het was een mobiele, k ga de foto iig opvragen, heb ik nog iets voor aan de muurquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:32 schreef Timmor het volgende:
Zeker vlakbij de quickvelden gepakt door een mobiele/lasergun? Daar staan die lijers nogal eens![]()
de vaste rem ik altijd voor af, dat kan t niet geweest zijnquote:
Geheel terechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:33 schreef CoolGuy het volgende:
fucking hell, 21 km te hard binnen de bebouwde kom en even 120 euro aftikken, wat een geld zeg!
daar hoor je me niet over, ik verbaas me alleen dat het zo veel kost t.o.v. van, voor mijn gevoel, nog niet zo heel erg lang geleden.quote:
Vooral binnen bebouwde kom zijn de boetes erg snel omhoog gegaan. Daarbuiten valt het wel mee geloof ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
daar hoor je me niet over, ik verbaas me alleen dat het zo veel kost t.o.v. van, voor mijn gevoel, nog niet zo heel erg lang geleden.
Terecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:37 schreef Timmor het volgende:
Mensen die niet weten welke weg het isVooral het laatste stuk van de graafseweg heb je verdomme 3 banen zonder tegenliggers en mag je nog maar 50
ik kan prima rijden, op de snelweg rij ik nog wel harder zelfsquote:
viel me ook op idd, binnen n weekquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:41 schreef Laurensius het volgende:
je hebt hem wel snel binnen trouwens
wel eens op de graafseweg geredenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef karr-1 het volgende:
Het is nog een koopje, mag wel 3 keer zo hoog. Hard rijden is gewoon verboden.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef karr-1 het volgende:
Het is nog een koopje, mag wel 3 keer zo hoog. Hard rijden is gewoon verboden.
dat maakt het niet minder dom als je daar zoveel te hard rijdt.. dan vraag je gewoon om die boetequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JAWOHL!!!
Want verboden zijn altijd logisch en goed.
Het ging TS om de administratiekosten, niet de boetequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat maakt het niet minder dom als je daar zoveel te hard rijdt.. dan vraag je gewoon om die boete
Oh, dan heb ik niks gezegdquote:
ah, je weet de precieze locatie? en of het een laser of n auto was? vertel me ff want ik kon er niet achter komen namelijkquote:
die weet ik ook allemaal te vinden, en daarbij staat wél aangegeven op de boete welke het was, bijvoorbeeld graafseweg/wolfskuilsewegquote:en die flitsers staan er ook al eeuwen
wist ik welquote:
ze staan doorgaans op dezelfde plek de laserenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah, je weet de precieze locatie? en of het een laser of n auto was? vertel me ff want ik kon er niet achter komen namelijk
[..]
die weet ik ook allemaal te vinden, en daarbij staat wél aangegeven op de boete welke het was, bijvoorbeeld graafseweg/wolfskuilseweg
meer dan 50 te hard of niet? of wanneer krijg je zo'n puntquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:47 schreef afcajos het volgende:
Moraalridders die nu lopen te zeiken dat je niet te hard mag rijden, boehoe!
Ik heb gelukkig pas 1x een boete gehad. Ik had een week mn rijbewijs toen ik werd gelaserd door een moterjuut. 1 punt eraf en 230 euro boete![]()
Bij 30+ dacht ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
meer dan 50 te hard of niet? of wanneer krijg je zo'n punt
De Graafseweg is echt nog net geen snelweg op het punt waar hij is gelaserd (naar alle waarschijnlijkheid)...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:50 schreef wise het volgende:
21 te hard in de bebouwde kom. Had dan tenminste iemand aangereden.
bij de snoepkiosk idd, die weet ik, daar kijk ik ook altijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze staan doorgaans op dezelfde plek de laserenmaar er staat op die boete alleen graafseweg,dus da's wel lullig, want hij is niet zo lang gelukkig
ze staan meestal op 't stuk richting stad op die vluchtstrook, out in the open
Wtf?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:47 schreef afcajos het volgende:
Ik heb gelukkig pas 1x een boete gehad. Ik had een week mn rijbewijs toen ik werd gelaserd door een moterjuut. 1 punt eraf en 230 euro boete![]()
Neee, neeee, net over de Graafsebrug heen....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij de snoepkiosk idd, die weet ik, daar kijk ik ook altijd
verder zou ik stadinwaarts niks kunnen bedenken
en statuitwaarts vanuit de dennenstraat laseren ze, en bij het stoplicht na de wolfskuilseweg staat wel eens n auto
verder weet ik t neit
bij 30 te hard een punt geloof ik. Bij 50 te hard ben je als beginnend rijder (eerste 5 jaar dus) je rijbewijs kwijt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
meer dan 50 te hard of niet? of wanneer krijg je zo'n punt
er is geen fietspad ofzo daar, daarom is t ook zo stom dat je maar 50 magquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:50 schreef wise het volgende:
21 te hard in de bebouwde kom. Had dan tenminste iemand aangereden.
Nee man, 120 waar ik 80 mocht. met wat correctie eraf kwam ie op iets van 35 km/h te hard. Resultaat: 230 euroquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wtf?Hoe hard reed je, 220 waar je 60 mocht?
Ik ben van mening dat je toch ff een paint moet maken zodat alle niet nijmegenaren ook een beeld kunnen vormenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er is geen fietspad ofzo daar, daarom is t ook zo stom dat je maar 50 mag
ja klopt en hij geeft je ook n boetequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:56 schreef Ritmo het volgende:
En als je hem kwijt bent dan? Beslist de rechter voor hoelang en moet je daarna na die periode opnieuw op ofzo?
de auto kan ook 190 rijden hoor, dan ga ik ook nog niet doodquote:
dat ja..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:47 schreef afcajos het volgende:
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.namaste
watquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:10 schreef boskameel het volgende:
Hopelijk keyed iemand je auto eens.
quote:Ongeoorloofde duivelse snelheden in de binnenstad.
heel nijmegen is binnenstad, wist je dat nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
binnenstad?
woon ik in de binnenstad?![]()
Als niet-beginnend bestuurder toch ook?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
bij 30 te hard een punt geloof ik. Bij 50 te hard ben je als beginnend rijder (eerste 5 jaar dus) je rijbewijs kwijt.
Iedereen raakt zijn/haar rijbewijs kwijt als de overschrijding 50 of meer isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Als niet-beginnend bestuurder toch ook?
24 km te hard. 120 euro valt nog mee, een verdubbeling zou beter zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:33 schreef CoolGuy het volgende:
fucking hell, 21 km te hard binnen de bebouwde kom en even 120 euro aftikken, wat een geld zeg!
Helaas die van mij zit in 8 seconden aan de 100 en doet 240max en ik vind ook dat et z'n verdiende loon is. Te hard binnen de bebouwde kom mag hard aangepakt worden. Op de snelweg mogen ze max-snelheden van mij afschaffen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef OldJeller het volgende:
Al die mensen zonder rijbewijs hier of met een goedkope barrel die bij een snelheid van 90 km/h van ellende uit elkaar valt, komen hier om te zeggen dat het z'n verdiende loon is.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:23 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Helaas die van mij zit in 8 seconden aan de 100 en doet 240max en ik vind ook dat et z'n verdiende loon is. Te hard binnen de bebouwde kom mag hard aangepakt worden. Op de snelweg mogen ze max-snelheden van mij afschaffen.
Ja, ik dacht alquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Iedereen raakt zijn/haar rijbewijs kwijt als de overschrijding 50 of meer is
Jij altijdquote:
Je bedoelt dat het al 2x teveel is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
24 km te hard. 120 euro valt nog mee, een verdubbeling zou beter zijn
Nee ik bedoel dat 240 Euro voor zo'n absurde overschrijding een redelijk bedrag zou zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het al 2x teveel is?120 euro is een achterlijk hoog bedrag man.
iets met obvious trollquote:
ik vind dat je sowieso niet moet drinken als je moet rijden, ookal is het 1 biertjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ja, ik dacht alAls niet-beginnend bestuurder hoef ik niet meer zo te zweten als ik een biertje gedronken heb bij het eten, maar met snelheidsovertredingen moet je nogsteeds oppassen dat je niet boven de 50kmh komt
Waar was et dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
er is een verschil tussen binnen bebouwde kom en de Graafseweg op het punt waar swarmi te hard reed
en ik ben ook een echte moraalridder
ja de mijne binnen 4 seconde op de 200 en gaat door de geluidsbarriere heenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:23 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Helaas die van mij zit in 8 seconden aan de 100 en doet 240max en ik vind ook dat et z'n verdiende loon is. Te hard binnen de bebouwde kom mag hard aangepakt worden. Op de snelweg mogen ze max-snelheden van mij afschaffen.
waarschijnlijk tussen de wolfskuilseweg en de dennenstraat inquote:
Da's toch nog best aardig bebouwd?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschijnlijk tussen de wolfskuilseweg en de dennenstraat in
staan huizen ja, maar geen fietspaden ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Da's toch nog best aardig bebouwd?
zou ook kunnen, daar is al helemaal niks te doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok juist ergens in de buurt van de brug
Na de brug is het niet meer de Graafseweg volgens mij. Laatste stukje zou inderdaad wel een big-cash-locatie zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok juist ergens in de buurt van de brug
Absurde overschrijdingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat 240 Euro voor zo'n absurde overschrijding een redelijk bedrag zou zijn.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Absurde overschrijdingKom eens buiten ofzow, er zijn zoveel plekken in Nederland waar de geldende limiet nergens op slaat.. Hier in Utrecht hebben we ook zo'n weg, als ze die borden 70 zouden weghalen zou iedereen er zonder er iets van te merken 110-120 aanhouden..
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iets met obvious troll
of geitewollensokken
volgens mij heet dat ook gewoon Graafseweg? Dat stuk naar het Takenhoffplein?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Na de brug is het niet meer de Graafseweg volgens mij. Laatste stukje zou inderdaad wel een big-cash-locatie zijn
Volgens googlemaps is het na de brug al Wijchenseweg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
ze staan zelfs vlak voor de snelweg richting wijchen bij de texaco, daar zou t ook zomaar geweest kunnen zijn
dat is ook nog de graafseweg, die loopt vanaf daar totaan t keizerkarelplein
Met een redelijk limiet voorkom je meer ongevallen dan met een 0-limiet.. Verder is het een kwestie van je gezond verstand gebruiken, en niet met een excelsheet gaan zitten uitrekenen hoeveel je mag drinken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind dat je sowieso niet moet drinken als je moet rijden, ookal is het 1 biertje
dát zou pas hard aangepakt moeten worden, daarmee breng je ook anderen in gevaar
Daar vergissen mensen zich nogal in. Naarmate je vaker veel drinkt, stel je zweverige/lallerige steeds verder uit. Het effect op je reactievermogen is echter wel vanaf het tweede glas merkbaar. Veel mensen denken dat ze kunnen rijden, omdat ze het typische alcoholgevoel nog niet hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Met een redelijk limiet voorkom je meer ongevallen dan met een 0-limiet.. Verder is het een kwestie van je gezond verstand gebruiken, en niet met een excelsheet gaan zitten uitrekenen hoeveel je mag drinken.
ik vind 0 een redelijke limiet, je gaat rijden, of drinken, geen combiquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Met een redelijk limiet voorkom je meer ongevallen dan met een 0-limiet.. Verder is het een kwestie van je gezond verstand gebruiken, en niet met een excelsheet gaan zitten uitrekenen hoeveel je mag drinken.
"Ah, zijn mening strookt niet met de mijne dus het moet een troll zijn, want MIJN normen en waarden zijn natuurlijk superieur en leidend voor heel de wereld"....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iets met obvious troll
of geitewollensokken
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ah, zijn mening strookt niet met de mijne dus het moet een troll zijn, want MIJN normen en waarden zijn natuurlijk superieur en leidend voor heel de wereld"....![]()
Je bent gewoon een lutser die zijn boete verdient. Of wist je niet dat je daar maar 50 mocht? Wees een vent, betaal en ga weer te hard te rijden, maar ga er aub niet over janken op een forum.
ik ben niet de enige die je reactie lichtelijk overdreven vondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ah, zijn mening strookt niet met de mijne dus het moet een troll zijn, want MIJN normen en waarden zijn natuurlijk superieur en leidend voor heel de wereld"....![]()
helaas, ik zeur niet over de hoogte van de boete, en heb bewust te hard gereden, ik weet al 21 jaar dat je 50 mag in nijmegen, en ik jank dus ook niet over de boete want ik wist dat die er ooit van zou komenquote:Je bent gewoon een lutser die zijn boete verdient. Of wist je niet dat je daar maar 50 mocht? Wees een vent, betaal en ga weer te hard te rijden, maar ga er aub niet over janken op een forum.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens, mensen die als 'vrijwilligerswerk' mod op fok zijn en dan gaan janken over mensen met een kutbaan!!!!
Die doet idd niet ter zake, een paar posts terug hadden we zo'n lutser die vond dat je wel de maximumsnelheden op de snelweg af kon schaffen. Dat gehuil van die jankwijven altijd "ja, daar kan je rustig xxx km/h rijden hoor! Da's keiveilig!!!"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee en de weg waar het plaats heeft gevonden doet ook echt totaal niet ter zake in deze klacht
Er zitten idd meer jankwijven hier op fokquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben niet de enige die je reactie lichtelijk overdreven vond
[..]
Mooi zo, en nou betalen!quote:helaas, ik zeur niet over de hoogte van de boete, en heb bewust te hard gereden, ik weet al 21 jaar dat je 50 mag in nijmegen, en ik jank dus ook niet over de boete want ik wist dat die er ooit van zou komen
ik vind dat wel ter zake doen, hier is er ook een rondweg waar in velden of wegen een fietspad, voetpad, afrit of oprit te vinden is en dat hele stuk van 5 km mag je maar 50km, waanzin gewoonquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die doet idd niet ter zake, een paar posts terug hadden we zo'n lutser die vond dat je wel de maximumsnelheden op de snelweg af kon schaffen. Dat gehuil van die jankwijven altijd "ja, daar kan je rustig xxx km/h rijden hoor! Da's keiveilig!!!"
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat wel ter zake doen, hier is er ook een rondweg waar in velden of wegen een fietspad, voetpad, afrit of oprit te vinden is en dat hele stuk van 5 km mag je maar 50km, waanzin gewoon
heeft dus niks te maken met of het wel veilig is of niet, wat je net nog in twijfel trokquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een en ander heeft ook te maken met vervuiling en geluidsoverlast.
Jij bent vrienden met Koos Spee?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een en ander heeft ook te maken met vervuiling en geluidsoverlast. Een weg waar je 80 mag rijden produceert disproportioneel meer vervuiling en lawaai dan eentje waar je 50 mag rijden. Maar nou zal het "JA DAN MOET JE NIET DAAR GAAN WONEN MAN!!!"-argument wel weer uit de kast komen, of varianten daar op....
Verder is 50 km per uur rijden ook in de auto veiliger dan 80 rijden. Als je het niet gelooft moet je maar eens met 80 ergens tegenaan rijden en daarna met 50 in eenzelfde soort auto en het schadeverschil bekijken.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1)Een en ander heeft ook te maken met vervuiling en geluidsoverlast. Een weg waar je 80 mag rijden produceert disproportioneel meer vervuiling en lawaai dan eentje waar je 50 mag rijden. Maar nou zal het "JA DAN MOET JE NIET DAAR GAAN WONEN MAN!!!"-argument wel weer uit de kast komen, of varianten daar op....
2) Verder is 50 km per uur rijden ook in de auto veiliger dan 80 rijden. Als je het niet gelooft moet je maar eens met 80 ergens tegenaan rijden en daarna met 50 in eenzelfde soort auto en het schadeverschil bekijken.
Beter lezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft dus niks te maken met of het wel veilig is of niet, wat je net nog in twijfel trok
Neu, brandstofverbruik tussen 50 en 80 scheelt niksquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
1) er staat een geluidswal naast en aan andere kant ligt een spooren het vervuilingsaspect zal bij 50 en 80 wel meevallen
Dat zou idd veiliger zijn, of is er iemand die dat wil ontkennen?quote:2) ja met dat argumenten kun je ook op de snelweg beter 50 gaan rijden_!
het verschil tussen 50 en 80 zal idd niet wereldschokkend zijn als het gaat om het vervuilingsaspectquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neu, brandstofverbruik tussen 50 en 80 scheelt niks![]()
![]()
![]()
[..]
Dat zou idd veiliger zijn, of is er iemand die dat wil ontkennen?
Je weet dat hoe sneller je rijdt hoe meer brandstof er in verhouding nodig is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
het verschil tussen 50 en 80 zal idd niet wereldschokkend zijn als het gaat om het vervuilingsaspect
Ook dat is waar, denk ook niet dat er iemand is die dat ontkent?quote:beter rijdt er niemand meer nog veiliger_!
Ja man, maximumsnelheid afschaffen, dan staan er geen files meer!1!!1quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Je heb rondom Den Haag en Rotterdam van die beroemde 80km stukken. De overheid beweerde destijds dat het beter was voor het milieu. Maar juist op die plekken staan er files. Ja, dat is zeker wel goed voor het milieu?
volgens mij was 70 of 80 km/u de meest millieuvriendelijke snelheid zelfsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neu, brandstofverbruik tussen 50 en 80 scheelt niks![]()
![]()
![]()
[..]
Dat zou idd veiliger zijn, of is er iemand die dat wil ontkennen?
Laagste brandstofverbruik per kilometer dus? Lijkt me stug...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgens mij was 70 of 80 km/u de meest millieuvriendelijke snelheid zelfs
ja dat concept snap ik, alleen rijd je ook wel korter dus je vervuilt minder lang en bovendien ijd je auto optimaler op 80 dan op 50quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet dat hoe sneller je rijdt hoe meer brandstof er in verhouding nodig is?
[..]
Ook dat is waar, denk ook niet dat er iemand is die dat ontkent?
90 km/u regel:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laagste brandstofverbruik per kilometer dus? Lijkt me stug...
Uhuh, als je tank bijna leeg is kan je ook beter harder gaan rijden om bij het benzinestation te komen zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat concept snap ik, alleen rijd je ook wel korter dus je vervuilt minder lang
Nee, het zijn feiten, alleen komen die feiten jou niet uit.quote:omdat het een kul argument is
Dat zeg ik niet. Maar 100km/u is voor mij wel voldoende, al blijven die punten daar wel erg druk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja man, maximumsnelheid afschaffen, dan staan er geen files meer!1!!1
Iedereen weet dat je daar moet uitkijken.quote:
nee dan ga ik wel 90 rijdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uhuh, als je tank bijna leeg is kan je ook beter harder gaan rijden om bij het benzinestation te komen zeker?![]()
[..]
Nee, het zijn feiten, alleen komen die feiten jou niet uit.
doe ik alleen maar als ik stilstaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat krijg je van Fok!ken achter het stuur..
Ik zal er eens op letten wat de brandstofverbruikmeter aangeeft bij 50 in zijn 5 en 80 in zijn 5.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
De meest zuinige snelheid is 90 km/u. Als je constant 120 rijdt, dan verbruik je al 42% meer. Rijd je 140 km/u, dan zit je al snel op 74% extra verbruik.
http://www.hoedoe.nl/comp(...)an-het-nieuwe-rijden
das flink veel
Bij 80 zal die meer verbruiken hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten wat de brandstofverbruikmeter aangeeft bij 50 in zijn 5 en 80 in zijn 5.
Ach, op de stukken waar ik kom die filegevoelig zijn haal ik de geldende maximumsnelheden toch al nooitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar 100km/u is voor mij wel voldoende, al blijven die punten daar wel erg druk.
Dat leek mij ook, maar volgens "het nieuwe rijden" dus nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Bij 80 zal die meer verbruiken heWeerstand van de wielen en de wind en zo
Ik vind dat nieuwe rijden maar onzin...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar volgens "het nieuwe rijden" dus niet. Het zóu natuurlijk kunnen dat de gemiddelde verbrandingsmotor minder efficient wordt bij een erg laag toerental in een hoge versnelling maar dan zou een versnellingkje terug dat weer goed moeten maken.
sowieso is een verbrandingsmotor niet echt heel erg effecient voor lage snelhedenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat leek mij ook, maar volgens "het nieuwe rijden" dus niet. Het zóu natuurlijk kunnen dat de gemiddelde verbrandingsmotor minder efficient wordt bij een erg laag toerental in een hoge versnelling maar dan zou een versnellingkje terug dat weer goed moeten maken.
Fixed! Zeker benzinemotoren hebben een dieptriest rendement... Maar goed, olielobby enzo...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso is een verbrandingsmotor niet echt heel erg effecient
niks fixed op lage snelheden gaat er meer energie verloren dus minder efficientquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fixed! Zeker benzinemotoren hebben een dieptriest rendement... Maar goed, olielobby enzo...
Right, olielobbyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fixed! Zeker benzinemotoren hebben een dieptriest rendement... Maar goed, olielobby enzo...
Neem een mp3 met motorgeluiden en een geluidsinstallatie. Zet die dan op je dak en brullen maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Right, olielobbyAlsof er ook maar iets cool is aan electrische auto's. Het is toch een verschrikkelijke gedachte dat misschien wij, en waarschijnlijk onze kinderen, met een decennia of 3 nooit kunnen genieten van de prachtige sensatie van een brullende V10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij konden ook nooit genieten van een dampende stoomlocomotief, een Saturnus 5 lancering of de RR Merlin 27-liter motor van een Spitfire.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Right, olielobbyAlsof er ook maar iets cool is aan electrische auto's. Het is toch een verschrikkelijke gedachte dat misschien wij, en waarschijnlijk onze kinderen, met een decennia of 3 nooit kunnen genieten van de prachtige sensatie van een brullende V10.
Wij hebben de space shuttle, and stoomlocomotieven kan je nog wel in rijdenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wij konden ook nooit genieten van een dampende stoomlocomotief, een Saturnus 5 lancering of de RR Merlin 27-liter motor van een Spitfire.![]()
In het museum kunnen ze gaan kijken![]()
dat is t verlengde van de graafseweg eigelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:52 schreef Proximo het volgende:
De waalbrug over tot aan de A325 is nog veel erger als je het over belachelijke wegen hebt
wie is k, paupererende mod.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik zeg ook nergens dat ik de boete onterecht vind, k verbaas me over de 6 euro administratiekosten
wtf?..meen je dat nou?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is t verlengde van de graafseweg eigelijk
maar idd, en binnenkort totaan arnhem 50 als t aan de provincie ligt
Het wordt 50 tot aan de ovatonde ( de nieuwe afslag Oosterhout) want onmiddelijk daarna ligt klaverblad Ressen en vanaf daar is het provinciale snelweg en mag je 120quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is t verlengde van de graafseweg eigelijk
maar idd, en binnenkort totaan arnhem 50 als t aan de provincie ligt
wat een kutzooi, en dan wordt het zeker helemaal volgebouwd of niet?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het wordt 50 tot aan de ovatonde ( de nieuwe afslag Oosterhout) want onmiddelijk daarna ligt klaverblad Ressen en vanaf daar is het provinciale snelweg en mag je 120
Het gedeelte waar straks 50 gereden wordt is geheel van de gemeente Nijmegen en heet straks Prins Maurits singel. Het wordt net als de Oranjesingel een laan met bomen en parallel-wegen, zonder vangrails en gewone kruisingen met stoplichten, zebrapaden etc.
Uiteraard. De stad begint na knooppunt Ressen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat een kutzooi, en dan wordt het zeker helemaal volgebouwd of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |