abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71644692
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat zijn dat voor heerlijk gaye blauwe lichtjes onder je PS3?
http://www.bol.com/nl/p/g(...)005588074/index.html
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:48:00 #102
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_71645539
http://www.gametrailers.c(...)onic-acrobatic/53848
Toch wil ik deze stiekem wel hebben.
Er komt eind van het jaar een 'gratis' update uit.
pi_71645755
Ik heb ooit een PS3 gehad en wil er nu weer 1 aanschaffen (Heavy Rain, Uncharted 2, GT, DiRT 2)

Ik kan een supernette PS3 40GB kopen inclusief Far Cry 2 en GT: Prologue voor 275.

Das toch wel netjes me dunkt.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_71646726
Voor 300 euro heb je binnenkort waarschijnlijk de nieuwste PS3 met een grotere HDD, 2 jaar garantie en eventueel een gratis game erbij. En die 2 spellen kosten samen minder dan 40 euro bij Zavvi.

[ Bericht 8% gewijzigd door SToRM81 op 06-08-2009 11:35:46 ]
PSN id: NL_SToRM
pi_71646903
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 11:29 schreef SToRM81 het volgende:
Voor 300 euro heb je binnenkort waarschijnlijk de nieuwste PS3 met een grotere HDD en 2 jaar garantie. En die 2 spellen kosten samen minder dan 40 euro bij Zavvi.
Zal vast wel pas rond de feestdagen zijn.

Maar ok, ik kijk verder.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_71646952
Volgens de geruchten komt ie in September al uit. Het is wel logisch om het nieuws zo laat mogelijk te brengen (dus pas enkele weken voor de release), zodat het zo min mogelijk effect heeft op de huidige verkopen.
pi_71649962
Weet iemand al wat er vandaag in de update komt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_71650053
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:26 schreef Beach het volgende:
Weet iemand al wat er vandaag in de update komt?
PlayStation Store Update

Geen idee...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_71651318
@Superfruitig: Waar heb je die salontafel gekocht?
pi_71652454
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:15 schreef ZoneKill het volgende:
@Superfruitig: Waar heb je die salontafel gekocht?
Op deze kei gave site Maar ze komen oorspronkelijk van: http://www.goossenswonen.nl/
pi_71652582
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:56 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Op deze kei gave site Maar ze komen oorspronkelijk van: http://www.goossenswonen.nl/
zat z'n appartement ook bij de deal?`
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:11:16 #112
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_71655926
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Stiekem mach ich ein Crosspost

Kix!

Mijn inrichting is nu officieel student -af

Appartement voor de winnaar!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

had atm alleen mijn brakke telefoon cam, omdat mijn camera nog ergens in een doos zit verhuizen

Toch even showen dan
ziet er strak uit, tis dat ik t/m half September op mn banken moet wachten anders had ik mijne ook wel even gepost
PSN: diTani
pi_71657420
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Stiekem mach ich ein Crosspost

Kix!

Mijn inrichting is nu officieel student -af

Appartement voor de winnaar!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

had atm alleen mijn brakke telefoon cam, omdat mijn camera nog ergens in een doos zit verhuizen

Toch even showen dan
Als je dat een appartement voor de winnaar noemt weet ik het ook niet meer .
hoeveel inch is die tv? 26 ?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_71657755
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:10 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Als je dat een appartement voor de winnaar noemt weet ik het ook niet meer .
hoeveel inch is die tv? 26 ?
({)
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

zat z'n appartement ook bij de deal?`
Het heeft er iets van weg he
  donderdag 6 augustus 2009 @ 18:24:36 #115
66083 Platina
78th Element
pi_71657756
Nou moet ik toch vragen wat voor dvdrek dingen er aan de muur hangen, zoiets zou namelijk perfect zijn voor bij mij op de kamer
pi_71657794
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef Platina het volgende:
Nou moet ik toch vragen wat voor dvdrek dingen er aan de muur hangen, zoiets zou namelijk perfect zijn voor bij mij op de kamer
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00157246

ff tricky met ophangen en er is niet heel erg goed over nagedacht door meneer de ontwerper (er passen 8.5 DVD's per hokje in ) maar het staat wel netjes zo ja
  donderdag 6 augustus 2009 @ 19:10:04 #117
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_71658978
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:26 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00157246

ff tricky met ophangen en er is niet heel erg goed over nagedacht door meneer de ontwerper (er passen 8.5 DVD's per hokje in ) maar het staat wel netjes zo ja
Geen pics van lotje aan de muur
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_71660104
Misschien een hele erg rare opmerking hoor maar hoe vet fruitig's kamer ook is, is dit niet het topic over PS3-gmes?
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_71660715
On that note: Batman demo staat in de store.
pi_71660718
Stiekem wel Maar dit is natuurlijk Meta PS3 gaming natuurlijk

Ik ga Batman ff checken

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2009 20:02:20 ]
  donderdag 6 augustus 2009 @ 20:11:39 #121
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_71661019
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Ben hem aan het downen!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  Redactie Games donderdag 6 augustus 2009 @ 20:13:49 #122
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_71661088
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:11 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ben hem aan het downen!
Wat een gaaf spel is het zeg, vooral het einde van de demo, pff je kan ze helemaal gek maken
.....Kennedy
pi_71662482
Schitterende demo inderdaad. Het vechten werkt verbazingwekkend vloeiend

Ben alleen benieuwd hoe lang het uitspelen duurt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_71662749
Erg toffe demo, vechten werkt lekker, stealth werkt lekker, graphics zijn ruim voldoende (vond alleen de guards wat matigjes en de facial animation van Batman kon beter), consider me impressed.
  Redactie Games donderdag 6 augustus 2009 @ 21:15:16 #125
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_71662814
Ik heb de demo nu 3x gedaan, wat is dit een gaaf spel. Combat is vrij standaard, vierkantje is een strike en driehoekje een counter. Maar doordat het dmv een 'freeflow' mechanisme gaat voelt het goed en werkt de combat dus wel lekker. Maar wat zo tof is aan dit spel is voor mij het sneaken, je voelt je echt als batman . Zo heb je een 'detective vision' waarmee je door muren kan kijken en waarmee je obstakels ziet waar je aan vast kan hangen.

In de demo zit een stuk waarin je in een grote vierkante ruimte zit en je kan aan veel soort monumenten hangen, Joker weet dat jij daar zit en roept dingen om via de intercom naar de guards dat ze jou moeten verslaan. Door die detective mode zie je ook de 'mood' van de guards en hun hartslag. Door bijvoorbeeld iemand sneaky te verslaan en dan weer de lucht in te gaan worden ze helemaal gek en beginnen ze op alles te schieten. Zo hing ik een gast op aan zijn voeten en hing die dus voor die andere guard, hij werd helemaal gek, hartslag ging naar 155, zijn mood werd 'Terrified' en hij begon op een boiler te schieten die wat rook uitblies, gaaf . Grafisch is deze game ook een topper, alle villains uit Batman zitten erin, en je ziet er al een paar in de demo, ze zien er gaaf uit. Demo was top, kan niet wachten op het spel

Even mijn mooie msn paint skills voor het dongelen van guards (voor de duidelijkheid)

.....Kennedy
pi_71662938
wat duurt dat installeren tergend lang zeg
pi_71662961
Je kunt ook de cirkel-knop gebruiken voor een soort verdovende klap hè Wessiej. Maar wat ga ik deze game op veel verschillende manieren spelen zeg! Floating kick tegen een nietsvermoedende guard. Snel weer naar boven waarbij een andere guard slechts een glimp van mij opving en vervolgens gek wordt waarna ik al ondersteboven een guard omhoog trek. Snel naar een cabine in het midden vliegen, derde guard door het glazen plafond tegen de grond beuken, de laatste snel vloeren met mijn batarang om hem genadeloos uit te schakelen

edit: leuk was ook dat de Joker verschillende lines heeft in dat stuk. Wanneer je dood gaat zegt de Joker aan het begin van dat stukje weer iets anders. En wat een heerlijkheid die Joker
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_71663217
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef Nebo het volgende:
Je kunt ook de cirkel-knop gebruiken voor een soort verdovende klap hè Wessiej. Maar wat ga ik deze game op veel verschillende manieren spelen zeg! Floating kick tegen een nietsvermoedende guard. Snel weer naar boven waarbij een andere guard slechts een glimp van mij opving en vervolgens gek wordt waarna ik al ondersteboven een guard omhoog trek. Snel naar een cabine in het midden vliegen, derde guard door het glazen plafond tegen de grond beuken, de laatste snel vloeren met mijn batarang om hem genadeloos uit te schakelen

edit: leuk was ook dat de Joker verschillende lines heeft in dat stuk. Wanneer je dood gaat zegt de Joker aan het begin van dat stukje weer iets anders. En wat een heerlijkheid die Joker
Mark Hamill FTW idd

Jammer dat de explosieven niet in de game zitten trouwens.
pi_71663651
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Vanavond of morgen eens proberen
  donderdag 6 augustus 2009 @ 21:47:27 #130
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_71663766
dat wordt dus even downloaden zo , alsk mijn vriendin achter de tv weg kan slaan....
PSN: diTani
  Redactie Games donderdag 6 augustus 2009 @ 21:48:54 #131
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_71663809
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:47 schreef RedemptioN het volgende:
dat wordt dus even downloaden zo , alsk mijn vriendin achter de tv weg kan slaan....
Gewoon zoals je zegt, eraf slaan
.....Kennedy
pi_71668952
Voh!
Zon 20 games met trophys in mn ps3, en geen 1 platinum nog
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  FOK!fotograaf vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:19:05 #133
159915 -Menn0-
MNO
pi_71669119
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:15 schreef Wessiej het volgende:
Zo hing ik een gast op aan zijn voeten
Hoe doe je dat? Mij is alleen die takedown gelukt...
,,/
  Redactie Games vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:32:54 #134
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_71669503
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:19 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Hoe doe je dat? Mij is alleen die takedown gelukt...
Zie mijn mooie paint, je gaat op zo'n leeuw zitten, je gaat als een vleermuis hangen (rondje) en dan druk je driehoekje als die onder je loopt.
.....Kennedy
  FOK!fotograaf vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:37:13 #135
159915 -Menn0-
MNO
pi_71669621
Heb het alleen geprobeerd als je er op staat

Thnx!
,,/
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:39:14 #136
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_71669667
Hele coole demo,... vraag me alleen af hoe lang dat in deze setting leuk blijft en hoe groot het spel eigenlijk wel niet is.
pi_71670066
Ik ga die demo ook maar eens binnenhalen
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 07:36:37 #138
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_71672295
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:20 schreef Misan het volgende:
wat duurt dat installeren tergend lang zeg
Eerst downloaden en dan installeren ja. Snap dat ook niet echt. Via de 360 gaat het allemaal wat sneller,... maar ja,... die heeft de Betmen demo nog niet! Ik denk dat een hoop gamers blij zullen zijn met dit spel overigens. Ik wacht even wat reviews af,... twijfel over de lengte en afwisseling van het spel.
pi_71672298
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 07:36 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Eerst downloaden en dan installeren ja. Snap dat ook niet echt. Via de 360 gaat het allemaal wat sneller ja,... maar ja,... die heeft de Betmen demo nog niet!
Ik denk dat het installeren bij mij zo'n 30 minuten geduurd heeft
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 07:38:57 #140
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_71672304
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 07:37 schreef Misan het volgende:

[..]

Ik denk dat het installeren bij mij zo'n 30 minuten geduurd heeft

Bij mij was het 30 minuten inclusief downloaden dus wel te doen. Mijn PS3 was wel aan het blazen gisteren zeg vanwege de warmte!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 07:57:30 #141
34586 kepler
No bounce, no play
pi_71672415
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 07:36 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Eerst downloaden en dan installeren ja. Snap dat ook niet echt. Via de 360 gaat het allemaal wat sneller,... maar ja,... die heeft de Betmen demo nog niet! Ik denk dat een hoop gamers blij zullen zijn met dit spel overigens. Ik wacht even wat reviews af,... twijfel over de lengte en afwisseling van het spel.
Ik dacht dat MS een patent heeft op downloaden en tegelijk installeren?? Beetje vreemd, maar we zien wel vreemdere dingen
The line is a dot to you!
pi_71673007
Ben ik dan de enige die de demo een beetje stijfjes vond?

Het vechten is erg standaard en heel erg simpel.

Ik hou ontzettend van stealth games maar dit vond ik erg simpel en lineair. Met een druk op de knop spring je naar een plek tegen het plafond. Met dezelfde knop, volledig automatisch en zopnder kans om gezie te worden, kan je naar andere plekken door je je de hele kamer verplaatsen en met eend druk om een andere knop kan je vijanden volledig automatisch in ene tel uitschakelen.

Overal is alles precies voor je uitgestippeld met een ultieme manier om te doen.

Ik had totaal niet het gevoel dat ik zelf iets in te brengen had en dat ik ook maar een klein beetje gevaar liep...
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 09:21:34 #143
146048 Phonebone
Gimme Gimme Shock Treatment!
pi_71673373
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 08:58 schreef KoosyNL het volgende:
Ben ik dan de enige die de demo een beetje stijfjes vond?

Het vechten is erg standaard en heel erg simpel.

Ik hou ontzettend van stealth games maar dit vond ik erg simpel en lineair. Met een druk op de knop spring je naar een plek tegen het plafond. Met dezelfde knop, volledig automatisch en zopnder kans om gezie te worden, kan je naar andere plekken door je je de hele kamer verplaatsen en met eend druk om een andere knop kan je vijanden volledig automatisch in ene tel uitschakelen.

Overal is alles precies voor je uitgestippeld met een ultieme manier om te doen.

Ik had totaal niet het gevoel dat ik zelf iets in te brengen had en dat ik ook maar een klein beetje gevaar liep...
Ik houd dus totaal niet van stealth games. Juist omdat je met veel te veel dingen rekening moet houden. Van die spellen waarbij iedereen je al ziet als er 1 teen uit de schaduw steekt of je hoort als je een scheet laat. Hier vond ik 't wel fijn dat je niet met tig zaken rekening hoeft te houden voordat je ongezien op een gargoyle kan gaan zitten. Het is toch meer een actie game.

Als ze je trouwens eenmaal gezien hebben kom je er ook niet meteen vanaf door naar zo'n gargoyle te zippen. Ik werd meerdere malen aardig doorzeeft omdat ik iets te gretig mensen aanviel.

Ik zie het in dit spel ook niet als stealth zoals in andere games. Het heeft meer weg van een strategisch puzzeltje per kamer (zeker omdat het ook 'missions' zijn) met wat minder frustratie variabelen qua stealth. Ik vind 't wel best zo. Liever actie + stealth light dan pure stealth (daar hebben ze Splinter Cell voor oid)

Ik was ook wel erg te spreken over de grafische engine. Ziet er erg strak uit allemaal. Geen clipping gezien of screen tearing. De stijl van het spel is wel een kwestie van smaak. Ik zie liever wat meer gestyleerde Batman dan realistische (+anabole steroiden) Batman, maar er is in ieder geval wel een hoop tijd en moeite in gestopt om een mooi geheel te maken. Denk dat ik de collector's edition maar 's ga zoeken voor een leuk bedrag.
Most of us assume that whatever we believe must be right.
Though we were taught much of what we believe before we could critically analyze our beliefs,
we nevertheless defend our beliefs as the truth. Good thinkers know this is absurd.
pi_71673505
Ik kwam niet verder bij die deur die die prutsportier open probeert te maken. Na 5 minuten was ik het zat. Vond het vechten niet echt bijzonder, zeker niet als ik het vergelijk met Wolverine dat in feite ook vrij simpel button bashen was
pi_71673643
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:28 schreef Misan het volgende:
Ik kwam niet verder bij die deur die die prutsportier open probeert te maken. Na 5 minuten was ik het zat. Vond het vechten niet echt bijzonder, zeker niet als ik het vergelijk met Wolverine dat in feite ook vrij simpel button bashen was
Omdraaien en door de gang lopen, moeilijk hè, luisteren?
pi_71673856
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:21 schreef Phonebone het volgende:

[..]
verhaal
Qua stealth is het gewoon slecht. Als fan van stealth-games wil je gewoon dat het moeilijk, uitdagend is en dat je met veel dingen rekening moet houden. Nu is het simpele stealth voor een groter publiek. Qua actie valt het me dan ook weer enorm tegen. Zoals Misan hierboven het voorbeeld noemt van Wolverine: Daarbij was de actie ook simpel en gewoon button-bashen.. Toch was het daar een stuk leuker omdat het bruut en snel ging. dat gevoel ahd ik hier niet. Batman bestuurde als een stijve hark en dat is gewoon heel erg jammer.

In mijn ogen doet het erg tekort inb het stealth-gebied en is de actie niet voldoenend genoeg.
  Redactie Games vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:16:15 #147
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_71674581
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 09:44 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Qua stealth is het gewoon slecht. Als fan van stealth-games wil je gewoon dat het moeilijk, uitdagend is en dat je met veel dingen rekening moet houden. Nu is het simpele stealth voor een groter publiek. Qua actie valt het me dan ook weer enorm tegen. Zoals Misan hierboven het voorbeeld noemt van Wolverine: Daarbij was de actie ook simpel en gewoon button-bashen.. Toch was het daar een stuk leuker omdat het bruut en snel ging. dat gevoel ahd ik hier niet. Batman bestuurde als een stijve hark en dat is gewoon heel erg jammer.

In mijn ogen doet het erg tekort inb het stealth-gebied en is de actie niet voldoenend genoeg.
Geen poep baantjer, het is het begin van het spel en de demo is locked op Easy. Phoe hé, een tutorial level en easy, nou dat zegt wel hoe de stealth gaat in het hele spel.
.....Kennedy
pi_71674897
ik moet wel zeggen dat Batman een hoog Adam West-gehalte heeft, zo stijfjes acteert hij.

EN DAS GEEN MINPUNT!!!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:47:33 #149
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_71675367
Ben beniewd naar de batman demo en fruit, wanneer kan ik een biertje komen drinken in je nieuwe cribbe?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_71675537
Kom maar langs, bier staat koud

Ik vond de demo trouwens 'meh'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')