Iedereen raakt zijn/haar rijbewijs kwijt als de overschrijding 50 of meer isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Als niet-beginnend bestuurder toch ook?
24 km te hard. 120 euro valt nog mee, een verdubbeling zou beter zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:33 schreef CoolGuy het volgende:
fucking hell, 21 km te hard binnen de bebouwde kom en even 120 euro aftikken, wat een geld zeg!
Helaas die van mij zit in 8 seconden aan de 100 en doet 240max en ik vind ook dat et z'n verdiende loon is. Te hard binnen de bebouwde kom mag hard aangepakt worden. Op de snelweg mogen ze max-snelheden van mij afschaffen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef OldJeller het volgende:
Al die mensen zonder rijbewijs hier of met een goedkope barrel die bij een snelheid van 90 km/h van ellende uit elkaar valt, komen hier om te zeggen dat het z'n verdiende loon is.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:23 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Helaas die van mij zit in 8 seconden aan de 100 en doet 240max en ik vind ook dat et z'n verdiende loon is. Te hard binnen de bebouwde kom mag hard aangepakt worden. Op de snelweg mogen ze max-snelheden van mij afschaffen.
Ja, ik dacht alquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Iedereen raakt zijn/haar rijbewijs kwijt als de overschrijding 50 of meer is
Jij altijdquote:
Je bedoelt dat het al 2x teveel is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
24 km te hard. 120 euro valt nog mee, een verdubbeling zou beter zijn
Nee ik bedoel dat 240 Euro voor zo'n absurde overschrijding een redelijk bedrag zou zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het al 2x teveel is?120 euro is een achterlijk hoog bedrag man.
iets met obvious trollquote:
ik vind dat je sowieso niet moet drinken als je moet rijden, ookal is het 1 biertjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ja, ik dacht alAls niet-beginnend bestuurder hoef ik niet meer zo te zweten als ik een biertje gedronken heb bij het eten, maar met snelheidsovertredingen moet je nogsteeds oppassen dat je niet boven de 50kmh komt
Waar was et dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
er is een verschil tussen binnen bebouwde kom en de Graafseweg op het punt waar swarmi te hard reed
en ik ben ook een echte moraalridder
ja de mijne binnen 4 seconde op de 200 en gaat door de geluidsbarriere heenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:23 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Helaas die van mij zit in 8 seconden aan de 100 en doet 240max en ik vind ook dat et z'n verdiende loon is. Te hard binnen de bebouwde kom mag hard aangepakt worden. Op de snelweg mogen ze max-snelheden van mij afschaffen.
waarschijnlijk tussen de wolfskuilseweg en de dennenstraat inquote:
Da's toch nog best aardig bebouwd?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschijnlijk tussen de wolfskuilseweg en de dennenstraat in
staan huizen ja, maar geen fietspaden ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Da's toch nog best aardig bebouwd?
zou ook kunnen, daar is al helemaal niks te doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok juist ergens in de buurt van de brug
Na de brug is het niet meer de Graafseweg volgens mij. Laatste stukje zou inderdaad wel een big-cash-locatie zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik gok juist ergens in de buurt van de brug
Absurde overschrijdingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat 240 Euro voor zo'n absurde overschrijding een redelijk bedrag zou zijn.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Absurde overschrijdingKom eens buiten ofzow, er zijn zoveel plekken in Nederland waar de geldende limiet nergens op slaat.. Hier in Utrecht hebben we ook zo'n weg, als ze die borden 70 zouden weghalen zou iedereen er zonder er iets van te merken 110-120 aanhouden..
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
iets met obvious troll
of geitewollensokken
volgens mij heet dat ook gewoon Graafseweg? Dat stuk naar het Takenhoffplein?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:37 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Na de brug is het niet meer de Graafseweg volgens mij. Laatste stukje zou inderdaad wel een big-cash-locatie zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |