Phone Five!quote:
quote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zo helder
Ik ben vet jaloersmaar aan de andere kant superblij dat er iemand op de wereld is die zo zingt. En dat deelt
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:15 schreef iszinloos het volgende:
[..]
je bent te weinig in de sc de laatste tijd je hebt toch niet opeens een leven heh.
![]()
Truste![]()
[..]
Ja inderdaad.![]()
Ga je ook naar lowlands trouwens?
Dat klinkt als een uber Net5 seriequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
How I Met Your Mother
Amerikaanse serie.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]helaas
potentiele meega mensen (niet te verwarren met mega-mensen) zijn op vakantie dan, en ik heb niet veel centjes
N... G?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:18 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Gewoon centjes bij elkaar schrapen.![]()
En gaan.![]()
Ik ga ook alleen, nja waarschijnlijk bij NG staan of zo .
Jaquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:55 schreef Maisnon het volgende:
die ken ik
Ik denk dat er genoeg zullen zijn die dat doendan maakt het helemaal niet meer uit
En nu slapen want morgen een keer voor 11 uur m'n bed uit
Alleen als je heel boos bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:45 schreef iszinloos het volgende:
Dit wil ik op low lands doen.![]()
Dit wil ga ik op low lands doen. Mits overdadige hoeveel heid alcohol
Ik ken het; ik ben niet lui maar moe worden gaat ook een beetje verquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Verschil tussen niet willen werken en lui zijn natuurlijk
Hehe, precies.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ken het; ik ben niet lui maar moe worden gaat ook een beetje ver
Ik domineer de SC dagelijks, zelfs als ik er niet benquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:36 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hehe, precies.
Zo te zien gaan wij samen de SC maar weer eens domineren zo op de ochtend
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik domineer de SC dagelijks, zelfs als ik er niet ben
Ik vind het niet zo raar, dacht eigenlijk vrij snel al dat dat niet door zou gaan. Vond het wel heel vooruitstrevend voor de EO.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:39 schreef Cybey het volgende:
[..]
Vind het echt vreemd dat dat EO programma afgekapt is. Hoop dat die eerste aflevering uit lekt
Ik vond het vooral raar dat ze zo'n programma wilde gaan maken. Het hoorde totaal niet bij de EO mentaliteit die we voorheen gezien hadden. Vind het wel raar dat ze nu ineens op het laatste moment de stekker eruit gaan trekken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo raar, dacht eigenlijk vrij snel al dat dat niet door zou gaan. Vond het wel heel vooruitstrevend voor de EO.
Eerst dat enorme gezeik over Arie in dat blad, terwijl er niets te zien was. En dit kon dan ineens wel
Dat zei ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:46 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik vond het vooral raar dat ze zo'n programma wilde gaan maken. Het hoorde totaal niet bij de EO mentaliteit die we voorheen gezien hadden.
Die steenpuist op je reet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:02 schreef Cybey het volgende:
Ik zit op het station telkens een poster van iets om een reis te winnen met dit meisje erop waardoor ik wel eens wat voel opzwellen
[ afbeelding ]
Kwamkwammerouds.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:04 schreef BobbyB het volgende:
Moggel!
http://failblog.org/2009/08/03/building-demolition-fail/![]()
Die had ik gister al gepost, prutser.quote:
op urk .nlquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:07 schreef Gupje het volgende:
http://www.opurk.nl/content/view/19369/1/
Needit meen je niet
Door al die inteelt zijn de mensen daar natuurlijk vatbaarder voor dit soort dingen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:07 schreef Gupje het volgende:
http://www.opurk.nl/content/view/19369/1/
Needit meen je niet
Nu ik hem gepost heb ik hij pas echt coolquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had ik gister al gepost, prutser.
Dat het in Volendam nog niet zo ver is verbaasd me dan enigszins. Wellicht dat het daar nog niet zo erg is als op Urk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef Cybey het volgende:
[..]
Door al die inteelt zijn de mensen daar natuurlijk vatbaarder voor dit soort dingen...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu ik hem gepost heb ik hij pas echt cool
Wat is dat dan weer voor onzinquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:08 schreef Cybey het volgende:
[..]
Door al die inteelt zijn de mensen daar natuurlijk vatbaarder voor dit soort dingen...
Genetische verspreiding en de opbouw van bepaalde resistenties en het natuurlijke afweersysteem die hierdoor ook sterker zou moeten worden door het simpele feit van natuurlijke selectie en survival of the fitest wat een tijdje terug geopperd is door een zeker Darwin maar wat wel door veel inwoners van Urk van de hand is gewezen. Zegt dat je iets?quote:
Kom even in 2009 met je Urk is incestquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:14 schreef Cybey het volgende:
[..]
Genetische verspreiding en de opbouw van bepaalde resistenties en het natuurlijke afweersysteem die hierdoor ook sterker zou moeten worden door het simpele feit van natuurlijke selectie en survival of the fitest wat een tijdje terug geopperd is door een zeker Darwin. Zegt dat je iets?
Shit had zelf het bericht nog niet gelezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent Jacob Bakker, een visser? En je woont op de Hooijland 12?
Mexicaanse griep is DE hoax van 2009quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Shit had zelf het bericht nog niet gelezen![]()
Maar damn, had eigenlijk niet gedacht dat de Mexicaanse griep zo dicht zou komen
Sukkelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Shit had zelf het bericht nog niet gelezen![]()
Maar damn, had eigenlijk niet gedacht dat de Mexicaanse griep zo dicht zou komen
Ja, dat zeker. Je zal er best wel ziek van worden en potentieel aan dood gaan, maar wat een ophef zegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Mexicaanse griep is DE hoax van 2009
Dood ga je toch wel. Waarom uitstellen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat zeker. Je zal er best wel ziek van worden en potentieel aan dood gaan, maar wat een ophef zeg
Van uitstel komt toch afstel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dood ga je toch wel. Waarom uitstellen?Je kan het maar gehad hebben toch.
Omdat ik het nog wel goed heb zoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dood ga je toch wel. Waarom uitstellen?Je kan het maar gehad hebben toch.
Precies! Stel niet uit tot morgen wat ge heden nog kan doen.quote:
Had vergaderingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
CYBEY en GUPJE, MELDEN!!!
Opgelicht door de MediaMarkt
Vergadering,quote:
En het probleem is?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vergadering,makkelijk woord voor "we hebben niks te doen dus gaan we slap lullen".
Dat m'n vriendin ziek is.quote:
Mexicaanse griep of gewoon ongesteld?quote:
Allebei. Gelukkig hoef ik geen lijkwagen te betalen, past prima in haar eigen auto. Alleen nog vlaggetjes op monteren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:35 schreef Cybey het volgende:
[..]
Mexicaanse griep of gewoon ongesteld?
Dat is toch gewoon de afkorting van Kb's naam; Bettine?quote:
quote:
Jaja, en ineens zijn jullie beide weg he, stelletje prutsers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, die zwarte drab die hier uit de automaat komt
Ja, de verkoop van mn boot vind ik iets belangrijkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jaja, en ineens zijn jullie beide weg he, stelletje prutsers.
Ewa. Het was dus wel leuk gisteren op de kermisquote:
Olaquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Jaja, en ineens zijn jullie beide weg he, stelletje prutsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |