quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol flauw![]()
Maar ge snapt wa ik bedoel sp3c
Diefstal, beledigen, verstoring openbare orde, dealen, ruzie zoeken etc. etc. verzin het maar, je weet het niet en ik weet het ook niet, daarom zeg ik dat maar speculeer, meer kan je toch niet doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:39 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
In wat voor geval zou het gerechtvaardigd zijn om ineens over te gaan tot geweld? Vertel?
De onzin die jij nu schrijft heb ik niet op dat filmpje gehoord. Deze Turk, de broer dus, sprak gewoon goed Nederlands. Beter dan menig autochtoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef Chooselife het volgende:
hahahahahahahha
Mnnnir mnnnir hij is broer heeft nieks gedaan broddaaaa.
Mnir is broer mnir heeft nieks gedaan.
Goed Nederlands? Laat me niet lachen man. En nog koketteren met een brakke hbo-opleiding ook. De kneus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De onzin die jij nu schrijft heb ik niet op dat filmpje gehoord. Deze Turk, de broer dus, sprak gewoon goed Nederlands. Beter dan menig autochtoon.
Als ik gewoon een treinkaartje heb en ik sta op het juiste perron, en ik zie vrienden van mij in discussie met politie, dan ga je toch even kijken wat er aan de hand is!? Volgens mij heb je als reiziger alle recht om je op dat perron/station te begeven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als er op die plek, het NS station in dit geval, een verordening bestaat waarin staat dat men zich niet mag ophouden en men doet dit wel, net als voetbal hooligens vaak doen, dan zie ik toch een zekere overeenkomst.
Als de politie of de ME mij gebiedt om me niet op te houden dan geef ik daar gehoor aan en vraag niet waarom. Dat zijn orders van het bevoegde gezag. Negeer je die en doe je nb. ook nog eens recalcitrant, tja dan heb je het allemaal aan jezelf te danken.
Tja, dat gaf ik eerder in het topic ook al aan...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Niet dus he, zie mijn post op de 1e pagina. Als er een klacht of aangifte tegen het politieoptreden is gedaan raken doorgaans de camerabeelden kwijt, wat een rechter dan weer schaapachtig accepteert. En als er meineed wordt gepleegd leidt dat ook niet tot strafvervolging en zelfs niet tot ontslag.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De onzin die jij nu schrijft heb ik niet op dat filmpje gehoord. Deze Turk, de broer dus, sprak gewoon goed Nederlands. Beter dan menig autochtoon.
Ja, maar deze jongen kreeg een schop na. Deze trap was nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach kom, ik ben ook weleens geslagen met een politie-stok omdat ik irritant deed in een dronken bui. Ik was niet agressief, ik was geen dreiging of wat dan ook, maar ik was wel gewoon bewust bezig om ze te irriteren. En op een gegeven moment hadden ze er genoeg van. Prima wat mij betreft.
Omdat jij je er niet mee moet bemoeien. Dat is dan iets tussen die persoon en de agenten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ik gewoon een treinkaartje heb en ik sta op het juiste perron, en ik zie vrienden van mij in discussie met politie, dan ga je toch even kijken wat er aan de hand is!? Volgens mij heb je als reiziger alle recht om je op dat perron/station te begeven.
Als de politie je wilt wegsturen, zullen ze een goede reden moeten hebben.
Dus als jouw vrouw hevig in discussie is met een agent, ga jij op 20 meter afstand doen of je er niet bij hoort!?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat jij je er niet mee moet bemoeien. Dat is dan iets tussen die persoon en de agenten.
Je hebt als reiziger MET geldig vervoersbewijs idd het recht je te begeven op het perron. Maar je hebt niet het recht je te bemoeien met de politie indien die iemand staande houd.
Ohh werkelijk?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:49 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]flamebait zeker?
Het is dat ik zie dat het R'dam CS was, anders zou ik door het onbegrijpelijke gebrabbel van die "bradda" gaan denken dat het zich in Turkije afspeelt.
Nee dan ga ik het filmen en op internet posten, want als er niks gebeurd was had het filmpje voor de zoveelste keer onder de noemer Kanker Politie op internet terecht gekomen, dat is het trieste hier aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus als jouw vrouw hevig in discussie is met een agent, ga jij op 20 meter afstand doen of je er niet bij hoort!?
In een normaal land kun je gewoon even informeren wat er aan de hand is.
Nee idd zal ik dan wel even vragen wat er loos is. Natuurlijk. Maar de manier zoals jij het bracht met "medereiziger", (dat kan nl. iedereen zijn die in de trein zat) was dat even verwarrendquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus als jouw vrouw hevig in discussie is met een agent, ga jij op 20 meter afstand doen of je er niet bij hoort!?
In een normaal land kun je gewoon even informeren wat er aan de hand is.
Jij hebt zeker weinig ervaring met dit soort allochtonen? Die zeggen altijd "mnir". Zelfs als ze je in elkaar trappen vragen ze nog "vind u het lekker mnir?"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh werkelijk?
Nee zeker geen flamebait nee. Die jongeman spreek Nederlands. Ik hoor alles prima en er is niets mis met mijn gehoor.
Denk jij dat de meeste Nederlanders zich goed verstaanbaar kunnen maken en nog beleefd "Meneer" kunnen zeggen tegen een agent als de broer word opgepakt? Nee denk het niet.
Er staat heel duidelijk 'vrienden', niet 'medereiziger'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee idd zal ik dan wel even vragen wat er loos is. Natuurlijk. Maar de manier zoals jij het bracht met "medereiziger", (dat kan nl. iedereen zijn die in de trein zat) was dat even verwarrend
Er hangen overal camera's op dat station, dus dat zou dan wel opgenomen moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:57 schreef cultheld het volgende:
Die gozer liep al te provoceren, maar dat is uiteraard niet opgenomen.
Ik heb je in dat andere topic nog geen post zien zetten. Selectieve verontwaardiging?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:59 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Jij hebt zeker weinig ervaring met dit soort allochtonen? Die zeggen altijd "mnir". Zelfs als ze je in elkaar trappen vragen ze nog "vind u het lekker mnir?"
Maar die camerabeelden worden door deze jongen niet als 'bewijst' gebruikt voor zijn oom die advocaat isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er staat heel duidelijk 'vrienden', niet 'medereiziger'.
Maakt ook niet veel uit natuurlijk. De politie hoort gewoon van je af te blijven wanneer je zelf niet dreigend overkomt en al wegloopt.
[..]
Er hangen overal camera's op dat station, dus dat zou dan wel opgenomen moeten zijn.
Met Turken heb ik idd geen slechte ervaringen mee nee. Met die gasten uit het RIF gebergte echter weer wel wat problemen mee gehad. Maar dat is heel simpel opgelost wmb. En dan zullen ze deze meneer ER smeken om weg te komen. En ja, dat is gebeurd in Eindhoven onder de Elizabeth Tunnel doen 4 knaapjes opeens dachten mij lastig te willen vallen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:59 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Jij hebt zeker weinig ervaring met dit soort allochtonen? Die zeggen altijd "mnir". Zelfs als ze je in elkaar trappen vragen ze nog "vind u het lekker mnir?"
Ga je dat nou aan iedereen vragen die hier post?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:02 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik heb je in dat andere topic nog geen post zien zetten. Selectieve verontwaardiging?
Nee hoor zeker niet. Maar jij hebt al topics lang de mond vol over 'crimineel tuig' en 'dit soort allochtonen'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:05 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ga je dat nou aan iedereen vragen die hier post?
Mee eens ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Er staat heel duidelijk 'vrienden', niet 'medereiziger'.
Maakt ook niet veel uit natuurlijk. De politie hoort gewoon van je af te blijven wanneer je zelf niet dreigend overkomt en al wegloopt.
Kijk het filmpje anders even, dan hoor je het die jongen zeggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:42 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zeggen ze dat zelf?
Mijn eerst regel van het artikel is namelijk dit:
[..]
Maar ik ben hier op FOK al zo vaak voor links uitgemaakt dat ik bijna denk dat er wat mis is met mijn beeldscherm...
En jij gaat er dan meteen vanuit dat daar een diepere gedachte achterzit? Dat ik het expres zou doen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:06 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nee hoor zeker niet. Maar jij hebt al topics lang de mond vol over 'crimineel tuig' en 'dit soort allochtonen'.
En als het dan een keer andersom is, dan ben je nergens te bekennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |