Dat zijn geen prijzen meer. Voor 10 cent meer haal ik aan het eind van de middag een deur verder 2 biertjesquote:
Wtfquote:
Grote jongen. En nu?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dit is geen plotselinge woedeuitbarsting, ik was al tegen Starbucks toen ze zichzelf introduceerden op Schiphol.
Om zo te laten zien dat de trein eraan komt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Starbuck's is smerige koffie voor teveel geld.
Treinenvraagje aan de experts: waarom heeft een voorsein drie lampen terwijl het alleen maar geel of groen kan uitstralen?
Lees mijn vraag nog eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Om zo te laten zien dat de trein eraan komt?
Ze hebben 5 lampen, 3 gelen en 2 roden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lees mijn vraag nog eens.
Waarom die derde lamp die toch niet wordt gebruikt?
Volgens de site van Nico Spilt zijn er drie frontseinen om treinen beter van het wegverkeer te kunnen onderscheiden. Het is in 1963 ingevoerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Treinenvraagje aan de experts: waarom heeft een voorsein drie lampen terwijl het alleen maar geel of groen kan uitstralen?
Een voorsein is niet iets wat op de trein zelf te vinden isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze hebben 5 lampen, 3 gelen en 2 roden...
Welke 3de lamp bedoel je? of heb ik nou zoveel last van de warmte
En er branden altijd 3 gelen of 2 roden...
Of er brand 1 gele, dat is parkeerlicht zeg maar, als ze stil staan op een rangeerterrein.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ze hebben 5 lampen, 3 gelen en 2 roden...
Welke 3de lamp bedoel je? of heb ik nou zoveel last van de warmte
En er branden altijd 3 gelen of 2 roden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |