Zo'n sleep met die wagens (en containers) staan in Onnen Geen idee of ze nog gebruikt worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef dennistd het volgende:
[..]
Di keer was het trouwens een goederenwagon, een Slps om precies te zijn (zo'n ACTS-ding): http://somda.nl/www/forum/7250/
[ afbeelding ]
Niet meer in Groningen in ieder gevalquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:15 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij worden ze nog steeds gebruikt voor het vuilvervoer
Dat is knap, aangezien de NS helemaal niets met de infrastructuur te maken heeft.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:09 schreef 3FMaster het volgende:
Ik lees dat ze een extra station willen bouwen in Utrecht.
Ik hoorde een tijd geleden van iemand, wiens moeder secretaresse is van .... bij de ns, dat ze de brug over de Dieze in Den Bosch (dus tussen het station en wissels Utrecht - Nijmegen) willen verbreden van 2 naar 4 spoor. Zo willen ze dat er om ze x aantal minuten een trein naar A'dam gaat.
Iemand meer info?
Wat ik trouwens op Wikipedia lees, is dat Nederland en het VK een uitzondering hebben gekregen om hun afwijkingen van de standaard (84 en 91 cm) mogelijk te maken. In België is er een mengelmoesje van lage en hoge perrons, al weet ik dan niet wat als "hoog" geclassificeerd wordt. Dat zal wel 76 cm zijn, lijkt me?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:15 schreef Socios het volgende:
Vroeger had je mooie perrons van 30 centimeter. ofzo. . Men was laatst bezig om het laatste gedeelte hiervan op station Harlingen helemaal weg te halen...
Dus eigenlijk horen de perrons nog lager te zijn dan nu? Terwijl je bij sommige treinen nu al een halve meter omhoog moet stappen om erin te komen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:11 schreef James1988 het volgende:
Vraagje:
In Nederland is de perronhoogte 84 cm boven de bovenkant van de rails, de Europese standaard is 76 cm. Oudere perrons in Nederland hebben ook nog 76 cm als hoogte.
Vanwaar dat verschil, en waarom is Nederland zo eigenwijs?
Inderdaad. Al weet ik zo 1-2-3 niet over welke treinen je het hebt. Ik gok op ICRm en Koplopers?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dus eigenlijk horen de perrons nog lager te zijn dan nu? Terwijl je bij sommige treinen nu al een halve meter omhoog moet stappen om erin te komen?
ICRm en ICK/ICL kwamen als eerste in me op, maar op de SLT's na moet je volgens mij bij elke (NS-)trein wel een stuk omhoog. Een halve meter is natuurlijk wat overdreven, maar vooral bij ICK zag je de omaatjes erg nerveus worden bij het uitstappen.. 'k Heb nooit begrepen waarom de perrons niet gewoon op instaphoogte lagen, maar dat ze eigenlijk nog lager horen te zijn verbaast me nog meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Inderdaad. Al weet ik zo 1-2-3 niet over welke treinen je het hebt. Ik gok op ICRm en Koplopers?
En toen heeft men de perrons nog met een paar centimeter verhoogd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:07 schreef James1988 het volgende:
De GTW's zijn speciaal aangepast aan de Nederlandse perronhoogte.
Het was een bug in FF. Bedankt voor de feedback.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:14 schreef Duvel het volgende:
Tering, is die foto bij jullie ook zo verneukt?
Dat is ook zo in Hengeloquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:00 schreef Novus het volgende:
Op Almelo 3b moet je omlaag als je de Lint instapt :/
Gouda ook voor de RijnGouweLijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:00 schreef Novus het volgende:
Op Almelo 3b moet je omlaag als je de Lint instapt :/
Nee. Normaal gesproken rijden de 13'en uitsluitend met M6 en i11, hoewel er ook getest schijnt te worden met M4. Maar Nooit met M5quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Ingezonden vraag:
DrFlash, heb je in België ook HLE13's gezien met M5-rijtuigen?
Ik keek in het Spoorwegjournaal en daar zag ik daadwerkelijk een HLE13 met een M5-stam.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Normaal gesproken rijden de 13'en uitsluitend met M6 en i11, hoewel er ook getest schijnt te worden met M4. Maar Nooit met M5
Geen mat-overbrenging, reizigersdienst.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan een leegmat-overbrenging geweest zijn, maar in het normale verkeer zou het een hoge uitzondering zijn. Kun je die foto scannen?
Klopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
is dat in de SJ die nu te koop is? Dan ga ik er morgen ff eentje halen
Da's best een boelquote:
Op dat gebied is er ook in NL nog zat te doen ja. Bijvoorbeeld langs de Haarlemmermeerspoorlijnen, bijvoorbeeld langs It Dockumer Lokaeltsje, en zo nog wel wat meer. Maar dat kost zo verschrikkelijk veel tijd allemaal.. Leuk als ik af en toe eens wat mee pik, maar als ik straks met België en dus de Benelux klaar ben ga ik gewoon verder met Duitsland, Denemarken en Zwitserland. En de UK daar is ook nog heel veel plezier te belevenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:13 schreef Peter het volgende:
Flash, is een nieuwe bordjes-uitdaging niet om ook de oude verdwenen lijnen de bordjes te schieten?
Noem dat maar eens niet een gastvrij onthaalquote:
Oude.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:12 schreef trainfreak het volgende:
Een 13 met M5???
Dat zal wel een testrit geweest zijn zeker?
Waren het rode of van die nieuwe/grijze M5'en?
Helsinki, ik weet het.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk mij een bordje van Kampen hebben
Klik voor grotere versie
[ link | afbeelding ]
Sken die foto nou ffquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oude.
Geen testrit, maar een planinzet.
Antwerpen Centraal is een kopstation. De kortst mogelijke overstap Roosendaal - Antwerpen - Mol is DERTIEN minuten. Dat haal je dus altijd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Wil binnenkort eens naar België toe naar het plaatsje Mol,
Nu weet ik dat ik naar Antwerpen Centraal moet.
Dat is nu allemaal geen probleem, maar van Antwerpen Centraal moet ik een trein pakken richting Mol.
op de NMBS site zie ik wel een mooie aansluiting staan, maarja... ik kan geen perron nummers vinden.
En ik ga deze aansluiting echt wel missen als ik niet weet waar ik moet zijn.
Hoe kan ik hier achter komen? Heeft België niet iets als ov9292.nl ?
Je komt met de intercity uit Roosendaal naar Antwerpen? Dan heb je een overstap van 13 minuten en kun je toch best even op de borden kijken? Als je nooit op Antwerpen bent geweest denk ik ook niet dat het sowieso uitmaakt of je al van tevoren weet op welk spoor je moet zijn..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Wil binnenkort eens naar België toe naar het plaatsje Mol,
Nu weet ik dat ik naar Antwerpen Centraal moet.
Dat is nu allemaal geen probleem, maar van Antwerpen Centraal moet ik een trein pakken richting Mol.
op de NMBS site zie ik wel een mooie aansluiting staan, maarja... ik kan geen perron nummers vinden.
En ik ga deze aansluiting echt wel missen als ik niet weet waar ik moet zijn.
Hoe kan ik hier achter komen? Heeft België niet iets als ov9292.nl ?
QFTquote:
Door een brand van een paar dagen geleden rijden er geen treinen tussen Herentals en Mol, wel vervangbussen. Dus misschien je tripje best even uitstellen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:19 schreef Kwaliteit het volgende:
Wil binnenkort eens naar België toe naar het plaatsje Mol,
Nu weet ik dat ik naar Antwerpen Centraal moet.
Dat is nu allemaal geen probleem, maar van Antwerpen Centraal moet ik een trein pakken richting Mol.
op de NMBS site zie ik wel een mooie aansluiting staan, maarja... ik kan geen perron nummers vinden.
En ik ga deze aansluiting echt wel missen als ik niet weet waar ik moet zijn.
Hoe kan ik hier achter komen? Heeft België niet iets als ov9292.nl ?
quote:
Opduvelen. Met natuurwetten spot je maar ergens andersquote:
Sinds wanneer is Antwerpen-Centraal een kopsation?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Antwerpen Centraal is een kopstation. De kortst mogelijke overstap Roosendaal - Antwerpen - Mol is DERTIEN minuten. Dat haal je dus altijd.
En het is FRIET.
Sorry Fles, dat gaat nu even moeilijk.quote:
Okee dit is na een kleine 170 jaar sinds kort niet meer het geval. Mijn excuses.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Antwerpen Centraal is een kopstation.
Oh ja, de verkeersleiding is uitgefikt geloof ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:28 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Door een brand van een paar dagen geleden rijden er geen treinen tussen Herentals en Mol, wel vervangbussen. Dus misschien je tripje best even uitstellen?
Homo. Moet ik het weer zelf doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry Fles, dat gaat nu even moeilijk.
Ik was vandaag in verschillende kiosken en een boekhandel, maar ik heb alleen het SJ gelezen niet gekocht.
Huh?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Homo. Moet ik het weer zelf doen.
Ik zag het ja Het lijkt idd "gebruikelijk" te zijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Bovendien heb ik de vraag doorgestuurd naar HGBTF.
Een Piekuur-trein dus. Een spitsversterkertje, in normaal Nederlandsquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef trainfreak het volgende:
Te laat!
Het is een P-trein die al een tijdje rijdt (P naar Jemelle)
Vraag beantwoord.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:47 schreef trainfreak het volgende:
Te laat!
Het is een P-trein die al een tijdje rijdt (P naar Jemelle)
Vanuit Luik denk ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja, P naar Jemelle....
Waar komt die vandaan dan??
Vanaf Brusselquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vanuit Luik denk ik.
Anders Namen.
Dus FBMZ - FBC - FBN - schuman - Luxembourg - Ottignies - Gembloux - Namur - Jemelle?quote:
Zal wel zoiets zijn, met eventuele extra stops.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus FBMZ - FBC - FBN - schuman - Luxembourg - Ottignies - Gembloux - Namur - Jemelle?
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus FBMZ - FBC - FBN - schuman - Luxembourg - Ottignies - Gembloux - Namur - Jemelle?
Fout.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:30 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Antwerpen-Centraal een kopsation?
De sporen op -1 en -2 zijn toch doorgaande...
Enkel die op niveau 0 zijn kopsporen
Dat levert weer Belgenmoppen op...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Fout.
Enkel -2 is doorgaand, -1 en +1 zijn kopsporen. Op 0 zitten winkels.
In België worden sporen nooit op dienstregelingen enzo aangegeven, dat zie je wel als je op het station zelf bent Waarom weet ik niet, maar het is zo.
Patat!quote:
Frietjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Patat!
Maar nu nog ff niet... Ruiken jullie ook weleens die Burger King walm op de perrons van Utrecht Centraal, om maar even on-topic te blijven?
Op die papieren dienstregelingen die in het station staat wel het perron op waar de trein toekomt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
In België worden sporen nooit op dienstregelingen enzo aangegeven, dat zie je wel als je op het station zelf bent Waarom weet ik niet, maar het is zo.
Over de idioten bij de BK op Utrecht C is nog een keer een heel topic geweest, ff graven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Frietjes
Die walm ruik ik ook altijd. Vind ik heel cynisch, want ik krijg er honger van! Maar ze werken daar zo sloom dat ik twee treinen zou moeten laten schieten voor een whopper... En dat heb ik er dan ook weer niet voor over.
Daar gaat de boel niet beter van rijden op zich...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu vertrapt prorail met hun kut seinen en wissels
quote:Arnhem-Winterswijk
Vrijdag 7 Augustus 10:11
Oorzaak Tussen Doetinchem en Varsseveld rijden geen treinen door een seinstoring.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
tussen winterswijk en arnhem rijd het toch al nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar gaat de boel niet beter van rijden op zich...
Liever dat dan die kut-Starbucks ( ).quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Over de idioten bij de BK op Utrecht C is nog een keer een heel topic geweest, ff graven.
Ja, deze dus: Onverstaanbare Burger King idioten
Dat kan ook niet zomaar. Dan moet je op zicht rijden, en zeer voorzichtig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tussen winterswijk en arnhem rijd het toch al niet
( en mischien dat het compleet vernaggelen van de seinen en wissels wat nieuws op leverd )
Ik was er al bang voor Wat kost een bak koffie daar nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Liever dat dan die kut-Starbucks ( ).
Onge-FUCKING-looflijk. Op Utrecht Centraal verkopen ze brak water en straks gaan ze dat ook doen op Amsterdam Centraal.
Geen idee, er staat steeds een rij tot buiten de hekjes. Mooi dat ik daar niet naar binnen ga. En ik lust heul geen koffiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor Wat kost een bak koffie daar nou eigenlijk?
Servex verloedert, dat is wat er nu gebeurt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee, er staat steeds een rij tot buiten de hekjes. Mooi dat ik daar niet naar binnen ga. En ik lust heul geen koffie
¤4,40quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor Wat kost een bak koffie daar nou eigenlijk?
En dan vragen ze zo een astronomisch bedrag?quote:
Wait, whut?quote:
Jij loopt vast te fulmineren dat het slechte troep is voordat je weet wat het kost?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:31 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan vragen ze zo een astronomisch bedrag?
Dit is gewoon diefstal.
Nee, ik loop te fulmineren omdat het klootjesvolk voor die gladde praatjes van Starbucks valt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij loopt vast te fulmineren dat het slechte troep is voordat je weet wat het kost?
Dat zijn geen prijzen meer. Voor 10 cent meer haal ik aan het eind van de middag een deur verder 2 biertjesquote:
Wtf Ik vraag me af hoeveel mensen er vaste klant zullen zijn, met zulke prijzen. Leuk voor als het nieuw is, maar ¤4,40 voor een bakkie pleur?quote:
Grote jongen. En nu?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dit is geen plotselinge woedeuitbarsting, ik was al tegen Starbucks toen ze zichzelf introduceerden op Schiphol.
Om zo te laten zien dat de trein eraan komt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Starbuck's is smerige koffie voor teveel geld.
Treinenvraagje aan de experts: waarom heeft een voorsein drie lampen terwijl het alleen maar geel of groen kan uitstralen?
Lees mijn vraag nog eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Om zo te laten zien dat de trein eraan komt?
Ze hebben 5 lampen, 3 gelen en 2 roden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lees mijn vraag nog eens.
Waarom die derde lamp die toch niet wordt gebruikt?
Volgens de site van Nico Spilt zijn er drie frontseinen om treinen beter van het wegverkeer te kunnen onderscheiden. Het is in 1963 ingevoerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Treinenvraagje aan de experts: waarom heeft een voorsein drie lampen terwijl het alleen maar geel of groen kan uitstralen?
Een voorsein is niet iets wat op de trein zelf te vinden isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze hebben 5 lampen, 3 gelen en 2 roden...
Welke 3de lamp bedoel je? of heb ik nou zoveel last van de warmte
En er branden altijd 3 gelen of 2 roden...
Of er brand 1 gele, dat is parkeerlicht zeg maar, als ze stil staan op een rangeerterrein.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze hebben 5 lampen, 3 gelen en 2 roden...
Welke 3de lamp bedoel je? of heb ik nou zoveel last van de warmte
En er branden altijd 3 gelen of 2 roden...
Da's geen treinstation...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk mij een bordje van Kampen hebben
Klik voor grotere versie
[ link | afbeelding ]
Nizhny Novgorod?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:03 schreef JeePee83 het volgende:
On-topic, een makkie: Welk station is dit (Fles is uitgesloten van deelname):
[ afbeelding ]
Wat richting de bussen, verstopt achter de kebabbende zit een winkeltje dat goedkoper gekoeld bier heeft. Meende 1,75 voor een halve litert.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zijn geen prijzen meer. Voor 10 cent meer haal ik aan het eind van de middag een deur verder 2 biertjes
Sofia!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:03 schreef JeePee83 het volgende:
Ofyles2, rustig jongen denk aan je hart. Het is veel te warm weer om je zo op te winden. Besides, je hoeft er toch niet heen? Zelfde als al die proleten die zeiken dat er niets op tv is -> daar is een uitknop voor en dan ga je maar een boek lezen
On-topic, een makkie: Welk station is dit (Fles is uitgesloten van deelname):
[ afbeelding ]
moesten ze nu ook al dus :w :pquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet zomaar. Dan moet je op zicht rijden, en zeer voorzichtig.
Lezen is soms van mijn kant ook een vakquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ah, ik snap nu de verwarring. Voorsein, niet frontsein.
Geen idee, maar ze kunnen alleen maar Oranje/Geel zijn. Ik denk dat het is om de machinisten niet te verwarren.quote:
Hopelijk vertoont die ijsmachine meer storingen dan Arnhem-Winterswijk in twee weken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net even gekeken bij de Starbucks. Overal hingen pamfletten aan de Lieve Bezoekers dat de ijsmachine ermee genokt was en dat ze helaas helaas geen frappuchino en iced dingessen konden maken
Ja, verloedering waaraan Servex zelf meedoet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:34 schreef Peter het volgende:
Verloedering van Servex?
Servex heeft zelf starbucks op hun knieën gesmeekt of ze ajb wat starbucksen mochten openen op de stations. Servex wil mensen trekken die niet met de trein gaan om op een station te gaan shoppen .
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:06 schreef wallofdolls het volgende:
De verbinding tussen amsterdam en moskou/kopenhagen/warschau/praag. Zo traag als dikke stront. Maar wel allemaal grote steden. Als je daar nou 500 km/h lijnen kunt realiseren, dan ben je al n stap in de goede richting.
Sofia!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:03 schreef JeePee83 het volgende:
On-topic, een makkie: Welk station is dit (Fles is uitgesloten van deelname):
[ afbeelding ]
Ik hoor er niet meer bijquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:45 schreef Igen het volgende:
Sofia!
Toevallig was ik daar gisteren nog,
Een frontsein heeft 3 lampen, omdat het een staandaard onderdeel is van een sein.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lees mijn vraag nog eens.
Waarom die derde lamp die toch niet wordt gebruikt?
't Staat er toch gewoon op? Sommige mensen kunnen Cyrillisch schrift lezen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:03 schreef JeePee83 het volgende:
On-topic, een makkie: Welk station is dit (Fles is uitgesloten van deelname):
[ afbeelding ]
Kee, en waarom vertel je MIJ dat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:32 schreef Wadloper het volgende:
@Fles: Vandaag heel veel Leeg Mat ritten gezien met SLT. De grootste samenstelling was 14 bakken (IV - VI - IV)
Yeah, doesn't take a rocket scientistquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:34 schreef Duvel het volgende:
't Staat er toch gewoon op? Sommige mensen kunnen Cyrillisch schrift lezen.
Jij fapt toch op sletjes?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee, en waarom vertel je MIJ dat?
Ja, wel ff puzzelen hoor "Tsjentralna Gara Sofija" o.i.d. (Als ze 't tenminste zo zouden uitspreken.)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yeah, doesn't take a rocket scientist
Fappen istoch iets wat vrouwen doen? Is mij altijd verteld hoor.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fappen istoch iets wat vrouwen doen? Is mij altijd verteld hoor.
Hmz.quote:door de vuist halen
Hm, mijn Bulgaars is vrij roestig.quote:
Een nieuw type goederenwagon?quote:
H = Gedeckter Güterwagen in Sonderbauartquote:
Omdat je laatst nog vroeg hoe het met de SLT zat, remember?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee, en waarom vertel je MIJ dat?
ja okee, maar misschien wil iedereen dat wel weten naja lamaar ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:09 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Omdat je laatst nog vroeg hoe het met de SLT zat, remember?
Nope. Tis naar een plaats waar nu geen treinverbinding meer is. Dit stuk zelfs tussen twee plaatsen nu zonder treinverbinding.quote:
Die smiley doet het 'm. Wachten we op een CTA monteur die deze op de achtereenvolgende vertragingsflapjes tekent?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 07:59 schreef Guppyfriend het volgende:
een oudje waarschijnlijk, ik kwam m toevallig tegen
[ afbeelding ]
Wachten op digitale CTA's die ook "OP TIJD " kunnen tonenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:09 schreef Fixers het volgende:
[..]
Die smiley doet het 'm. Wachten we op een CTA monteur die deze op de achtereenvolgende vertragingsflapjes tekent?
Op dit moment rijden ze niet vanwege werkzaamheden in Alphen waardoor ze daar geen laag perron beschikbaar hebben. Dat schijnt zo goed te bevallen dat ze ze niet terug willen hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lees net dat per december de A32 tremmetjes op Gouda-Leiden geschiedenis zijn Weet iemand hier meer van?
Neuh, één of andere tunnel die ze aanleggen: http://www.alphenaandenrijn.nl/Smartsite.shtml?ch=INT,%20%2FSmartsite.&id=71898quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:19 schreef Duvel het volgende:
Zal te maken hebben met werkzaamheden aan de RijnGouwelijn denk ik?
Daarom stond er ook een makkie . Even de aandacht van Strabucksbashen afhalen he. Het is inderdaad Tsjentralna Gara Sofijaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Staat er toch gewoon op? Sommige mensen kunnen Cyrillisch schrift lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |