tussen winterswijk en arnhem rijd het toch al nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar gaat de boel niet beter van rijden op zich...
Liever dat dan die kut-Starbucks (quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Over de idioten bij de BK op Utrecht C is nog een keer een heel topic geweest, ff graven.
Ja, deze dus: Onverstaanbare Burger King idioten
Dat kan ook niet zomaar. Dan moet je op zicht rijden, en zeer voorzichtig.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tussen winterswijk en arnhem rijd het toch al niet
( en mischien dat het compleet vernaggelen van de seinen en wissels wat nieuws op leverd)
Ik was er al bang voorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Liever dat dan die kut-Starbucks (![]()
![]()
).
Onge-FUCKING-looflijk. Op Utrecht Centraal verkopen ze brak water en straks gaan ze dat ook doen op Amsterdam Centraal.
Geen idee, er staat steeds een rij tot buiten de hekjes. Mooi dat ik daar niet naar binnen ga. En ik lust heul geen koffiequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was er al bang voorWat kost een bak koffie daar nou eigenlijk?
Servex verloedert, dat is wat er nu gebeurt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen idee, er staat steeds een rij tot buiten de hekjes. Mooi dat ik daar niet naar binnen ga. En ik lust heul geen koffie
¤4,40quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was er al bang voorWat kost een bak koffie daar nou eigenlijk?
Jij loopt vast te fulmineren dat het slechte troep is voordat je weet wat het kost?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:31 schreef Ofyles2 het volgende:
En dan vragen ze zo een astronomisch bedrag?
Dit is gewoon diefstal.
Nee, ik loop te fulmineren omdat het klootjesvolk voor die gladde praatjes van Starbucks valt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij loopt vast te fulmineren dat het slechte troep is voordat je weet wat het kost?
Dat zijn geen prijzen meer. Voor 10 cent meer haal ik aan het eind van de middag een deur verder 2 biertjesquote:
Wtfquote:
Grote jongen. En nu?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dit is geen plotselinge woedeuitbarsting, ik was al tegen Starbucks toen ze zichzelf introduceerden op Schiphol.
Om zo te laten zien dat de trein eraan komt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Starbuck's is smerige koffie voor teveel geld.
Treinenvraagje aan de experts: waarom heeft een voorsein drie lampen terwijl het alleen maar geel of groen kan uitstralen?
Lees mijn vraag nog eens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Om zo te laten zien dat de trein eraan komt?
Ze hebben 5 lampen, 3 gelen en 2 roden...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lees mijn vraag nog eens.
Waarom die derde lamp die toch niet wordt gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |