat filmpje gehoord. Deze Turk, de broer dus, sprak gewoon goed Nederlands. Beter dan menig autochtoon.
Goed Nederlands? Laat me niet lachen man. En nog koketteren met een brakke hbo-opleiding ook. De kneus.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:47:59 #207
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71602879
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Als er op die plek, het NS station in dit geval, een verordening bestaat waarin staat dat men zich niet mag ophouden en men doet dit wel, net als voetbal hooligens vaak doen, dan zie ik toch een zekere overeenkomst.
Als de politie of de ME mij gebiedt om me niet op te houden dan geef ik daar gehoor aan en vraag niet waarom. Dat zijn orders van het bevoegde gezag. Negeer je die en doe je nb. ook nog eens recalcitrant, tja dan heb je het allemaal aan jezelf te danken.
Als ik gewoon een treinkaartje heb en ik sta op het juiste perron, en ik zie vrienden van mij in discussie met politie, dan ga je toch even kijken wat er aan de hand is!? Volgens mij heb je als reiziger alle recht om je op dat perron/station te begeven.

Als de politie je wilt wegsturen, zullen ze een goede reden moeten hebben.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:34 schreef Weltschmerz het volgende:

Niet dus he, zie mijn post op de 1e pagina. Als er een klacht of aangifte tegen het politieoptreden is gedaan raken doorgaans de camerabeelden kwijt, wat een rechter dan weer schaapachtig accepteert. En als er meineed wordt gepleegd leidt dat ook niet tot strafvervolging en zelfs niet tot ontslag.
Tja, dat gaf ik eerder in het topic ook al aan...
pi_71602920
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

flamebait zeker?

Het is dat ik zie dat het R'dam CS was, anders zou ik door het onbegrijpelijke gebrabbel van die "bradda" gaan denken dat het zich in Turkije afspeelt.
pi_71603017
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ach kom, ik ben ook weleens geslagen met een politie-stok omdat ik irritant deed in een dronken bui. Ik was niet agressief, ik was geen dreiging of wat dan ook, maar ik was wel gewoon bewust bezig om ze te irriteren. En op een gegeven moment hadden ze er genoeg van. Prima wat mij betreft.
Ja, maar deze jongen kreeg een schop na. Deze trap was nergens voor nodig.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:52:54 #210
110987 ErwinRommel
pi_71603025
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als ik gewoon een treinkaartje heb en ik sta op het juiste perron, en ik zie vrienden van mij in discussie met politie, dan ga je toch even kijken wat er aan de hand is!? Volgens mij heb je als reiziger alle recht om je op dat perron/station te begeven.

Als de politie je wilt wegsturen, zullen ze een goede reden moeten hebben.

Omdat jij je er niet mee moet bemoeien. Dat is dan iets tussen die persoon en de agenten.
Je hebt als reiziger MET geldig vervoersbewijs idd het recht je te begeven op het perron. Maar je hebt niet het recht je te bemoeien met de politie indien die iemand staande houd.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:54:20 #211
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71603069
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Omdat jij je er niet mee moet bemoeien. Dat is dan iets tussen die persoon en de agenten.
Je hebt als reiziger MET geldig vervoersbewijs idd het recht je te begeven op het perron. Maar je hebt niet het recht je te bemoeien met de politie indien die iemand staande houd.
Dus als jouw vrouw hevig in discussie is met een agent, ga jij op 20 meter afstand doen of je er niet bij hoort!?

In een normaal land kun je gewoon even informeren wat er aan de hand is.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:56:00 #212
110987 ErwinRommel
pi_71603116
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:49 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

flamebait zeker?

Het is dat ik zie dat het R'dam CS was, anders zou ik door het onbegrijpelijke gebrabbel van die "bradda" gaan denken dat het zich in Turkije afspeelt.
Ohh werkelijk?
Nee zeker geen flamebait nee. Die jongeman spreek Nederlands. Ik hoor alles prima en er is niets mis met mijn gehoor.
Denk jij dat de meeste Nederlanders zich goed verstaanbaar kunnen maken en nog beleefd "Meneer" kunnen zeggen tegen een agent als de broer word opgepakt? Nee denk het niet.
pi_71603126
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dus als jouw vrouw hevig in discussie is met een agent, ga jij op 20 meter afstand doen of je er niet bij hoort!?

Nee dan ga ik het filmen en op internet posten, want als er niks gebeurd was had het filmpje voor de zoveelste keer onder de noemer Kanker Politie op internet terecht gekomen, dat is het trieste hier aan.
Nee ik ben geen 14
pi_71603175
Die gozer liep al te provoceren, maar dat is uiteraard niet opgenomen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:57:49 #215
110987 ErwinRommel
pi_71603177
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee idd zal ik dan wel even vragen wat er loos is. Natuurlijk. Maar de manier zoals jij het bracht met "medereiziger", (dat kan nl. iedereen zijn die in de trein zat) was dat even verwarrend
pi_71603234
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ohh werkelijk?
Nee zeker geen flamebait nee. Die jongeman spreek Nederlands. Ik hoor alles prima en er is niets mis met mijn gehoor.
Denk jij dat de meeste Nederlanders zich goed verstaanbaar kunnen maken en nog beleefd "Meneer" kunnen zeggen tegen een agent als de broer word opgepakt? Nee denk het niet.
Jij hebt zeker weinig ervaring met dit soort allochtonen? Die zeggen altijd "mnir". Zelfs als ze je in elkaar trappen vragen ze nog "vind u het lekker mnir?"
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:01:57 #217
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71603287
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nee idd zal ik dan wel even vragen wat er loos is. Natuurlijk. Maar de manier zoals jij het bracht met "medereiziger", (dat kan nl. iedereen zijn die in de trein zat) was dat even verwarrend
Er staat heel duidelijk 'vrienden', niet 'medereiziger'.
Maakt ook niet veel uit natuurlijk. De politie hoort gewoon van je af te blijven wanneer je zelf niet dreigend overkomt en al wegloopt.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:57 schreef cultheld het volgende:
Die gozer liep al te provoceren, maar dat is uiteraard niet opgenomen.
Er hangen overal camera's op dat station, dus dat zou dan wel opgenomen moeten zijn.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:02:43 #218
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71603303
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:59 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Jij hebt zeker weinig ervaring met dit soort allochtonen? Die zeggen altijd "mnir". Zelfs als ze je in elkaar trappen vragen ze nog "vind u het lekker mnir?"
Ik heb je in dat andere topic nog geen post zien zetten. Selectieve verontwaardiging?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71603343
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Maakt ook niet veel uit natuurlijk. De politie hoort gewoon van je af te blijven wanneer je zelf niet dreigend overkomt en al wegloopt.
[..]

Er hangen overal camera's op dat station, dus dat zou dan wel opgenomen moeten zijn.
Maar die camerabeelden worden door deze jongen niet als 'bewijst' gebruikt voor zijn oom die advocaat is .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:04:36 #220
110987 ErwinRommel
pi_71603369
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:59 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Met Turken heb ik idd geen slechte ervaringen mee nee. Met die gasten uit het RIF gebergte echter weer wel wat problemen mee gehad. Maar dat is heel simpel opgelost wmb. En dan zullen ze deze meneer ER smeken om weg te komen. En ja, dat is gebeurd in Eindhoven onder de Elizabeth Tunnel doen 4 knaapjes opeens dachten mij lastig te willen vallen.

Turken? Nooit geen problemen mee gehad. Enkel positieve ervaringen met hen gehad.
pi_71603393
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:02 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik heb je in dat andere topic nog geen post zien zetten. Selectieve verontwaardiging?
Ga je dat nou aan iedereen vragen die hier post?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:06:56 #222
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71603441
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:05 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Ga je dat nou aan iedereen vragen die hier post?
Nee hoor zeker niet. Maar jij hebt al topics lang de mond vol over 'crimineel tuig' en 'dit soort allochtonen'.
En als het dan een keer andersom is, dan ben je nergens te bekennen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:07:17 #223
110987 ErwinRommel
pi_71603456
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mee eens ja.
Echter in veel gevallen is dit helaas niet het geval. Hoevaak lezen we wel niet dat agenten aangevallen worden door een menigte omdat die de arrestatie willen verhinderen? Logische reactie van agenten, natuurlijke reactie ook, dat ze zich al snel bedreigd voelen als anderen zich ermee gaan bemoeien.
pi_71603492
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:42 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Zeggen ze dat zelf?

Mijn eerst regel van het artikel is namelijk dit:
[..]

Maar ik ben hier op FOK al zo vaak voor links uitgemaakt dat ik bijna denk dat er wat mis is met mijn beeldscherm...
Kijk het filmpje anders even, dan hoor je het die jongen zeggen.
pi_71603584
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:06 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Nee hoor zeker niet. Maar jij hebt al topics lang de mond vol over 'crimineel tuig' en 'dit soort allochtonen'.
En als het dan een keer andersom is, dan ben je nergens te bekennen.
En jij gaat er dan meteen vanuit dat daar een diepere gedachte achterzit? Dat ik het expres zou doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')