Geen idee,... moet je proberen. Het programma zelf weegt niks, maar streamen vraagt wel wat rekenkracht van je laptop!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef Misan het volgende:
[..]
Draait dat op een oud laptopje die moeite heeft met Windows XP?
edit: kan iemand anders een nieuw topic starten? Dat schiet niet op Vanaf een telefoon incl link naar vorig topic en OP kopiëren
Straks maar eens Ubuntu installeren en kijken hoe het daarop draaitquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... moet je proberen. Het programma zelf weegt niks, maar streamen vraagt wel wat rekenkracht van je laptop!
Dat is het nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:23 schreef Beach het volgende:
Met een beetje dualcore loopt het prima hoor!
Scheelt dat ik vanavond moet afwassen en dus alle tijd hebt om die laptop op te lappen (lap te oppen)quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:39 schreef KoosyNL het volgende:
Gaat denk ik wel lukken hoor Misan. Ik zou het gewoon proberen, dan weet je het zeker
als je zo door gaat met posten zit deze topic ook zo vol :pquote:
die laptop hang ik voor streamen via utp in mijn netwerk, vanaf deze unit schiet het wireless niet op iig: blijft maar bufferenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:49 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als je zo door gaat met posten zit deze topic ook zo vol :p
check wel of je flaptop in goed bereik zit, net als je ps3, anders gaat van streamen hd content niet lukken...
Moet je ook de max bitrate dan goed instellen, niet hoger dan 10mbps (in de ps3mediaserver dus)merkte ik bij mezelf toen ik wireless deed van de zolder naar de woonkamer,quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, deze week de PS3 maar aan ethernet hangen, wifi streamt als een videospeler met de hik.
Hoe leg je in hemelsnaam een link tussen FEAR en Dead Spacequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik moet bij Dead space altijd denken aan Fear,
En dat was echt een bout game
met 10MBps speelt 'ie wireless goed af zonder wilde hickups?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet je ook de max bitrate dan goed instellen, niet hoger dan 10mbps (in de ps3mediaserver dus)merkte ik bij mezelf toen ik wireless deed van de zolder naar de woonkamer,
Bij mij wel toen, maar hangt denk ik van factoren af zoals je signaal en de snelheid van je pc.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef Misan het volgende:
[..]
met 10MBps speelt 'ie wireless goed af zonder wilde hickups?
Het nadeel hiervan is dat de PC veel meer werk moet verrichten. Op een laptop die moeite heeft met XP lijkt me dat niet echt ideaal. Beter minder moeten comprimeren en gewoon veel data pompen over een kabeltje...quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet je ook de max bitrate dan goed instellen, niet hoger dan 10mbps (in de ps3mediaserver dus)merkte ik bij mezelf toen ik wireless deed van de zolder naar de woonkamer,
Maar het ging toch over wirelessquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het nadeel hiervan is dat de PC veel meer werk moet verrichten. Op een laptop die moeite heeft met XP lijkt me dat niet echt ideaal. Beter minder moeten comprimeren en gewoon veel data pompen over een kabeltje...
NO FUCKING WAY!!!!!quote:
Ik heb een NAS met eigen ingebouwde mediaserver. Dus geen echte pc. Die staat in verbinding met een apple extreme router (1Gbs dus, en wifi -N). Richting macbooks en laptop gaat wifi prima, maar de ps3 bakt er geen reet van. Mijn router staat op gemengd, dus zelf mag ie zijn bitrate uitzoekenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is Dead Space echt niet. Super spel!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Okami FTW , uberspelquote:
die van pokemon ?quote:
Ik heb biede games gespeeld maar hoe je die twee durft te vergelijken snap ik niet helemaal. Ik kan me amper overeenkomsten verzinnen. Bij dead space zit ik altijd compleet in de gamequote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef SuperFruitig het volgende:
LOL 15 euro voor FP
Ik dacht het effe niet dus.
Dan heb je altijd het risico dat er een stuk minder users online zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:38 schreef R_B het volgende:
[..]
Idd, lekker wachten todat ie in de virtuele budgetbak ligt voor 2,99
Vermaak me nog prima met alle andere games.....
Ik heb m gisteren even zitten spelen en hij bevalt wel goed moet ik zeggen. Graphics en geluid zijn zeer goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is Dead Space echt niet. Super spel!!
kan je veel beter bioshock spelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik heb m gisteren even zitten spelen en hij bevalt wel goed moet ik zeggen. Graphics en geluid zijn zeer goed
Vooral met een 5.1 set is het leuk, omdat je dan geluiden van alle kanten hoort komen.
Ook heel goed, maar met Dead Space zit hij echt niet verkeerd. Heerlijke Alien '78 setting! Dat schip voelde aan als de USS Nostromo.quote:
mensen die de EU store bezoeken... laat staan iets kopen daarquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef SuperFruitig het volgende:
LOL 15 euro voor FP
Ik dacht het effe niet dus.
Sinds mijn defecte PS3 heb ik geen USA account meer kunnen makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:14 schreef Remake het volgende:
[..]
mensen die de EU store bezoeken... laat staan iets kopen daar
USA store ftw
Je binnengehaalde content kan je dan ook gewoon op je EU account afspelen toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:14 schreef Remake het volgende:
[..]
USA store ftw
Mensen die in de US Store DLC kopen om erachter te komen dat het niet werkt met Europese gamesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:14 schreef Remake het volgende:
[..]
USA store ftw
Ik pomp tegenwoordig gewoon al m,n HD films naar de PS3, aangezien mijn pc te oud is om 1080P te streamen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, deze week de PS3 maar aan ethernet hangen, wifi streamt als een videospeler met de hik.
Dat kan ook, maar ik heb veel svcd videoclips. Dus geen HD streaming nodigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik pomp tegenwoordig gewoon al m,n HD films naar de PS3, aangezien mijn pc te oud is om 1080P te streamen.
Tutorialquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:41 schreef Misan het volgende:
Ik wil trouwens ook nog een JAP PSN account aanmaken, alleen kom ik er niet uit met al die gekken tekentjes![]()
Deacon_Tigra: Jij hebt toch wel zo'n account?
Bioshock heb ik ook nog liggen, maar daar ben ik nog niet zo ver mee. Dead Space bevalt ook veel beter tot nu toe moet ik zeggenquote:
2de keer besteld? Ik dacht dat je een tijd geleden een exemplaar besteld had die niet bezorgd werd, of was dat iemand anders?quote:
Klopt, dat was ik. Gekocht via eBay maar bezeikt door de verkoper. Via Paypal uiteindelijk wel mijn geld terug gekregen. Deze keer via www.yesasia.com besteld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef SToRM81 het volgende:
2de keer besteld? Ik dacht dat je een tijd geleden een exemplaar besteld had die niet bezorgd werd, of was dat iemand anders?
Allebij shooters in een donkere omgevingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb biede games gespeeld maar hoe je die twee durft te vergelijken snap ik niet helemaal. Ik kan me amper overeenkomsten verzinnen. Bij dead space zit ik altijd compleet in de gameen dat vind ik een kenmerk van een goede game
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Allebij shooters in een donkere omgeving
Mooi dat je het geld nog terug kreeg dan. Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, dat was ik. Gekocht via eBay maar bezeikt door de verkoper. Via Paypal uiteindelijk wel mijn geld terug gekregen. Deze keer via www.yesasia.com besteld.
RIEJEELquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik dacht al, wat staat dat er raar![]()
Acht nooit zo erg als fruit zijn rieel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik een baan die veel aandacht eist + dure vriendin die ik moet onderhouden![]()
Alhoewel je je eerste stap gezet heb met je aparto![]()
+ je ben gewoon een mafkees die alles op veteran ,easy peasy uitspeeld.![]()
Doorzettingsvermogen heb je dan ook zekers![]()
Thus mijn game uurtjes worden de laatste maanden snel gereduceerd tot nog enkele uurtjes per week
En dan heb ik nog niet eens een kleine rondlopen(Receptc Choco
)
Het behalen van een Platinum kost zoveel tijd, en er zijn simpelweg teveel games om te laten liggen![]()
Dus ja, kwestie van prioriteiten stellen
[ Bericht 9% gewijzigd door Deacon_Tigra op 04-08-2009 21:43:57 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Inside joke?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgende maand. Eerst Persona 4 uitspelen.
[ afbeelding ]
http://hiimdaisy.livejournal.com/26044.html
Stripversie van het verhaal van Persona 4 die met een knipoog aangeeft hoe absuurd het spel en JRPG's in het algemeen eigenlijk zijn. Ik moest erom lachen.quote:
echt een prima game ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanmiddag ga ik denk ik Quest for Booty halen13 euro op werk.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
4uurtjes vol plezier =], wat meer platformen dan Tools of Destruction, aanraderquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Da's nou eens een CE.quote:
[PS3] Het grote PSS ruil-topicquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:04 schreef Platina het volgende:
Wie wou er het vorige topic games sharen?
Ik ben opzoek naar Fat Princess, Flower, Brainchallenge uitbreiding en Shatter.
Kan Burn Zombie Burn, Super Stardust (incl. uitbreidingen), Brainchallenge, Fl0w, Theme Hospital, Noby Noby Boy, Trash Panic, Wolfenstein 3D, Warhawk en nog wat zooi aanbrieden.
PM bitte.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, dat was ik. Gekocht via eBay maar bezeikt door de verkoper. Via Paypal uiteindelijk wel mijn geld terug gekregen. Deze keer via www.yesasia.com besteld.
Behalve de banken, top! Nog 'n huisgenoot nodig in februari?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Stiekem mach ich ein Crosspost
Kix!
Mijn inrichting is nu officieel student -af![]()
Appartement voor de winnaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had atm alleen mijn brakke telefoon cam, omdat mijn camera nog ergens in een doos zitverhuizen
![]()
Toch even showen dan
Tv staat idd laagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:23 schreef Fallen het volgende:
Felici!
Ziet er ook mooi uit!![]()
Alleen staat de TV wel erg laag... of niet?
Banken zijn idd bij elkaar gesprokkeltquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:32 schreef Forevah het volgende:
[..]
Behalve de banken, top! Nog 'n huisgenoot nodig in februari?
quote:Sony confirms God of War III, MAG, more for GamesCom
SCEE just confirmed its GamesCom line-up via press preview invites, and it’s a comprehensive list holding few shocks.
Definites for PS3 are:
* Heavy Rain![]()
* Uncharted 2: Among Thieves![]()
* God of War III![]()
* MAG![]()
* Döner Cell![]()
* EyePet![]()
* Ratchet and Clank: A Crack In Time![]()
* SingStar![]()
* Buzz!![]()
* White Knight Chronicles![]()
* DC Universe![]()
You’ll be seeing the following for PSP:
* Gran Turismo
* Invizimals
* MotorStorm: Arctic Edge
* LittleBigPlanet
* Jak and Daxter: The Lost Frontier
* SOCOM: Fireteam Bravo 3
Services and other gubbins confirmed are:
* “Lots of PlayStation Network games”
* VidZone
* PlayStation Home
* PSP go
Sony’s GamesCom press conference takes place on Tuesday August 18, from 18.00-21.00pm CET.
Ik heb Q4B vandaag gekochtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja oud.
Maar desniettemin zeker het nog het bekijken waard. Ratchet
Nice!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Kix!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had atm alleen mijn brakke telefoon cam, omdat mijn camera nog ergens in een doos zitverhuizen
![]()
Toch even showen dan
http://www.bol.com/nl/p/g(...)005588074/index.htmlquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zijn dat voor heerlijk gaye blauwe lichtjes onder je PS3?
Zal vast wel pas rond de feestdagen zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:29 schreef SToRM81 het volgende:
Voor 300 euro heb je binnenkort waarschijnlijk de nieuwste PS3 met een grotere HDD en 2 jaar garantie. En die 2 spellen kosten samen minder dan 40 euro bij Zavvi.
PlayStation Store Updatequote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef Beach het volgende:
Weet iemand al wat er vandaag in de update komt?
Op deze kei gave sitequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:15 schreef ZoneKill het volgende:
@Superfruitig: Waar heb je die salontafel gekocht?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Op deze kei gave siteMaar ze komen oorspronkelijk van: http://www.goossenswonen.nl/
ziet er strak uit, tis dat ik t/m half September op mn banken moet wachten anders had ik mijne ook wel even gepostquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Kix!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Toch even showen dan
Als je dat een appartement voor de winnaar noemt weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Kix!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Toch even showen dan
({)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:10 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Als je dat een appartement voor de winnaar noemt weet ik het ook niet meer.
hoeveel inch is die tv? 26?
Het heeft er iets van weg hequote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]zat z'n appartement ook bij de deal?`
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00157246quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef Platina het volgende:
Nou moet ik toch vragen wat voor dvdrek dingen er aan de muur hangen, zoiets zou namelijk perfect zijn voor bij mij op de kamer
Geen pics van lotje aan de muurquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00157246
ff tricky met ophangen en er is niet heel erg goed over nagedacht door meneer de ontwerper (er passen 8.5 DVD's per hokje in) maar het staat wel netjes zo ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |