het was een mobiele, k ga de foto iig opvragen, heb ik nog iets voor aan de muurquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:32 schreef Timmor het volgende:
Zeker vlakbij de quickvelden gepakt door een mobiele/lasergun? Daar staan die lijers nogal eens![]()
de vaste rem ik altijd voor af, dat kan t niet geweest zijnquote:
Geheel terechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:33 schreef CoolGuy het volgende:
fucking hell, 21 km te hard binnen de bebouwde kom en even 120 euro aftikken, wat een geld zeg!
daar hoor je me niet over, ik verbaas me alleen dat het zo veel kost t.o.v. van, voor mijn gevoel, nog niet zo heel erg lang geleden.quote:
Vooral binnen bebouwde kom zijn de boetes erg snel omhoog gegaan. Daarbuiten valt het wel mee geloof ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
daar hoor je me niet over, ik verbaas me alleen dat het zo veel kost t.o.v. van, voor mijn gevoel, nog niet zo heel erg lang geleden.
Terecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:37 schreef Timmor het volgende:
Mensen die niet weten welke weg het isVooral het laatste stuk van de graafseweg heb je verdomme 3 banen zonder tegenliggers en mag je nog maar 50
ik kan prima rijden, op de snelweg rij ik nog wel harder zelfsquote:
viel me ook op idd, binnen n weekquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:41 schreef Laurensius het volgende:
je hebt hem wel snel binnen trouwens
wel eens op de graafseweg geredenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef karr-1 het volgende:
Het is nog een koopje, mag wel 3 keer zo hoog. Hard rijden is gewoon verboden.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef karr-1 het volgende:
Het is nog een koopje, mag wel 3 keer zo hoog. Hard rijden is gewoon verboden.
dat maakt het niet minder dom als je daar zoveel te hard rijdt.. dan vraag je gewoon om die boetequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JAWOHL!!!
Want verboden zijn altijd logisch en goed.
Het ging TS om de administratiekosten, niet de boetequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat maakt het niet minder dom als je daar zoveel te hard rijdt.. dan vraag je gewoon om die boete
Oh, dan heb ik niks gezegdquote:
ah, je weet de precieze locatie? en of het een laser of n auto was? vertel me ff want ik kon er niet achter komen namelijkquote:
die weet ik ook allemaal te vinden, en daarbij staat wél aangegeven op de boete welke het was, bijvoorbeeld graafseweg/wolfskuilsewegquote:en die flitsers staan er ook al eeuwen
wist ik welquote:
ze staan doorgaans op dezelfde plek de laserenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah, je weet de precieze locatie? en of het een laser of n auto was? vertel me ff want ik kon er niet achter komen namelijk
[..]
die weet ik ook allemaal te vinden, en daarbij staat wél aangegeven op de boete welke het was, bijvoorbeeld graafseweg/wolfskuilseweg
meer dan 50 te hard of niet? of wanneer krijg je zo'n puntquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:47 schreef afcajos het volgende:
Moraalridders die nu lopen te zeiken dat je niet te hard mag rijden, boehoe!
Ik heb gelukkig pas 1x een boete gehad. Ik had een week mn rijbewijs toen ik werd gelaserd door een moterjuut. 1 punt eraf en 230 euro boete![]()
Bij 30+ dacht ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
meer dan 50 te hard of niet? of wanneer krijg je zo'n punt
De Graafseweg is echt nog net geen snelweg op het punt waar hij is gelaserd (naar alle waarschijnlijkheid)...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:50 schreef wise het volgende:
21 te hard in de bebouwde kom. Had dan tenminste iemand aangereden.
bij de snoepkiosk idd, die weet ik, daar kijk ik ook altijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze staan doorgaans op dezelfde plek de laserenmaar er staat op die boete alleen graafseweg,dus da's wel lullig, want hij is niet zo lang gelukkig
ze staan meestal op 't stuk richting stad op die vluchtstrook, out in the open
Wtf?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:47 schreef afcajos het volgende:
Moraalridders die nu lopen te zeiken dat je niet te hard mag rijden, boehoe!
Ik heb gelukkig pas 1x een boete gehad. Ik had een week mn rijbewijs toen ik werd gelaserd door een moterjuut. 1 punt eraf en 230 euro boete![]()
Neee, neeee, net over de Graafsebrug heen....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij de snoepkiosk idd, die weet ik, daar kijk ik ook altijd
verder zou ik stadinwaarts niks kunnen bedenken
en statuitwaarts vanuit de dennenstraat laseren ze, en bij het stoplicht na de wolfskuilseweg staat wel eens n auto
verder weet ik t neit
bij 30 te hard een punt geloof ik. Bij 50 te hard ben je als beginnend rijder (eerste 5 jaar dus) je rijbewijs kwijt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
meer dan 50 te hard of niet? of wanneer krijg je zo'n punt
er is geen fietspad ofzo daar, daarom is t ook zo stom dat je maar 50 magquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:50 schreef wise het volgende:
21 te hard in de bebouwde kom. Had dan tenminste iemand aangereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |