Phone Five!quote:
quote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zo helder
Ik ben vet jaloersmaar aan de andere kant superblij dat er iemand op de wereld is die zo zingt. En dat deelt
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:15 schreef iszinloos het volgende:
[..]
je bent te weinig in de sc de laatste tijd je hebt toch niet opeens een leven heh.
![]()
Truste![]()
[..]
Ja inderdaad.![]()
Ga je ook naar lowlands trouwens?
Dat klinkt als een uber Net5 seriequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
How I Met Your Mother
Amerikaanse serie.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]helaas
potentiele meega mensen (niet te verwarren met mega-mensen) zijn op vakantie dan, en ik heb niet veel centjes
N... G?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Gewoon centjes bij elkaar schrapen.![]()
En gaan.![]()
Ik ga ook alleen, nja waarschijnlijk bij NG staan of zo .
Jaquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:55 schreef Maisnon het volgende:
die ken ik
Ik denk dat er genoeg zullen zijn die dat doendan maakt het helemaal niet meer uit
En nu slapen want morgen een keer voor 11 uur m'n bed uit
Alleen als je heel boos bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:45 schreef iszinloos het volgende:
Dit wil ik op low lands doen.![]()
Dit wil ga ik op low lands doen. Mits overdadige hoeveel heid alcohol
Ik ken het; ik ben niet lui maar moe worden gaat ook een beetje verquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Verschil tussen niet willen werken en lui zijn natuurlijk
Hehe, precies.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken het; ik ben niet lui maar moe worden gaat ook een beetje ver
Ik domineer de SC dagelijks, zelfs als ik er niet benquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:36 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hehe, precies.
Zo te zien gaan wij samen de SC maar weer eens domineren zo op de ochtend
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik domineer de SC dagelijks, zelfs als ik er niet ben
Ik vind het niet zo raar, dacht eigenlijk vrij snel al dat dat niet door zou gaan. Vond het wel heel vooruitstrevend voor de EO.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:39 schreef Cybey het volgende:
[..]
Vind het echt vreemd dat dat EO programma afgekapt is. Hoop dat die eerste aflevering uit lekt
Ik vond het vooral raar dat ze zo'n programma wilde gaan maken. Het hoorde totaal niet bij de EO mentaliteit die we voorheen gezien hadden. Vind het wel raar dat ze nu ineens op het laatste moment de stekker eruit gaan trekken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar, dacht eigenlijk vrij snel al dat dat niet door zou gaan. Vond het wel heel vooruitstrevend voor de EO.
Eerst dat enorme gezeik over Arie in dat blad, terwijl er niets te zien was. En dit kon dan ineens wel
Dat zei ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:46 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik vond het vooral raar dat ze zo'n programma wilde gaan maken. Het hoorde totaal niet bij de EO mentaliteit die we voorheen gezien hadden.
Die steenpuist op je reet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:02 schreef Cybey het volgende:
Ik zit op het station telkens een poster van iets om een reis te winnen met dit meisje erop waardoor ik wel eens wat voel opzwellen
[ afbeelding ]
Kwamkwammerouds.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:04 schreef BobbyB het volgende:
Moggel!
http://failblog.org/2009/08/03/building-demolition-fail/![]()
Die had ik gister al gepost, prutser.quote:
op urk .nlquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:07 schreef Gupje het volgende:
http://www.opurk.nl/content/view/19369/1/
Needit meen je niet
Door al die inteelt zijn de mensen daar natuurlijk vatbaarder voor dit soort dingen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:07 schreef Gupje het volgende:
http://www.opurk.nl/content/view/19369/1/
Needit meen je niet
Nu ik hem gepost heb ik hij pas echt coolquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had ik gister al gepost, prutser.
Dat het in Volendam nog niet zo ver is verbaasd me dan enigszins. Wellicht dat het daar nog niet zo erg is als op Urk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef Cybey het volgende:
[..]
Door al die inteelt zijn de mensen daar natuurlijk vatbaarder voor dit soort dingen...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu ik hem gepost heb ik hij pas echt cool
Wat is dat dan weer voor onzinquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef Cybey het volgende:
[..]
Door al die inteelt zijn de mensen daar natuurlijk vatbaarder voor dit soort dingen...
Genetische verspreiding en de opbouw van bepaalde resistenties en het natuurlijke afweersysteem die hierdoor ook sterker zou moeten worden door het simpele feit van natuurlijke selectie en survival of the fitest wat een tijdje terug geopperd is door een zeker Darwin maar wat wel door veel inwoners van Urk van de hand is gewezen. Zegt dat je iets?quote:
Kom even in 2009 met je Urk is incestquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
Genetische verspreiding en de opbouw van bepaalde resistenties en het natuurlijke afweersysteem die hierdoor ook sterker zou moeten worden door het simpele feit van natuurlijke selectie en survival of the fitest wat een tijdje terug geopperd is door een zeker Darwin. Zegt dat je iets?
Shit had zelf het bericht nog niet gelezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent Jacob Bakker, een visser? En je woont op de Hooijland 12?
Mexicaanse griep is DE hoax van 2009quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Shit had zelf het bericht nog niet gelezen![]()
Maar damn, had eigenlijk niet gedacht dat de Mexicaanse griep zo dicht zou komen
Sukkelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Shit had zelf het bericht nog niet gelezen![]()
Maar damn, had eigenlijk niet gedacht dat de Mexicaanse griep zo dicht zou komen
Ja, dat zeker. Je zal er best wel ziek van worden en potentieel aan dood gaan, maar wat een ophef zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Mexicaanse griep is DE hoax van 2009
Dood ga je toch wel. Waarom uitstellen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Je zal er best wel ziek van worden en potentieel aan dood gaan, maar wat een ophef zeg
Van uitstel komt toch afstel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dood ga je toch wel. Waarom uitstellen?Je kan het maar gehad hebben toch.
Omdat ik het nog wel goed heb zoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dood ga je toch wel. Waarom uitstellen?Je kan het maar gehad hebben toch.
Precies! Stel niet uit tot morgen wat ge heden nog kan doen.quote:
Had vergaderingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
CYBEY en GUPJE, MELDEN!!!
Opgelicht door de MediaMarkt
Vergadering,quote:
En het probleem is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vergadering,makkelijk woord voor "we hebben niks te doen dus gaan we slap lullen".
Dat m'n vriendin ziek is.quote:
Mexicaanse griep of gewoon ongesteld?quote:
Allebei. Gelukkig hoef ik geen lijkwagen te betalen, past prima in haar eigen auto. Alleen nog vlaggetjes op monteren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Mexicaanse griep of gewoon ongesteld?
Dat is toch gewoon de afkorting van Kb's naam; Bettine?quote:
quote:
Jaja, en ineens zijn jullie beide weg he, stelletje prutsers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, die zwarte drab die hier uit de automaat komt
Ja, de verkoop van mn boot vind ik iets belangrijkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jaja, en ineens zijn jullie beide weg he, stelletje prutsers.
Ewa. Het was dus wel leuk gisteren op de kermisquote:
Olaquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jaja, en ineens zijn jullie beide weg he, stelletje prutsers.
Whehehequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Was proberen m'n dvd weer goed te krijgen
Haha, mooi!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ewa. Het was dus wel leuk gisteren op de kermis. Ik was vergeten dat ze er altijd zo'n groot lounge gedeelte bij bouwen met een nog grotere 'dance' tent
. Dus na 1 rondje over de kermis ben ik snel naar m'n matties bij de dance tent gelopen, en toen was het nog een topavond met veel drank en lekkere manner
.
Jezus, jongens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
CYBEY en GUPJE, MELDEN!!!
Opgelicht door de MediaMarkt
De wind staat gunstig, weinig tot geen kwallen vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je maar in een kwal gaat staan, kwal
Hmm, ja. Ze waaien ze allemaal langs het strand richting Noorwegen. Jammerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De wind staat gunstig, weinig tot geen kwallen vermoed ik zo.
Er schijnt een griepje te heersen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hmm, ja. Ze waaien ze allemaal langs het strand richting Noorwegen. Jammer![]()
Ik wil ook naar het strand, weg uit dit kantoor
Bedankt doorvoor.quote:
Ja, maar dat is wel erg ongeloofwaardig zonder dat je wordt opgenomenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er schijnt een griepje te heersen.
Je hoeft niet direct opgenomen te worden hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wel erg ongeloofwaardig zonder dat je wordt opgenomen
Dat denk iedereen toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hoeft niet direct opgenomen te worden hoor.
ik moet kwaliteitsmuziek hebben voor mijn vliegreis maar watquote:
De jostibandquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef gers het volgende:
[..]
ik moet kwaliteitsmuziek hebben voor mijn vliegreis maar wat
Poker Face van Lady Gaga.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:07 schreef gers het volgende:
[..]
ik moet kwaliteitsmuziek hebben voor mijn vliegreis maar wat
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch geen kwaliteitsmuziek, je snapt er duidelijk niets van
Nee, dat is wel kwaliteit wou je zeggen?quote:
ONOMNOMNOMquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:23 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
MRI + beds with ferromagnetic parts = OMNOMNOMNOM!
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat is wel kwaliteit wou je zeggen?
Prutser, dat is een bazennummer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Beter: hoe kom je er vanaf?
Wie ga je een krentenbol geven?quote:
quote:
Ik wel ja. Dat is echt hilarisch in de stad en/of de file. Vooral als je overdreven gaat meezingen en een leeg blikje/flesje als microfoon gebruiktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Op weg naar huis zet je dat hard aan in de auto, raampje open, arm half uit het raam hangend?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wel ja. Dat is echt hilarisch in de stad en/of de file. Vooral als je overdreven gaat meezingen en een leeg blikje/flesje als microfoon gebruikt![]()
![]()
![]()
Die blikken van andere mensen, echt geweldig![]()
![]()
![]()
Dat is lachen joh. Alleen al omdat andere mensen daar zo slecht tegen kunnen en echt moeilijk gaan kijkenquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wel ja. Dat is echt hilarisch in de stad en/of de file. Vooral als je overdreven gaat meezingen en een leeg blikje/flesje als microfoon gebruikt![]()
![]()
![]()
Die blikken van andere mensen, echt geweldig![]()
![]()
![]()
Ik vind het ook een beetje vies als je de blikken van andere mensen gaat gebruiken als microfoon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is lachen joh. Alleen al omdat andere mensen daar zo slecht tegen kunnen en echt moeilijk gaan kijken![]()
quote:
Mooi, kom ik je opzoeken.quote:
Pfff, die is wel heel ver gezochtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje vies als je de blikken van andere mensen gaat gebruiken als microfoon.
Je ziet het in dit stukje niet, maar hij rijdt ook in een BMW.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is echt hilarisch, je zou het eens moeten proberen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je ziet het in dit stukje niet, maar hij rijdt ook in een BMW.Daarom moest ik meteen aan jou denken.
Die film is echt geestig.
Nee hoor, meestal gewoon op parkeerplaatsen langs de snelweg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pfff, die is wel heel ver gezocht
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal gewoon op parkeerplaatsen langs de snelweg.
Zweden, dat is gewoon een achterbuurt Noorwegen, zo moeilijk zal dat niet zijn om je te vinden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar in Zweden.
Inderdaad, dat is alleen bij Bløf zo.quote:
Hoe moeten wij dat nou weten?quote:
Zweden is wel groter dan Noorwegen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zweden, dat is gewoon een achterbuurt Noorwegen, zo moeilijk zal dat niet zijn om je te vinden.
Stuur je wel een kaartje dan, het liefst met bikinifoto van jezelf uiteraard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zweden is wel groter dan Noorwegen.
Ik denk niet dat daar kaartjes van te koop zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stuur je wel een kaartje dan, het liefst met bikinifoto van jezelf uiteraard.
Beetje creatief zijn hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat daar kaartjes van te koop zijn.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:34 schreef BobbyB het volgende:
IQM zit allemaal ouwe rommel hier te posten.'t s hier geen MLN.
JIJ bent een van de meest overgewaardeerde artiesten, lambal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:40 schreef Cybey het volgende:
Boudewijn de Groot is een van de meest overgewaardeerde artiesten...
Doe maar.quote:
Pics van je kapper?quote:
Herman is wel leukquote:
Cool! WD gaat op HD lijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Terug naar mn eigen kleur. De uitgroei is kankah lelijk met zwart.![]()
Dit.
WD maakt HD'squote:
Oeh leuk!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Terug naar mn eigen kleur. De uitgroei is kankah lelijk met zwart.![]()
Dit.
Sorry, zal je geen SMSjes meer sturen 's nachts.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kreeg vannacht om drie uur een smsje van mn vakantieliefde, alleen ik dacht dat er iets in mn kamer was dus heb met het licht aan geslapen...
Hotlink-fail.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WD maakt HD's
[ afbeelding ]
Dat was de grap.
Was jij nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, zal je geen SMSjes meer sturen 's nachts.
Zou je wel willen he.quote:
Zeurkousquote:
Neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou je wel willen he.![]()
[..]
Zeurkous
[ afbeelding ]
nou als ik die mug was ging ik wel ergens anders zuigenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NeeIk ben opgegeten door 1 mug. 4 in mn linkerwang, 5 op mn rechterbeen en 2 op mn linkerbeen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NeeIk ben opgegeten door 1 mug. 4 in mn linkerwang, 5 op mn rechterbeen en 2 op mn linkerbeen
Ik verf het alleen terug naar de kleur die ik had. Die fotos heeft iedereen al gezien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef Cybey het volgende:
Wolvendagen
Pics nadat je van de kapper terug bent?
De navel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
nou als ik die mug was ging ik wel ergens anders zuigen
halverwege je lichaam
Op haar navel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
halverwege je lichaam
Ik droeg per toeval een kort broekje vannacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:00 schreef Mirre_c het volgende:
[..]
halverwege je lichaam
Omdat liefde op het eerste gezicht. En die mug had best op kunnen rotten, nu kan ik geen korte broek aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Muggenzinloze beesten. Maar het was wel een mug met goede smaak, dat dan weer wel.
Nee.quote:
Pet toeval, lange broeken zijn kutquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik droeg per toeval een kort broekje vannacht.
[..]
Omdat liefde op het eerste gezicht. En die mug had best op kunnen rotten, nu kan ik geen korte broek aan
Bij mij is dat niet halverwege, mijn romp is kleiner dan mijn benen.quote:
Ja, nu zeker. Zon. Alles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Pet toeval, lange broeken zijn kut
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:59 schreef J.Herrer het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar dat plaatje van Emimich, dat ie zo commentaar levert op een chickie?
oh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij mij is dat niet halverwege, mijn romp is kleiner dan mijn benen.
quote:
Hey, kwaliteit!quote:
Mijn benen zijn 110 cm als ik me niet vergis en mijn romp inc hoofd 68 cmquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:04 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Die gare designs van Apple tegenwoordig...
Lange benenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn benen zijn 110 cm als ik me niet vergis en mijn rom 68 cm
I AM HUMAN AND I NEED TO BE LOVEDquote:
Zoietsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lange benenDus dagmirredag bedoelde je knieën?
Ik heb werkelijk geen idee over welke foto je het hebt.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn benen zijn 110 cm als ik me niet vergis en mijn romp inc hoofd 68 cm
Mwa. Misschien. Na krentenbol en WD wellicht.quote:
Slijmbal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa. Misschien. Na krentenbol en WD wellicht.
'Ik zou haar echt niet geven. Kijk die moedervlek op haar bovenbeen. Zulke walvissen moeten afgeschoten worden'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee over welke foto je het hebt.
Nee, blond komt bij mij gewoon altijd op de laatste plaats.quote:
IQM, kan jij deze meneer helpen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
'Ik zou haar echt niet geven. Kijk die moedervlek op haar bovenbeen. Zulke walvissen moeten afgeschoten worden'
En dan zo'n foto van Emimich eronder
Goed nieuws. Kun je op zoek naar een betere.quote:
http://images.google.com/images?hl=nl&client=safari&rls=nl-nl&ei=RCd4SoSqJc7D-Qbu1ITLBQ&resnum=0&q=emimich&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed nieuws. Kun je op zoek naar een betere.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik wil nog geen vader worden.
Jij bent emimichquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?hl=nl&client=safari&rls=nl-nl&ei=RCd4SoSqJc7D-Qbu1ITLBQ&resnum=0&q=emimich&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Waarom staat mijn avatar daar?
Je vriendin is ook je kapster?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar ik wil nog geen vader worden.
Daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Plaatje stond hier gehost, maar is nu offline.
[ afbeelding ]
Bedankt voor de herinnering, moet het nog naar jou overmaken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat wordt alimentatie betalen!
Ik kan me herinneren dat die veronderstelling wel eens eerder is gemaakt.quote:
Van een kale kip valt niet te plukken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat wordt alimentatie betalen!
Klopt, daar was ik ook al achter gekomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Plaatje stond hier gehost, maar is nu offline.
[ afbeelding ]
Horeca.quote:
Ik lachte.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering, moet het nog naar jou overmaken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent haar nog?
ze is wel lekkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent haar nog?
Dat waren faalhazen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Een jaar terug ofzo werd ze afgebrand
Haha dat OP plaatje was nog eens koningquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat waren faalhazen.
Ik vond d'r leuk!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ( It's gonna be legen - wait for it - dary! )
/
[ afbeelding ] ( Suit up! )
/
Daar heb je meneer klok en klepel ook weer hoor.quote:
Behoorlijk, maar leg eens even uit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb je meneer klok en klepel ook weer hoor.
De goeie ouwe tijd, met meester Argos.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Haha dat OP plaatje was nog eens koning
En die neger ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De goeie ouwe tijd, met meester Argos.![]()
Zie dat plaatje wat ik postte uit de oude OP en het meisje links op de foto die 1136 postte. Dat is Lianne en toen liepen ze haar af te zeiken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Behoorlijk, maar leg eens even uit?
Dude, mijn moeder, wat doe je.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef bloodysunday het volgende:
Emimich faalt hard![]()
Dit is zijn standaard ofzo?:
[ afbeelding ]
Met de Jas van Onurquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb er zelf maar ff 1 gemaakt
Voor de geinteresseerden:
[ afbeelding ]
Dat heet schadevergoeding.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedankt voor de herinnering, moet het nog naar jou overmaken.
[ afbeelding ]
Maar waarom dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie dat plaatje wat ik postte uit de oude OP en het meisje links op de foto die 1136 postte. Dat is Lianne en toen liepen ze haar af te zeiken.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:32 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Je bent duidelijk niet zo erudiet als ik!)
/
Doe het dan wel in Emimich-stijl.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef J.Herrer het volgende:
Ik heb er zelf maar ff 1 gemaakt
Voor de geinteresseerden:
[ afbeelding ]
En de Jos-Dynd fotoshop. Dynd heb ik ook nog gevonden op hyves.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En die neger ookEn die Rotterdammer met z'n kankerlul
Gewoon stilletjes vertrokken met z'n staart tussen de benen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef bloodysunday het volgende:
Emimich is die trouwens in de prullenbak beland? Of gewoon hele lang ban?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Wijze lessen:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die lege stoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |